Ikquote:Op woensdag 2 september 2009 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
FOK! Stairwaymeet zaterdag 5 september.
Wie durft?
De halve RLSclan hierzoquote:
En dat ze je dan gaan knuffelen.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De halve RLSclan hierzo. Ik wil gewoon dat noek, caro, buuf, soury en fann komen. Oh ja, en Copycat
.
quote:
Ja en Peter, Gert en Coos!quote:Op woensdag 2 september 2009 20:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De halve RLSclan hierzo. Ik wil gewoon dat noek, caro, buuf, soury en fann komen. Oh ja, en Copycat
.
Als die echt allemaal komen, die dames en heren, en tegelijkertijd, dan ga ik wat afzeggen.quote:
Ja!! Gewoon nu alvast afzeggen, gaan we samen treinenquote:Op woensdag 2 september 2009 21:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Als die echt allemaal komen, die dames en heren, en tegelijkertijd, dan ga ik wat afzeggen.
En nog een ja, we hebben momentum.quote:
Jij kan best eens Bobben!quote:Op woensdag 2 september 2009 21:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Als die echt allemaal komen, die dames en heren, en tegelijkertijd, dan ga ik wat afzeggen.
En dan doe jij gezellig je nieuwe oranje hoed op.quote:
Jaquote:Op woensdag 2 september 2009 21:31 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan doe jij gezellig je nieuwe oranje hoed op.![]()
Die was afgelopen zomer in El Pérello.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:33 schreef Copycat het volgende:
Pietje!
Kunnen we niet een rls sc meet regelen? Dan kom ik wel!
Eerst dit, dan dat. Ook dan komt men waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 2 september 2009 21:33 schreef Copycat het volgende:
Pietje!
Kunnen we niet een rls sc meet regelen? Dan kom ik wel!
Er is een El Pérello kliek en ik hoor er niet bij.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:34 schreef Coos het volgende:
Die was afgelopen zomer in El Pérello.![]()
Maar je was er niet!
Kom dan maar bij ons.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er is een El Pérello kliek en ik hoor er niet bij.
Ikke wel!quote:Op woensdag 2 september 2009 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eerst dit, dan dat. Ook dan komt men waarschijnlijk niet.
Wie zegt dat?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er is een El Pérello kliek en ik hoor er niet bij.
Dus Cc op de camping zit er niet in?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ikke wel!
Maar zo grootschalig met gekampeer, daar heb ik niet echt trek in.
Hebben jullie een warm bad?quote:
Jij zegt dat, impliciet.quote:
Daar is anders vooraf uitvoerig over geschreven hoor hier in de SC.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij zegt dat, impliciet.
Ik wist niks van die meet.
Ik dacht dat jij een bubbelbad in de tuin hadquote:Op woensdag 2 september 2009 21:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bij tijd en wijlen (lees op vakanties).
Positive thinking, keep it up!quote:Op woensdag 2 september 2009 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een bubbelbad in de tuin had![]()
Maar ik denk wel vaker iets
Kamperen in de Stairway?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Cc, het is in de Stairway. Lees je eerst ff in enzo.
Camping faillietos.
Maar de harde afspraken zijn zeker via achter gegaan. Zonder cc naar mij.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:39 schreef Coos het volgende:
Daar is anders vooraf uitvoerig over geschreven hoor hier in de SC.
WJ wilde nog samen met mijn op het luchtbedje.
Ik kan gedachten lezenquote:
Ja!quote:Op woensdag 2 september 2009 21:37 schreef Rauzer het volgende:
Is dit eigenlijk de oude gouden kooi-sc?
Ja, daar is dit wel uit voortgekomen.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:37 schreef Rauzer het volgende:
Is dit eigenlijk de oude gouden kooi-sc?
Ja, samen douchen enzulks.quote:
Volgens mij niet. Alles werd hier besproken.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar de harde afspraken zijn zeker via achter gegaan. Zonder cc naar mij.
Waarom staat dit niet in SHO danquote:Op woensdag 2 september 2009 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, daar is dit wel uit voortgekomen.
Static begreep ons niet.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Waarom staat dit niet in SHO dan?
We hebben je wel gemaild hoor, maar ik denk dat je laptop weer kuren had!quote:Op woensdag 2 september 2009 21:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar de harde afspraken zijn zeker via achter gegaan. Zonder cc naar mij.
iesch een kloon!!!!!111111quote:
Hahaha doe niet zo stoer! Ik zie nu je blozende wangetjes al.quote:
Kut, betrapt.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:46 schreef Gert het volgende:
Hahaha doe niet zo stoer! Ik zie nu je blozende wangetjes al.
Het is niet meer op een camping!quote:Op woensdag 2 september 2009 21:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ikke wel!
Maar zo grootschalig met gekampeer, daar heb ik niet echt trek in.
De oorsprong en toekomst van deze veelbesproken reeks is altijd een onderwerp van discussiequote:
iedereen heeft goed de "verhaallijn" te pakken.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is niet meer op een camping!
Of ben ik nu spuit 11?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |