een kennis heeft zijn pc aangesloten op zijn 52 inch tv en speelt wolfenstein.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Voor Fok maakt het niet uit... die blijft even breed... alleen plaatjes kunnen er breder op...
Oh, dat bijdraaien is niet leuk johquote:Op donderdag 3 september 2009 15:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
marc
beetje obstinaat maar draait al bij.
yep eerst buienradar gekeken en had pas regen bij het terugrijdenquote:
klinkt lekkerquote:Op donderdag 3 september 2009 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
deze is erg lekker![]()
Ingrediënten (4 pers.):
3 ā 4 tomaten
2 uien
1 pakje spek
jonge kaas
2 paprika's
ketchup
wortel
Bereiding:
Fruit de uien in een pan met wat olie en voeg de paprikastukjes toe. Bak de spek stukjes in hun eigen vet in een aparte pan. Voeg de wortel toe aan de pan met uien, paprika, doe ook de spekjes (met het spekvet) erbij. Dan de gesneden tomaten erbij en flink wat ketchup tot het een lekker sausje is. Als het te droog is kan er een beetje water bij. Als laatste de kaasblokjes van 1 kubieke cm erbij en er doorheen roeren. Nog even heet laten worden, zodat de kaas goed smelt. Hierna niet meer zoveel roeren, anders zie je de kaas niet meer terug!
heb spontaan trek
dat zei mn ventje ook al.. kleine beslist uiteindelijkquote:
Drukker is goedquote:Op donderdag 3 september 2009 15:03 schreef marcb1974 het volgende:
Lady![]()
Mjah, hier gaat het wel, drukker dan dinsdag iig
Welkom terugquote:
je gokt erop dat die voor pizza kiestquote:Op donderdag 3 september 2009 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat zei mn ventje ook al.. kleine beslist uiteindelijk
[..]
Welkom terug
ik hoop nasi, lekkerste uit het rijtje en dan mag paps kokenquote:Op donderdag 3 september 2009 15:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je gokt erop dat die voor pizza kiest![]()
52" pff... dan krijg je een beetje het idee dat je naar tennis zit te kijken denk ik...quote:Op donderdag 3 september 2009 15:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een kennis heeft zijn pc aangesloten op zijn 52 inch tv en speelt wolfenstein.
ziet er niet uit maar toch gaaf
je bent ook liever lui dan moe he...quote:Op donderdag 3 september 2009 15:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik hoop nasi, lekkerste uit het rijtje en dan mag paps koken
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik hoop nasi, lekkerste uit het rijtje en dan mag paps koken
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je bent ook liever lui dan moe he...
Behalve tijdens het neukenquote:Op donderdag 3 september 2009 15:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je bent ook liever lui dan moe he...
Goede vraagquote:
quote:
Volgens mij leidt deze procedure niet tot een kant en klare pizza hoorquote:Op donderdag 3 september 2009 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
deze is erg lekker![]()
Ingrediënten (4 pers.):
3 ā 4 tomaten
2 uien
1 pakje spek
jonge kaas
2 paprika's
ketchup
wortel
Bereiding:
Fruit de uien in een pan met wat olie en voeg de paprikastukjes toe. Bak de spek stukjes in hun eigen vet in een aparte pan. Voeg de wortel toe aan de pan met uien, paprika, doe ook de spekjes (met het spekvet) erbij. Dan de gesneden tomaten erbij en flink wat ketchup tot het een lekker sausje is. Als het te droog is kan er een beetje water bij. Als laatste de kaasblokjes van 1 kubieke cm erbij en er doorheen roeren. Nog even heet laten worden, zodat de kaas goed smelt. Hierna niet meer zoveel roeren, anders zie je de kaas niet meer terug!
heb spontaan trek
dit lijkt me een bevestigingquote:
quote:
ow ja, helemaal mee eensquote:
quote:
Holladiejaquote:
GF moet je niet gelovenquote:
quote:
ow...quote:
de klokken vooruit zettenquote:Op donderdag 3 september 2009 16:04 schreef Ladylike het volgende:
Doei duckie![]()
Ik ga eens kijken of ik dat laatste half uur snel kan laten gaan
ik herinner me iets van "ik pak alles van boven de 18 en met een hart slag (virtueel dan)"quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 16:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik herinner me iets van "ik pak alles van boven de 18 en met een hart slag (virtueel dan)"![]()
dus ik geloof GF
*shit, ik over te werken.
gauw naar huis![]()
net als duck
te vroegquote:
47 te vroegquote:
dat geeft al aan dat ik niet lui benquote:Op donderdag 3 september 2009 16:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik herinner me iets van "ik pak alles van boven de 18 en met een hart slag (virtueel dan)"![]()
dus ik geloof GF
*shit, ik over te werken.
gauw naar huis![]()
net als duck
je hebt mijn pm al gelezen dus volgende week gaat het goed weer worden vanaf dinsdagquote:Op donderdag 3 september 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat geeft al aan dat ik niet lui ben
Ik heb zo´n voorgevoel dat mn tripje van zaterdag een week uitgesteld gaat worden
nou, ik riep dit zondag al hoorquote:Op donderdag 3 september 2009 16:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt mijn pm al gelezen dus volgende week gaat het goed weer worden vanaf dinsdag
zondag heb ik je niet gehoord toen was je in bredaquote:Op donderdag 3 september 2009 16:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou, ik riep dit zondag al hoor
Ik riep toch heel hard vanaf de E313 hoorquote:Op donderdag 3 september 2009 16:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zondag heb ik je niet gehoord toen was je in breda
heb ik het niet gehoord omdat de muziek hier te hard stondquote:Op donderdag 3 september 2009 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik riep toch heel hard vanaf de E313 hoor![]()
En het was gezellig
Kut DJquote:Op donderdag 3 september 2009 16:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb ik het niet gehoord omdat de muziek hier te hard stond
quote:
Gruwelijkquote:Op donderdag 3 september 2009 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
Welkom in Engeland
http://www.hln.be/hln/nl/(...)tijdsgenootjes.dhtml
Hier niet zo vaak. In Engeland is dit normaal aan het worden.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Gruwelijkmaar dat gebeurt helaas ook gewoon in Nederland
hoe gaat het met de scriptie? valt de nieuwe baan tegen?quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:39 schreef Nijns het volgende:
Hoe is het Fha? Alweer naar school geweest?
quote:
Bijna vakantie, dan mag datquote:
Gelukkig maar, een niet al te slechte start dusquote:Op donderdag 3 september 2009 18:41 schreef Fha het volgende:
[..]eerste week weer overleefd. Eerste dag was ik al meteen weer docenten aan het mailen
Bleg! Maar de vakken van dit jaar zijn (voor zover ik nu kan zien) wel echt interessant (grotendeels)
![]()
Hoe is het daar?
Neuh het viel mee hahaquote:Op donderdag 3 september 2009 18:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Gelukkig maar, een niet al te slechte start dushier goed hoor, klaar met school (maar dat wist je al) dus pak van mijn hart
Je let één keer niet op en hij is gekaaptquote:
ik hoef zelf geen muziek op te zettenquote:Op donderdag 3 september 2009 18:51 schreef Fha het volgende:
Ik weet niet welke cd ik nu op zal zetten
Jij hebt een slaaf die dat voor je doet?quote:Op donderdag 3 september 2009 18:54 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik hoef zelf geen muziek op te zetten
Het is Limp Bizkit gewordenquote:Op donderdag 3 september 2009 18:51 schreef Fha het volgende:
Ik weet niet welke cd ik nu op zal zetten
Ik hoor het hier net ook rommelen. Gelukkig dat ik niet meer naar het dorp hoefde (morgenmiddag doe ik 't welquote:
je mag die van ons wel hebbenquote:
jeeejquote:Op donderdag 3 september 2009 19:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je mag die van ons wel hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |