Oh ja!quote:Op woensdag 2 september 2009 21:53 schreef Dementor het volgende:
Topicnummertje even aanpassen hoor.
Zou je wel naar een rls sc meet willen komen?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:53 schreef Peter6000 het volgende:
Zaterdag helaas een zeer belangrijke bruiloft in Zuid-Frankrijk.
Dus ik kom niet.
Ik geloof je niet!quote:Op woensdag 2 september 2009 21:53 schreef Peter6000 het volgende:
Dus ik kom niet.
Ook niet bij een RLS-meet?quote:
Ja! Kloon!!111!!!111quote:
Jij komp tog wel op de De haag meet?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:56 schreef Marrije het volgende:
Not to meet.
Én de vriendschappelijke wedstrijd Nederland - Japan!quote:Op woensdag 2 september 2009 21:53 schreef Peter6000 het volgende:
Dus ik kom niet.
Dan nog snap ik je opmerking niet, maar soit.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De oorsprong en toekomst van deze veelbesproken reeks is altijd een onderwerp van discussie.
Nee, swarmahoertje van me. Ik heb zaterdag al andere plannen.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:57 schreef swarmahoer het volgende:
de meet is zaterdag in utrecht, kom je ook kopieerpoesje? moet ik wel ff stickers regelen
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:00 schreef Marrije het volgende:
Neh, meeten is niks voor mij. Maar ik zie de foto's wel van jullie meetings
wie komen er nog meer?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, swarmahoertje van me. Ik heb zaterdag al andere plannen.
Zou je wel naar een rls sc meet komen? Of was jij ook al in Spanje?
Diep in mijn hart zou ik wel willen, maar ik fungeer niet zo goed in een jolige groep.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou je wel naar een rls sc meet willen komen?
Of was jij er ook wél bij, in Spanje?
Laat tegen die tijd even weten wanneerquote:Op woensdag 2 september 2009 22:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als TBO2 doorgaat kom ik een keer met Liesje langs, dus dan is er toch nog een soort FOK! meet.
uhhhhhhhhhhhhhh..wat is loos.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij komp tog wel op de De haag meet?
Hoezo?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat tegen die tijd even weten wanneer
Wij allemaal!quote:
ow dan kom ik ook, waar en wanneer? piet hou je me op de hoogte?quote:
Ja, maar dit is een proefballonnetje. Op z'n LPF's.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:05 schreef swarmahoer het volgende:
ow dan kom ik ook, waar en wanneer? piet hou je me op de hoogte?
Wie zegt dat ik niet kom?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoezo?
Dan kan je weer melden dat je niet komt?
Er wordt ook fris geschonken. En koffie en thee.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:02 schreef Peter6000 het volgende:
Diep in mijn hart wil willen, maar ik fungeer niet zo goed in een jolige groep.
En ik drink geen alcohol.
Als TBO2 doorgaat kom ik een keer met Liesje langs, dus dan is er toch nog een soort FOK! meet.
Dat ging toch niet meer door?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar TBO zou een mooi alternatief zijn!
Volgens mij onderschat jij jezelf,of zie je ons als een stel schreeuwende hooligansquote:Op woensdag 2 september 2009 22:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Diep in mijn hart zou ik wel willen, maar ik fungeer niet zo goed in een jolige groep.
En ik drink geen alcohol.
Yep, en modern gekleed.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij onderschat jij jezelf,of zie je ons als een stel schreeuwende hooligans
Nee hoor Peter, ik geloof je wel.
En ja, dát gaan we doen he?
Niet te hopen.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:15 schreef Marrije het volgende:
oh ik dacht dat wordt op fok geplempt
hoe zit het dan met de foto's van de Spaanse meet?quote:
Dat moet je aan de fotograaf vragen.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
hoe zit het dan met de foto's van de Spaanse meet?
quote:
Hondjes?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat moet je aan de fotograaf vragen.
Ik 2quote:
Aaah, die heeft Hondjes dus.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat moet je aan de fotograaf vragen.
Watquote:Op woensdag 2 september 2009 22:19 schreef Noek het volgende:
Die he´k ziene.
Toen vond ik Pietje nog liever, dat kleine pukje Pietje.
Dat zou je niet zeggen!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Die he´k ziene.
Achteraf vond ik het wel jammer dat ik niet langs was geweest bij TBO I, maar om nou in mijn eentje langs te gaan, ik weet niet hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Als TBO2 van de grond komt , wordt het véél toegankelijker voor bezoekers! En zijn die van harte welkom.
Dit omdat de regie-ruimte nu afgeschermd is. Bij TBO1 was dat nog niet zo, en zelfs een licht geanimeerd gesprek aan de bar kon al hinderlijk zijn. Ook was de redactie nauwelijks afgeschermd van lawaai en binnenlopende bezoekers.
Met de verbouwing die heeft plaatsgevonden, kan de regie en de redactie rustig doorwerken terwijll er bezoek is.
Och beeb, je mag er wel 100 van me.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat!
* eist een foto van Noek in pmbox
En zulks.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat!
Hey!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Die he´k ziene.
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
Dat zou je niet zeggen!
Ik kan het ook niet helpen dat ik die foto als wallpaper heb ingesteld
Ze dwong me!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Och, zo klein ende schattig vond ik hem.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen!
Ik kan het ook niet helpen dat ik die foto als wallpaper heb ingesteld
De evaluatiestukken die op de keukentafel lagen?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hey!Die zat niet bij de evaluatiestukken!
Nee, die in mijn pm box, samen met het uitgetypte verslag van de meet.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De evaluatiestukken die op de keukentafel lagen?
Nee, was in 't restaurant. Op die andere foto kijk ik als deze PI.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:23 schreef Noek het volgende:
Och, zo klein ende schattig vond ik hem.![]()
Met die kleine voetjes zo in de lucht. Cutie pie.
Nee, dat is niet waar. Hij zat aan een bar.
Ons kind is prachtig!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hey!Die zat niet bij de evaluatiestukken!
Ja, dat dit kan in Nederlandquote:Op woensdag 2 september 2009 22:25 schreef Noek het volgende:
Nee echt, je kwam toevallig voorbij. Ik wilde Bio zien en opeens zag ik daar een fijne boy en ik vroeg geschokt, wie is dat??? Nou, toen heb ik haar gedwongen en dat bleek PukkertjePiet te zijn.![]()
Ongelooflijk!
Je zat in een restaurant en niet aan een bar. Ik herhaal: Niet aan een bar.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, was in 't restaurant. Op die andere foto kijk ik als deze PI.
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Ons kind is prachtig!![]()
Dat was ik idd vergeten maar gefeliciteerd! Het is een jongen!!
Hey! We re trying to save your ass!!!quote:
Ik heb van jou ook nog wel vage foto's hoor!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Hey! We re trying to save your ass!!!
Yep!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:32 schreef Noek het volgende:
Pietje krijgt gewoon wat foto's van mammie en dan is alles opgelost en slotje maar ik vond Pietje leuk.
Dat is wel waar hè, Lies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |