Ik had dat ook eens met onze Max. Mijn lange uitlaat route gaat langs weilanden met voornamelijk paarden. En Max ging een keer in het donker gewoon zo'n weiland in langs allemaal paarden die heel toevallig allemaal vooraan stondenquote:Op zondag 6 september 2009 22:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb het zelf helemaal niet op paarden, ik vind ze altijd een beetje eng met de honden en dan vooral met Billy, dies op de boerderie geboren , tussen de peerden en de koeien, en die is dus echt nergens bang voor en gaat overal op af. Gelukkig liep hij nu in de achterhoede mee...
In de Ardennen ging hij als pup es heel onbesuisd op van die dikke koeien af, sta je ook wel ff te shaken hoor.
Andere honden reageren helemaal niet op paarden en koeien, die zien ze gewoon niet , te groot voor hun blikveld of zo.
Frits die liep er zo langs, neus in de lucht, van stom paard jij
Daarom heb ik dus ook die angst voor paarden. Die stomme beesten schrikken nog van een scheet, en dan ben je dus mooi klaar inderdaad.quote:Op zondag 6 september 2009 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar mijn moeder vroeger werkte (en waar onze hond ook vandaan kwam) hadden ze Friesche paarden en een een stel honden.
De honden liepen altijd bij de paarden, ging altijd goed...totdat 1 van de paarden ergens van schrok terwijl het zusje van onze hond erachter stond....in 1 trap was ze dood
Charlie is net zo, die laat ik ook nog niet los. Alles is leuk, en angst? Wat is dat?quote:Op zondag 6 september 2009 22:19 schreef oh-oh het volgende:
En dan loop je daar met 46 honden langs he, en dan is er dus maar 1 die die wei in moet duiken en das dr dan ene van mij
Nou ja zeg, Max had ik ook altijd los en wil dat met Charlie ook kunnen, maar die heeft met loslopen nog meer training nodig.Betekent niet dat ie nooit los is.quote:Op zondag 6 september 2009 22:22 schreef oh-oh het volgende:
Nja weet je, het gaat altijd goed en ja het kan altijd een keer mis gaan, maar dan ben ik wel weer zo realistisch om te denken dat ie wel een leven vol lol gehad heeft ipv altijd maar aangelijnd en veilig.
Dat was trouwens denk ik de eerste keer dat ie weer echt koeien van zo dichtbij zag sinds zn puptijd, dus toen kende ik die reactie ook nog niet en nu roep ik m wel bij me als we te dicht langs koeien gaan.
Het is ook geen kritiek, ik geef alleen mijn kijk er opquote:Op zondag 6 september 2009 22:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou ja zeg, Max had ik ook altijd los en wil dat met Charlie ook kunnen, maar die heeft met loslopen nog meer training nodig.Betekent niet dat ie nooit los is.
Je mag elke dag stemmen toch?quote:Op zondag 6 september 2009 19:09 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
meer dan dat is het niet. Dan krijg je daarna nog een pop up om het op je eigen FB te plaatsen en als je dan direct weer zou willen stemmen staat er I Voted en kun je niet nog eens stemmen.
Dankjewel voor je inzet. De dames stonden net weer eens 8ste, grrrrrrrr
Charlie heb ik ook zelf verpest. Hij is sowieso ontzettend aan het puberen, veel erger dan Max ook. Maar ik was zo stom om hem eerst vrij te leren ipv gewoon los lopenquote:Op zondag 6 september 2009 22:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het is ook geen kritiek, ik geef alleen mijn kijk er op![]()
Billy loopt hier los vanaf dat ie kwam, met 9 weken.
Karel liep ook meteen los, die heeft hier in de buurt nooit een riem om.
En Kees ook meteen trouwens, was ze helemaal niet gewend maar daardoor let ze net zo goed op.
Chico drentelt altijd de verkeerde kant op of achter katten aan, dus die loopt alleen in het veld en zo los
Gelukkig maar. Ook een nakie?quote:Op maandag 7 september 2009 10:31 schreef oh-oh het volgende:
Beterschap Q!
Amor is helemaal ok, haar eigen da heeft hem gisteren nog helemaal nagekeken, hij had alleen een flinke zwelling in zijn nek, wss issie daar geraakt en heeft ie alle mazzel van de wereld gehad dat zn nek niet gebroken was!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |