Ja heel erg jammer, ik moet eerlijk bekennen dat sindsdien de serie wel een stukje minder is geworden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die is zo lachen he, met dat Amsterdamse accent van hem![]()
Nog steeds jammer dat Willemijn eruit is
Zeg waar doel jij op?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Omdat het zoveel op reality lijkt zeker?
Zonder Willemijn is het nooit meer hetzelfde gworden, gek wijf dat ze er wasquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja heel erg jammer, ik moet eerlijk bekennen dat sindsdien de serie wel een stukje minder is geworden.
Maar ik ben wel erg benieuwd naar dit seizoen.
Jij gaat toch zeker wel elke week met je kitten naar de poezen-psych?quote:
De poezen fluisteraar.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij gaat toch zeker wel elke week met je kitten naar de poezen-psych?
Speelt er een bekende van je in mee ofzo? Of moet je het gewoon leuk vinden van Juud?quote:
Nee ik vind het gewoon echt leuk.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Speelt er een bekende van je in mee ofzo? Of moet je het gewoon leuk vinden van Juud?
Ik wou eigenlijk vragen wat er leuk aan is, maar ik denk echt dat ik dat nooit ga begrijpenquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee ik vind het gewoon echt leuk.
Snap dat dan!
Hyvesquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ach je hebt altijd nog Hyves als je vrienden zoekt![]()
Ik wel, ik heb zulke leuke kleding dit seizoen voor mn jongensquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
Had die overgang tussen zomer en herfst nou echt niet wat soepeler gekund?![]()
Ik ben hier nog helemaal niet aan toe.![]()
Naja veel troostkaarsjes dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |