zaterdag hebben wij het 4jarig bestaan van de clubquote:
En terugbrengen gaat niet omdat ze van Nederland komen (en jullie dan weer ver moeten reizen) zeker?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zaterdag hebben wij het 4jarig bestaan van de club![]()
nou hadden wij van die "discoringen" gekocht en daar blijkt bijna alles van kapot te zijn![]()
dus nou moeten we snel iets anders vinden voor zaterdag
Klagende belgen ook altijdquote:Op donderdag 3 september 2009 13:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En terugbrengen gaat niet omdat ze van Nederland komen (en jullie dan weer ver moeten reizen) zeker?
das klote
Het zijn eindhovenaren maar goed...quote:
dat terug brengen is geen probleem maar om op zo'n kort termijn iets anders regelen welquote:Op donderdag 3 september 2009 13:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En terugbrengen gaat niet omdat ze van Nederland komen (en jullie dan weer ver moeten reizen) zeker?
das klote
quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 13:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het zijn eindhovenaren maar goed...
en als iets wat nieuw gekocht is niet werkt, mag je imo klagen
Campings in de buurt van Utrecht zijn al geprobeerd, kun je vergetenquote:Op donderdag 3 september 2009 13:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
dus nou moeten we snel iets anders vinden voor zaterdag
niet als je voor een dubbeltje op de eerste rij wil zittenquote:Op donderdag 3 september 2009 13:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het zijn eindhovenaren maar goed...
en als iets wat nieuw gekocht is niet werkt, mag je imo klagen
een complete camping aan iedereen cadeau doen gaat ook erg in de kosten lopen lijkt mequote:Op donderdag 3 september 2009 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Campings in de buurt van Utrecht zijn al geprobeerd, kun je vergeten
als ik iets met lichtjes koop verwacht ik dat die lichtjes het doen, of ik er nou 10 cent of 10 euro voor betaald hebquote:Op donderdag 3 september 2009 13:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
niet als je voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten(zeg niet dat dat zo is)
dat is dan wel weer waarquote:Op donderdag 3 september 2009 13:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als ik iets met lichtjes koop verwacht ik dat die lichtjes het doen, of ik er nou 10 cent of 10 euro voor betaald heb
Dus als jij een alfa voor 50 euro koopt verwacht je ook gewoon dat hij rijdt als een zonnetjequote:Op donderdag 3 september 2009 13:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als ik iets met lichtjes koop verwacht ik dat die lichtjes het doen, of ik er nou 10 cent of 10 euro voor betaald heb
quote:Op donderdag 3 september 2009 13:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
niet als je voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten(zeg niet dat dat zo is)
Als ik er weinig voor betaald heb, hoor je me niet zeiken als het SNEL kapot is, maar ik verwacht toch wel een levensduur van +24uurquote:
nieuw? ja, zelfs voor ver onder de prijsquote:Op donderdag 3 september 2009 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus als jij een alfa voor 50 euro koopt verwacht je ook gewoon dat hij rijdt als een zonnetje
Nee, ze verwacht alleen dat de lampen het doenquote:Op donderdag 3 september 2009 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus als jij een alfa voor 50 euro koopt verwacht je ook gewoon dat hij rijdt als een zonnetje
Check. Duidelijk een brabo geblevenquote:Op donderdag 3 september 2009 13:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
nog altijd beter dan klagende limburgers
quote:Op donderdag 3 september 2009 13:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ze verwacht alleen dat de lampen het doen
quote:Op donderdag 3 september 2009 13:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
nog altijd beter dan klagende limburgers
ach ja laat ik ook wat roepen van achter het randstadhek.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Check. Duidelijk een brabo gebleven.
gelukkig schrijven wij limburgers en brabo´s liggen met een (zachte) g en niet chquote:Op donderdag 3 september 2009 13:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ach ja laat ik ook wat roepen van achter het randstadhek.
braband licht tegen belgië aan en dat merk je.![]()
Ben Eerst Limburger Geweest is de afkorting van belg.![]()
*doet gauw hek op slot
jij wil dat de lampjes het doenquote:Op donderdag 3 september 2009 13:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gelukkig schrijven wij limburgers en brabo´s liggen met een (zachte) g en niet ch
barabant schrijf je met een T en licht schrijf je met een Gquote:Op donderdag 3 september 2009 13:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ach ja laat ik ook wat roepen van achter het randstadhek.
braband licht tegen belgië aan en dat merk je.![]()
Ben Eerst Limburger Geweest is de afkorting van belg.![]()
*doet gauw hek op slot
en dan doen ze het niet eens ookquote:Op donderdag 3 september 2009 13:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
barabant schrijf je met een T en licht schrijf je met een G
het licht komt uit eindhoven
nee dan schreef ik het met chquote:Op donderdag 3 september 2009 13:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij wil dat de lampjes het doen![]()
(brabant had ik wel fout)
quote:Op donderdag 3 september 2009 13:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en dan doen ze het niet eens ook
die komen ook niet uit eindhovenquote:Op donderdag 3 september 2009 13:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en dan doen ze het niet eens ook
quote:Op donderdag 3 september 2009 13:57 schreef wel.o.k het volgende:
sorry, ik ben beetje opsternaad vandaag.
komt door dat feestje van gisteren.
whehehe geloof ik graagquote:Op donderdag 3 september 2009 13:57 schreef wel.o.k het volgende:
sorry, ik ben beetje opsternaad vandaag.
komt door dat feestje van gisteren.
quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:11 schreef Ladylike het volgende:
ik mag de baas niet storen, maar heb hem nog steeds nodig om mn mapjes opgeruimd te krijgen (alles zit in mapjes bij mij)
nja niet zeuren dat het werk maar voor 95% af is
Ik: Frans?
Baas: Nee!
Ik: okay, maar er liggen hier nog facturen
baas: vervelend, maar laat maar liggen
Ik: ik roep maar 1 x per dag nu he.. (ben al een week bezig om die mapjes op te ruimen)
baas: oke
zoiets heb ik bij een opdracht gehad en op het laatst was het mijn schuld.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:11 schreef Ladylike het volgende:
ik mag de baas niet storen, maar heb hem nog steeds nodig om mn mapjes opgeruimd te krijgen (alles zit in mapjes bij mij)
nja niet zeuren dat het werk maar voor 95% af is
Ik: Frans?
Baas: Nee!
Ik: okay, maar er liggen hier nog facturen
baas: vervelend, maar laat maar liggen
Ik: ik roep maar 1 x per dag nu he.. (ben al een week bezig om die mapjes op te ruimen)
baas: oke
hijs echt grappig hoorquote:
dit kost me toch niet mn baan, aangezien ik de rest wel super snel had bijgewerktquote:Op donderdag 3 september 2009 14:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zoiets heb ik bij een opdracht gehad en op het laatst was het mijn schuld.
gelukkig had ik het ook een paar keer gemailed en kon ik aantonen dat het toch echt zijn eigen schuld was.
moet je niet doen met een rokje aanquote:Op donderdag 3 september 2009 14:17 schreef Ladylike het volgende:
Maandag MOET mn baas die mapjes goedkeuren zodat ik kan boeken, doet ie het niet, dan blijf ik op zn bureau zittenzo gemeen ben ik wel
en dan maar hopen dat hij niet de hele dag buiten de deur afspraken heeftquote:Op donderdag 3 september 2009 14:17 schreef Ladylike het volgende:
dit kost me toch niet mn baan, aangezien ik de rest wel super snel had bijgewerkt
als ie gaat schelden, scheld ik terug![]()
Ze (dir. en baas) hebben het druk, zijn bezig met de overname/fusie van een duits bedrijf
Maandag MOET mn baas die mapjes goedkeuren zodat ik kan boeken, doet ie het niet, dan blijf ik op zn bureau zittenzo gemeen ben ik wel
of juist welquote:Op donderdag 3 september 2009 14:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je niet doen met een rokje aan
kan ik hier sowieso niet, mensen kijken zo tegen mn poes aan danquote:Op donderdag 3 september 2009 14:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je niet doen met een rokje aan
das tijdens de contractbesprekingenquote:
doei GFquote:
ik mis optie 3: Wie?!?quote:
Ik heb gquote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat is jouw excuus?
[..]
neem paraplutje mee
een excuus nodigquote:Op donderdag 3 september 2009 14:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat is jouw excuus?
[..]
neem paraplutje mee
zo heyquote:Op donderdag 3 september 2009 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb g
[..]
[..]
een excuus nodig
duidelijk verhaalquote:Op donderdag 3 september 2009 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
krijg de vlektyfus met je "quick"quote
Dan zal het wrs pizza wordenquote:Op donderdag 3 september 2009 14:35 schreef wel.o.k het volgende:
keuze:
- macaroni/spaghetti![]()
- nasi (zelf gemaakt uiteraard)![]()
- frietjes met snacks(gister al gehad)
- pizza![]()
- iets anders (geef recept enzo dan ook maar meteen) zal eens kijken
marcquote:
deze is erg lekkerquote:Op donderdag 3 september 2009 14:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan zal het wrs pizza worden
[..]
marc
Goed, met jou ook?
zit ik met 17 inch en een vergroot glas.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:55 schreef MaleDuck het volgende:![]()
Ik heb een nieuw beeldscherm, heb nu een 22" breedbeeld
en had een 19"dus ik ben er zeker blij mee
nog maar een half uurtje en dan mag ik naar huis, maar moet nog maar zien of ik dan ga of later...
Voor Fok maakt het niet uit... die blijft even breed... alleen plaatjes kunnen er breder op...quote:Op donderdag 3 september 2009 15:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zit ik met 17 inch en een vergroot glas.
Even smal jaquote:Op donderdag 3 september 2009 15:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Voor Fok maakt het niet uit... die blijft even breed...
een kennis heeft zijn pc aangesloten op zijn 52 inch tv en speelt wolfenstein.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Voor Fok maakt het niet uit... die blijft even breed... alleen plaatjes kunnen er breder op...
Oh, dat bijdraaien is niet leuk johquote:Op donderdag 3 september 2009 15:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
marc
beetje obstinaat maar draait al bij.
yep eerst buienradar gekeken en had pas regen bij het terugrijdenquote:
klinkt lekkerquote:Op donderdag 3 september 2009 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
deze is erg lekker![]()
Ingrediënten (4 pers.):
3 à 4 tomaten
2 uien
1 pakje spek
jonge kaas
2 paprika's
ketchup
wortel
Bereiding:
Fruit de uien in een pan met wat olie en voeg de paprikastukjes toe. Bak de spek stukjes in hun eigen vet in een aparte pan. Voeg de wortel toe aan de pan met uien, paprika, doe ook de spekjes (met het spekvet) erbij. Dan de gesneden tomaten erbij en flink wat ketchup tot het een lekker sausje is. Als het te droog is kan er een beetje water bij. Als laatste de kaasblokjes van 1 kubieke cm erbij en er doorheen roeren. Nog even heet laten worden, zodat de kaas goed smelt. Hierna niet meer zoveel roeren, anders zie je de kaas niet meer terug!
heb spontaan trek
dat zei mn ventje ook al.. kleine beslist uiteindelijkquote:
Drukker is goedquote:Op donderdag 3 september 2009 15:03 schreef marcb1974 het volgende:
Lady![]()
Mjah, hier gaat het wel, drukker dan dinsdag iig
Welkom terugquote:
je gokt erop dat die voor pizza kiestquote:Op donderdag 3 september 2009 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat zei mn ventje ook al.. kleine beslist uiteindelijk
[..]
Welkom terug
ik hoop nasi, lekkerste uit het rijtje en dan mag paps kokenquote:Op donderdag 3 september 2009 15:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je gokt erop dat die voor pizza kiest![]()
52" pff... dan krijg je een beetje het idee dat je naar tennis zit te kijken denk ik...quote:Op donderdag 3 september 2009 15:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een kennis heeft zijn pc aangesloten op zijn 52 inch tv en speelt wolfenstein.
ziet er niet uit maar toch gaaf
je bent ook liever lui dan moe he...quote:Op donderdag 3 september 2009 15:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik hoop nasi, lekkerste uit het rijtje en dan mag paps koken
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik hoop nasi, lekkerste uit het rijtje en dan mag paps koken
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je bent ook liever lui dan moe he...
Behalve tijdens het neukenquote:Op donderdag 3 september 2009 15:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je bent ook liever lui dan moe he...
Goede vraagquote:
quote:
Volgens mij leidt deze procedure niet tot een kant en klare pizza hoorquote:Op donderdag 3 september 2009 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
deze is erg lekker![]()
Ingrediënten (4 pers.):
3 à 4 tomaten
2 uien
1 pakje spek
jonge kaas
2 paprika's
ketchup
wortel
Bereiding:
Fruit de uien in een pan met wat olie en voeg de paprikastukjes toe. Bak de spek stukjes in hun eigen vet in een aparte pan. Voeg de wortel toe aan de pan met uien, paprika, doe ook de spekjes (met het spekvet) erbij. Dan de gesneden tomaten erbij en flink wat ketchup tot het een lekker sausje is. Als het te droog is kan er een beetje water bij. Als laatste de kaasblokjes van 1 kubieke cm erbij en er doorheen roeren. Nog even heet laten worden, zodat de kaas goed smelt. Hierna niet meer zoveel roeren, anders zie je de kaas niet meer terug!
heb spontaan trek
dit lijkt me een bevestigingquote:
quote:
ow ja, helemaal mee eensquote:
quote:
Holladiejaquote:
GF moet je niet gelovenquote:
quote:
ow...quote:
de klokken vooruit zettenquote:Op donderdag 3 september 2009 16:04 schreef Ladylike het volgende:
Doei duckie![]()
Ik ga eens kijken of ik dat laatste half uur snel kan laten gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |