quote:Op donderdag 3 september 2009 16:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik herinner me iets van "ik pak alles van boven de 18 en met een hart slag (virtueel dan)"![]()
dus ik geloof GF
*shit, ik over te werken.
gauw naar huis![]()
net als duck
te vroegquote:
47 te vroegquote:
dat geeft al aan dat ik niet lui benquote:Op donderdag 3 september 2009 16:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik herinner me iets van "ik pak alles van boven de 18 en met een hart slag (virtueel dan)"![]()
dus ik geloof GF
*shit, ik over te werken.
gauw naar huis![]()
net als duck
je hebt mijn pm al gelezen dus volgende week gaat het goed weer worden vanaf dinsdagquote:Op donderdag 3 september 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat geeft al aan dat ik niet lui ben
Ik heb zo´n voorgevoel dat mn tripje van zaterdag een week uitgesteld gaat worden
nou, ik riep dit zondag al hoorquote:Op donderdag 3 september 2009 16:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt mijn pm al gelezen dus volgende week gaat het goed weer worden vanaf dinsdag
zondag heb ik je niet gehoord toen was je in bredaquote:Op donderdag 3 september 2009 16:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou, ik riep dit zondag al hoor
Ik riep toch heel hard vanaf de E313 hoorquote:Op donderdag 3 september 2009 16:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zondag heb ik je niet gehoord toen was je in breda
heb ik het niet gehoord omdat de muziek hier te hard stondquote:Op donderdag 3 september 2009 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik riep toch heel hard vanaf de E313 hoor![]()
En het was gezellig
Kut DJquote:Op donderdag 3 september 2009 16:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb ik het niet gehoord omdat de muziek hier te hard stond
quote:
Gruwelijkquote:Op donderdag 3 september 2009 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
Welkom in Engeland
http://www.hln.be/hln/nl/(...)tijdsgenootjes.dhtml
Hier niet zo vaak. In Engeland is dit normaal aan het worden.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Gruwelijkmaar dat gebeurt helaas ook gewoon in Nederland
hoe gaat het met de scriptie? valt de nieuwe baan tegen?quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:39 schreef Nijns het volgende:
Hoe is het Fha? Alweer naar school geweest?
quote:
Bijna vakantie, dan mag datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |