Hyvesquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ach je hebt altijd nog Hyves als je vrienden zoekt![]()
Ik wel, ik heb zulke leuke kleding dit seizoen voor mn jongensquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
Had die overgang tussen zomer en herfst nou echt niet wat soepeler gekund?![]()
Ik ben hier nog helemaal niet aan toe.![]()
Naja veel troostkaarsjes dan maar.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:50 schreef HiDiHo het volgende:
Bel ik vanmiddag mijn pa op
zeg ik; waar denk je dat ik ben?
hij; Politie Bureau?
Ik ga in oktober winterkleding kopen met mijn begeleidster.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik wel, ik heb zulke leuke kleding dit seizoen voor mn jongens
Ja hij heeft echt vertrouwen in mequote:
Zomerkleding voor je begeleidster kopen is dan toch leuker lijkt mequote:Op vrijdag 4 september 2009 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ga in oktober winterkleding kopen met mijn begeleidster.
Weet je al een beetje wat je hebben wil?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat was minder geweest als hij had gezegd: ziekenhuis?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja hij heeft echt vertrouwen in me
Prima temperatuurtje dus, woensdagavond bij Coldplay.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:51 schreef Chanel5 het volgende:
Niet treuren, de verwachtingen vanaf zondag zijn goed, droog tot en met woensdag (ja ja jammer dat het niet in het weekend valt) en temperaturen oplopend tot 25/27 graden op woensdag..
In beide gevallen zou ik nooit zeggen;quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat was minder geweest als hij had gezegd: ziekenhuis?
Dat blijkt, is het gerechtvaardigd?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja hij heeft echt vertrouwen in me
Nou, kijk eens aan, wat wil je nog meer?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Prima temperatuurtje dus, woensdagavond bij Coldplay.
Laatste keer dat ik daar was is 20 jaar geledenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat blijkt, is het gerechtvaardigd?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Weet je al een beetje wat je hebben wil?
Veel succes bij het shoppenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]3 items, budget 150 euro In principe zonder frutseltjes, maar zo`n ding als Gert bij TBO droeg is eventueel een optie, als ik aan het idee kan wennen Tijdloos, ik draag kleding meestal zo`n jaar of 5 Het liefst iets met een alternatief tintje, maar ik moet het wel durven dragen Geen acryl, wol of andere kriebelende stof Moet makkelijk te wassen zijn
Dan ligt het niet aan je Pa zijn korte termijn geheugenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik daar was is 20 jaar geleden
Langequote:Op vrijdag 4 september 2009 22:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan ligt het niet aan je Pa zijn korte termijn geheugen
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is dat leuk? In Januari is alles veel goedkoperquote:
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lange
Niet aan zijn lange termijn geheugen, word tijd dat de dementie intreed![]()
![]()
Oh nee, dan weten ze alles nog van vroeger![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |