Nee, dit keer niet.quote:
Ga jij eens lekker naast prins Bernhard liggenquote:Op vrijdag 4 september 2009 07:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Zou ook wel wat voor Coos zijn, die loopt ook maar de hele dag uit z'n neus te peuteren
Oh ja! Da's ook vandaag.quote:
Ik heb de stream een kwartier geleden alweer uitgezet, het is wel duidelijk nu.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:01 schreef Gert het volgende:
Boooring.
Het bekende straatje schoonvegen.
Maar misschien is het wel interessanter als je in apeldoorn woont.
try the other holequote:Op vrijdag 4 september 2009 15:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
En ja het is nog steeds raar om langs de naald te rijden.
Wat knap, heb je dat helemaal zelf bedacht?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
try the other hole
da needle:
a piece of poop that is too small to spread the anus and come out, so it stays inside, hardens, and proceeds to poke the inside of one's anus (like a needle) until a larger log comes along to clear the tract.
it's like, you know: i've had a needle poking me all night, but I couldn't get it out when I tried to shit.
weekend![]()
de grap welquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat knap, heb je dat helemaal zelf bedacht?
Oh nee http://www.urbandictionary.com/define.php?term=needle.
Ik noem het zelf de obelisk maar daar keken ze hier nogal raar van op.
en hi buuvquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo kind ligt moe maar voldaan op de bankIk heb m al even ontsmet en nu maar bijkomen. tis toch een end fietsen, 30 km zeker als je twee avonden niet laat gaat slapen.
Ik zal even bijlezen wat nu de conclusies zijn. Gister stond een verslaggever voor de naald en keek je uit op een zielig plantje wat daar staat. Vond het wel beeldend eigenlijkBlijkbaar iemand die zich het lot van Karst T ook heeft aangetrokken. Of van zijn ouders ofzo. Nou ja, mijn fantasie ging ermee op de loop.
Oh was het een grap?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
de grap wel![]()
![]()
ja, obelisk en karst gaat niet samen
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
tuurlijk, of pak je juut dan echt in haar poeperd?
ga anders vrijwilligerswerk zoeken. kop opquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat 40 uur per week achter glas al niet met je kan doen.
Volgende week 2e gesprek.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ga anders vrijwilligerswerk zoeken. kop op
nee, zonder gekheid, hoop dat het lukt. succes alvast!quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Volgende week 2e gesprek.![]()
Ik kom wel aan het werk.
Thanks, zal mijn best doen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, zonder gekheid, hoop dat het lukt. succes alvast!
Je kent het wel!quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:49 schreef Copycat het volgende:
Tweede gesprek als in tweede ronde of als in tweede eerste kennismaking?
Hoe dan ook en uiteraard succes!
Hi!quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en hi buuv![]()
hoe is het in de provence?
Ik ben benieuwd. Helemaal omdat ik het recept wat summier had opgeschreven. Zal ik het anders ff voor je scannen ofzo?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:44 schreef Copycat het volgende:
Er kwamen wat dingen maaltijdwise tussendoor, maar vanavond staat de pasta di Buuv dan toch echt op het menu.
Middagquote:Op vrijdag 4 september 2009 07:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dagzet um op.
En vanavond lekker ontspannen ?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |