zaterdag hebben wij het 4jarig bestaan van de clubquote:
En terugbrengen gaat niet omdat ze van Nederland komen (en jullie dan weer ver moeten reizen) zeker?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zaterdag hebben wij het 4jarig bestaan van de club![]()
nou hadden wij van die "discoringen" gekocht en daar blijkt bijna alles van kapot te zijn![]()
dus nou moeten we snel iets anders vinden voor zaterdag
Klagende belgen ook altijdquote:Op donderdag 3 september 2009 13:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En terugbrengen gaat niet omdat ze van Nederland komen (en jullie dan weer ver moeten reizen) zeker?
das klote
Het zijn eindhovenaren maar goed...quote:
dat terug brengen is geen probleem maar om op zo'n kort termijn iets anders regelen welquote:Op donderdag 3 september 2009 13:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En terugbrengen gaat niet omdat ze van Nederland komen (en jullie dan weer ver moeten reizen) zeker?
das klote
quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 13:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het zijn eindhovenaren maar goed...
en als iets wat nieuw gekocht is niet werkt, mag je imo klagen
Campings in de buurt van Utrecht zijn al geprobeerd, kun je vergetenquote:Op donderdag 3 september 2009 13:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
dus nou moeten we snel iets anders vinden voor zaterdag
niet als je voor een dubbeltje op de eerste rij wil zittenquote:Op donderdag 3 september 2009 13:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het zijn eindhovenaren maar goed...
en als iets wat nieuw gekocht is niet werkt, mag je imo klagen
een complete camping aan iedereen cadeau doen gaat ook erg in de kosten lopen lijkt mequote:Op donderdag 3 september 2009 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Campings in de buurt van Utrecht zijn al geprobeerd, kun je vergeten
als ik iets met lichtjes koop verwacht ik dat die lichtjes het doen, of ik er nou 10 cent of 10 euro voor betaald hebquote:Op donderdag 3 september 2009 13:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
niet als je voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten(zeg niet dat dat zo is)
dat is dan wel weer waarquote:Op donderdag 3 september 2009 13:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als ik iets met lichtjes koop verwacht ik dat die lichtjes het doen, of ik er nou 10 cent of 10 euro voor betaald heb
Dus als jij een alfa voor 50 euro koopt verwacht je ook gewoon dat hij rijdt als een zonnetjequote:Op donderdag 3 september 2009 13:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als ik iets met lichtjes koop verwacht ik dat die lichtjes het doen, of ik er nou 10 cent of 10 euro voor betaald heb
quote:Op donderdag 3 september 2009 13:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
niet als je voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten(zeg niet dat dat zo is)
Als ik er weinig voor betaald heb, hoor je me niet zeiken als het SNEL kapot is, maar ik verwacht toch wel een levensduur van +24uurquote:
nieuw? ja, zelfs voor ver onder de prijsquote:Op donderdag 3 september 2009 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus als jij een alfa voor 50 euro koopt verwacht je ook gewoon dat hij rijdt als een zonnetje
Nee, ze verwacht alleen dat de lampen het doenquote:Op donderdag 3 september 2009 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus als jij een alfa voor 50 euro koopt verwacht je ook gewoon dat hij rijdt als een zonnetje
Check. Duidelijk een brabo geblevenquote:Op donderdag 3 september 2009 13:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
nog altijd beter dan klagende limburgers
quote:Op donderdag 3 september 2009 13:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ze verwacht alleen dat de lampen het doen
quote:Op donderdag 3 september 2009 13:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
nog altijd beter dan klagende limburgers
ach ja laat ik ook wat roepen van achter het randstadhek.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Check. Duidelijk een brabo gebleven.
gelukkig schrijven wij limburgers en brabo´s liggen met een (zachte) g en niet chquote:Op donderdag 3 september 2009 13:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ach ja laat ik ook wat roepen van achter het randstadhek.
braband licht tegen belgië aan en dat merk je.![]()
Ben Eerst Limburger Geweest is de afkorting van belg.![]()
*doet gauw hek op slot
jij wil dat de lampjes het doenquote:Op donderdag 3 september 2009 13:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gelukkig schrijven wij limburgers en brabo´s liggen met een (zachte) g en niet ch
barabant schrijf je met een T en licht schrijf je met een Gquote:Op donderdag 3 september 2009 13:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ach ja laat ik ook wat roepen van achter het randstadhek.
braband licht tegen belgië aan en dat merk je.![]()
Ben Eerst Limburger Geweest is de afkorting van belg.![]()
*doet gauw hek op slot
en dan doen ze het niet eens ookquote:Op donderdag 3 september 2009 13:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
barabant schrijf je met een T en licht schrijf je met een G
het licht komt uit eindhoven
nee dan schreef ik het met chquote:Op donderdag 3 september 2009 13:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij wil dat de lampjes het doen![]()
(brabant had ik wel fout)
quote:Op donderdag 3 september 2009 13:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en dan doen ze het niet eens ook
die komen ook niet uit eindhovenquote:Op donderdag 3 september 2009 13:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en dan doen ze het niet eens ook
quote:Op donderdag 3 september 2009 13:57 schreef wel.o.k het volgende:
sorry, ik ben beetje opsternaad vandaag.
komt door dat feestje van gisteren.
whehehe geloof ik graagquote:Op donderdag 3 september 2009 13:57 schreef wel.o.k het volgende:
sorry, ik ben beetje opsternaad vandaag.
komt door dat feestje van gisteren.
quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:11 schreef Ladylike het volgende:
ik mag de baas niet storen, maar heb hem nog steeds nodig om mn mapjes opgeruimd te krijgen (alles zit in mapjes bij mij)
nja niet zeuren dat het werk maar voor 95% af is
Ik: Frans?
Baas: Nee!
Ik: okay, maar er liggen hier nog facturen
baas: vervelend, maar laat maar liggen
Ik: ik roep maar 1 x per dag nu he.. (ben al een week bezig om die mapjes op te ruimen)
baas: oke
zoiets heb ik bij een opdracht gehad en op het laatst was het mijn schuld.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:11 schreef Ladylike het volgende:
ik mag de baas niet storen, maar heb hem nog steeds nodig om mn mapjes opgeruimd te krijgen (alles zit in mapjes bij mij)
nja niet zeuren dat het werk maar voor 95% af is
Ik: Frans?
Baas: Nee!
Ik: okay, maar er liggen hier nog facturen
baas: vervelend, maar laat maar liggen
Ik: ik roep maar 1 x per dag nu he.. (ben al een week bezig om die mapjes op te ruimen)
baas: oke
hijs echt grappig hoorquote:
dit kost me toch niet mn baan, aangezien ik de rest wel super snel had bijgewerktquote:Op donderdag 3 september 2009 14:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zoiets heb ik bij een opdracht gehad en op het laatst was het mijn schuld.
gelukkig had ik het ook een paar keer gemailed en kon ik aantonen dat het toch echt zijn eigen schuld was.
moet je niet doen met een rokje aanquote:Op donderdag 3 september 2009 14:17 schreef Ladylike het volgende:
Maandag MOET mn baas die mapjes goedkeuren zodat ik kan boeken, doet ie het niet, dan blijf ik op zn bureau zittenzo gemeen ben ik wel
en dan maar hopen dat hij niet de hele dag buiten de deur afspraken heeftquote:Op donderdag 3 september 2009 14:17 schreef Ladylike het volgende:
dit kost me toch niet mn baan, aangezien ik de rest wel super snel had bijgewerkt
als ie gaat schelden, scheld ik terug![]()
Ze (dir. en baas) hebben het druk, zijn bezig met de overname/fusie van een duits bedrijf
Maandag MOET mn baas die mapjes goedkeuren zodat ik kan boeken, doet ie het niet, dan blijf ik op zn bureau zittenzo gemeen ben ik wel
of juist welquote:Op donderdag 3 september 2009 14:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je niet doen met een rokje aan
kan ik hier sowieso niet, mensen kijken zo tegen mn poes aan danquote:Op donderdag 3 september 2009 14:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je niet doen met een rokje aan
das tijdens de contractbesprekingenquote:
doei GFquote:
ik mis optie 3: Wie?!?quote:
Ik heb gquote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat is jouw excuus?
[..]
neem paraplutje mee
een excuus nodigquote:Op donderdag 3 september 2009 14:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat is jouw excuus?
[..]
neem paraplutje mee
zo heyquote:Op donderdag 3 september 2009 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb g
[..]
[..]
een excuus nodig
duidelijk verhaalquote:Op donderdag 3 september 2009 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
krijg de vlektyfus met je "quick"quote
Dan zal het wrs pizza wordenquote:Op donderdag 3 september 2009 14:35 schreef wel.o.k het volgende:
keuze:
- macaroni/spaghetti![]()
- nasi (zelf gemaakt uiteraard)![]()
- frietjes met snacks(gister al gehad)
- pizza![]()
- iets anders (geef recept enzo dan ook maar meteen) zal eens kijken
marcquote:
deze is erg lekkerquote:Op donderdag 3 september 2009 14:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan zal het wrs pizza worden
[..]
marc
Goed, met jou ook?
zit ik met 17 inch en een vergroot glas.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:55 schreef MaleDuck het volgende:![]()
Ik heb een nieuw beeldscherm, heb nu een 22" breedbeeld
en had een 19"dus ik ben er zeker blij mee
nog maar een half uurtje en dan mag ik naar huis, maar moet nog maar zien of ik dan ga of later...
Voor Fok maakt het niet uit... die blijft even breed... alleen plaatjes kunnen er breder op...quote:Op donderdag 3 september 2009 15:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zit ik met 17 inch en een vergroot glas.
Even smal jaquote:Op donderdag 3 september 2009 15:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Voor Fok maakt het niet uit... die blijft even breed...
een kennis heeft zijn pc aangesloten op zijn 52 inch tv en speelt wolfenstein.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Voor Fok maakt het niet uit... die blijft even breed... alleen plaatjes kunnen er breder op...
Oh, dat bijdraaien is niet leuk johquote:Op donderdag 3 september 2009 15:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
marc
beetje obstinaat maar draait al bij.
yep eerst buienradar gekeken en had pas regen bij het terugrijdenquote:
klinkt lekkerquote:Op donderdag 3 september 2009 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
deze is erg lekker![]()
Ingrediënten (4 pers.):
3 à 4 tomaten
2 uien
1 pakje spek
jonge kaas
2 paprika's
ketchup
wortel
Bereiding:
Fruit de uien in een pan met wat olie en voeg de paprikastukjes toe. Bak de spek stukjes in hun eigen vet in een aparte pan. Voeg de wortel toe aan de pan met uien, paprika, doe ook de spekjes (met het spekvet) erbij. Dan de gesneden tomaten erbij en flink wat ketchup tot het een lekker sausje is. Als het te droog is kan er een beetje water bij. Als laatste de kaasblokjes van 1 kubieke cm erbij en er doorheen roeren. Nog even heet laten worden, zodat de kaas goed smelt. Hierna niet meer zoveel roeren, anders zie je de kaas niet meer terug!
heb spontaan trek
dat zei mn ventje ook al.. kleine beslist uiteindelijkquote:
Drukker is goedquote:Op donderdag 3 september 2009 15:03 schreef marcb1974 het volgende:
Lady![]()
Mjah, hier gaat het wel, drukker dan dinsdag iig
Welkom terugquote:
je gokt erop dat die voor pizza kiestquote:Op donderdag 3 september 2009 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat zei mn ventje ook al.. kleine beslist uiteindelijk
[..]
Welkom terug
ik hoop nasi, lekkerste uit het rijtje en dan mag paps kokenquote:Op donderdag 3 september 2009 15:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je gokt erop dat die voor pizza kiest![]()
52" pff... dan krijg je een beetje het idee dat je naar tennis zit te kijken denk ik...quote:Op donderdag 3 september 2009 15:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een kennis heeft zijn pc aangesloten op zijn 52 inch tv en speelt wolfenstein.
ziet er niet uit maar toch gaaf
je bent ook liever lui dan moe he...quote:Op donderdag 3 september 2009 15:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik hoop nasi, lekkerste uit het rijtje en dan mag paps koken
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik hoop nasi, lekkerste uit het rijtje en dan mag paps koken
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je bent ook liever lui dan moe he...
Behalve tijdens het neukenquote:Op donderdag 3 september 2009 15:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je bent ook liever lui dan moe he...
Goede vraagquote:
quote:
Volgens mij leidt deze procedure niet tot een kant en klare pizza hoorquote:Op donderdag 3 september 2009 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
deze is erg lekker![]()
Ingrediënten (4 pers.):
3 à 4 tomaten
2 uien
1 pakje spek
jonge kaas
2 paprika's
ketchup
wortel
Bereiding:
Fruit de uien in een pan met wat olie en voeg de paprikastukjes toe. Bak de spek stukjes in hun eigen vet in een aparte pan. Voeg de wortel toe aan de pan met uien, paprika, doe ook de spekjes (met het spekvet) erbij. Dan de gesneden tomaten erbij en flink wat ketchup tot het een lekker sausje is. Als het te droog is kan er een beetje water bij. Als laatste de kaasblokjes van 1 kubieke cm erbij en er doorheen roeren. Nog even heet laten worden, zodat de kaas goed smelt. Hierna niet meer zoveel roeren, anders zie je de kaas niet meer terug!
heb spontaan trek
dit lijkt me een bevestigingquote:
quote:
ow ja, helemaal mee eensquote:
quote:
Holladiejaquote:
GF moet je niet gelovenquote:
quote:
ow...quote:
de klokken vooruit zettenquote:Op donderdag 3 september 2009 16:04 schreef Ladylike het volgende:
Doei duckie![]()
Ik ga eens kijken of ik dat laatste half uur snel kan laten gaan
ik herinner me iets van "ik pak alles van boven de 18 en met een hart slag (virtueel dan)"quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 16:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik herinner me iets van "ik pak alles van boven de 18 en met een hart slag (virtueel dan)"![]()
dus ik geloof GF
*shit, ik over te werken.
gauw naar huis![]()
net als duck
te vroegquote:
47 te vroegquote:
dat geeft al aan dat ik niet lui benquote:Op donderdag 3 september 2009 16:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik herinner me iets van "ik pak alles van boven de 18 en met een hart slag (virtueel dan)"![]()
dus ik geloof GF
*shit, ik over te werken.
gauw naar huis![]()
net als duck
je hebt mijn pm al gelezen dus volgende week gaat het goed weer worden vanaf dinsdagquote:Op donderdag 3 september 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat geeft al aan dat ik niet lui ben
Ik heb zo´n voorgevoel dat mn tripje van zaterdag een week uitgesteld gaat worden
nou, ik riep dit zondag al hoorquote:Op donderdag 3 september 2009 16:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt mijn pm al gelezen dus volgende week gaat het goed weer worden vanaf dinsdag
zondag heb ik je niet gehoord toen was je in bredaquote:Op donderdag 3 september 2009 16:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou, ik riep dit zondag al hoor
Ik riep toch heel hard vanaf de E313 hoorquote:Op donderdag 3 september 2009 16:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zondag heb ik je niet gehoord toen was je in breda
heb ik het niet gehoord omdat de muziek hier te hard stondquote:Op donderdag 3 september 2009 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik riep toch heel hard vanaf de E313 hoor![]()
En het was gezellig
Kut DJquote:Op donderdag 3 september 2009 16:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb ik het niet gehoord omdat de muziek hier te hard stond
quote:
Gruwelijkquote:Op donderdag 3 september 2009 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
Welkom in Engeland
http://www.hln.be/hln/nl/(...)tijdsgenootjes.dhtml
Hier niet zo vaak. In Engeland is dit normaal aan het worden.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Gruwelijkmaar dat gebeurt helaas ook gewoon in Nederland
hoe gaat het met de scriptie? valt de nieuwe baan tegen?quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:39 schreef Nijns het volgende:
Hoe is het Fha? Alweer naar school geweest?
quote:
Bijna vakantie, dan mag datquote:
Gelukkig maar, een niet al te slechte start dusquote:Op donderdag 3 september 2009 18:41 schreef Fha het volgende:
[..]eerste week weer overleefd. Eerste dag was ik al meteen weer docenten aan het mailen
Bleg! Maar de vakken van dit jaar zijn (voor zover ik nu kan zien) wel echt interessant (grotendeels)
![]()
Hoe is het daar?
Neuh het viel mee hahaquote:Op donderdag 3 september 2009 18:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Gelukkig maar, een niet al te slechte start dushier goed hoor, klaar met school (maar dat wist je al) dus pak van mijn hart
Je let één keer niet op en hij is gekaaptquote:
ik hoef zelf geen muziek op te zettenquote:Op donderdag 3 september 2009 18:51 schreef Fha het volgende:
Ik weet niet welke cd ik nu op zal zetten
Jij hebt een slaaf die dat voor je doet?quote:Op donderdag 3 september 2009 18:54 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik hoef zelf geen muziek op te zetten
Het is Limp Bizkit gewordenquote:Op donderdag 3 september 2009 18:51 schreef Fha het volgende:
Ik weet niet welke cd ik nu op zal zetten
Ik hoor het hier net ook rommelen. Gelukkig dat ik niet meer naar het dorp hoefde (morgenmiddag doe ik 't welquote:
je mag die van ons wel hebbenquote:
jeeejquote:Op donderdag 3 september 2009 19:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je mag die van ons wel hebben
ik heb het naar jouw gestuurd zal over een uurtje daar zijnquote:
quote:
dat klopt maar je hebt het wel snel geeditquote:Op donderdag 3 september 2009 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo daar stond iets ECHT heel doms
Nee, ik woon in een winkelstraat en het is koopavond: ik heb muziek van buitenquote:Op donderdag 3 september 2009 19:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij hebt een slaaf die dat voor je doet?
Jottemquote:Op donderdag 3 september 2009 19:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee, ik woon in een winkelstraat en het is koopavond: ik heb muziek van buiten
Ik moet zeggen: het is best te doenquote:
Niks voor mij. Ik word al knettergek van dat klote orgel wat hier langs komt aan het eind van de dagquote:Op donderdag 3 september 2009 19:55 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik moet zeggen: het is best te doen
Ik wacht nou wel op ZUU ZUUquote:Op donderdag 3 september 2009 20:01 schreef Sjowhan het volgende:
Voor Flash: Verzuurde ex-crew
Volgens mij mag je daar ook in posten
Ja wat zei die zakkenwasser van de ANWB ook weer?quote:
Nehhh, af en toe kan je nog flink tekeer gaanquote:Op donderdag 3 september 2009 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wacht nou wel op ZUU ZUU![]()
Net nou ik ook al niet eens meer verzuurd ben, komen ze met zoiets. Grmpf
Nou neuh niet echtquote:
Politiek correct spreken. Dat weten de meeste beleidsmannen ook.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wat zei die zakkenwasser van de ANWB ook weer?![]()
![]()
"het moet nauwkeuriger. Laten we met z'n allen zorgen dat de techniek beter wordt!"
Kan zo de politiek inWAT een flapdrol zeg
![]()
Geluid is ook leukquote:Op donderdag 3 september 2009 20:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je ziet er nog weinig van hoor! Té licht ervoor om écht te genieten
ik heb toch gezegd een uur voor het er isquote:
Sorry hoor, maar dit was gewoon echt geraaskal. De hele meteorologische wetenschap is al 300 jaar hard bezig "om te zorgen dat de techniek beter wordt" en dan komt zo'n oelewapper ff zoiets roepenquote:
Misschien nog wel langerquote:Op donderdag 3 september 2009 20:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb toch gezegd een uur voor het er is
denk dat ze de weg kwijt zijnquote:
Wel lachen even goed, dat ZUUquote:Op donderdag 3 september 2009 20:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nehhh, af en toe kan je nog flink tekeer gaan.
ow, is geen orgel, gewoon een soort van radio (zonder nieuws en reclame)quote:Op donderdag 3 september 2009 19:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Niks voor mij. Ik word al knettergek van dat klote orgel wat hier langs komt aan het eind van de dag
Nah dan nogquote:Op donderdag 3 september 2009 20:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
ow, is geen orgel, gewoon een soort van radio (zonder nieuws en reclame)
als ik de tv ofzo aanzet, hoor ik het al niet meer dus het valt wel meequote:Op donderdag 3 september 2009 20:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Nah dan nogIk wil niet gedwongen naar muziek moeten luisteren (helemaal niet als ik gewoon thuis ben)
Dat is al net zo irritant als die irritante klote jeugd die het normaal vind om hun muziek zo asociaal hard te zetten dat iedereen er van mee moet genieten
Ohw dat scheeltquote:Op donderdag 3 september 2009 21:01 schreef Nijns het volgende:
[..]
als ik de tv ofzo aanzet, hoor ik het al niet meer dus het valt wel meeja, die jongeren zijn echt heel erg irritant..
Nou als ik moet kiezen...quote:Op donderdag 3 september 2009 21:15 schreef wel.o.k het volgende:
hallo, dan zal ik fha maar aflossen?
Vakantie is voor het plebsquote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:45 schreef wel.o.k het volgende:
jodelahetetee, o nee dat was de vorige.
o ja, met lampjes die het niet doen blacklight gevenquote:Op donderdag 3 september 2009 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
NIET IN MIJN TOPIC JA
Dit topic is alpenlandenvrij gebied.
Oh ja, dus hier gaat het NIET over Oostenrijk, Zwitserland, Duitsland, Liechtenstein, Italië, Frankrijk of Slovenié? En ook niet over Bratwurst, Oktoberfeste, Dirndl, Apfelstrudel, Koekoeksklokken, Glacier Express, en Grossglocknert?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
NIET IN MIJN TOPIC JA
Dit topic is alpenlandenvrij gebied.
Nee, Oostenrijk, Zwitserland, Duitsland, Liechtenstein, Italië, Frankrijk of Slovenié? En ook niet over Bratwurst, Oktoberfeste, Dirndl, Apfelstrudel, Koekoeksklokken, Glacier Express, en Grossglocknert was het vorige topicquote:Op donderdag 3 september 2009 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, dus hier gaat het NIET over Oostenrijk, Zwitserland, Duitsland, Liechtenstein, Italië, Frankrijk of Slovenié? En ook niet over Bratwurst, Oktoberfeste, Dirndl, Apfelstrudel, Koekoeksklokken, Glacier Express, en Grossglocknert?
Nee okee, dat is dan duidelijk
Correct. Indien je toch over een dezer onderwerpen wilt discussiëren, mag je een topic openen in ZUU.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, dus hier gaat het NIET over Oostenrijk, Zwitserland, Duitsland, Liechtenstein, Italië, Frankrijk of Slovenié? En ook niet over Bratwurst, Oktoberfeste, Dirndl, Apfelstrudel, Koekoeksklokken, Glacier Express, en Grossglocknert?
Nee okee, dat is dan duidelijk
Oh jammer. Misschien kunnen we het dan nog over Milka, Zwitserse Alpenchocolade, glühwein, Bayern, rösti, Gornergratbahn of Jungfraujoch hebben. Ik weet het nietquote:Op donderdag 3 september 2009 21:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Nee, Oostenrijk, Zwitserland, Duitsland, Liechtenstein, Italië, Frankrijk of Slovenié? En ook niet over Bratwurst, Oktoberfeste, Dirndl, Apfelstrudel, Koekoeksklokken, Glacier Express, en Grossglocknert was het vorige topic
Ik blijf aan de gang daar zekerquote:Op donderdag 3 september 2009 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Correct. Indien je toch over een dezer onderwerpen wilt discussiëren, mag je een topic openen in ZUU.
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jammer. Misschien kunnen we het dan nog over Milka, Zwitserse Alpenchocolade, glühwein, Bayern, rösti, Gornergratbahn of Jungfraujoch hebben. Ik weet het niet
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jammer. Misschien kunnen we het dan nog over Milka, Zwitserse Alpenchocolade, glühwein, Bayern, rösti, Gornergratbahn of Jungfraujoch hebben. Ik weet het niet
Die discussie houden jullie maar in het vorige topicquote:Op donderdag 3 september 2009 22:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
ja wie weet, ik vindt milka wel lekker bij de koffie.
die zit tog op slod pikketrekkerquote:Op donderdag 3 september 2009 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Die discussie houden jullie maar in het vorige topic.
quote:Op donderdag 3 september 2009 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Die discussie houden jullie maar in het vorige topic.
daarom juistquote:Op donderdag 3 september 2009 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die zit tog op slod pikketrekkerjeweetselluf
ooh, nu gaat het lichtje aan.quote:
Met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 3 september 2009 22:05 schreef wel.o.k het volgende:
ik vindt milka wel lekker bij de koffie.
was ook een inkoppertjequote:Op donderdag 3 september 2009 22:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ooh, nu gaat het lichtje aan.
(sorry, kon het niet laten)
pheno houdt ook van milkaquote:Op donderdag 3 september 2009 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten![]()
[ afbeelding ]
dus ik ben niet de enige die hem niet zagquote:
Hoax, er is toch niets beter dan fok!kenquote:Op donderdag 3 september 2009 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij heeft vast wat beters te doen.
hij zit op Fokquote:Op donderdag 3 september 2009 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij heeft vast wat beters te doen.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 03-09-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 062 wel.o.k
02. 051 goldfinger1963
03. 049 Ladylike
04. 030 MaleDuck
05. 027 Nijns
06. 027 Dr_Flash
07. 020 MPG
08. 018 Fha
09. 016 Sjowhan
10. 015 marcb1974
11. 014 DaMart
12. 013 Jo0Lz
13. 011 Frutsel
14. 010 OA
15. 006 Muck
16. 001 indahnesia.com
17. 001 Susteren
Reeks-statistieken!
Zeer zeker waarquote:
tot latersquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:09 schreef Ladylike het volgende:
Hey Jo0Lz
zo, ik ga de verkopen eens typen.. later
Hoi! <3.quote:
Goedemorgen!quote:
quote:
Nijnselquote:
LL GATW!quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:09 schreef Ladylike het volgende:
Hey Jo0Lz
zo, ik ga de verkopen eens typen.. later
quote:
quote:
Moggelquote:
Mazzelquote:Op vrijdag 4 september 2009 07:43 schreef wel.o.k het volgende:
zo, koffie op.
WE GAAN HET SCHIP IN
ik zie wat blauw in de lucht komen dus misschien kan ik nog op het dek zitten.
Later
Slaap lekkerquote:
DagMartquote:
Ik ook weer eens. Grappigquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:07 schreef Jo0Lz het volgende:
Wow, ik sta in een lijstje!.
Hallo allemaal![]()
.
quote:Top 100 van dinsdag 1 september 2009
61. 067 Nijns
84. 054 Ladylike
quote:Top 100 van woensdag 2 september 2009
39. 074 Pien85
66. 062 Ladylike
66. 062 Dr_Flash
quote:Top 100 van donderdag 3 september 2009
019. 118 Dr_Flash
079. 062 wel.o.k
079. 062 Ladylike
096. 057 goldfinger1963
* MaleDuck ook, maar heeft vooral even wat slaap nodig...quote:
MOMD!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
LL GATW!![]()
![]()
Was ik maar de verkopen dan
Hey! Lang niet gezienquote:
Pien!quote:
Haha, echt tijden geleden dat ik uberhaupt gekeken heb...quote:
koffie is wel een goed idee...quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:56 schreef Ladylike het volgende:
Ik sta ook echt in alle lijstjes weer
[..]
MOMD!!![]()
dan typte ik niet
[..]
Hey! Lang niet gezien
pff nu al geen zin meer...
Nog maar een kopje koffie halen
Die is volgens mij een FOK!-vakantie aan het houden of zo. Een paar topics geleden kondigde hij zijn afscheid aan, zonder verdere uitleg...quote:
Misschien iets met zijn job te maken, daarin liep het ook niet helemaal lekker...quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die is volgens mij een FOK!-vakantie aan het houden of zo. Een paar topics geleden kondigde hij zijn afscheid aan, zonder verdere uitleg...
Het voelt alsof ik gedumpt ben via sms ofzoquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die is volgens mij een FOK!-vakantie aan het houden of zo. Een paar topics geleden kondigde hij zijn afscheid aan, zonder verdere uitleg...
quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 07:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat geldt iig voor mij.
En jij succes met je nieuwe functie.
ik zat op weg naar mijn werk al te knikkebollen in de autoquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck ook, maar heeft vooral even wat slaap nodig...
is hij misschien in 'staking' omdat hij weer geen mod is geworden?quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
GMTAquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:09 schreef Nijns het volgende:
is hij misschien in 'staking' omdat hij weer geen mod is geworden?
Oei, dat kan je beter niet doenquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:09 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik zat op weg naar mijn werk al te knikkebollen in de auto
Volgens mij speelden er privé ook wat zaken bij Pheno, misschien dat hij zich daar even op wil richten. En we zien hem vast wel weer een keer terugquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:09 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik zat op weg naar mijn werk al te knikkebollen in de auto
[..]
is hij misschien in 'staking' omdat hij weer geen mod is geworden?
Ze zijn niet gewend dat mensen vriendelijk goedemorgen zeggenquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
zeg, arrogant krijtstreeptuig![]()
Als ik, in nette spijkerbroek en keurig overhemd beleefd goedemorgen zeg, is het niet de bedoeling dat je dwars door me heen loopt op de gang. Met jesleepkoffer
![]()
Zogenaamd directiegajes
Ze zijn gewoon niet opgevoedquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:12 schreef Ladylike het volgende:
Ze zijn niet gewend dat mensen vriendelijk goedemorgen zeggen
Sorry, ik moest jouw opslag nog doorgeven aan HRM/PZ/P&Oquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
zeg, arrogant krijtstreeptuig![]()
Als ik, in nette spijkerbroek en keurig overhemd beleefd goedemorgen zeg, is het niet de bedoeling dat je dwars door me heen loopt op de gang. Met jesleepkoffer
![]()
Zogenaamd directiegajes
I knowquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat past dan goed bij je ondertitel!
Ik ookquote:
Frut-SELquote:
quote:
nee, sorry papaquote:
ja, dat is zeker zoquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij speelden er privé ook wat zaken bij Pheno, misschien dat hij zich daar even op wil richten. En we zien hem vast wel weer een keer terug.
MPG in krijtstreeppak... daar wil ik wel eens foto's van zienquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Sorry, ik moest jouw opslag nog doorgeven aan HRM/PZ/P&O.Dacht dat dat snel moest gebeuren
.
Muck ernaast in hip mantelpakjequote:Op vrijdag 4 september 2009 10:21 schreef DaMart het volgende:
MPG in krijtstreeppak... daar wil ik wel eens foto's van zien.
Zie foboquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG in krijtstreeppak... daar wil ik wel eens foto's van zien.
Word je ergens aangenomen zonder te solliciteren?quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
waarom wordt hij eigenlijk steeds geen mod? als zelfs mensen als swarmahoer en SWJ dat kunnen worden
![]()
Als ik eerlijk ben: geen idee... ik ken die andere gasten ook niet. Let ook niet zo op de sollicitaties enzo. Zelf was ik ineens blauw voordat ik uberhaupt benaderd was. Solliciteren heb ik ook nooit gedaanquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
waarom wordt hij eigenlijk steeds geen mod? als zelfs mensen als swarmahoer en SWJ dat kunnen worden
![]()
[..]
Hij solliciteert wel... althans, heb het eens gezienquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Word je ergens aangenomen zonder te solliciteren?
Krijg je een baan als je niet ingaat op een aanbod?
Ja, op FOK! welquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben gevraagd destijdsquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:33 schreef MPG het volgende:
Dat dus. Ik kreeg ineens een PM van een FA, en ging me afvragen wat ik had misdaan om een PM van een FA te verdienen. Ik ging in mijn hoofd even al mijn posts van die dag na, en vroeg me af of ik iets banwaardigs of zo had gedaanquote:
Blijkbaar die post(s) gemist, 't is dat het nu ietsje rustiger is op kantoor, maar anders was ik hier nu ook nietquote:
Ik ben gewoon te braaf, en denk dan dat ik toch gestraft moet worden voor een negatieve uitspatting of zoquote:
Regio Ede / Veenendaal? Ja hoor, kom maar ff langsquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:01 schreef Jo0Lz het volgende:
De koffie hier is alles behalve lekker.
Iemand die me echte koffie wil komen brengen?.
Ik dacht dat hij wel had gesolliciteerd. Qua aanbiedingen weet ik het natuurlijk niet.. Fruts werd blijkbaar mod zonder sollicitatie..quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Krijg je een baan als je niet ingaat op een aanbod?
Waar ben jij mod van?quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben: geen idee... ik ken die andere gasten ook niet. Let ook niet zo op de sollicitaties enzo. Zelf was ik ineens blauw voordat ik uberhaupt benaderd was. Solliciteren heb ik ook nooit gedaan![]()
Belangrijkste vereiste is dat je veel post in het (sub)forum waar je eventueel mod voor wilt worden denk ik. Dan kennen users en andere mods je. En je sollicitatie moet serieus overkomen denk ik. Maar, geen idee hoe dat met Pheno zit. Heb me d'r een keer in verdiept en toen kwam ie te weinig in dat subforum.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij wel had gesolliciteerd. Qua aanbiedingen weet ik het natuurlijk niet.. Fruts werd blijkbaar mod zonder sollicitatie..
[..]
Waar ben jij mod van?
Nee hoor... ik had exact hetzelfde... toen ik Yv op mijn msn kreeg en dacht: wat heb ik misdaanquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te braaf, en denk dan dat ik toch gestraft moet worden voor een negatieve uitspatting of zo![]()
.
In het echt ookquote:
SM fantasiën DM?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te braaf, en denk dan dat ik toch gestraft moet worden voor een negatieve uitspatting of zo![]()
.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:16 schreef marcb1974 het volgende:
Fruts had zich vooraf uitgebreidt ingelikt bij Danny en Yvonne toch?
Vriendjespolitiekquote:
En toen als donderslag bij heldere hemel begon de aarde te beven en terwijl er ergens in jouw hoofd een vulkaan van vreugde uitbarstte, was ineens DE geborenquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee hoor... ik had exact hetzelfde... toen ik Yv op mijn msn kreeg en dacht: wat heb ik misdaan
Oh sorryquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sst....
Wanneer kom je weer langs met je zweepje?.
Jaja, ik slaap nog half jaquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:18 schreef DaMart het volgende:
[..].
[..]
Vriendjespolitiek.
[..]
En toen als donderslag bij heldere hemel begon de aarde te beven en terwijl er ergens in jouw hoofd een vulkaan van vreugde uitbarstte, was ineens DE geboren.
Ik ontken noch bevestig...quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:16 schreef marcb1974 het volgende:
Fruts had zich vooraf uitgebreidt ingelikt bij Danny en Yvonne toch?
Zoiets ja... ze zei iets van :"owja, je bent sinds gister mod van DE"... en ik dacht: Wat de neuk is DE en waarom word ik in de maling genomenquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:18 schreef DaMart het volgende:
En toen als donderslag bij heldere hemel begon de aarde te beven en terwijl er ergens in jouw hoofd een vulkaan van vreugde uitbarstte, was ineens DE geboren.
Beetje verquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Regio Ede / Veenendaal? Ja hoor, kom maar ff langs
muckertquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:24 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Beetje ver.
De hele volgende week zit ik in een hotel in utrecht, en heb cursus.
Dan zal de koffie vast een stuk beter zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |