is het daar niet dan wel ergens anders, zou ik ook niet bang voor zijn als ik jou wasquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Volgende week 2e gesprek.![]()
Ik kom wel aan het werk.
Lief, maar hoeft niet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben benieuwd. Helemaal omdat ik het recept wat summier had opgeschreven. Zal ik het anders ff voor je scannen ofzo?
Jij ook al aan de pasta vanavond?quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lief, maar hoeft niet.
Ik gebruik gewoon een beetje de hoeveelheden zoals bij die van Soury en dan zal het wel loslopen.
I'll keep you posted!
Was het leuk vandaagquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:59 schreef HiDiHo het volgende:
Jaaaaa, hij doet het nog![]()
![]()
Gooi net een vol glas chocolademelk over mijn toetsenbord, tering wat een bende is dat![]()
Alsof ik nog niet genoeg heb schoongemaakt vandaag![]()
When does the hurting stop
Ik heb de sticky-key functie van Windows ook niet meer nodig![]()
Videotheek of dowloadquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:14 schreef liesje1979 het volgende:
Heeft iemand een leuke filmtip? Ik kies echt altijd verkeerde films uit.
Spannend is leuk, of grappig, maar dat steekt een beetje nauw.
En dan ook maar gelijk, wat zal ik eens koken?
En bah het lijkt wel herfst buiten, maar we lekker weer voor banken!
Videotheek, ik ben niet zo'n held in het downloaden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Videotheek of dowloadVanavond staat Bruno op het menu
Deze vanmiddag 15 min. gekeken wat een kutfilm Confessions of a Shopaholic Dus blijf daar maar vanaf.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ja het moet ook geen wijvenfilm zijn egenlijkquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze vanmiddag 15 min. gekeken wat een kutfilm Confessions of a Shopaholic Dus blijf daar maar vanaf.
Ik moest bungalows van Landal op Texel schoonmaken (4 stuks om precies te zijn)quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Was het leuk vandaagIs het niet lekker thuiskomen na een daggie zwoegen..
Behalve de choco dan
Ja ik ben aan het expirimeteren met mijn rookovenquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Videotheek, ik ben niet zo'n held in het downloaden.![]()
Jij gaat vanavond een hond eten?
quote:DUBLIN (AFN) - Luchtvaartmaatschappij Ryanair verhoogt de prijzen voor het meenemen van bagage. Vanaf oktober moeten passagiers per koffer of tas die ze op het vliegveld afgeven, 30 euro betalen in plaats van 20 euro. Als passagiers online inchecken betalen ze de helft.
Ik zag laatst die film van ALF(op TV). Ik wist niet eens dat er een film wasquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:14 schreef liesje1979 het volgende:
Nee, ik heb tagliatelle tradizionale gemaakt met gehaktballetjes, een uitje, knoflook en aubergine.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:31 schreef Copycat het volgende:
Eten jullie die heerlijke macaroni van Juud?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ben aan het expirimeteren met mijn rookovenIk heb deze week nog deze gekeken na jaren
(We hadden het over Steve Buscemi hier op fok . En ik had spijt dat er geen vette peuk in zat .. Super grappig
Ik ga zo meteen wat films uitzoeken voor dit weekend.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja het moet ook geen wijvenfilm zijn egenlijk
Het liefst een film waarbij je je nagels opeet.
Link vergeten staat er nu welquote:
Ja!quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:26 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb had een heerlijk tilapia-filet-recept voor in de oven![]()
Vanavond komt ook weer de eerste aflevering van Gooische Vrouwen
Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:26 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb had een heerlijk tilapia-filet-recept voor in de oven![]()
Vanavond komt ook weer de eerste aflevering van Gooische Vrouwen
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen wat films uitzoeken voor dit weekend.
Dat meen je nietquote:
OMFGquote:
Je gaat me niet vertellen dat je dat leuk vindt, toch? Al zou ik het wel leuk vinden als jij het leuk vindt, maar het is natuurlijk echt een wijvenseriequote:
Ja die ken ik geloof ik wel, geloof dat ik hem ook leuk vond toen.quote:
Ik was al een heel verhaal over de Gooische Vrouwen aan het tikken, kom jij met platte visquote:
vind ik vast niet lekkerquote:
Soort van Talpa filet, groot beginnen, in stukjes laten snijden en dan failiet gaan stoppenquote:
Ik kijk het al vanaf het begin.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je dat leuk vindt, toch? Al zou ik het wel leuk vinden als jij het leuk vindt, maar het is natuurlijk echt een wijvenserie
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Soort van Talpa filet, groot beginnen, in stukjes laten snijden en dan failiet gaan
Vissticksquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
vind ik vast niet lekker
ik hou alleen van vis als de vissmaak er vanaf is, dus flink gebakken met een krokant laagje en behoorlijk wat kruiden erop
Ja die is zo lachen he, met dat Amsterdamse accent van hemquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik kijk het al vanaf het begin.
Peter Paul Muller is tof.
Omdat het zoveel op reality lijkt zeker?quote:
Daar lijkt het op, jaquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Soort van Talpa filet, groot beginnen, in stukjes laten snijden en dan failiet gaan stoppen
Ja heel erg jammer, ik moet eerlijk bekennen dat sindsdien de serie wel een stukje minder is geworden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die is zo lachen he, met dat Amsterdamse accent van hem![]()
Nog steeds jammer dat Willemijn eruit is
Zeg waar doel jij op?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Omdat het zoveel op reality lijkt zeker?
Zonder Willemijn is het nooit meer hetzelfde gworden, gek wijf dat ze er wasquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja heel erg jammer, ik moet eerlijk bekennen dat sindsdien de serie wel een stukje minder is geworden.
Maar ik ben wel erg benieuwd naar dit seizoen.
Jij gaat toch zeker wel elke week met je kitten naar de poezen-psych?quote:
De poezen fluisteraar.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij gaat toch zeker wel elke week met je kitten naar de poezen-psych?
Speelt er een bekende van je in mee ofzo? Of moet je het gewoon leuk vinden van Juud?quote:
Nee ik vind het gewoon echt leuk.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Speelt er een bekende van je in mee ofzo? Of moet je het gewoon leuk vinden van Juud?
Ik wou eigenlijk vragen wat er leuk aan is, maar ik denk echt dat ik dat nooit ga begrijpenquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee ik vind het gewoon echt leuk.
Snap dat dan!
Hyvesquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ach je hebt altijd nog Hyves als je vrienden zoekt![]()
Ik wel, ik heb zulke leuke kleding dit seizoen voor mn jongensquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
Had die overgang tussen zomer en herfst nou echt niet wat soepeler gekund?![]()
Ik ben hier nog helemaal niet aan toe.![]()
Naja veel troostkaarsjes dan maar.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:50 schreef HiDiHo het volgende:
Bel ik vanmiddag mijn pa op
zeg ik; waar denk je dat ik ben?
hij; Politie Bureau?
Ik ga in oktober winterkleding kopen met mijn begeleidster.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik wel, ik heb zulke leuke kleding dit seizoen voor mn jongens
Ja hij heeft echt vertrouwen in mequote:
Zomerkleding voor je begeleidster kopen is dan toch leuker lijkt mequote:Op vrijdag 4 september 2009 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ga in oktober winterkleding kopen met mijn begeleidster.
Weet je al een beetje wat je hebben wil?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat was minder geweest als hij had gezegd: ziekenhuis?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja hij heeft echt vertrouwen in me
Prima temperatuurtje dus, woensdagavond bij Coldplay.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:51 schreef Chanel5 het volgende:
Niet treuren, de verwachtingen vanaf zondag zijn goed, droog tot en met woensdag (ja ja jammer dat het niet in het weekend valt) en temperaturen oplopend tot 25/27 graden op woensdag..
In beide gevallen zou ik nooit zeggen;quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat was minder geweest als hij had gezegd: ziekenhuis?
Dat blijkt, is het gerechtvaardigd?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja hij heeft echt vertrouwen in me
Nou, kijk eens aan, wat wil je nog meer?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Prima temperatuurtje dus, woensdagavond bij Coldplay.
Laatste keer dat ik daar was is 20 jaar geledenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat blijkt, is het gerechtvaardigd?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Weet je al een beetje wat je hebben wil?
Veel succes bij het shoppenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]3 items, budget 150 euro In principe zonder frutseltjes, maar zo`n ding als Gert bij TBO droeg is eventueel een optie, als ik aan het idee kan wennen Tijdloos, ik draag kleding meestal zo`n jaar of 5 Het liefst iets met een alternatief tintje, maar ik moet het wel durven dragen Geen acryl, wol of andere kriebelende stof Moet makkelijk te wassen zijn
Dan ligt het niet aan je Pa zijn korte termijn geheugenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik daar was is 20 jaar geleden
Langequote:Op vrijdag 4 september 2009 22:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan ligt het niet aan je Pa zijn korte termijn geheugen
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is dat leuk? In Januari is alles veel goedkoperquote:
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lange
Niet aan zijn lange termijn geheugen, word tijd dat de dementie intreed![]()
![]()
Oh nee, dan weten ze alles nog van vroeger![]()
Het wordt vast wel leuk...quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is dat leuk? In Januari is alles veel goedkoper
Dan kom je op katoen uit, krimpt, kreukelt als de neten.....Neem dan iets van katoen met 5% lycra of een of andere duistere kunststof, blijft altijd netjes, niet te heet wassen... Anti vlekkenmiddel? De nep oxiaction van de Action, vlek inspuiten ff laten liggen en daarna in de was, top spul...quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]3 items, budget 150 euro In principe zonder frutseltjes, maar zo`n ding als Gert bij TBO droeg is eventueel een optie, als ik aan het idee kan wennen Tijdloos, ik draag kleding meestal zo`n jaar of 5 Het liefst iets met een alternatief tintje, maar ik moet het wel durven dragen Geen acryl, wol of andere kriebelende stof Moet makkelijk te wassen zijn
Ohquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het wordt vast wel leuk...
Alleen twijfel ik aan mijn begeleidingskundigheid
Ahh jij bent het? leuk!quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het wordt vast wel leuk...
Alleen twijfel ik aan mijn begeleidingskundigheid
Dat moet nog blijkenquote:
De nep oxiAction van de Action, hoe cynischquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan kom je op katoen uit, krimpt, kreukelt als de neten.....Neem dan iets van katoen met 5% lycra of een of andere duistere kunststof, blijft altijd netjes, niet te heet wassen... Anti vlekkenmiddel? De nep oxiaction van de Action, vlek inspuiten ff laten liggen en daarna in de was, top spul...
Pffff dat moet ik een man weer gaan uitleggen? De echte Oxi kost je zo 5 euro, de neppert 1 euronogwat en werkt net zo goed...quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De nep oxiAction van de Action, hoe cynisch
Ach, gelukkig kan ie op Fok blijven als zijn kleding erg slecht isquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oeps, trek mijn woorden in en wacht rustig af
Ik begrijp wel dat het geen Action mag hetenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Pffff dat moet ik een man weer gaan uitleggen? De echte Oxi kost je zo 5 euro, de neppert 1 euronogwat en werkt net zo goed...
Dat ligt dan evt. aan Liesje..maakt ook geen bal uit maar hoop toch dat Peter er een btje netjes bijloopt, toch?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach, gelukkig kan ie op Fok blijven als zijn kleding erg slecht is
Tuurlijk, ik loop gewoon te grappenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat ligt dan evt. aan Liesje..maakt ook geen bal uit maar hoop toch dat Peter er een btje netjes bijloopt, toch?
Waarom mag het geen Action heten? Van mij wel hoor...En wat hebben die 4 bungalows daar mee te maken? Ook spul van de Action?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat het geen Action mag heten![]()
Maar jij doet het toch
En vergeet niet dat ik net 4 bungalows heb schoongemaakt![]()
Ik ga er ff teveel op in? kan, ach, zie de humor wel hoor..quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik loop gewoon te grappen
Omdat jij het een man uit moet leggen, maar ik weet wel wat het isquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Waarom mag het geen Action heten? Van mij wel hoor...En wat hebben die 4 bungalows daar mee te maken? Ook spul van de Action?
Jij ziet het al helemaal voor je dat ze elkaar niet meer spreken en Peter dagelijks voor schut looptquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ga er ff teveel op in? kan, ach, zie de humor wel hoor..
hoihoiquote:
Peter! Ga je woensdag ook naar Coldplay?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Prima temperatuurtje dus, woensdagavond bij Coldplay.
Helemaal nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jij ziet het al helemaal voor je dat ze elkaar niet meer spreken en Peter dagelijks voor schut loopt![]()
Ja, vraag eens wat aan Peter, misschien krijg je antwoordquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Peter! Ga je woensdag ook naar Coldplay?![]()
Ikke ook![]()
Lekker Goffertpark-weertje
Helemaal welquote:
Ik krijg altijd antwoord van Peterquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, vraag eens wat aan Peter, misschien krijg je antwoord
TVPquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg altijd antwoord van Peter![]()
Misschien niet direct maar hij geeft tenminste antwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |