Het wordt vast wel leuk...quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is dat leuk? In Januari is alles veel goedkoper
Dan kom je op katoen uit, krimpt, kreukelt als de neten.....Neem dan iets van katoen met 5% lycra of een of andere duistere kunststof, blijft altijd netjes, niet te heet wassen... Anti vlekkenmiddel? De nep oxiaction van de Action, vlek inspuiten ff laten liggen en daarna in de was, top spul...quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]3 items, budget 150 euro In principe zonder frutseltjes, maar zo`n ding als Gert bij TBO droeg is eventueel een optie, als ik aan het idee kan wennen Tijdloos, ik draag kleding meestal zo`n jaar of 5 Het liefst iets met een alternatief tintje, maar ik moet het wel durven dragen Geen acryl, wol of andere kriebelende stof Moet makkelijk te wassen zijn
Ohquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het wordt vast wel leuk...
Alleen twijfel ik aan mijn begeleidingskundigheid
Ahh jij bent het? leuk!quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het wordt vast wel leuk...
Alleen twijfel ik aan mijn begeleidingskundigheid
Dat moet nog blijkenquote:
De nep oxiAction van de Action, hoe cynischquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan kom je op katoen uit, krimpt, kreukelt als de neten.....Neem dan iets van katoen met 5% lycra of een of andere duistere kunststof, blijft altijd netjes, niet te heet wassen... Anti vlekkenmiddel? De nep oxiaction van de Action, vlek inspuiten ff laten liggen en daarna in de was, top spul...
Pffff dat moet ik een man weer gaan uitleggen? De echte Oxi kost je zo 5 euro, de neppert 1 euronogwat en werkt net zo goed...quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De nep oxiAction van de Action, hoe cynisch
Ach, gelukkig kan ie op Fok blijven als zijn kleding erg slecht isquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oeps, trek mijn woorden in en wacht rustig af
Ik begrijp wel dat het geen Action mag hetenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Pffff dat moet ik een man weer gaan uitleggen? De echte Oxi kost je zo 5 euro, de neppert 1 euronogwat en werkt net zo goed...
Dat ligt dan evt. aan Liesje..maakt ook geen bal uit maar hoop toch dat Peter er een btje netjes bijloopt, toch?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach, gelukkig kan ie op Fok blijven als zijn kleding erg slecht is
Tuurlijk, ik loop gewoon te grappenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat ligt dan evt. aan Liesje..maakt ook geen bal uit maar hoop toch dat Peter er een btje netjes bijloopt, toch?
Waarom mag het geen Action heten? Van mij wel hoor...En wat hebben die 4 bungalows daar mee te maken? Ook spul van de Action?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat het geen Action mag heten![]()
Maar jij doet het toch
En vergeet niet dat ik net 4 bungalows heb schoongemaakt![]()
Ik ga er ff teveel op in? kan, ach, zie de humor wel hoor..quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik loop gewoon te grappen
Omdat jij het een man uit moet leggen, maar ik weet wel wat het isquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Waarom mag het geen Action heten? Van mij wel hoor...En wat hebben die 4 bungalows daar mee te maken? Ook spul van de Action?
Jij ziet het al helemaal voor je dat ze elkaar niet meer spreken en Peter dagelijks voor schut looptquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ga er ff teveel op in? kan, ach, zie de humor wel hoor..
hoihoiquote:
Peter! Ga je woensdag ook naar Coldplay?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Prima temperatuurtje dus, woensdagavond bij Coldplay.
Helemaal nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jij ziet het al helemaal voor je dat ze elkaar niet meer spreken en Peter dagelijks voor schut loopt![]()
Ja, vraag eens wat aan Peter, misschien krijg je antwoordquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Peter! Ga je woensdag ook naar Coldplay?![]()
Ikke ook![]()
Lekker Goffertpark-weertje
Helemaal welquote:
Ik krijg altijd antwoord van Peterquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, vraag eens wat aan Peter, misschien krijg je antwoord
TVPquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg altijd antwoord van Peter![]()
Misschien niet direct maar hij geeft tenminste antwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |