HiDiHo , veel succes.quote:Op vrijdag 4 september 2009 06:21 schreef HiDiHo het volgende:
Goedemorgen![]()
Zo werken, na 6 jaar. Wish me luck
Lots of luck en zet 'm op!quote:Op vrijdag 4 september 2009 06:21 schreef HiDiHo het volgende:
Goedemorgen![]()
Zo werken, na 6 jaar. Wish me luck
Wat ga je doen als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 4 september 2009 07:08 schreef HiDiHo het volgende:
Thanks
Eigenlijk nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 07:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat ga je doen als ik vragen mag?
Goffer, ik dacht dat je een baan hadquote:Op vrijdag 4 september 2009 07:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eigenlijk niet![]()
Maar ik ga deze boot schoonmaken![]()
http://www.teso.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=158&Itemid=184
Het is maar voor 1 dag, ff wat goodwill tonen![]()
Was het maar waarquote:Op vrijdag 4 september 2009 07:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goffer, ik dacht dat je een baan had
HiDiHoquote:Op vrijdag 4 september 2009 07:19 schreef HiDiHo het volgende:
Eigenlijk niet![]()
Maar ik ga deze boot schoonmaken![]()
http://www.teso.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=158&Itemid=184
Het is maar voor 1 dag, ff wat goodwill tonen![]()
Als ze me maar niet vragen daar vast te werken vind ik alles bestquote:Op vrijdag 4 september 2009 07:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
HiDiHogezellige dag , je weet nooit wie je nog ontmoet
of hoe het allemaal verder kan lopen.
Je kunt toch wel alvast aan de weg gaan staan of ze tegemoet lopen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 07:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Was het maar waar![]()
(en dan niet in de schoonmaak natuurlijk)
Ik zou om 7.30uur opgehaald worden, na 8 uur bekijken ze het maar
Ben wegquote:Op vrijdag 4 september 2009 07:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt toch wel alvast aan de weg gaan staan of ze tegemoet lopen?
Kijk, als je nu vragen om daar voor vast te komen werken, dan kun je het bekijken als vijf dagen per week een uitjequote:Op vrijdag 4 september 2009 07:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ze me maar niet vragen daar vast te werken vind ik alles best![]()
Ik zie het gewoon als een dagje uit
Niet echt een favo, vind ik 1 aflevering te kort voor. Ik vind het vooral heel uiteenlopende types. Het feit dat het allemaal vrouwen zijn is leuk om naar te kijken, zullen nog wel wat ruzies komen.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ennhu heb jij er al een als favo.. Ik was vooral overdonderd door die vrouwen die zich aanmelden. Ik moet er echt niet aan denken
Ja op de bankquote:Op vrijdag 4 september 2009 04:50 schreef remlof het volgende:
Lies, ik weet dat je al out bent, maar deze is voor jou:
Balen Lies.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:44 schreef lies1958 het volgende:
[..]
He dat is toch een klein beetje goed nieuws, ik kreeg aan het eind van de middag een mail dat mijn bezwaar was afgewezen. Dus het ontslagspook komt wel heel erg dicht bij nu.
Ik las die zin en dacht heel even een post van Peter6000 te lezen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:55 schreef Gert het volgende:
Nou, hij is begraven hoor.
En natuurlijk zat de familie weer bezonnebrild en strak in het pak.
Wat mooi, het uniform als symbool van eenheid.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |