OMFGquote:
Je gaat me niet vertellen dat je dat leuk vindt, toch? Al zou ik het wel leuk vinden als jij het leuk vindt, maar het is natuurlijk echt een wijvenseriequote:
Ja die ken ik geloof ik wel, geloof dat ik hem ook leuk vond toen.quote:
Ik was al een heel verhaal over de Gooische Vrouwen aan het tikken, kom jij met platte visquote:
vind ik vast niet lekkerquote:
Soort van Talpa filet, groot beginnen, in stukjes laten snijden en dan failiet gaan stoppenquote:
Ik kijk het al vanaf het begin.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je dat leuk vindt, toch? Al zou ik het wel leuk vinden als jij het leuk vindt, maar het is natuurlijk echt een wijvenserie
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Soort van Talpa filet, groot beginnen, in stukjes laten snijden en dan failiet gaan
Vissticksquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
vind ik vast niet lekker
ik hou alleen van vis als de vissmaak er vanaf is, dus flink gebakken met een krokant laagje en behoorlijk wat kruiden erop
Ja die is zo lachen he, met dat Amsterdamse accent van hemquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik kijk het al vanaf het begin.
Peter Paul Muller is tof.
Omdat het zoveel op reality lijkt zeker?quote:
Daar lijkt het op, jaquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Soort van Talpa filet, groot beginnen, in stukjes laten snijden en dan failiet gaan stoppen
Ja heel erg jammer, ik moet eerlijk bekennen dat sindsdien de serie wel een stukje minder is geworden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die is zo lachen he, met dat Amsterdamse accent van hem![]()
Nog steeds jammer dat Willemijn eruit is
Zeg waar doel jij op?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Omdat het zoveel op reality lijkt zeker?
Zonder Willemijn is het nooit meer hetzelfde gworden, gek wijf dat ze er wasquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja heel erg jammer, ik moet eerlijk bekennen dat sindsdien de serie wel een stukje minder is geworden.
Maar ik ben wel erg benieuwd naar dit seizoen.
Jij gaat toch zeker wel elke week met je kitten naar de poezen-psych?quote:
De poezen fluisteraar.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij gaat toch zeker wel elke week met je kitten naar de poezen-psych?
Speelt er een bekende van je in mee ofzo? Of moet je het gewoon leuk vinden van Juud?quote:
Nee ik vind het gewoon echt leuk.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Speelt er een bekende van je in mee ofzo? Of moet je het gewoon leuk vinden van Juud?
Ik wou eigenlijk vragen wat er leuk aan is, maar ik denk echt dat ik dat nooit ga begrijpenquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee ik vind het gewoon echt leuk.
Snap dat dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |