Ehm nou nee en sorry als het zo overkomt.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:06 schreef Deisyy het volgende:
Soms he vraag ik me af of jullie dit met opzet doen![]()
Jullie doen zo hard je best anderen buiten te sluiten, er is geen doorkomen aan
Ohw sorry!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:06 schreef Deisyy het volgende:
Zo gaat dat hier nu eenmaal doe je niks aan, sommigen communiceren met elkaar en anderen worden idd buitengesloten, tja...quote:Op woensdag 2 september 2009 23:06 schreef Deisyy het volgende:
Ja, het is net een grote verjaardag waarop je niet tegen iedereen tegelijk kan praten. Lullig misschien maar zo werkt het dan.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zo gaat dat hier nu eenmaal doe je niks aan, sommigen communiceren met elkaar en anderen worden idd buitengesloten, tja...
Nah.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zo gaat dat hier nu eenmaal doe je niks aan, sommigen communiceren met elkaar en anderen worden idd buitengesloten, tja...
Ik denk niet dat het expres gebeurd, maar ik kom er ook niet meer door inderdaad. Dus lurk ik gewoon wat meer. SC-kliekjes komen en gaan. Komt wel weer een periode dat ik ook weer wat te melden heb.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ga bij Liesje BBQ-en met Buuv en Noek en Gert en Coos en Pietje en Cc en Remlof en Hondjes en vul maar aanquote:Op woensdag 2 september 2009 23:06 schreef Deisyy het volgende:
Moet je toch maar in Den Haag gaan wonenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Het zal ook wel geen opzet zijn, maar het is wel heel ongezellig. Het zal wel net zoiets zijn dat als op een verjaardag iedereen met zijn rug naar je gaat zitten en staan.
Ik heb er de kracht even niet meer voor
Nah Deis, sorry!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Het zal ook wel geen opzet zijn, maar het is wel heel ongezellig. Het zal wel net zoiets zijn dat als op een verjaardag iedereen met zijn rug naar je gaat zitten en staan.
Ik heb er de kracht even niet meer voor
Ik maak me er dan ook niet meer druk om, weet zo'n btje hoe het werkt, of je gaat op in de menigte, of men vind je niet interessant genoeg om te reagreren omdat je niet van de "oude" garde bent..kan me daar zelfs ook iets bij voorstellen...quote:Op woensdag 2 september 2009 23:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, het is net een grote verjaardag waarop je niet tegen iedereen tegelijk kan praten. Lullig misschien maar zo werkt het dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |