Oh ja!quote:Op woensdag 2 september 2009 21:53 schreef Dementor het volgende:
Topicnummertje even aanpassen hoor.
Zou je wel naar een rls sc meet willen komen?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:53 schreef Peter6000 het volgende:
Zaterdag helaas een zeer belangrijke bruiloft in Zuid-Frankrijk.
Dus ik kom niet.
Ik geloof je niet!quote:Op woensdag 2 september 2009 21:53 schreef Peter6000 het volgende:
Dus ik kom niet.
Ook niet bij een RLS-meet?quote:
Ja! Kloon!!111!!!111quote:
Jij komp tog wel op de De haag meet?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:56 schreef Marrije het volgende:
Not to meet.
Én de vriendschappelijke wedstrijd Nederland - Japan!quote:Op woensdag 2 september 2009 21:53 schreef Peter6000 het volgende:
Dus ik kom niet.
Dan nog snap ik je opmerking niet, maar soit.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De oorsprong en toekomst van deze veelbesproken reeks is altijd een onderwerp van discussie.
Nee, swarmahoertje van me. Ik heb zaterdag al andere plannen.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:57 schreef swarmahoer het volgende:
de meet is zaterdag in utrecht, kom je ook kopieerpoesje? moet ik wel ff stickers regelen
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:00 schreef Marrije het volgende:
Neh, meeten is niks voor mij. Maar ik zie de foto's wel van jullie meetings
wie komen er nog meer?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, swarmahoertje van me. Ik heb zaterdag al andere plannen.
Zou je wel naar een rls sc meet komen? Of was jij ook al in Spanje?
Diep in mijn hart zou ik wel willen, maar ik fungeer niet zo goed in een jolige groep.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou je wel naar een rls sc meet willen komen?
Of was jij er ook wél bij, in Spanje?
Laat tegen die tijd even weten wanneerquote:Op woensdag 2 september 2009 22:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als TBO2 doorgaat kom ik een keer met Liesje langs, dus dan is er toch nog een soort FOK! meet.
uhhhhhhhhhhhhhh..wat is loos.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij komp tog wel op de De haag meet?
Hoezo?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat tegen die tijd even weten wanneer
Wij allemaal!quote:
ow dan kom ik ook, waar en wanneer? piet hou je me op de hoogte?quote:
Ja, maar dit is een proefballonnetje. Op z'n LPF's.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:05 schreef swarmahoer het volgende:
ow dan kom ik ook, waar en wanneer? piet hou je me op de hoogte?
Wie zegt dat ik niet kom?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoezo?
Dan kan je weer melden dat je niet komt?
Er wordt ook fris geschonken. En koffie en thee.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:02 schreef Peter6000 het volgende:
Diep in mijn hart wil willen, maar ik fungeer niet zo goed in een jolige groep.
En ik drink geen alcohol.
Als TBO2 doorgaat kom ik een keer met Liesje langs, dus dan is er toch nog een soort FOK! meet.
Dat ging toch niet meer door?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar TBO zou een mooi alternatief zijn!
Volgens mij onderschat jij jezelf,of zie je ons als een stel schreeuwende hooligansquote:Op woensdag 2 september 2009 22:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Diep in mijn hart zou ik wel willen, maar ik fungeer niet zo goed in een jolige groep.
En ik drink geen alcohol.
Yep, en modern gekleed.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij onderschat jij jezelf,of zie je ons als een stel schreeuwende hooligans
Nee hoor Peter, ik geloof je wel.
En ja, dát gaan we doen he?
Niet te hopen.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:15 schreef Marrije het volgende:
oh ik dacht dat wordt op fok geplempt
hoe zit het dan met de foto's van de Spaanse meet?quote:
Dat moet je aan de fotograaf vragen.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
hoe zit het dan met de foto's van de Spaanse meet?
quote:
Hondjes?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat moet je aan de fotograaf vragen.
Ik 2quote:
Aaah, die heeft Hondjes dus.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat moet je aan de fotograaf vragen.
Watquote:Op woensdag 2 september 2009 22:19 schreef Noek het volgende:
Die he´k ziene.
Toen vond ik Pietje nog liever, dat kleine pukje Pietje.
Dat zou je niet zeggen!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Die he´k ziene.
Achteraf vond ik het wel jammer dat ik niet langs was geweest bij TBO I, maar om nou in mijn eentje langs te gaan, ik weet niet hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Als TBO2 van de grond komt , wordt het véél toegankelijker voor bezoekers! En zijn die van harte welkom.
Dit omdat de regie-ruimte nu afgeschermd is. Bij TBO1 was dat nog niet zo, en zelfs een licht geanimeerd gesprek aan de bar kon al hinderlijk zijn. Ook was de redactie nauwelijks afgeschermd van lawaai en binnenlopende bezoekers.
Met de verbouwing die heeft plaatsgevonden, kan de regie en de redactie rustig doorwerken terwijll er bezoek is.
Och beeb, je mag er wel 100 van me.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat!
* eist een foto van Noek in pmbox
En zulks.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat!
Hey!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Die he´k ziene.
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
Dat zou je niet zeggen!
Ik kan het ook niet helpen dat ik die foto als wallpaper heb ingesteld
Ze dwong me!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Och, zo klein ende schattig vond ik hem.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen!
Ik kan het ook niet helpen dat ik die foto als wallpaper heb ingesteld
De evaluatiestukken die op de keukentafel lagen?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hey!Die zat niet bij de evaluatiestukken!
Nee, die in mijn pm box, samen met het uitgetypte verslag van de meet.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De evaluatiestukken die op de keukentafel lagen?
Nee, was in 't restaurant. Op die andere foto kijk ik als deze PI.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:23 schreef Noek het volgende:
Och, zo klein ende schattig vond ik hem.![]()
Met die kleine voetjes zo in de lucht. Cutie pie.
Nee, dat is niet waar. Hij zat aan een bar.
Ons kind is prachtig!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hey!Die zat niet bij de evaluatiestukken!
Ja, dat dit kan in Nederlandquote:Op woensdag 2 september 2009 22:25 schreef Noek het volgende:
Nee echt, je kwam toevallig voorbij. Ik wilde Bio zien en opeens zag ik daar een fijne boy en ik vroeg geschokt, wie is dat??? Nou, toen heb ik haar gedwongen en dat bleek PukkertjePiet te zijn.![]()
Ongelooflijk!
Je zat in een restaurant en niet aan een bar. Ik herhaal: Niet aan een bar.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, was in 't restaurant. Op die andere foto kijk ik als deze PI.
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Ons kind is prachtig!![]()
Dat was ik idd vergeten maar gefeliciteerd! Het is een jongen!!
Hey! We re trying to save your ass!!!quote:
Ik heb van jou ook nog wel vage foto's hoor!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Hey! We re trying to save your ass!!!
Yep!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:32 schreef Noek het volgende:
Pietje krijgt gewoon wat foto's van mammie en dan is alles opgelost en slotje maar ik vond Pietje leuk.
Dat is wel waar hè, Lies?
Ik heb ook een smoes..quote:Op woensdag 2 september 2009 21:53 schreef Peter6000 het volgende:
Dus ik kom niet.
Nee, kan ik me niet herinneren maar dat heb ik met meerdere dingen.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep!
We hebben trouwens over het algemeen niet slecht over andere fokkers gesproken.
Het was er echt leuk hoor, zelfs in je 1tje zou dat goed kunnen , heel hartelijke ontvangst, wie die "mevrouw"quote:Op woensdag 2 september 2009 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Achteraf vond ik het wel jammer dat ik niet langs was geweest bij TBO I, maar om nou in mijn eentje langs te gaan, ik weet niet hoor
juist, en daarom hadden we een geheime meeting, zonder pics...quote:Op woensdag 2 september 2009 22:25 schreef Gert het volgende:
Nah, een foto laten zien aan iemand die op bezoek is, is niet zo erg toch.
Vervelender wordt het, als je het naar anderen mailt. Want dan ben je de controle kwijt, en staat het vroeg of laat ineens op FOK!. Voorzien van een kudde artificiële puisten, of een Hitlersnor of zo.![]()
Doe 's mailen ik voel een photoshop aankomenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb van jou ook nog wel vage foto's hoor!
Coos zei dat ik bij jou moest zijn voor de foto'squote:Op woensdag 2 september 2009 22:37 schreef hondjes het volgende:
[..]
juist, en daarom hadden we een geheime meeting, zonder pics...![]()
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het was er echt leuk hoor, zelfs in je 1tje zou dat goed kunnen , heel hartelijke ontvangst, wie die "mevrouw"was weet ik ff niet meer. Maar Bart nam alle tijd en iedereen zei je gedag of had wel ff een praatje met je. Dus als je de kans krijgt....doen!!!!
Jij was natuurlijk ook geweest en kwam toen heel enthousiast terug, dat weet ik nog.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het was er echt leuk hoor, zelfs in je 1tje zou dat goed kunnen , heel hartelijke ontvangst, wie die "mevrouw"was weet ik ff niet meer. Maar Bart nam alle tijd en iedereen zei je gedag of had wel ff een praatje met je. Dus als je de kans krijgt....doen!!!!
Ik dacht serieus dat het anders gingquote:Op woensdag 2 september 2009 22:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, kan ik me niet herinneren maar dat heb ik met meerdere dingen.![]()
Maar ik weet toch echt zeker dat Piet toevallig voorbij kwam gevlogen. We waren op zoek naar iemand. Kweenie meer wie.
Die Coos tochquote:Op woensdag 2 september 2009 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Coos zei dat ik bij jou moest zijn voor de foto's
Ik zei dat je bij de fotograaf moest zijn.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Coos zei dat ik bij jou moest zijn voor de foto's
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Doe 's mailen ik voel een photoshop aankomen
Kom je BBQen Buuf"?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:25 schreef Gert het volgende:
Nah, een foto laten zien aan iemand die op bezoek is, is niet zo erg toch.
Vervelender wordt het, als je het naar anderen mailt. Want dan ben je de controle kwijt, en staat het vroeg of laat ineens op FOK!. Voorzien van een kudde artificiële puisten, of een Hitlersnor of zo.![]()
oh ja, tuurlijk, hyves he....quote:
Dus als je de kans krijgt en je durft niet....spreken we gewoon af en gaan samen naar binnenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij was natuurlijk ook geweest en kwam toen heel enthousiast terug, dat weet ik nog.
Oh echt?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat het anders ging
Maar euh, we zochten iemand dus? Dan moet het iemand op die meet geweest zijn.Echt geen idee!
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Deisyy en Hondjes....zijn jullie een kliekje?!
Was Hondjes niet de fotograag dan? wie was er dan nog meer bij die meet?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zei dat je bij de fotograaf moest zijn.
Da's wat anders!
Oh, er waren nog meer mensen bij.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:46 schreef Noek het volgende:
Oh echt?
Misschien moeten we een reconstructie doen maar er zijn getuigen. Gert??
Neerlands hoop, kom eens eventjes zeggen hoe het is gegaan.
*pompiedom
Dat is allemaal geheim!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was Hondjes niet de fotograag dan? wie was er dan nog meer bij die meet?
vrienden van fokvriend...quote:Op woensdag 2 september 2009 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was Hondjes niet de fotograag dan? wie was er dan nog meer bij die meet?
Nee joh, ik pompiedom niet voor niks. Gert hing ergens in de tuin Gert te wezen.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh, er waren nog meer mensen bij.
* nog ff wakker blijft
Die eerste hapjes, dat is zo grappig, wat is ze dan alweer groot he.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:45 schreef hondjes het volgende:
[..]
oh ja, tuurlijk, hyves he....
zat net youtuubjes te kijken,,kleindochter met banaan, appel en peer, de eerste hapjes..
Ik eenYTquote:Op woensdag 2 september 2009 22:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Doe 's mailen ik voel een photoshop aankomen
Een 2-persoonskliekquote:Op woensdag 2 september 2009 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Deisyy en Hondjes....zijn jullie een kliekje?!
O, vandaar die kale plekken in het gras van Lies.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Gert hing ergens in de tuin Gert te wezen.
Ik heb dus niet mijn laptop op een beamer aangesloten?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee joh, ik pompiedom niet voor niks. Gert hing ergens in de tuin Gert te wezen.
Dawast.
Leuk, die ga ik onthoudenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dus als je de kans krijgt en je durft niet....spreken we gewoon af en gaan samen naar binnen![]()
Heb idd Dementor, Juud, Bart, Bram, Het regie opperhoofd(geloof ik) en Huub ontmoet.. O en ook Leandra want we waren samen uitgenodigd vanwege onze Bunkercubic....
Jammer dat alles zo vlug gaat, had de mensen best nog wel ff beter willen leren kennen..
Bioquote:Op woensdag 2 september 2009 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb dus niet mijn laptop op een beamer aangesloten?
Nah Gert had Pietje al wel eens gezien natuurlijk
(Ik zit echt te peinzen wie we dán zochten!)
Gert was heel respectvol tegenover mijn gras.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:49 schreef Coos het volgende:
[..]
O, vandaar die kale plekken in het gras van Lies.
Lies, Gert heeft op je gras staan piesen.
Doe maar, als je echt wil en de kans krijgt en je vind het eng....geef maat een gil, komt helemaal goed.quote:
Ohwja!!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die was er niet, dus onmogelijk.
Ik kan me dat echt hélemaal niet meer herinneren!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh echt?
Misschien moeten we een reconstructie doen maar er zijn getuigen. Gert??
Neerlands hoop, kom eens eventjes zeggen hoe het is gegaan.
*pompiedom
Nou ja, soms ben ik gewoon een beetje verlegenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Doe maar, als je echt wil en de kans krijgt en je vind het eng....geef maat een gil, komt helemaal goed.
Ik zeg ook maar watquote:Op woensdag 2 september 2009 22:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die was er niet, dus onmogelijk.
FOEI, tuinstoelen!!!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gert was heel respectvol tegenover mijn gras.![]()
De tuinstoelen niet.
Verrassing!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan me dat echt hélemaal niet meer herinneren!![]()
Wie zochten we dan?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
Bezoek herinnert zich nog wel dat we foto's hebben gekeken
Moet ik dat geloven?....ben jij echt zo verlegen? Maakt niks uit, als je de kans krijgt, hou het gewoon in de gatenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, soms ben ik gewoon een beetje verlegen
Ja echt! Ze lopen gewoon zo mijn huis in nu ik een tuin heb, ze zitten overal!!quote:
Kut, heb ik die gemist zeker.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zocht je niet de obama-look-a-like?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje wie waren daar die Noek zou willen zien?
Geen idee, niemand van 'hier' was daarquote:Op woensdag 2 september 2009 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
Pietje wie waren daar die Noek zou willen zien?
CarOquote:
Ja! Met oren. Kunnen ze beter mee horen. Oeh, ieh, eng.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja echt! Ze lopen gewoon zo mijn huis in nu ik een tuin heb, ze zitten overal!!
En hij was groot he Noek? En breed enzo!
CarO!quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:06 schreef Deisyy het volgende:
Soms he vraag ik me af of jullie dit met opzet doen![]()
Jullie doen zo hard je best anderen buiten te sluiten, er is geen doorkomen aan
Ben niet zo glijerig ...quote:
Ehm nou nee en sorry als het zo overkomt.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:06 schreef Deisyy het volgende:
Ohw sorry!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:06 schreef Deisyy het volgende:
Zo gaat dat hier nu eenmaal doe je niks aan, sommigen communiceren met elkaar en anderen worden idd buitengesloten, tja...quote:Op woensdag 2 september 2009 23:06 schreef Deisyy het volgende:
Ja, het is net een grote verjaardag waarop je niet tegen iedereen tegelijk kan praten. Lullig misschien maar zo werkt het dan.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zo gaat dat hier nu eenmaal doe je niks aan, sommigen communiceren met elkaar en anderen worden idd buitengesloten, tja...
Nah.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zo gaat dat hier nu eenmaal doe je niks aan, sommigen communiceren met elkaar en anderen worden idd buitengesloten, tja...
Ik denk niet dat het expres gebeurd, maar ik kom er ook niet meer door inderdaad. Dus lurk ik gewoon wat meer. SC-kliekjes komen en gaan. Komt wel weer een periode dat ik ook weer wat te melden heb.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ga bij Liesje BBQ-en met Buuv en Noek en Gert en Coos en Pietje en Cc en Remlof en Hondjes en vul maar aanquote:Op woensdag 2 september 2009 23:06 schreef Deisyy het volgende:
Moet je toch maar in Den Haag gaan wonenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Het zal ook wel geen opzet zijn, maar het is wel heel ongezellig. Het zal wel net zoiets zijn dat als op een verjaardag iedereen met zijn rug naar je gaat zitten en staan.
Ik heb er de kracht even niet meer voor
Nah Deis, sorry!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Het zal ook wel geen opzet zijn, maar het is wel heel ongezellig. Het zal wel net zoiets zijn dat als op een verjaardag iedereen met zijn rug naar je gaat zitten en staan.
Ik maak me er dan ook niet meer druk om, weet zo'n btje hoe het werkt, of je gaat op in de menigte, of men vind je niet interessant genoeg om te reagreren omdat je niet van de "oude" garde bent..kan me daar zelfs ook iets bij voorstellen...quote:Op woensdag 2 september 2009 23:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, het is net een grote verjaardag waarop je niet tegen iedereen tegelijk kan praten. Lullig misschien maar zo werkt het dan.
Zo wanhopig ben ik nou weer nietquote:Op woensdag 2 september 2009 23:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Moet je toch maar in Den Haag gaan wonen
quote:
Als jij het met Deisyy over de bunker hebt, dan heb ik daar weer weinig mee bijvoorbeeld want daar weet ik niks van. Ik zie het iig niet als buitensluiten. Het is iig niet die intentie van mijn kant. Deze keer niet iig.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik maak me er dan ook niet meer druk om, weet zo'n btje hoe het werkt, of je gaat op in de menigte, of men vind je niet interessant genoeg om te reagreren omdat je niet van de "oude" garde bent..kan me daar zelfs ook iets bij voorstellen...
Wat doe je dan in RLS-SC, de bunker is verplichte kostquote:Op woensdag 2 september 2009 23:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Als jij het met Deisyy over de bunker hebt, dan heb ik daar weer weinig mee bijvoorbeeld want daar weet ik niks van. Ik zie het iig niet als buitensluiten. Het is iig niet die intentie van mijn kant. Deze keer niet iig.
Gewoon ff iets anders gaan doen en later nog eens komen kijken.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Dat was hier.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat doe je dan in RLS-SC, de bunker is verplichte kost
En nee, ajb niet reageren![]()
Hè, kop omhoog, ik ben er ook nog hoor, welke kloon was ik? Hoe vaak heb ergens op geantwoord en geen antwoord teruggekregen? en nu nog steeds, soms..Komop Deis..quote:Op woensdag 2 september 2009 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Nee precies. Over die bunker heb ik ook niets te melden. Net zoals ik nog nooit DGK gezien heb en toch kom ik hier. Het is maar waar je interesses liggen.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Als jij het met Deisyy over de bunker hebt, dan heb ik daar weer weinig mee bijvoorbeeld want daar weet ik niks van. Ik zie het iig niet als buitensluiten. Het is iig niet die intentie van mijn kant. Deze keer niet iig.
En kijk! Zonder handjes!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat doe je dan in RLS-SC, de bunker is verplichte kost
En nee, ajb niet reagerenje kunt het
![]()
Clonen, misschien komt het daar doorquote:Op woensdag 2 september 2009 23:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hè, kop omhoog, ik ben er ook nog hoor, welke kloon was ik? Hoe vaak heb ergens op geantwoord en geen antwoord teruggekregen? en nu nog steeds, soms..Komop Deis..
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:24 schreef Noek het volgende:
[..]
En kijk! Zonder handjes!
Ik reageerde niet.
Ja, begin jij effe lekker een rel.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Clonen, misschien komt het daar door
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:24 schreef Coos het volgende:
Maar vanaf morgen volg ik wel weer ER.
Zal wel raar zijn zonder EPH.
De bushaltequote:Op woensdag 2 september 2009 23:26 schreef HiDiHo het volgende:
Het wordt gewoon tijd voor een nieuwe RLS zeg ik
Dat zou voor het eerst zijn, maar ik sta ervoor open. Ben helemaal in de moodquote:
Een goeie dit keer!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:26 schreef HiDiHo het volgende:
Het wordt gewoon tijd voor een nieuwe RLS zeg ik
Het heeft niet alleen met de Bunker te maken, volgens mij. Ik denk dat Deissy problemen heeft met het feit dat sommige mensen buitengesloten worden. Ik weet niet of ik het goed heb..maar dat is aan aan Deissy om te beantwoorden..quote:Op woensdag 2 september 2009 23:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat zuigt als je een leven hebtquote:Op woensdag 2 september 2009 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een goeie dit keer!
(Ik had niet zoveel met cant buy me love en the bunker.)
Hoewel ik wel potentie zie in het bunkerconcept. Het was alleen te mooi weer en ik was druk met leven
Het was een voorbeeld van mijn kant omdat jullie het toevallig daar over hadden. Maar we denderden ook wel eventjes, true maar dat is dan echt enthousiasme zonder kwade bedoelingen.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het heeft niet alleen met de Bunker te maken, volgens mij. Ik denk dat Deissy problemen heeft met het feit dat sommige mensen buitengesloten worden. Ik weet niet of ik het goed heb..maar dat is aan aan Deissy om te beantwoorden..
Er heerst idd een vreemd vrienden wind in de SCquote:Op woensdag 2 september 2009 23:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het heeft niet alleen met de Bunker te maken, volgens mij. Ik denk dat Deissy problemen heeft met het feit dat sommige mensen buitengesloten worden. Ik weet niet of ik het goed heb..maar dat is aan aan Deissy om te beantwoorden..
En de hoofdzaak is het ook niet de Bunker, degenen die het leuk vinden of niet? Deis vind het leuk een ander weer niet, was maar een fragment...elkaar in zijn waarde laten vind ik veel belangrijker en dat kan hier toch?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Het was een voorbeeld van mijn kant omdat jullie het toevallig daar over hadden. Maar we denderden ook wel eventjes, true maar dat is dan echt enthousiasme zonder kwade bedoelingen.
Maar goed, dat zei ik al.
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:29 schreef Noek het volgende:
Oh, ik wil eigenlijk nog steeds weten wie we nu zochten.
Heb je 'm vastgebonden of mag je die laptop echt zo lang lenen?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:31 schreef Noek het volgende: maar dat is dan echt enthousiasme zonder kwade bedoelingen.
Maar laat ik dan mensen niet in hun waarde?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En de hoofdzaak is het ook niet de Bunker, degenen die het leuk vinden of niet? Deis vind het leuk een ander weer niet, was maar een fragment...elkaar in zijn waarde laten vind ik veel belangrijker en dat kan hier toch?
Hij isquote:Op woensdag 2 september 2009 23:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je 'm vastgebonden of mag je die laptop echt zo lang lenen?
Een vreemd vrienden wind....??? Geen meets van deze kant! Bazeer mijn mening puur op wat hier word neergezet.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er heerst idd een vreemd vrienden wind in de SC
mja, ik heb geen recht van spreken want ik kom niet op meets of in de bunker![]()
![]()
Kan ook aan mij liggenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Een vreemd vrienden wind....??? Geen meets van deze kant! Bazeer mijn mening puur op wat hier word neergezet.
Je niet aangesproken voelen Liesje...quote:Op woensdag 2 september 2009 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar laat ik dan mensen niet in hun waarde?
Nou ik ben mij wel bewust van dat ik af en toe een beetje kliekerig ben.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je niet aangesproken voelen Liesje...
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:42 schreef Noek het volgende:
Oooh en ik ben zo van!
Want ik mag Baileys testen.
Dat wil ik ook testen!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:42 schreef Noek het volgende:
Oooh en ik ben zo van!
Want ik mag Baileys testen.
Zullen we samen helpen?quote:
Niet dat ik wou gaan naar de meet, maar eind v/d maand is niet zo handig.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik ben mij wel bewust van dat ik af en toe een beetje kliekerig ben.
Het is gewoon zo anders, als je mensen echt gezien hebt, Dan zie je dingen voor je, en heb je samen iets echts meegemaakt.
Dat schept een soort van band.
Ik voel me dus wel aangespoken.
Dus.....
RLS SC MEET!!!![]()
Ik ben voor, maar geen bbq in mijn tuin, dan ga ik dood van de zenuwen, echt waar!
Hoezo??quote:Op woensdag 2 september 2009 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
RLS SC MEET!!!![]()
Ik ben voor, maar geen bbq in mijn tuin, dan ga ik dood van de zenuwen, echt waar!
Trek ik een brainiac t-shirt aan, mag dat?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Zullen we samen helpen?![]()
* armoedige poging tot bij kliek betrekken doet.
in dat geval, ajb allesgratis.nl & gratis.nlquote:Op woensdag 2 september 2009 23:51 schreef Noek het volgende:
Gratis culinair proeven DEEL 2
Cheap-ass die ik ben.
Jullie zijn hier allemaal wat kliekerig maar dat kan zelfs IK begrijpen....Neem het jullie ook niet echt kwalijk, tis af toe jammer.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik ben mij wel bewust van dat ik af en toe een beetje kliekerig ben.
Het is gewoon zo anders, als je mensen echt gezien hebt, Dan zie je dingen voor je, en heb je samen iets echts meegemaakt.
Dat schept een soort van band.
Ik voel me dus wel aangespoken.
Dus.....
RLS SC MEET!!!![]()
Ja, want ik moet the word ook spreaden hè.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Zullen we samen helpen?![]()
* armoedige poging tot bij kliek betrekken doet.
Boeie, gewoon meedoenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jullie zijn hier allemaal wat kliekerig maar dat kan zelfs IK begrijpen....Neem het jullie ook niet echt kwalijk, tis af toe jammer.
Tis net of je niet voor vol word aangezien......
Oeh, thanks!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
in dat geval, ajb allesgratis.nl & gratis.nl
leef je uit![]()
Jeeeeeeeeeej!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
in dat geval, ajb allesgratis.nl & gratis.nl
leef je uit![]()
The mile high club extremequote:Op woensdag 2 september 2009 23:59 schreef Coos het volgende:
Zit effe hier te kijken en vraag me af of je in gewichtsloze toestand wel kan neuken.
http://playlist.yahoo.com/makeplaylist.dll?id=1369080&segment=149773
Slaap lekker Chanel5quote:
Dat vroeg ik mij dus af. Gewoon als wetenschappelijke proef.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou iemand het al gedaan hebben in space
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoezo??
Je hoeft alleen de voor- en achterdeur maar open te doen.
Gewoon goed vasthouden aan d'r neukteugelsquote:Op donderdag 3 september 2009 00:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij dus af. Gewoon als wetenschappelijke proef.
Of stoot je d'r bij het eerste stoot dat hele ruimteschip door?
Hoe werkt dat, een salade op de BBQquote:Op donderdag 3 september 2009 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Dubbele sandwiches waren in de jaren zeventig Coos.![]()
Tegenwoordig bestaat een BBQ uit salades, en -vooruit- een koffie met Baileys toe.
quote:Op donderdag 3 september 2009 00:04 schreef Gert het volgende:
Tegenwoordig bestaat een BBQ uit salades, en -vooruit- een koffie met Baileys toe.
jaja, dat begrijpen we allemaalquote:Op donderdag 3 september 2009 00:08 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tadadadada..Tadadadada..tadadadada..tada..da. dada. daaaaaa...
quote:Op donderdag 3 september 2009 00:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij dus af. Gewoon als wetenschappelijke proef.
Of stoot je d'r bij het eerste stoot dat hele ruimteschip door?
Maar jij hebt je keukentafelkliekje als de verjaardag niet zo gezellig is toch?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:50 schreef CarOnline het volgende:
Ik zeg altijd maar zo: met vreemden dan wil de ene dit en de andere dat. Iedereen heeft hobby's. De ene meet zich dood en de ander eet haar brood.
Wereldvrede is ook wereldvreemde. Laat dat maar eens bezinken.
Sommige mensen moeten zich aangesproken voelen. En sommigen niet. Wie de fietsmand heeft vult hem.
En als je je eenzaam op een verjaardag voelt, moet je naar andere verjaardagen gaan, waar je wel gehoord wordt. Heel belangrijk.
Niet de spullen de schuld geven.
Ik zelf heb er geen problemen mee. Ik erger me dood en verder ben ik totaal zen en zit ik lekker in mn aura.
Dus: Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. Je kan een lucifer immers maar 1x afstrijken.
Dus hou anderen in je waarde. En vergeet jezelf ook niet.
Leven en laten sterven![]()
Ik ben het dus helemaal met Chanel5 eens.
Die tweede is bij mij wel mooi beeld.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:04 schreef HiDiHo het volgende:
Coos, deze is ff beter beeld
http://playlist.yahoo.com/makeplaylist.dll?id=1368570
en deze nog beter beeld maar loopt niet soepel (bij mij)
http://playlist.yahoo.com/makeplaylist.dll?id=1368163
1200 kbpsquote:Op donderdag 3 september 2009 00:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Die tweede is bij mij wel mooi beeld.
Ja zie je?! Flut BBQ en slechte gastvrouwquote:Op donderdag 3 september 2009 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Dubbele sandwiches waren in de jaren zeventig Coos.![]()
Vertel!quote:Op donderdag 3 september 2009 00:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
En laat ik voor de eerlijkheid dan even melden dat ik me ook behoorlijk irriteren kan de laatste tijd. Gewoon om het eens gezegd te hebben.
Ik denk gespreksstof, grappen die je alleen begrijpt als je ergens was ofzoquote:Op donderdag 3 september 2009 00:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Vertel!
Want mij ontgaat dit allemaal. We beppen hier toch van de hak op de tak en terug?
Meer heb ik er nooit in gezien!
Wat is je probleem?
Jij bent echt ranzig.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Of gewoon effe rukken... en die klodders maar gáán!
Ik ben ook nergens en als ik zo'n grap lees dan weet ik dat die niet aan mij besteed is en lees ik verder zonder verdere nare of acherdochtige gedachten.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk gespreksstof, grappen die je alleen begrijpt als je ergens was ofzo
Nah ja, die is van hier. Ik leg net uit dat ik reclame moet maken voor Baileys dus ik presenteer voor de zgn bbq de koffie met Baileys. Tada da..quote:Op donderdag 3 september 2009 00:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk gespreksstof, grappen die je alleen begrijpt als je ergens was ofzo
tadadadadada
Ik vergeet wel eens de vuilniszakken.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:18 schreef Coos het volgende:
Hier regent het gezellig.![]()
Dan volgende week de container maar aan de stoep zetten.
Oh, je moet reklame maken. zeg dat danquote:Op donderdag 3 september 2009 00:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Nah ja, die is van hier. Ik leg net uit dat ik reclame moet maken voor Baileys dus ik presenteer voor de zgn bbq de koffie met Baileys. Tada da..![]()
Het is me gezegend. Nite!
Slaap lekker Noek!quote:Op donderdag 3 september 2009 00:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Nah ja, die is van hier. Ik leg net uit dat ik reclame moet maken voor Baileys dus ik presenteer voor de zgn bbq de koffie met Baileys. Tada da..![]()
Het is me gezegend. Nite!
Meestal lees ik er ook overheen idd, ben alleen ff niet in de stemming denk ik.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ben ook nergens en als ik zo'n grap lees dan weet ik dat die niet aan mij besteed is en lees ik verder zonder verdere nare of acherdochtige gedachten.
Zo moeilijk is dat toch niet als je al zo lang op een mafkezen forum zit?
Welke site zit jij?quote:
Pokerstarsquote:
Nah, ik moet komende week wat proppen en als het echt niet meer gaat dan gooi ik het in de container achter die flat aan de overkant.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vergeet wel eens de vuilniszakken.
Ik denk dat het niet onderschat moet worden hoe snel mensen zich buitengesloten voelen als een club anderen elkaar (IRL) kent.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Vertel!
Want mij ontgaat dit allemaal. We beppen hier toch van de hak op de tak en terug?
Wat is je probleem?
Dat is toch geen gratis site??quote:
Ja, zal ik nog eens een leuke vakantiefoto plaatsen?quote:
Probleem is een groot woord! Wat Deisyy zei: je komt er niet doorheen, je krijgt geen reacties meer. Ik voel me weer een newbie hier in de SC, terwijl ik toch al heel wat RLS-en met bijbehorende SC's heb meegedraaid.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Vertel!
Wat is je probleem?
Ja gratis, je krijgt 3x per uur 1000 chips. Je moet het spel alleen wel installeren.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is toch geen gratis site??![]()
Maar bij de meeste sta je lang in de wacht voordat je mee kan doen.
Huh, wat?quote:
Media interview, versta het nietquote:
Hebbie ook dat ze neuken? Gewichtloos neuken!quote:
Is te duur denk ikquote:Op donderdag 3 september 2009 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Hebbie ook dat ze neuken? Gewichtloos neuken!
Nee hè! Dat is nog nooit gedaan! Waarom niet!
Die er nu in zit kan ik wel doen. Daarom vroeg ik het mij ook af van dat gewichtsloos neuken.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is te duur denk ik
Zit soms wel een leuke vrouw in![]()
Ik heb even niet opgelet wie er nu inzit, maar die blonde is wel leukquote:Op donderdag 3 september 2009 00:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Die er nu in zit kan ik wel doen. Daarom vroeg ik het mij ook af van dat gewichtsloos neuken.
'rekening houden met...' Nou voel ik me echt sneu.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet onderschat moet worden hoe snel mensen zich buitengesloten voelen als een club anderen elkaar (IRL) kent.
En als je bij diezelfde club hoort, dan is het allemaal gezellig en leuk. Maar als je er niét bij hoort, niet.
Het vervelende is: het is juist zo léuk om over gezamelijke onderwerpen te praten. Alleen als een bepaalde 'kliek' de overhand krijgt, wordt het voor de anderen minder leuk.
Dus daar moeten we misschien wat meer rekening mee gaan houden. Er zijn nu een paar mensen die op een fatsoenlijke wijze hebben aangegeven dat ze het niet zo leuk meer vinden.
Het is geen bewust buitensluiten, alleen het wordt als niet prettig ervaren. Laten we zoenen allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 september 2009 00:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
'rekening houden met...' Nou voel ik me echt sneu.Laten we het maar alleen op zoenen houden.
![]()
Gezelligquote:Op donderdag 3 september 2009 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk dat het verstandig is als ik met bezoek mee naar bed ga.
![]()
Voor mij, niet persé voor hem
Nee, ga ik vandaag niet doen. Ik ga vroeg naar bed.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:52 schreef HiDiHo het volgende:
Heb je pokerstars er al op staan Coos?
http://www.pokerstars.nl/poker/download/
't Zou wel wat voor je zijn, dat heb je in ieder geval niets meer te mekkeren over die <60 kilo limietquote:Op donderdag 3 september 2009 00:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Die er nu in zit kan ik wel doen. Daarom vroeg ik het mij ook af van dat gewichtsloos neuken.
Dat je nog naar dat programma kijktquote:Op donderdag 3 september 2009 00:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, ga ik vandaag niet doen. Ik ga vroeg naar bed.
Zie nu bij Knevel en vdb een mafkees die zegt dat ie door god genezen is van HIV.
Jij snapt het.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Zou wel wat voor je zijn, dat heb je in ieder geval niets meer te mekkeren over die <60 kilo limiet
quote:Op donderdag 3 september 2009 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Zou wel wat voor je zijn, dat heb je in ieder geval niets meer te mekkeren over die <60 kilo limiet
idd, om daar te komen wordt ze eerst 6-9x zo zwaarquote:
En krijgt ze hangtietenquote:Op donderdag 3 september 2009 00:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd, om daar te komen wordt ze eerst 6-9x zo zwaar
Dat is toch amusement van de bovenste plank?quote:Op donderdag 3 september 2009 00:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat je nog naar dat programma kijkt
Goed, waarschijnlijk weer niet goed geformuleerd van me.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
'rekening houden met...' Nou voel ik me echt sneu.Laten we het maar alleen op zoenen houden.
![]()
Ze zitten achterover tijdens de lancering, dus ze zullen wel erg plat zijnquote:Op donderdag 3 september 2009 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En krijgt ze hangtieten
Hoe minder dijquote:
Ja dat soort figuren kan nu nog even hun gang gaan. Binnenkort begint GODDANK P&W weer.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, ga ik vandaag niet doen. Ik ga vroeg naar bed.
Zie nu bij Knevel en vdb een mafkees die zegt dat ie door god genezen is van HIV.
Dat is idd ook de enige reden dat ik het soms kijk, kan ik er zelf weer een week tegenaan.quote:Op donderdag 3 september 2009 01:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is toch amusement van de bovenste plank?
Dit noemen ze volgens mij "dom lullen in de ruimte"quote:Op donderdag 3 september 2009 01:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze zitten achterover tijdens de lancering, dus ze zullen wel erg plat zijn
Nou dat lijkt me een heul groot woord voor 1 ontmoetingquote:Op donderdag 3 september 2009 00:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar jij hebt je keukentafelkliekje als de verjaardag niet zo gezellig is toch?![]()
Verder wat jij zegt: je moet het jezelf gezellig maken. En als dat niet lukt dan kun je beter een andere verjaardag opzoeken. En laat ik voor de eerlijkheid dan even melden dat ik me ook behoorlijk irriteren kan de laatste tijd. Gewoon om het eens gezegd te hebben.
Ach ja, het is wat het is. En het is bedtijd hier!![]()
En met een beetje geluk gaat die die andere gast ook weg bij de EOquote:Op donderdag 3 september 2009 01:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat soort figuren kan nu nog even hun gang gaan. Binnenkort begint GODDANK P&W weer.
Je bedoeld die homo?quote:Op donderdag 3 september 2009 01:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En met een beetje geluk gaat die die andere gast ook weg bij de EO
(hoe heet ie ook alweerladykiller)
Maar praatjes vullen geen gaatjesquote:Op donderdag 3 september 2009 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dit noemen ze volgens mij "dom lullen in de ruimte"
Maar waarom te duur?quote:Op donderdag 3 september 2009 00:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is te duur denk ik
Zit soms wel een leuke vrouw in![]()
Ja diequote:
Ze moesten er een RLS van maken.quote:Op donderdag 3 september 2009 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Aan de andere kant: dat moet toch áánspreken: first space fuck?
Wat nou... eerste stap op de maan. it's a small .... blablaquote:Op donderdag 3 september 2009 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar waarom te duur?
Misschien is het te lastig om iemand te vinden die én astronaut-skills heeft én bereid is om in de ruimte uit de kleren te gaan?
Aan de andere kant: dat moet toch áánspreken: first space fuck?
idee is van mij ©quote:
En dat je dan met credits kan stemmen boven welk land ze neuken, en hoe!quote:
Als ie maar niet de winnaar voor gaat lezenquote:Op donderdag 3 september 2009 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat je dan met credits kan stemmen boven welk land ze neuken, en hoe!![]()
Nah, dat gaat Nederland niet winnen, ondanks alle fanatieke sms'jes van Jan-Peter.
Dat je kan bellen wie wie moet neuken. Of Ron Jeremy wel- of niet in de shuttle.quote:
Geeft misschien wel een andere betekenis aan EVAquote:Op donderdag 3 september 2009 01:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat je kan bellen wie wie moet neuken. Of Ron Jeremy wel- of niet in de shuttle.
Ach, zoveel verschil zit er ook niet in een space shuttle en een bunker.
En dan de dampkring binnen dringenquote:Op donderdag 3 september 2009 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wel geil, in de ruimte je eigen drietraps raket laten ontbranden, 't liefst zonder hitteschild er omheen
quote:Op donderdag 3 september 2009 01:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat je kan bellen wie wie moet neuken. Of Ron Jeremy wel- of niet in de shuttle.
Ach, zoveel verschil zit er ook niet in een space shuttle en een bunker.
Met een beetje pech stoot ie zo IIS uit zijn baanquote:Op donderdag 3 september 2009 01:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gewichtloze!!!!!
Kom op, het gaat niet over waar en met wie neuken. Dat kun je overal vinden. Maar twee mensen die gewichtloos neuken, en wat er dan gebeurt tijdens het stoten! Ja niks natuurlijk, want er is geen wrijving, dus zij bewegen niet als massa daardoor.
Nou ja... kicken dus!
OK, alleen m'n glas wijn leeg en geen nieuwe meer.
Als je een beetje kinky bent kun je daar wel de bink uithangen door 10.000 kilo aan je ballen te hangenquote:Op donderdag 3 september 2009 01:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Met een beetje pech stoot ie zo IIS uit zijn baan
Of haar in teugels hangenquote:Op donderdag 3 september 2009 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je een beetje kinky bent kun je daar wel de bink uithangen door 10.000 kilo aan je ballen te hangen
Ja, daar heb ik het al de hele avond over Annie.quote:Op donderdag 3 september 2009 01:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gewichtloze!!!!!
Kom op, het gaat niet over waar en met wie neuken. Dat kun je overal vinden. Maar twee mensen die gewichtloos neuken
of lekker buiten spelenquote:
O kut, die moet ik nog restarten! :quote:Op donderdag 3 september 2009 01:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Met een beetje pech stoot ie zo IIS uit zijn baan
Volgens mij is die gozer er niet helemaal bijquote:Op donderdag 3 september 2009 01:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik het al de hele avond over Annie.
Buitensex, spannendquote:
Volgens mij heb jij het er de halve avond over gehad dat je vroeg naar je krib moest!quote:Op donderdag 3 september 2009 01:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik het al de hele avond over Annie.
Heb je tieten dan tegenwoordig?quote:Op donderdag 3 september 2009 01:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar je vind ons te leuk hè, en mij in het bijzonder!![]()
Engnek!
Kun je ook wel zien hoor. Tenminste, als je er in post.quote:Op donderdag 3 september 2009 01:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij is die gozer er niet helemaal bij![]()
Bij pokerstars kun je zien op welke tafels iemand allemaal tegelijk speelt. Zou op fok ook handig zijn, volgens mij zit ie in een paar topics tegelijk
Kom niet in KPDquote:Op donderdag 3 september 2009 01:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je ook wel zien hoor. Tenminste, als je er in post.
Maar nee, ik heb gewoon een fles wijn op en zit nog een beetje te hier en daar-en.
Verder niet knettergek, en het typen hsaat ooj nog aardig dsus niks aan de hansd man!(
Over wijn gesproken;quote:Op donderdag 3 september 2009 01:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar nee, ik heb gewoon een fles wijn op en zit nog een beetje te hier en daar-en.
Slaap lekkahquote:Op donderdag 3 september 2009 01:40 schreef Gert het volgende:
Hee, maar ik moet nog even de vuilnis buiten zetten.![]()
Ja, het onderwerp, maar een kicke nummer en ik heb ze zelfs een keer live gezien op Lowlands, inclusief de trommels.
Enjoy! En wel luisteren hè.
Via het gat in de ozon-laagquote:Op donderdag 3 september 2009 01:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar volgens mij weet ik nu wel waar "maanzaad" vandaan komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |