quote:Op woensdag 9 september 2009 09:01 schreef oh-oh het volgende:
Zat er een MEGA wesp.
Met een lijf van minstens 6 cm of zo![]()
quote:Op woensdag 9 september 2009 09:53 schreef HuubTuub het volgende:
sinds de crisis. Het is H&M en daar kom ik toch wel vaker.
Ik kan toch niet zomaar zeggen wanneer we vertrekken, dan komen de inbrekers mijn huis leegrauzen. Ik heb het je ook pas 94 keer gemaild ofzo. volgens mij gisteren nog, maar dat weet ik niet meer zeker.
Soms moet je wel sokken hebben, als je echte sjeun aan hebt moet je wel sokken, anders krijg je blaoren.
Gaan we nu met z'n tweeen dit hele topic weer claimen?
Nou, das meeeeeeeeega voor een wesp!quote:
Ik had de ruimte waar tha killah wasp zat afgesloten en was op de bank gaan slapenquote:Op woensdag 9 september 2009 09:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, das meeeeeeeeega voor een wesp!
Ik had jou wel es willen zien jagen hoor
Jij bent vorig jaar toch in Alkmaar geweest of nie? en dat naakse weekend in de Ardennen...quote:Op woensdag 9 september 2009 09:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
JA!
Maar op vekansie doe je toch geen echte sjoenen aan?
( ik ben echt te lang niet echt op vakantie geweest geloof ik he...)
Jamaar ik kon de hondjes dan toch niet een dag later blootstellen aan die killerwospfromhell???quote:Op woensdag 9 september 2009 09:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had de ruimte waar tha killah wasp zat afgesloten en was op de bank gaan slapen
Net als die spin waar ik dat glas overheen had gezet met die meloen er op!
Slippersquote:Op woensdag 9 september 2009 09:59 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Jij bent vorig jaar toch in Alkmaar geweest of nie? en dat naakse weekend in de Ardennen...
Maar je doet soms wel echte sjeun aan, als je bijvoorbeeld gaat uiteten of als het een dagje slechtweer is en je toch ergens heen gaat.
Ik ga echt niet 2 weken op slipperts lopen, die geven trouwens nog steeds blaoren door het stomme bandje op de bovenkant. Dus daar kan ik niet te lang op lopen. kutdingen.
Dus het meeste zal ik wel op bloete puu lopen.
quote:Op woensdag 9 september 2009 10:14 schreef HuubTuub het volgende:
Heleen is tot nu toe nog altijd leuk geweest, dus waarom niet en dankzij het pauperkutgehalte ben je er zo doorheen.
trouwens ik zag ook het nieuwe boek van John Irving liggen.
quote:Op woensdag 9 september 2009 10:13 schreef oh-oh het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeee je gaat toch niet serieus die hoer van Royen lezen?
Ja ik ben onze vriendschap ook even serieus aan het evalueren nu hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 11:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik het lijstje zag staan
Tis gewoon echt cheap cashen en boeken schrijven voor mensen die nooit lezen en dan ineens wel gaan lezen en denken dat ze literatuur lezen ipv pulp ( maar dat is dan niet zo ). Net als die Kluun, ook zo cheap ass emotie uitbuitend. Ik ben in beide boeken van Heleentje begonnen maar niet ver gekomen, de kutten vliegen je om de oren. Ze zou op Fok! als poster niet uit de toon vallenquote:Op woensdag 9 september 2009 11:30 schreef nokwanda het volgende:
Ben ooit aan dat huisvrouwding van haar begonnen, maar heb het kwaad aan de kant geflikkerd. Wat een ellende. Als dat representeerd hoe haar hoofd in elkaar zit snap ik het helemaal
Ja maar Beyonseeeeeeeeeeeeeej heeft talent, je kan dr van houden of dr niet van houden maar ze ken wel wat!quote:Op woensdag 9 september 2009 11:32 schreef HuubTuub het volgende:
JAAAAAAAAAAAA het boek ligt hier en niet 1 maar een miljard ofzo 20 euri
Ik heb Heleen 2e hands gekocht, dus dat is anders, qua geld dat naar Heleen gaat.
ach de een leest Heleen en de ander koopt bewust Byonsnee ceedees...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |