Ah.. ja ex crew mag daar ook posten, Cc dus ook. Of bedoel je dat niet?quote:
Ook?quote:Op donderdag 3 september 2009 20:51 schreef Gert het volgende:
Ah.. ja ex crew mag daar ook posten, Cc dus ook. Of bedoel je dat niet?
quote:Op donderdag 3 september 2009 20:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook?
Ex-crew heeft het alleenrecht daar.
Bitch fight !!!quote:Op donderdag 3 september 2009 20:56 schreef Copycat het volgende:
Oh fuck. Heb ik die stomme show van Jan Smit op staan.
Komt door dat SHOverleden, hè?
Op expeditie!
Daar geef ik je helemaal gelijk in .....quote:Op woensdag 2 september 2009 23:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee dat krijg je als je steeds je stekels opzet.
De mannen zijn al onderweg (moeten ze nog maar bewijzen, dat vrouwen volk is erg stoer)quote:Op donderdag 3 september 2009 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Al die weken allemaal vrouwengezeik, geen idee of ik dat ga trekken.
Jahh ... wat een stoere wijven. Ik vraag me toch af hoe ze dat doen. Bedoel wat ik gezien heb hebben ze man en kinderen enzo . Ik heb al problemen om mijn 13 jaar oude kater een weekend aleen te latenquote:
Volgende week zit je weer in het pierebadje me je kidsquote:Op donderdag 3 september 2009 21:54 schreef Marrije het volgende:
wat een weer echt niet normaal, veel flitsen, matige donder en het lijkt wel hagel wat tegen de ramen slaat
Tsja, ik had ook enige moeite met die alleenstaande moeder van 3 relatief jonge kinderenquote:Op donderdag 3 september 2009 22:04 schreef Soury het volgende:
Jahh ... wat een stoere wijven. Ik vraag me toch af hoe ze dat doen. Bedoel wat ik gezien heb hebben ze man en kinderen enzo . Ik heb al problemen om mijn 13 jaar oude kater een weekend aleen te laten
Ja!quote:
Heb je al een favo ik ben alle namen en smoelen nu al kwijt.quote:
Moest je weer naar Wateringen?quote:Op donderdag 3 september 2009 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ik waaide bijna van mijn fiets net.![]()
Goedenavond.
Echt een favo nog niet.. Lianne, Eva en Yolanda vind ik geloof ik wel leuk.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je al een favo ik ben alle namen en smoelen nu al kwijt.Maar moet ff groeien
quote:
Yolanda rings a bell vooral omdat ze er als eerste al uitgekotst werd !! Dat schept een bandquote:Op donderdag 3 september 2009 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt een favo nog niet.. Lianne, Eva en Yolanda vind ik geloof ik wel leuk.
En Carina een heks.
Nou tegen de tijd dat je dat nodig hebt, ben je niet echt meer in staat om dat hier te typen denk ik.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
Iemand een stabiele zijigging nodig?
Ennhu heb jij er al een als favo.. Ik was vooral overdonderd door die vrouwen die zich aanmelden. Ik moet er echt niet aan denkenquote:Op donderdag 3 september 2009 21:35 schreef Chanel5 het volgende:
Expeditie gaat er vol in!![]()
Behoorlijk heftig begin, ikhoudervan..
quote:Op donderdag 3 september 2009 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je al een favo ik ben alle namen en smoelen nu al kwijt.Maar moet ff groeien
Flikker dan ff lekker opquote:Op donderdag 3 september 2009 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Rieb![]()
of doet ie niet mee?
![]()
![]()
ik volg die shit niet van ER dus ik kan niet meelullen
Das nieuwsquote:
He dat is toch een klein beetje goed nieuws, ik kreeg aan het eind van de middag een mail dat mijn bezwaar was afgewezen. Dus het ontslagspook komt wel heel erg dicht bij nu.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Welcome to the club, vandaag kreeg ik een brief met de mededeling dat mijn sollictatie is overgedragen aan een selectie commissie. Zegt niks maar in iig niet gelijk al afgezwezen![]()
Succes Bong
Ik zou er wel lekker snel afvallen dat dan weer wel. Maar het idee om van die ogen te eten, als ik er naar kijk kots ik al de boel bij elkaar. Dat is echt goor zeg. Hoever wil je gaan voor een spel. Nou niet zover dus.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ennhu heb jij er al een als favo.. Ik was vooral overdonderd door die vrouwen die zich aanmelden. Ik moet er echt niet aan denken
Ja.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja hoi!!
Heb je ook onweer gehad?
En wat doe jij nog wakker?
Maarruh....ik zit en dvd te kijken en ik moest piesen en dan kom ik langs de pc.quote:
Oeh ja!! Dat zou leuk zijn!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Maarruh....ik zit en dvd te kijken en ik moest piesen en dan kom ik langs de pc.
Lies het is volle maan. We moeten eigenlijk gaan SPOKEN!
Zit er wel licht op je bezemsteel?quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh ja!! Dat zou leuk zijn!!
Dat we dan gaan deurtje bellen
Bezemsteel is zo 2007quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Zit er wel licht op je bezemsteel?![]()
Anders krijg je een bekeuring!
Jaquote:Op vrijdag 4 september 2009 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bezemsteel is zo 2007![]()
Mijn verrotte fiets, die is hip!
Ok have fun!quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja![]()
film verder kijken![]()
en het onweert hier weer
kijk zuh!quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja![]()
film verder kijken![]()
en het onweert hier weer
"Hoe hoog is mijn WW-uitkering?quote:
Meeten?quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kijk zuh!
alles goed, coos?
het is komende nacht pas volle maan, demente weerwolfhet scheelt een procentje of vijf
![]()
hoi liesje. nog nieuws uit kliekjesland?
alleen met meneren, dus neen; mieten it is.quote:
Jij schat mij huishoudelijk gezien iets te hoog inquote:Op vrijdag 4 september 2009 02:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
alleen met meneren, dus neen; mieten it is.
jij mag wel komen afwassen (gemuilkorfd) en boodskappies doen...misschien.
HiDiHo , veel succes.quote:Op vrijdag 4 september 2009 06:21 schreef HiDiHo het volgende:
Goedemorgen![]()
Zo werken, na 6 jaar. Wish me luck
Lots of luck en zet 'm op!quote:Op vrijdag 4 september 2009 06:21 schreef HiDiHo het volgende:
Goedemorgen![]()
Zo werken, na 6 jaar. Wish me luck
Wat ga je doen als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 4 september 2009 07:08 schreef HiDiHo het volgende:
Thanks
Eigenlijk nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 07:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat ga je doen als ik vragen mag?
Goffer, ik dacht dat je een baan hadquote:Op vrijdag 4 september 2009 07:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eigenlijk niet![]()
Maar ik ga deze boot schoonmaken![]()
http://www.teso.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=158&Itemid=184
Het is maar voor 1 dag, ff wat goodwill tonen![]()
Was het maar waarquote:Op vrijdag 4 september 2009 07:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goffer, ik dacht dat je een baan had
HiDiHoquote:Op vrijdag 4 september 2009 07:19 schreef HiDiHo het volgende:
Eigenlijk niet![]()
Maar ik ga deze boot schoonmaken![]()
http://www.teso.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=158&Itemid=184
Het is maar voor 1 dag, ff wat goodwill tonen![]()
Als ze me maar niet vragen daar vast te werken vind ik alles bestquote:Op vrijdag 4 september 2009 07:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
HiDiHogezellige dag , je weet nooit wie je nog ontmoet
of hoe het allemaal verder kan lopen.
Je kunt toch wel alvast aan de weg gaan staan of ze tegemoet lopen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 07:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Was het maar waar![]()
(en dan niet in de schoonmaak natuurlijk)
Ik zou om 7.30uur opgehaald worden, na 8 uur bekijken ze het maar
Ben wegquote:Op vrijdag 4 september 2009 07:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt toch wel alvast aan de weg gaan staan of ze tegemoet lopen?
Kijk, als je nu vragen om daar voor vast te komen werken, dan kun je het bekijken als vijf dagen per week een uitjequote:Op vrijdag 4 september 2009 07:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ze me maar niet vragen daar vast te werken vind ik alles best![]()
Ik zie het gewoon als een dagje uit
Niet echt een favo, vind ik 1 aflevering te kort voor. Ik vind het vooral heel uiteenlopende types. Het feit dat het allemaal vrouwen zijn is leuk om naar te kijken, zullen nog wel wat ruzies komen.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ennhu heb jij er al een als favo.. Ik was vooral overdonderd door die vrouwen die zich aanmelden. Ik moet er echt niet aan denken
Ja op de bankquote:Op vrijdag 4 september 2009 04:50 schreef remlof het volgende:
Lies, ik weet dat je al out bent, maar deze is voor jou:
Balen Lies.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:44 schreef lies1958 het volgende:
[..]
He dat is toch een klein beetje goed nieuws, ik kreeg aan het eind van de middag een mail dat mijn bezwaar was afgewezen. Dus het ontslagspook komt wel heel erg dicht bij nu.
Ik las die zin en dacht heel even een post van Peter6000 te lezen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:55 schreef Gert het volgende:
Nou, hij is begraven hoor.
En natuurlijk zat de familie weer bezonnebrild en strak in het pak.
Wat mooi, het uniform als symbool van eenheid.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |