Niet te gelovenquote:Op donderdag 3 september 2009 01:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bizar filmpje, niemand die doortasten is![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)op_politiewagen.html
Erg hè, ik kan er ook niet bij met mijn verstandquote:Op donderdag 3 september 2009 02:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet te geloven![]()
Ik zou ze allemaal 2 jaar cel geven, denk daar maar even rustig na wat je de volgende keer doet
En diegene die het filmde ook 2 jaar zittenquote:Op donderdag 3 september 2009 02:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Erg hè, ik kan er ook niet bij met mijn verstand
Nou ja, die doet tenminste nog ietsquote:Op donderdag 3 september 2009 02:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En diegene die het filmde ook 2 jaar zitten
Maar hij was er niet bij en vraagt nog of er iemand inzit en doet het dan welquote:Op donderdag 3 september 2009 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, die doet tenminste nog iets![]()
Die eerste die erin stapt, volgens mij lijkt alsof hij het met tegenzin doet, want z'n kleren worden vies.
Hopelijk was die man buiten kennis na die klap. Anders wordt je toch gek als je in zo'n auto zit.quote:Op donderdag 3 september 2009 02:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar hij was er niet bij en vraagt nog of er iemand inzit en doet het dan wel
Ik hoop het ookquote:Op donderdag 3 september 2009 02:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hopelijk was die man buiten kennis na die klap. Anders wordt je toch gek als je in zo'n auto zit.
Heidi, ik ga een tukkie doen, 't is de hoogste tijd
Waar?quote:
Oh, diequote:Op donderdag 3 september 2009 02:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij dat [ afbeelding ] in de TT.
Lijkt me een postbus 51 spotje voor duitsland.quote:
Detlev!quote:
Ja,quote:Op donderdag 3 september 2009 11:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Detlev!![]()
Het moet wél in het Duits allemaal,. vind ik.
Komen ze weer naar Nederland?
quote:Op donderdag 3 september 2009 11:43 schreef Noek het volgende:
Ja, doe maar flauw over mijn Mc Gyver skills maar ik zit toch mooi op het grote interweb dankzij een gejatte verbinding en een 8 jaar oude explorer.![]()
Nou Buuf, ik durf het bijna niet te vragen...
Daar gaat ons pieteke ook naartoequote:
Heb je kaarten?quote:
Dat zou Maggyver niet overkomen want die heeft dat al lang dóór voordat hij gaat zitten.quote:
Hej BQquote:Op donderdag 3 september 2009 16:16 schreef beequeen het volgende:
Utrecht: regen, zon, wind, heul veul wind. Ik ben niet van het nappen maar dit weer nodigt wel uit tot![]()
![]()
Hoi Bongetje![]()
![]()
Nah, ik vind het wel een droevig en abrupt einde van de zomer hoor.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:17 schreef BONG4002 het volgende:
Hej BQ![]()
Hier (Schagen) droog en een redelijk stevig windje, best aangenaam @ the moment
Volgende week wordt het weer ietsje beter volgens NOS-TTquote:Op donderdag 3 september 2009 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nah, ik vind het wel een droevig en abrupt einde van de zomer hoor.![]()
Alles goed met je?
Eerst zien, dan geloven.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:48 schreef BONG4002 het volgende:
Volgende week wordt het weer ietsje beter volgens NOS-TT
Ja gaat prima hier, alleen vanaf 1 oktober op zoek naar ander werk dus dan komt er even een fase aan waarin ik geen werk heb en me moet vermaken op FOK!, andere dingen etc. maargoed, hopelijk vind ik snel wat anders
UWV (Wajong), die krijg ik tijdelijk volledig terug maar ben wel een nieuw traject ingegaan dmv jobcoaching, daar moet het UWV weer toestemming voor geven en dat is gelukt, dus we kunnen nu aan de slag tenminstequote:Op donderdag 3 september 2009 17:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven.
Oh jee, ook al zonder werk? Nou, geniet maar van je vrije tijd zo tussen het solliciteren door.![]()
Heb je al zicht op een andere baan of ben je afhankelijk van het UWV?
Welcome to the club, vandaag kreeg ik een brief met de mededeling dat mijn sollictatie is overgedragen aan een selectie commissie. Zegt niks maar in iig niet gelijk al afgezwezenquote:Op donderdag 3 september 2009 16:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgende week wordt het weer ietsje beter volgens NOS-TT
Ja gaat prima hier, alleen vanaf 1 oktober op zoek naar ander werk dus dan komt er even een fase aan waarin ik geen werk heb en me moet vermaken op FOK!, andere dingen etc. maargoed, hopelijk vind ik snel wat anders
Ik zal duimen voor jequote:Op donderdag 3 september 2009 17:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Welcome to the club, vandaag kreeg ik een brief met de mededeling dat mijn sollictatie is overgedragen aan een selectie commissie. Zegt niks maar in iig niet gelijk al afgezwezen![]()
Succes Bong
Ik nog een week (werk) Ik hoop dat het dan nog wel evt. een tijdje duurt ivm met evt. vakantiequote:Op donderdag 3 september 2009 17:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zal duimen voor je![]()
Thnx iig, ben nu nog wel actief met werk dus heb nog een klein maandje voordat de grote leegte ontstaat (maar misschien heb ik geluk en rol ik zo ergens binnen, gewoon veel open solliciteren is ook een goed idee)
Nou. Muis , dus voorlopig goed nieuws,,afwachten maar .quote:Op donderdag 3 september 2009 17:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Welcome to the club, vandaag kreeg ik een brief met de mededeling dat mijn sollictatie is overgedragen aan een selectie commissie. Zegt niks maar in iig niet gelijk al afgezwezen![]()
Succes Bong
Ja een stapje verderquote:Op donderdag 3 september 2009 17:32 schreef hondjes het volgende:
[..]
Nou. Muis , dus voorlopig goed nieuws,,afwachten maar .
en Bong , hetzelfde voor jou..succes
Dankequote:Op donderdag 3 september 2009 17:39 schreef beequeen het volgende:
Bong en Muis, ik wens jullie veel succes met solliciteren. Het zijn klotetijden wat werk betreft maar ik heb alle vertrouwen in jullie. Alles sal reg kom.
101%, toe maar! ben je bang dat het uwv meeleest hiero?quote:
70 %quote:Op donderdag 3 september 2009 17:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
101%, toe maar! ben je bang dat het uwv meeleest hiero?![]()
ik zou eerst 'ns een paar maanden die 75% w.w. beuren als ik jou was![]()
laters bong, ik ga boodskappies doen
Dat zou leuk zijn, een geprek is toch altijd anders dan dat mail/brief gedoe..quote:Op donderdag 3 september 2009 18:23 schreef Marrije het volgende:
Leuk Soury, wie weet dus binnenkort een uitnodiging.
Bong, zou fijn zijn als je van de ene job zo naar de andere kan.
Wist ik niet, dank je wel!quote:Op donderdag 3 september 2009 18:25 schreef Peter6000 het volgende:
@ Marrije, vanavond begint Het Zesde Zintuig weer.
Misschien doet die leuke politiewoordvoerder ook weer mee.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Hoop dat het leuker is dan 2008 .. Ben afgehaaktquote:Op donderdag 3 september 2009 18:33 schreef BONG4002 het volgende:
En Exp.Robinson begint ook vanavond!
Zie Expeditie Robinson 2009
Ja? Ik vond het wel ok toen. Maar de herhaling is op zondag las ik net. Ik kijk toch liever het zesde zintuigquote:Op donderdag 3 september 2009 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoop dat het leuker is dan 2008 .. Ben afgehaakt
Ja tofquote:Op donderdag 3 september 2009 18:33 schreef BONG4002 het volgende:
ik maak ook veel gebruik van uitzending gemist enzoquote:Op donderdag 3 september 2009 18:40 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb een HDD recorder dus kan iig één programma opnemen, wel zo makkelijk
Dat deed ik voorheen ook, maar heb nu alleen een laptop en vind dat toch minder prettig kijken dan op mijn gewone conventionele TVquote:Op donderdag 3 september 2009 18:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik maak ook veel gebruik van uitzending gemist enzo
Oei, goed dat ik hier even keek. Want ik dacht dat het zondag pas zou beginnen.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:33 schreef BONG4002 het volgende:
En jullie kunnen daar alleen kijken?quote:
Kijk, daar hebben we wat aan.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:26 schreef tuinfluiter het volgende:
RTL4 21.30 -22.30 Het Zeds Zintuig - plaats delict.
RTL5 20.30 -21.55 Expeditie Robinson woman only.
Nou het zesde zintuig neem ik dan wel op .
Zo gaat flink te keer, veel buien , onweer en iets wat op hagel lijkt.
Alweer bijna donker. Begin volgende week ruim boven de 20 graden.
Fijne avond.
Ah.. ja ex crew mag daar ook posten, Cc dus ook. Of bedoel je dat niet?quote:
Ook?quote:Op donderdag 3 september 2009 20:51 schreef Gert het volgende:
Ah.. ja ex crew mag daar ook posten, Cc dus ook. Of bedoel je dat niet?
quote:Op donderdag 3 september 2009 20:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook?
Ex-crew heeft het alleenrecht daar.
Bitch fight !!!quote:Op donderdag 3 september 2009 20:56 schreef Copycat het volgende:
Oh fuck. Heb ik die stomme show van Jan Smit op staan.
Komt door dat SHOverleden, hè?
Op expeditie!
Daar geef ik je helemaal gelijk in .....quote:Op woensdag 2 september 2009 23:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee dat krijg je als je steeds je stekels opzet.
De mannen zijn al onderweg (moeten ze nog maar bewijzen, dat vrouwen volk is erg stoer)quote:Op donderdag 3 september 2009 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Al die weken allemaal vrouwengezeik, geen idee of ik dat ga trekken.
Jahh ... wat een stoere wijven. Ik vraag me toch af hoe ze dat doen. Bedoel wat ik gezien heb hebben ze man en kinderen enzo . Ik heb al problemen om mijn 13 jaar oude kater een weekend aleen te latenquote:
Volgende week zit je weer in het pierebadje me je kidsquote:Op donderdag 3 september 2009 21:54 schreef Marrije het volgende:
wat een weer echt niet normaal, veel flitsen, matige donder en het lijkt wel hagel wat tegen de ramen slaat
Tsja, ik had ook enige moeite met die alleenstaande moeder van 3 relatief jonge kinderenquote:Op donderdag 3 september 2009 22:04 schreef Soury het volgende:
Jahh ... wat een stoere wijven. Ik vraag me toch af hoe ze dat doen. Bedoel wat ik gezien heb hebben ze man en kinderen enzo . Ik heb al problemen om mijn 13 jaar oude kater een weekend aleen te laten
Ja!quote:
Heb je al een favo ik ben alle namen en smoelen nu al kwijt.quote:
Moest je weer naar Wateringen?quote:Op donderdag 3 september 2009 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ik waaide bijna van mijn fiets net.![]()
Goedenavond.
Echt een favo nog niet.. Lianne, Eva en Yolanda vind ik geloof ik wel leuk.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je al een favo ik ben alle namen en smoelen nu al kwijt.Maar moet ff groeien
quote:
Yolanda rings a bell vooral omdat ze er als eerste al uitgekotst werd !! Dat schept een bandquote:Op donderdag 3 september 2009 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt een favo nog niet.. Lianne, Eva en Yolanda vind ik geloof ik wel leuk.
En Carina een heks.
Nou tegen de tijd dat je dat nodig hebt, ben je niet echt meer in staat om dat hier te typen denk ik.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
Iemand een stabiele zijigging nodig?
Ennhu heb jij er al een als favo.. Ik was vooral overdonderd door die vrouwen die zich aanmelden. Ik moet er echt niet aan denkenquote:Op donderdag 3 september 2009 21:35 schreef Chanel5 het volgende:
Expeditie gaat er vol in!![]()
Behoorlijk heftig begin, ikhoudervan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |