Zie foboquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG in krijtstreeppak... daar wil ik wel eens foto's van zien.
Word je ergens aangenomen zonder te solliciteren?quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
waarom wordt hij eigenlijk steeds geen mod? als zelfs mensen als swarmahoer en SWJ dat kunnen worden
![]()
Als ik eerlijk ben: geen idee... ik ken die andere gasten ook niet. Let ook niet zo op de sollicitaties enzo. Zelf was ik ineens blauw voordat ik uberhaupt benaderd was. Solliciteren heb ik ook nooit gedaanquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
waarom wordt hij eigenlijk steeds geen mod? als zelfs mensen als swarmahoer en SWJ dat kunnen worden
![]()
[..]
Hij solliciteert wel... althans, heb het eens gezienquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Word je ergens aangenomen zonder te solliciteren?
Krijg je een baan als je niet ingaat op een aanbod?
Ja, op FOK! welquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben gevraagd destijdsquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:33 schreef MPG het volgende:
Dat dus. Ik kreeg ineens een PM van een FA, en ging me afvragen wat ik had misdaan om een PM van een FA te verdienen. Ik ging in mijn hoofd even al mijn posts van die dag na, en vroeg me af of ik iets banwaardigs of zo had gedaanquote:
Blijkbaar die post(s) gemist, 't is dat het nu ietsje rustiger is op kantoor, maar anders was ik hier nu ook nietquote:
Ik ben gewoon te braaf, en denk dan dat ik toch gestraft moet worden voor een negatieve uitspatting of zoquote:
Regio Ede / Veenendaal? Ja hoor, kom maar ff langsquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:01 schreef Jo0Lz het volgende:
De koffie hier is alles behalve lekker.
Iemand die me echte koffie wil komen brengen?.
Ik dacht dat hij wel had gesolliciteerd. Qua aanbiedingen weet ik het natuurlijk niet.. Fruts werd blijkbaar mod zonder sollicitatie..quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Krijg je een baan als je niet ingaat op een aanbod?
Waar ben jij mod van?quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben: geen idee... ik ken die andere gasten ook niet. Let ook niet zo op de sollicitaties enzo. Zelf was ik ineens blauw voordat ik uberhaupt benaderd was. Solliciteren heb ik ook nooit gedaan![]()
Belangrijkste vereiste is dat je veel post in het (sub)forum waar je eventueel mod voor wilt worden denk ik. Dan kennen users en andere mods je. En je sollicitatie moet serieus overkomen denk ik. Maar, geen idee hoe dat met Pheno zit. Heb me d'r een keer in verdiept en toen kwam ie te weinig in dat subforum.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij wel had gesolliciteerd. Qua aanbiedingen weet ik het natuurlijk niet.. Fruts werd blijkbaar mod zonder sollicitatie..
[..]
Waar ben jij mod van?
Nee hoor... ik had exact hetzelfde... toen ik Yv op mijn msn kreeg en dacht: wat heb ik misdaanquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te braaf, en denk dan dat ik toch gestraft moet worden voor een negatieve uitspatting of zo![]()
.
In het echt ookquote:
SM fantasiën DM?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te braaf, en denk dan dat ik toch gestraft moet worden voor een negatieve uitspatting of zo![]()
.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:16 schreef marcb1974 het volgende:
Fruts had zich vooraf uitgebreidt ingelikt bij Danny en Yvonne toch?
Vriendjespolitiekquote:
En toen als donderslag bij heldere hemel begon de aarde te beven en terwijl er ergens in jouw hoofd een vulkaan van vreugde uitbarstte, was ineens DE geborenquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee hoor... ik had exact hetzelfde... toen ik Yv op mijn msn kreeg en dacht: wat heb ik misdaan
Oh sorryquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sst....
Wanneer kom je weer langs met je zweepje?.
Jaja, ik slaap nog half jaquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:18 schreef DaMart het volgende:
[..].
[..]
Vriendjespolitiek.
[..]
En toen als donderslag bij heldere hemel begon de aarde te beven en terwijl er ergens in jouw hoofd een vulkaan van vreugde uitbarstte, was ineens DE geboren.
Ik ontken noch bevestig...quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:16 schreef marcb1974 het volgende:
Fruts had zich vooraf uitgebreidt ingelikt bij Danny en Yvonne toch?
Zoiets ja... ze zei iets van :"owja, je bent sinds gister mod van DE"... en ik dacht: Wat de neuk is DE en waarom word ik in de maling genomenquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:18 schreef DaMart het volgende:
En toen als donderslag bij heldere hemel begon de aarde te beven en terwijl er ergens in jouw hoofd een vulkaan van vreugde uitbarstte, was ineens DE geboren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |