of lekker buiten spelenquote:
O kut, die moet ik nog restarten! :quote:Op donderdag 3 september 2009 01:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Met een beetje pech stoot ie zo IIS uit zijn baan
Volgens mij is die gozer er niet helemaal bijquote:Op donderdag 3 september 2009 01:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik het al de hele avond over Annie.
Buitensex, spannendquote:
Volgens mij heb jij het er de halve avond over gehad dat je vroeg naar je krib moest!quote:Op donderdag 3 september 2009 01:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik het al de hele avond over Annie.
Heb je tieten dan tegenwoordig?quote:Op donderdag 3 september 2009 01:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar je vind ons te leuk hè, en mij in het bijzonder!![]()
Engnek!
Kun je ook wel zien hoor. Tenminste, als je er in post.quote:Op donderdag 3 september 2009 01:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij is die gozer er niet helemaal bij![]()
Bij pokerstars kun je zien op welke tafels iemand allemaal tegelijk speelt. Zou op fok ook handig zijn, volgens mij zit ie in een paar topics tegelijk
Kom niet in KPDquote:Op donderdag 3 september 2009 01:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je ook wel zien hoor. Tenminste, als je er in post.
Maar nee, ik heb gewoon een fles wijn op en zit nog een beetje te hier en daar-en.
Verder niet knettergek, en het typen hsaat ooj nog aardig dsus niks aan de hansd man!(
Over wijn gesproken;quote:Op donderdag 3 september 2009 01:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar nee, ik heb gewoon een fles wijn op en zit nog een beetje te hier en daar-en.
Slaap lekkahquote:Op donderdag 3 september 2009 01:40 schreef Gert het volgende:
Hee, maar ik moet nog even de vuilnis buiten zetten.![]()
Ja, het onderwerp, maar een kicke nummer en ik heb ze zelfs een keer live gezien op Lowlands, inclusief de trommels.
Enjoy! En wel luisteren hè.
Via het gat in de ozon-laagquote:Op donderdag 3 september 2009 01:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar volgens mij weet ik nu wel waar "maanzaad" vandaan komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |