Misschien iets met zijn job te maken, daarin liep het ook niet helemaal lekker...quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die is volgens mij een FOK!-vakantie aan het houden of zo. Een paar topics geleden kondigde hij zijn afscheid aan, zonder verdere uitleg...
Het voelt alsof ik gedumpt ben via sms ofzoquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die is volgens mij een FOK!-vakantie aan het houden of zo. Een paar topics geleden kondigde hij zijn afscheid aan, zonder verdere uitleg...
quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 07:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat geldt iig voor mij.
En jij succes met je nieuwe functie.
ik zat op weg naar mijn werk al te knikkebollen in de autoquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck ook, maar heeft vooral even wat slaap nodig...
is hij misschien in 'staking' omdat hij weer geen mod is geworden?quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
GMTAquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:09 schreef Nijns het volgende:
is hij misschien in 'staking' omdat hij weer geen mod is geworden?
Oei, dat kan je beter niet doenquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:09 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik zat op weg naar mijn werk al te knikkebollen in de auto
Volgens mij speelden er privé ook wat zaken bij Pheno, misschien dat hij zich daar even op wil richten. En we zien hem vast wel weer een keer terugquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:09 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik zat op weg naar mijn werk al te knikkebollen in de auto
[..]
is hij misschien in 'staking' omdat hij weer geen mod is geworden?
Ze zijn niet gewend dat mensen vriendelijk goedemorgen zeggenquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
zeg, arrogant krijtstreeptuig![]()
Als ik, in nette spijkerbroek en keurig overhemd beleefd goedemorgen zeg, is het niet de bedoeling dat je dwars door me heen loopt op de gang. Met jesleepkoffer
![]()
Zogenaamd directiegajes
Ze zijn gewoon niet opgevoedquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:12 schreef Ladylike het volgende:
Ze zijn niet gewend dat mensen vriendelijk goedemorgen zeggen
Sorry, ik moest jouw opslag nog doorgeven aan HRM/PZ/P&Oquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
zeg, arrogant krijtstreeptuig![]()
Als ik, in nette spijkerbroek en keurig overhemd beleefd goedemorgen zeg, is het niet de bedoeling dat je dwars door me heen loopt op de gang. Met jesleepkoffer
![]()
Zogenaamd directiegajes
I knowquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat past dan goed bij je ondertitel!
Ik ookquote:
Frut-SELquote:
quote:
nee, sorry papaquote:
ja, dat is zeker zoquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij speelden er privé ook wat zaken bij Pheno, misschien dat hij zich daar even op wil richten. En we zien hem vast wel weer een keer terug.
MPG in krijtstreeppak... daar wil ik wel eens foto's van zienquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Sorry, ik moest jouw opslag nog doorgeven aan HRM/PZ/P&O.Dacht dat dat snel moest gebeuren
.
Muck ernaast in hip mantelpakjequote:Op vrijdag 4 september 2009 10:21 schreef DaMart het volgende:
MPG in krijtstreeppak... daar wil ik wel eens foto's van zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |