quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:26 schreef Blik het volgende:
tvp, hopelijk bevestiging van Baileys vanavond
random... ligt aan je vragenlijstje denk ikquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:59 schreef LastRequest het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat die speculaties uit het vorige topic kloppen.
Zou wel érg toevallig zijn als iedereen van Fok! wel mag testen namelijk, en anderen niet
Daarom lijkt het me sterk dat als de campagne nog op je pagina staat, je mee zou mogen doen.. Wat dus de speculatie was. Vind het te toevallig dat de campagne tot nu toe bij elke poster nog aanwezig is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:04 schreef JOPPI3 het volgende:
[..]
random... ligt aan je vragenlijstje denk ik
Uit de openingspost doen dequote:Op dinsdag 1 september 2009 17:23 schreef JOPPI3 het volgende:
Gratis de nieuwste smaakjes en/of producten ontvangen:
Gratis Baileys coffee (nieuwe smaak)![]()
Gratis 4 nieuwe coctails (in blik) Helaas afgelopen succes!!!!![]()
Gratis Cup a Soup Specials
Gratis koffie van de coffiecompanie (21 euro aan koffie = 10 koppen)
***Update***
Gratis pickwick thee!
Gratis Nescafé cappuchino
Gratis Silan Niet culinair maar wel handig!
Als je een fles spa citron mint of gember koopt, kun je met deze bon het aankoopbedrag terugkrijgen!
Gratis Yagua Detox Juicer
Gratis Sunrice
Korting bij AC restaurants
Nou, die speculatie zou best wel eens kunnen kloppen. Bij mij staat de Baileys campagne er namelijk niet meer bij. En er staat ook niet bij dat het nog in behandeling isquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:09 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Daarom lijkt het me sterk dat als de campagne nog op je pagina staat, je mee zou mogen doen.. Wat dus de speculatie was. Vind het te toevallig dat de campagne tot nu toe bij elke poster nog aanwezig is.
Jouw eigen puntenaantal vliegt de pan uit zeker zo met jouw code in de link in de OP?quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:36 schreef JOPPI3 het volgende:
I don't know?! Het zou idd tot de 31e lopen. Wellicht heb je geluk!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |