Niet te gelovenquote:Op donderdag 3 september 2009 01:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bizar filmpje, niemand die doortasten is![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)op_politiewagen.html
Erg hè, ik kan er ook niet bij met mijn verstandquote:Op donderdag 3 september 2009 02:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet te geloven![]()
Ik zou ze allemaal 2 jaar cel geven, denk daar maar even rustig na wat je de volgende keer doet
En diegene die het filmde ook 2 jaar zittenquote:Op donderdag 3 september 2009 02:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Erg hè, ik kan er ook niet bij met mijn verstand
Nou ja, die doet tenminste nog ietsquote:Op donderdag 3 september 2009 02:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En diegene die het filmde ook 2 jaar zitten
Maar hij was er niet bij en vraagt nog of er iemand inzit en doet het dan welquote:Op donderdag 3 september 2009 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, die doet tenminste nog iets![]()
Die eerste die erin stapt, volgens mij lijkt alsof hij het met tegenzin doet, want z'n kleren worden vies.
Hopelijk was die man buiten kennis na die klap. Anders wordt je toch gek als je in zo'n auto zit.quote:Op donderdag 3 september 2009 02:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar hij was er niet bij en vraagt nog of er iemand inzit en doet het dan wel
Ik hoop het ookquote:Op donderdag 3 september 2009 02:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hopelijk was die man buiten kennis na die klap. Anders wordt je toch gek als je in zo'n auto zit.
Heidi, ik ga een tukkie doen, 't is de hoogste tijd
Waar?quote:
Oh, diequote:Op donderdag 3 september 2009 02:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij dat [ afbeelding ] in de TT.
Lijkt me een postbus 51 spotje voor duitsland.quote:
Detlev!quote:
Ja,quote:Op donderdag 3 september 2009 11:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Detlev!![]()
Het moet wél in het Duits allemaal,. vind ik.
Komen ze weer naar Nederland?
quote:Op donderdag 3 september 2009 11:43 schreef Noek het volgende:
Ja, doe maar flauw over mijn Mc Gyver skills maar ik zit toch mooi op het grote interweb dankzij een gejatte verbinding en een 8 jaar oude explorer.![]()
Nou Buuf, ik durf het bijna niet te vragen...
Daar gaat ons pieteke ook naartoequote:
Heb je kaarten?quote:
Dat zou Maggyver niet overkomen want die heeft dat al lang dóór voordat hij gaat zitten.quote:
Hej BQquote:Op donderdag 3 september 2009 16:16 schreef beequeen het volgende:
Utrecht: regen, zon, wind, heul veul wind. Ik ben niet van het nappen maar dit weer nodigt wel uit tot![]()
![]()
Hoi Bongetje![]()
![]()
Nah, ik vind het wel een droevig en abrupt einde van de zomer hoor.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:17 schreef BONG4002 het volgende:
Hej BQ![]()
Hier (Schagen) droog en een redelijk stevig windje, best aangenaam @ the moment
Volgende week wordt het weer ietsje beter volgens NOS-TTquote:Op donderdag 3 september 2009 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nah, ik vind het wel een droevig en abrupt einde van de zomer hoor.![]()
Alles goed met je?
Eerst zien, dan geloven.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:48 schreef BONG4002 het volgende:
Volgende week wordt het weer ietsje beter volgens NOS-TT
Ja gaat prima hier, alleen vanaf 1 oktober op zoek naar ander werk dus dan komt er even een fase aan waarin ik geen werk heb en me moet vermaken op FOK!, andere dingen etc. maargoed, hopelijk vind ik snel wat anders
UWV (Wajong), die krijg ik tijdelijk volledig terug maar ben wel een nieuw traject ingegaan dmv jobcoaching, daar moet het UWV weer toestemming voor geven en dat is gelukt, dus we kunnen nu aan de slag tenminstequote:Op donderdag 3 september 2009 17:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven.
Oh jee, ook al zonder werk? Nou, geniet maar van je vrije tijd zo tussen het solliciteren door.![]()
Heb je al zicht op een andere baan of ben je afhankelijk van het UWV?
Welcome to the club, vandaag kreeg ik een brief met de mededeling dat mijn sollictatie is overgedragen aan een selectie commissie. Zegt niks maar in iig niet gelijk al afgezwezenquote:Op donderdag 3 september 2009 16:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgende week wordt het weer ietsje beter volgens NOS-TT
Ja gaat prima hier, alleen vanaf 1 oktober op zoek naar ander werk dus dan komt er even een fase aan waarin ik geen werk heb en me moet vermaken op FOK!, andere dingen etc. maargoed, hopelijk vind ik snel wat anders
Ik zal duimen voor jequote:Op donderdag 3 september 2009 17:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Welcome to the club, vandaag kreeg ik een brief met de mededeling dat mijn sollictatie is overgedragen aan een selectie commissie. Zegt niks maar in iig niet gelijk al afgezwezen![]()
Succes Bong
Ik nog een week (werk) Ik hoop dat het dan nog wel evt. een tijdje duurt ivm met evt. vakantiequote:Op donderdag 3 september 2009 17:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zal duimen voor je![]()
Thnx iig, ben nu nog wel actief met werk dus heb nog een klein maandje voordat de grote leegte ontstaat (maar misschien heb ik geluk en rol ik zo ergens binnen, gewoon veel open solliciteren is ook een goed idee)
Nou. Muis , dus voorlopig goed nieuws,,afwachten maar .quote:Op donderdag 3 september 2009 17:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Welcome to the club, vandaag kreeg ik een brief met de mededeling dat mijn sollictatie is overgedragen aan een selectie commissie. Zegt niks maar in iig niet gelijk al afgezwezen![]()
Succes Bong
Ja een stapje verderquote:Op donderdag 3 september 2009 17:32 schreef hondjes het volgende:
[..]
Nou. Muis , dus voorlopig goed nieuws,,afwachten maar .
en Bong , hetzelfde voor jou..succes
Dankequote:Op donderdag 3 september 2009 17:39 schreef beequeen het volgende:
Bong en Muis, ik wens jullie veel succes met solliciteren. Het zijn klotetijden wat werk betreft maar ik heb alle vertrouwen in jullie. Alles sal reg kom.
101%, toe maar! ben je bang dat het uwv meeleest hiero?quote:
70 %quote:Op donderdag 3 september 2009 17:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
101%, toe maar! ben je bang dat het uwv meeleest hiero?![]()
ik zou eerst 'ns een paar maanden die 75% w.w. beuren als ik jou was![]()
laters bong, ik ga boodskappies doen
Dat zou leuk zijn, een geprek is toch altijd anders dan dat mail/brief gedoe..quote:Op donderdag 3 september 2009 18:23 schreef Marrije het volgende:
Leuk Soury, wie weet dus binnenkort een uitnodiging.
Bong, zou fijn zijn als je van de ene job zo naar de andere kan.
Wist ik niet, dank je wel!quote:Op donderdag 3 september 2009 18:25 schreef Peter6000 het volgende:
@ Marrije, vanavond begint Het Zesde Zintuig weer.
Misschien doet die leuke politiewoordvoerder ook weer mee.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Hoop dat het leuker is dan 2008 .. Ben afgehaaktquote:Op donderdag 3 september 2009 18:33 schreef BONG4002 het volgende:
En Exp.Robinson begint ook vanavond!
Zie Expeditie Robinson 2009
Ja? Ik vond het wel ok toen. Maar de herhaling is op zondag las ik net. Ik kijk toch liever het zesde zintuigquote:Op donderdag 3 september 2009 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoop dat het leuker is dan 2008 .. Ben afgehaakt
Ja tofquote:Op donderdag 3 september 2009 18:33 schreef BONG4002 het volgende:
ik maak ook veel gebruik van uitzending gemist enzoquote:Op donderdag 3 september 2009 18:40 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb een HDD recorder dus kan iig één programma opnemen, wel zo makkelijk
Dat deed ik voorheen ook, maar heb nu alleen een laptop en vind dat toch minder prettig kijken dan op mijn gewone conventionele TVquote:Op donderdag 3 september 2009 18:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik maak ook veel gebruik van uitzending gemist enzo
Oei, goed dat ik hier even keek. Want ik dacht dat het zondag pas zou beginnen.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:33 schreef BONG4002 het volgende:
En jullie kunnen daar alleen kijken?quote:
Kijk, daar hebben we wat aan.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:26 schreef tuinfluiter het volgende:
RTL4 21.30 -22.30 Het Zeds Zintuig - plaats delict.
RTL5 20.30 -21.55 Expeditie Robinson woman only.
Nou het zesde zintuig neem ik dan wel op .
Zo gaat flink te keer, veel buien , onweer en iets wat op hagel lijkt.
Alweer bijna donker. Begin volgende week ruim boven de 20 graden.
Fijne avond.
Ah.. ja ex crew mag daar ook posten, Cc dus ook. Of bedoel je dat niet?quote:
Ook?quote:Op donderdag 3 september 2009 20:51 schreef Gert het volgende:
Ah.. ja ex crew mag daar ook posten, Cc dus ook. Of bedoel je dat niet?
quote:Op donderdag 3 september 2009 20:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook?
Ex-crew heeft het alleenrecht daar.
Bitch fight !!!quote:Op donderdag 3 september 2009 20:56 schreef Copycat het volgende:
Oh fuck. Heb ik die stomme show van Jan Smit op staan.
Komt door dat SHOverleden, hè?
Op expeditie!
Daar geef ik je helemaal gelijk in .....quote:Op woensdag 2 september 2009 23:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee dat krijg je als je steeds je stekels opzet.
De mannen zijn al onderweg (moeten ze nog maar bewijzen, dat vrouwen volk is erg stoer)quote:Op donderdag 3 september 2009 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Al die weken allemaal vrouwengezeik, geen idee of ik dat ga trekken.
Jahh ... wat een stoere wijven. Ik vraag me toch af hoe ze dat doen. Bedoel wat ik gezien heb hebben ze man en kinderen enzo . Ik heb al problemen om mijn 13 jaar oude kater een weekend aleen te latenquote:
Volgende week zit je weer in het pierebadje me je kidsquote:Op donderdag 3 september 2009 21:54 schreef Marrije het volgende:
wat een weer echt niet normaal, veel flitsen, matige donder en het lijkt wel hagel wat tegen de ramen slaat
Tsja, ik had ook enige moeite met die alleenstaande moeder van 3 relatief jonge kinderenquote:Op donderdag 3 september 2009 22:04 schreef Soury het volgende:
Jahh ... wat een stoere wijven. Ik vraag me toch af hoe ze dat doen. Bedoel wat ik gezien heb hebben ze man en kinderen enzo . Ik heb al problemen om mijn 13 jaar oude kater een weekend aleen te laten
Ja!quote:
Heb je al een favo ik ben alle namen en smoelen nu al kwijt.quote:
Moest je weer naar Wateringen?quote:Op donderdag 3 september 2009 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ik waaide bijna van mijn fiets net.![]()
Goedenavond.
Echt een favo nog niet.. Lianne, Eva en Yolanda vind ik geloof ik wel leuk.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je al een favo ik ben alle namen en smoelen nu al kwijt.Maar moet ff groeien
quote:
Yolanda rings a bell vooral omdat ze er als eerste al uitgekotst werd !! Dat schept een bandquote:Op donderdag 3 september 2009 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt een favo nog niet.. Lianne, Eva en Yolanda vind ik geloof ik wel leuk.
En Carina een heks.
Nou tegen de tijd dat je dat nodig hebt, ben je niet echt meer in staat om dat hier te typen denk ik.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
Iemand een stabiele zijigging nodig?
Ennhu heb jij er al een als favo.. Ik was vooral overdonderd door die vrouwen die zich aanmelden. Ik moet er echt niet aan denkenquote:Op donderdag 3 september 2009 21:35 schreef Chanel5 het volgende:
Expeditie gaat er vol in!![]()
Behoorlijk heftig begin, ikhoudervan..
quote:Op donderdag 3 september 2009 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je al een favo ik ben alle namen en smoelen nu al kwijt.Maar moet ff groeien
Flikker dan ff lekker opquote:Op donderdag 3 september 2009 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Rieb![]()
of doet ie niet mee?
![]()
![]()
ik volg die shit niet van ER dus ik kan niet meelullen
Das nieuwsquote:
He dat is toch een klein beetje goed nieuws, ik kreeg aan het eind van de middag een mail dat mijn bezwaar was afgewezen. Dus het ontslagspook komt wel heel erg dicht bij nu.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Succes Bong
Ik zou er wel lekker snel afvallen dat dan weer wel. Maar het idee om van die ogen te eten, als ik er naar kijk kots ik al de boel bij elkaar. Dat is echt goor zeg. Hoever wil je gaan voor een spel. Nou niet zover dus.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ennhu heb jij er al een als favo.. Ik was vooral overdonderd door die vrouwen die zich aanmelden. Ik moet er echt niet aan denken
Ja.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja hoi!!
Heb je ook onweer gehad?
En wat doe jij nog wakker?
Maarruh....ik zit en dvd te kijken en ik moest piesen en dan kom ik langs de pc.quote:
Oeh ja!! Dat zou leuk zijn!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Maarruh....ik zit en dvd te kijken en ik moest piesen en dan kom ik langs de pc.
Lies het is volle maan. We moeten eigenlijk gaan SPOKEN!
Zit er wel licht op je bezemsteel?quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh ja!! Dat zou leuk zijn!!
Dat we dan gaan deurtje bellen
Bezemsteel is zo 2007quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Zit er wel licht op je bezemsteel?![]()
Anders krijg je een bekeuring!
Jaquote:Op vrijdag 4 september 2009 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bezemsteel is zo 2007![]()
Mijn verrotte fiets, die is hip!
Ok have fun!quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja![]()
film verder kijken![]()
en het onweert hier weer
kijk zuh!quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja![]()
film verder kijken![]()
en het onweert hier weer
"Hoe hoog is mijn WW-uitkering?quote:
Meeten?quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kijk zuh!
alles goed, coos?
het is komende nacht pas volle maan, demente weerwolfhet scheelt een procentje of vijf
![]()
hoi liesje. nog nieuws uit kliekjesland?
alleen met meneren, dus neen; mieten it is.quote:
Jij schat mij huishoudelijk gezien iets te hoog inquote:Op vrijdag 4 september 2009 02:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
alleen met meneren, dus neen; mieten it is.
jij mag wel komen afwassen (gemuilkorfd) en boodskappies doen...misschien.
HiDiHo , veel succes.quote:Op vrijdag 4 september 2009 06:21 schreef HiDiHo het volgende:
Goedemorgen![]()
Zo werken, na 6 jaar. Wish me luck
Lots of luck en zet 'm op!quote:Op vrijdag 4 september 2009 06:21 schreef HiDiHo het volgende:
Goedemorgen![]()
Zo werken, na 6 jaar. Wish me luck
Wat ga je doen als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 4 september 2009 07:08 schreef HiDiHo het volgende:
Thanks
Eigenlijk nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 07:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat ga je doen als ik vragen mag?
Goffer, ik dacht dat je een baan hadquote:Op vrijdag 4 september 2009 07:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eigenlijk niet![]()
Maar ik ga deze boot schoonmaken![]()
http://www.teso.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=158&Itemid=184
Het is maar voor 1 dag, ff wat goodwill tonen![]()
Was het maar waarquote:Op vrijdag 4 september 2009 07:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goffer, ik dacht dat je een baan had
HiDiHoquote:Op vrijdag 4 september 2009 07:19 schreef HiDiHo het volgende:
Eigenlijk niet![]()
Maar ik ga deze boot schoonmaken![]()
http://www.teso.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=158&Itemid=184
Het is maar voor 1 dag, ff wat goodwill tonen![]()
Als ze me maar niet vragen daar vast te werken vind ik alles bestquote:Op vrijdag 4 september 2009 07:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
HiDiHogezellige dag , je weet nooit wie je nog ontmoet
of hoe het allemaal verder kan lopen.
Je kunt toch wel alvast aan de weg gaan staan of ze tegemoet lopen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 07:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Was het maar waar![]()
(en dan niet in de schoonmaak natuurlijk)
Ik zou om 7.30uur opgehaald worden, na 8 uur bekijken ze het maar
Ben wegquote:Op vrijdag 4 september 2009 07:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt toch wel alvast aan de weg gaan staan of ze tegemoet lopen?
Kijk, als je nu vragen om daar voor vast te komen werken, dan kun je het bekijken als vijf dagen per week een uitjequote:Op vrijdag 4 september 2009 07:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ze me maar niet vragen daar vast te werken vind ik alles best![]()
Ik zie het gewoon als een dagje uit
Niet echt een favo, vind ik 1 aflevering te kort voor. Ik vind het vooral heel uiteenlopende types. Het feit dat het allemaal vrouwen zijn is leuk om naar te kijken, zullen nog wel wat ruzies komen.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ennhu heb jij er al een als favo.. Ik was vooral overdonderd door die vrouwen die zich aanmelden. Ik moet er echt niet aan denken
Ja op de bankquote:Op vrijdag 4 september 2009 04:50 schreef remlof het volgende:
Lies, ik weet dat je al out bent, maar deze is voor jou:
Balen Lies.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:44 schreef lies1958 het volgende:
[..]
He dat is toch een klein beetje goed nieuws, ik kreeg aan het eind van de middag een mail dat mijn bezwaar was afgewezen. Dus het ontslagspook komt wel heel erg dicht bij nu.
Ik las die zin en dacht heel even een post van Peter6000 te lezen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:55 schreef Gert het volgende:
Nou, hij is begraven hoor.
En natuurlijk zat de familie weer bezonnebrild en strak in het pak.
Wat mooi, het uniform als symbool van eenheid.![]()
[ afbeelding ]
Michael Jackson, skattiequote:
Serieus?quote:
Nee, toen was die herdenkingsdienst met allemaal mensen die hem maar oppervlakkig gekend hebben, maar wel heel verdrietig waren.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:23 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht dat dat al een maand geleden ofzo gebeurd was
Eigenlijk. . .is hij helemaal niet dood.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus?
Nu pas?!
Wat hebben ze al die tijd met hem gedaan dan?
Ik dacht dat dat al een maand geleden ofzo gebeurd was
quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eigenlijk. . .is hij helemaal niet dood.
Wees blij dat ik geen schilderijen probeer.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik las die zin en dacht heel even een post van Peter6000 te lezen.
In de daipvraisquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar serieus, wat hebben ze al die tijd met dat lichaam gedaan dan?
Gewoon, lekker dat ontbindende hoopje ex-mens anaal volpompen, wat dacht jij dan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
klopt.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eigenlijk. . .is hij helemaal niet dood.
autopsiequote:Op vrijdag 4 september 2009 12:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ja, een overdosis slaapmiddelen ofzo, heb het verder ook niet echt gevolgquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En is de doodsoorzaak nu gevonden?
Nee, ik volg geen nieuws![]()
Qua dubbelzinnig zeker.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:02 schreef Copycat het volgende:
Ja, dat weet ik. Maar ik wilde Pull it off gebruiken.
Past er beter bij.
Nee, dit keer niet.quote:
Ga jij eens lekker naast prins Bernhard liggenquote:Op vrijdag 4 september 2009 07:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Zou ook wel wat voor Coos zijn, die loopt ook maar de hele dag uit z'n neus te peuteren
Oh ja! Da's ook vandaag.quote:
Ik heb de stream een kwartier geleden alweer uitgezet, het is wel duidelijk nu.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:01 schreef Gert het volgende:
Boooring.
Het bekende straatje schoonvegen.
Maar misschien is het wel interessanter als je in apeldoorn woont.
try the other holequote:Op vrijdag 4 september 2009 15:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
En ja het is nog steeds raar om langs de naald te rijden.
Wat knap, heb je dat helemaal zelf bedacht?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
try the other hole
da needle:
a piece of poop that is too small to spread the anus and come out, so it stays inside, hardens, and proceeds to poke the inside of one's anus (like a needle) until a larger log comes along to clear the tract.
it's like, you know: i've had a needle poking me all night, but I couldn't get it out when I tried to shit.
weekend![]()
de grap welquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat knap, heb je dat helemaal zelf bedacht?
Oh nee http://www.urbandictionary.com/define.php?term=needle.
Ik noem het zelf de obelisk maar daar keken ze hier nogal raar van op.
en hi buuvquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo kind ligt moe maar voldaan op de bankIk heb m al even ontsmet en nu maar bijkomen. tis toch een end fietsen, 30 km zeker als je twee avonden niet laat gaat slapen.
Ik zal even bijlezen wat nu de conclusies zijn. Gister stond een verslaggever voor de naald en keek je uit op een zielig plantje wat daar staat. Vond het wel beeldend eigenlijkBlijkbaar iemand die zich het lot van Karst T ook heeft aangetrokken. Of van zijn ouders ofzo. Nou ja, mijn fantasie ging ermee op de loop.
Oh was het een grap?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
de grap wel![]()
![]()
ja, obelisk en karst gaat niet samen
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
tuurlijk, of pak je juut dan echt in haar poeperd?
ga anders vrijwilligerswerk zoeken. kop opquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat 40 uur per week achter glas al niet met je kan doen.
Volgende week 2e gesprek.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ga anders vrijwilligerswerk zoeken. kop op
nee, zonder gekheid, hoop dat het lukt. succes alvast!quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Volgende week 2e gesprek.![]()
Ik kom wel aan het werk.
Thanks, zal mijn best doen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, zonder gekheid, hoop dat het lukt. succes alvast!
Je kent het wel!quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:49 schreef Copycat het volgende:
Tweede gesprek als in tweede ronde of als in tweede eerste kennismaking?
Hoe dan ook en uiteraard succes!
Hi!quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en hi buuv![]()
hoe is het in de provence?
Ik ben benieuwd. Helemaal omdat ik het recept wat summier had opgeschreven. Zal ik het anders ff voor je scannen ofzo?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:44 schreef Copycat het volgende:
Er kwamen wat dingen maaltijdwise tussendoor, maar vanavond staat de pasta di Buuv dan toch echt op het menu.
Middagquote:Op vrijdag 4 september 2009 07:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dagzet um op.
En vanavond lekker ontspannen ?
[ afbeelding ]
is het daar niet dan wel ergens anders, zou ik ook niet bang voor zijn als ik jou wasquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Volgende week 2e gesprek.![]()
Ik kom wel aan het werk.
Lief, maar hoeft niet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben benieuwd. Helemaal omdat ik het recept wat summier had opgeschreven. Zal ik het anders ff voor je scannen ofzo?
Jij ook al aan de pasta vanavond?quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lief, maar hoeft niet.
Ik gebruik gewoon een beetje de hoeveelheden zoals bij die van Soury en dan zal het wel loslopen.
I'll keep you posted!
Was het leuk vandaagquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:59 schreef HiDiHo het volgende:
Jaaaaa, hij doet het nog![]()
![]()
Gooi net een vol glas chocolademelk over mijn toetsenbord, tering wat een bende is dat![]()
Alsof ik nog niet genoeg heb schoongemaakt vandaag![]()
When does the hurting stop
Ik heb de sticky-key functie van Windows ook niet meer nodig![]()
Videotheek of dowloadquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:14 schreef liesje1979 het volgende:
Heeft iemand een leuke filmtip? Ik kies echt altijd verkeerde films uit.
Spannend is leuk, of grappig, maar dat steekt een beetje nauw.
En dan ook maar gelijk, wat zal ik eens koken?
En bah het lijkt wel herfst buiten, maar we lekker weer voor banken!
Videotheek, ik ben niet zo'n held in het downloaden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Videotheek of dowloadVanavond staat Bruno op het menu
Deze vanmiddag 15 min. gekeken wat een kutfilm Confessions of a Shopaholic Dus blijf daar maar vanaf.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ja het moet ook geen wijvenfilm zijn egenlijkquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze vanmiddag 15 min. gekeken wat een kutfilm Confessions of a Shopaholic Dus blijf daar maar vanaf.
Ik moest bungalows van Landal op Texel schoonmaken (4 stuks om precies te zijn)quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Was het leuk vandaagIs het niet lekker thuiskomen na een daggie zwoegen..
Behalve de choco dan
Ja ik ben aan het expirimeteren met mijn rookovenquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Videotheek, ik ben niet zo'n held in het downloaden.![]()
Jij gaat vanavond een hond eten?
quote:DUBLIN (AFN) - Luchtvaartmaatschappij Ryanair verhoogt de prijzen voor het meenemen van bagage. Vanaf oktober moeten passagiers per koffer of tas die ze op het vliegveld afgeven, 30 euro betalen in plaats van 20 euro. Als passagiers online inchecken betalen ze de helft.
Ik zag laatst die film van ALF(op TV). Ik wist niet eens dat er een film wasquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:14 schreef liesje1979 het volgende:
Nee, ik heb tagliatelle tradizionale gemaakt met gehaktballetjes, een uitje, knoflook en aubergine.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:31 schreef Copycat het volgende:
Eten jullie die heerlijke macaroni van Juud?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ben aan het expirimeteren met mijn rookovenIk heb deze week nog deze gekeken na jaren
(We hadden het over Steve Buscemi hier op fok . En ik had spijt dat er geen vette peuk in zat .. Super grappig
Ik ga zo meteen wat films uitzoeken voor dit weekend.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja het moet ook geen wijvenfilm zijn egenlijk
Het liefst een film waarbij je je nagels opeet.
Link vergeten staat er nu welquote:
Ja!quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:26 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb had een heerlijk tilapia-filet-recept voor in de oven![]()
Vanavond komt ook weer de eerste aflevering van Gooische Vrouwen
Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:26 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb had een heerlijk tilapia-filet-recept voor in de oven![]()
Vanavond komt ook weer de eerste aflevering van Gooische Vrouwen
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen wat films uitzoeken voor dit weekend.
Dat meen je nietquote:
OMFGquote:
Je gaat me niet vertellen dat je dat leuk vindt, toch? Al zou ik het wel leuk vinden als jij het leuk vindt, maar het is natuurlijk echt een wijvenseriequote:
Ja die ken ik geloof ik wel, geloof dat ik hem ook leuk vond toen.quote:
Ik was al een heel verhaal over de Gooische Vrouwen aan het tikken, kom jij met platte visquote:
vind ik vast niet lekkerquote:
Soort van Talpa filet, groot beginnen, in stukjes laten snijden en dan failiet gaan stoppenquote:
Ik kijk het al vanaf het begin.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je dat leuk vindt, toch? Al zou ik het wel leuk vinden als jij het leuk vindt, maar het is natuurlijk echt een wijvenserie
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Soort van Talpa filet, groot beginnen, in stukjes laten snijden en dan failiet gaan
Vissticksquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
vind ik vast niet lekker
ik hou alleen van vis als de vissmaak er vanaf is, dus flink gebakken met een krokant laagje en behoorlijk wat kruiden erop
Ja die is zo lachen he, met dat Amsterdamse accent van hemquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik kijk het al vanaf het begin.
Peter Paul Muller is tof.
Omdat het zoveel op reality lijkt zeker?quote:
Daar lijkt het op, jaquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Soort van Talpa filet, groot beginnen, in stukjes laten snijden en dan failiet gaan stoppen
Ja heel erg jammer, ik moet eerlijk bekennen dat sindsdien de serie wel een stukje minder is geworden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die is zo lachen he, met dat Amsterdamse accent van hem![]()
Nog steeds jammer dat Willemijn eruit is
Zeg waar doel jij op?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Omdat het zoveel op reality lijkt zeker?
Zonder Willemijn is het nooit meer hetzelfde gworden, gek wijf dat ze er wasquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja heel erg jammer, ik moet eerlijk bekennen dat sindsdien de serie wel een stukje minder is geworden.
Maar ik ben wel erg benieuwd naar dit seizoen.
Jij gaat toch zeker wel elke week met je kitten naar de poezen-psych?quote:
De poezen fluisteraar.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij gaat toch zeker wel elke week met je kitten naar de poezen-psych?
Speelt er een bekende van je in mee ofzo? Of moet je het gewoon leuk vinden van Juud?quote:
Nee ik vind het gewoon echt leuk.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Speelt er een bekende van je in mee ofzo? Of moet je het gewoon leuk vinden van Juud?
Ik wou eigenlijk vragen wat er leuk aan is, maar ik denk echt dat ik dat nooit ga begrijpenquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee ik vind het gewoon echt leuk.
Snap dat dan!
Hyvesquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ach je hebt altijd nog Hyves als je vrienden zoekt![]()
Ik wel, ik heb zulke leuke kleding dit seizoen voor mn jongensquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
Had die overgang tussen zomer en herfst nou echt niet wat soepeler gekund?![]()
Ik ben hier nog helemaal niet aan toe.![]()
Naja veel troostkaarsjes dan maar.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:50 schreef HiDiHo het volgende:
Bel ik vanmiddag mijn pa op
zeg ik; waar denk je dat ik ben?
hij; Politie Bureau?
Ik ga in oktober winterkleding kopen met mijn begeleidster.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik wel, ik heb zulke leuke kleding dit seizoen voor mn jongens
Ja hij heeft echt vertrouwen in mequote:
Zomerkleding voor je begeleidster kopen is dan toch leuker lijkt mequote:Op vrijdag 4 september 2009 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ga in oktober winterkleding kopen met mijn begeleidster.
Weet je al een beetje wat je hebben wil?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat was minder geweest als hij had gezegd: ziekenhuis?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja hij heeft echt vertrouwen in me
Prima temperatuurtje dus, woensdagavond bij Coldplay.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:51 schreef Chanel5 het volgende:
Niet treuren, de verwachtingen vanaf zondag zijn goed, droog tot en met woensdag (ja ja jammer dat het niet in het weekend valt) en temperaturen oplopend tot 25/27 graden op woensdag..
In beide gevallen zou ik nooit zeggen;quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat was minder geweest als hij had gezegd: ziekenhuis?
Dat blijkt, is het gerechtvaardigd?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja hij heeft echt vertrouwen in me
Nou, kijk eens aan, wat wil je nog meer?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Prima temperatuurtje dus, woensdagavond bij Coldplay.
Laatste keer dat ik daar was is 20 jaar geledenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat blijkt, is het gerechtvaardigd?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Weet je al een beetje wat je hebben wil?
Veel succes bij het shoppenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]3 items, budget 150 euro In principe zonder frutseltjes, maar zo`n ding als Gert bij TBO droeg is eventueel een optie, als ik aan het idee kan wennen Tijdloos, ik draag kleding meestal zo`n jaar of 5 Het liefst iets met een alternatief tintje, maar ik moet het wel durven dragen Geen acryl, wol of andere kriebelende stof Moet makkelijk te wassen zijn
Dan ligt het niet aan je Pa zijn korte termijn geheugenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik daar was is 20 jaar geleden
Langequote:Op vrijdag 4 september 2009 22:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan ligt het niet aan je Pa zijn korte termijn geheugen
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is dat leuk? In Januari is alles veel goedkoperquote:
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lange
Niet aan zijn lange termijn geheugen, word tijd dat de dementie intreed![]()
![]()
Oh nee, dan weten ze alles nog van vroeger![]()
Het wordt vast wel leuk...quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is dat leuk? In Januari is alles veel goedkoper
Dan kom je op katoen uit, krimpt, kreukelt als de neten.....Neem dan iets van katoen met 5% lycra of een of andere duistere kunststof, blijft altijd netjes, niet te heet wassen... Anti vlekkenmiddel? De nep oxiaction van de Action, vlek inspuiten ff laten liggen en daarna in de was, top spul...quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]3 items, budget 150 euro In principe zonder frutseltjes, maar zo`n ding als Gert bij TBO droeg is eventueel een optie, als ik aan het idee kan wennen Tijdloos, ik draag kleding meestal zo`n jaar of 5 Het liefst iets met een alternatief tintje, maar ik moet het wel durven dragen Geen acryl, wol of andere kriebelende stof Moet makkelijk te wassen zijn
Ohquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het wordt vast wel leuk...
Alleen twijfel ik aan mijn begeleidingskundigheid
Ahh jij bent het? leuk!quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het wordt vast wel leuk...
Alleen twijfel ik aan mijn begeleidingskundigheid
Dat moet nog blijkenquote:
De nep oxiAction van de Action, hoe cynischquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan kom je op katoen uit, krimpt, kreukelt als de neten.....Neem dan iets van katoen met 5% lycra of een of andere duistere kunststof, blijft altijd netjes, niet te heet wassen... Anti vlekkenmiddel? De nep oxiaction van de Action, vlek inspuiten ff laten liggen en daarna in de was, top spul...
Pffff dat moet ik een man weer gaan uitleggen? De echte Oxi kost je zo 5 euro, de neppert 1 euronogwat en werkt net zo goed...quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De nep oxiAction van de Action, hoe cynisch
Ach, gelukkig kan ie op Fok blijven als zijn kleding erg slecht isquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oeps, trek mijn woorden in en wacht rustig af
Ik begrijp wel dat het geen Action mag hetenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Pffff dat moet ik een man weer gaan uitleggen? De echte Oxi kost je zo 5 euro, de neppert 1 euronogwat en werkt net zo goed...
Dat ligt dan evt. aan Liesje..maakt ook geen bal uit maar hoop toch dat Peter er een btje netjes bijloopt, toch?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach, gelukkig kan ie op Fok blijven als zijn kleding erg slecht is
Tuurlijk, ik loop gewoon te grappenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat ligt dan evt. aan Liesje..maakt ook geen bal uit maar hoop toch dat Peter er een btje netjes bijloopt, toch?
Waarom mag het geen Action heten? Van mij wel hoor...En wat hebben die 4 bungalows daar mee te maken? Ook spul van de Action?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat het geen Action mag heten![]()
Maar jij doet het toch
En vergeet niet dat ik net 4 bungalows heb schoongemaakt![]()
Ik ga er ff teveel op in? kan, ach, zie de humor wel hoor..quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik loop gewoon te grappen
Omdat jij het een man uit moet leggen, maar ik weet wel wat het isquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Waarom mag het geen Action heten? Van mij wel hoor...En wat hebben die 4 bungalows daar mee te maken? Ook spul van de Action?
Jij ziet het al helemaal voor je dat ze elkaar niet meer spreken en Peter dagelijks voor schut looptquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ga er ff teveel op in? kan, ach, zie de humor wel hoor..
hoihoiquote:
Peter! Ga je woensdag ook naar Coldplay?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Prima temperatuurtje dus, woensdagavond bij Coldplay.
Helemaal nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jij ziet het al helemaal voor je dat ze elkaar niet meer spreken en Peter dagelijks voor schut loopt![]()
Ja, vraag eens wat aan Peter, misschien krijg je antwoordquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Peter! Ga je woensdag ook naar Coldplay?![]()
Ikke ook![]()
Lekker Goffertpark-weertje
Helemaal welquote:
Ik krijg altijd antwoord van Peterquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, vraag eens wat aan Peter, misschien krijg je antwoord
TVPquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg altijd antwoord van Peter![]()
Misschien niet direct maar hij geeft tenminste antwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |