Thanks, zal mijn best doen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, zonder gekheid, hoop dat het lukt. succes alvast!
Je kent het wel!quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:49 schreef Copycat het volgende:
Tweede gesprek als in tweede ronde of als in tweede eerste kennismaking?
Hoe dan ook en uiteraard succes!
Hi!quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en hi buuv![]()
hoe is het in de provence?
Ik ben benieuwd. Helemaal omdat ik het recept wat summier had opgeschreven. Zal ik het anders ff voor je scannen ofzo?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:44 schreef Copycat het volgende:
Er kwamen wat dingen maaltijdwise tussendoor, maar vanavond staat de pasta di Buuv dan toch echt op het menu.
Middagquote:Op vrijdag 4 september 2009 07:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dagzet um op.
En vanavond lekker ontspannen ?
[ afbeelding ]
is het daar niet dan wel ergens anders, zou ik ook niet bang voor zijn als ik jou wasquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Volgende week 2e gesprek.![]()
Ik kom wel aan het werk.
Lief, maar hoeft niet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben benieuwd. Helemaal omdat ik het recept wat summier had opgeschreven. Zal ik het anders ff voor je scannen ofzo?
Jij ook al aan de pasta vanavond?quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lief, maar hoeft niet.
Ik gebruik gewoon een beetje de hoeveelheden zoals bij die van Soury en dan zal het wel loslopen.
I'll keep you posted!
Was het leuk vandaagquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:59 schreef HiDiHo het volgende:
Jaaaaa, hij doet het nog![]()
![]()
Gooi net een vol glas chocolademelk over mijn toetsenbord, tering wat een bende is dat![]()
Alsof ik nog niet genoeg heb schoongemaakt vandaag![]()
When does the hurting stop
Ik heb de sticky-key functie van Windows ook niet meer nodig![]()
Videotheek of dowloadquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:14 schreef liesje1979 het volgende:
Heeft iemand een leuke filmtip? Ik kies echt altijd verkeerde films uit.
Spannend is leuk, of grappig, maar dat steekt een beetje nauw.
En dan ook maar gelijk, wat zal ik eens koken?
En bah het lijkt wel herfst buiten, maar we lekker weer voor banken!
Videotheek, ik ben niet zo'n held in het downloaden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Videotheek of dowloadVanavond staat Bruno op het menu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |