Kan ook aan mij liggenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Een vreemd vrienden wind....??? Geen meets van deze kant! Bazeer mijn mening puur op wat hier word neergezet.
Je niet aangesproken voelen Liesje...quote:Op woensdag 2 september 2009 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar laat ik dan mensen niet in hun waarde?
Nou ik ben mij wel bewust van dat ik af en toe een beetje kliekerig ben.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je niet aangesproken voelen Liesje...
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:42 schreef Noek het volgende:
Oooh en ik ben zo van!
Want ik mag Baileys testen.
Dat wil ik ook testen!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:42 schreef Noek het volgende:
Oooh en ik ben zo van!
Want ik mag Baileys testen.
Zullen we samen helpen?quote:
Niet dat ik wou gaan naar de meet, maar eind v/d maand is niet zo handig.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik ben mij wel bewust van dat ik af en toe een beetje kliekerig ben.
Het is gewoon zo anders, als je mensen echt gezien hebt, Dan zie je dingen voor je, en heb je samen iets echts meegemaakt.
Dat schept een soort van band.
Ik voel me dus wel aangespoken.
Dus.....
RLS SC MEET!!!![]()
Ik ben voor, maar geen bbq in mijn tuin, dan ga ik dood van de zenuwen, echt waar!
Hoezo??quote:Op woensdag 2 september 2009 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
RLS SC MEET!!!![]()
Ik ben voor, maar geen bbq in mijn tuin, dan ga ik dood van de zenuwen, echt waar!
Trek ik een brainiac t-shirt aan, mag dat?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Zullen we samen helpen?![]()
* armoedige poging tot bij kliek betrekken doet.
in dat geval, ajb allesgratis.nl & gratis.nlquote:Op woensdag 2 september 2009 23:51 schreef Noek het volgende:
Gratis culinair proeven DEEL 2
Cheap-ass die ik ben.
Jullie zijn hier allemaal wat kliekerig maar dat kan zelfs IK begrijpen....Neem het jullie ook niet echt kwalijk, tis af toe jammer.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik ben mij wel bewust van dat ik af en toe een beetje kliekerig ben.
Het is gewoon zo anders, als je mensen echt gezien hebt, Dan zie je dingen voor je, en heb je samen iets echts meegemaakt.
Dat schept een soort van band.
Ik voel me dus wel aangespoken.
Dus.....
RLS SC MEET!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |