Gelukkig maar, een niet al te slechte start dusquote:Op donderdag 3 september 2009 18:41 schreef Fha het volgende:
[..]eerste week weer overleefd. Eerste dag was ik al meteen weer docenten aan het mailen
Bleg! Maar de vakken van dit jaar zijn (voor zover ik nu kan zien) wel echt interessant (grotendeels)
![]()
Hoe is het daar?
Neuh het viel mee hahaquote:Op donderdag 3 september 2009 18:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Gelukkig maar, een niet al te slechte start dushier goed hoor, klaar met school (maar dat wist je al) dus pak van mijn hart
Je let één keer niet op en hij is gekaaptquote:
ik hoef zelf geen muziek op te zettenquote:Op donderdag 3 september 2009 18:51 schreef Fha het volgende:
Ik weet niet welke cd ik nu op zal zetten
Jij hebt een slaaf die dat voor je doet?quote:Op donderdag 3 september 2009 18:54 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik hoef zelf geen muziek op te zetten
Het is Limp Bizkit gewordenquote:Op donderdag 3 september 2009 18:51 schreef Fha het volgende:
Ik weet niet welke cd ik nu op zal zetten
Ik hoor het hier net ook rommelen. Gelukkig dat ik niet meer naar het dorp hoefde (morgenmiddag doe ik 't welquote:
je mag die van ons wel hebbenquote:
jeeejquote:Op donderdag 3 september 2009 19:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je mag die van ons wel hebben
ik heb het naar jouw gestuurd zal over een uurtje daar zijnquote:
quote:
dat klopt maar je hebt het wel snel geeditquote:Op donderdag 3 september 2009 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo daar stond iets ECHT heel doms
Nee, ik woon in een winkelstraat en het is koopavond: ik heb muziek van buitenquote:Op donderdag 3 september 2009 19:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij hebt een slaaf die dat voor je doet?
Jottemquote:Op donderdag 3 september 2009 19:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee, ik woon in een winkelstraat en het is koopavond: ik heb muziek van buiten
Ik moet zeggen: het is best te doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |