Ja, want ik moet the word ook spreaden hè.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Zullen we samen helpen?![]()
* armoedige poging tot bij kliek betrekken doet.
Boeie, gewoon meedoenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jullie zijn hier allemaal wat kliekerig maar dat kan zelfs IK begrijpen....Neem het jullie ook niet echt kwalijk, tis af toe jammer.
Tis net of je niet voor vol word aangezien......
Oeh, thanks!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
in dat geval, ajb allesgratis.nl & gratis.nl
leef je uit![]()
Jeeeeeeeeeej!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
in dat geval, ajb allesgratis.nl & gratis.nl
leef je uit![]()
The mile high club extremequote:Op woensdag 2 september 2009 23:59 schreef Coos het volgende:
Zit effe hier te kijken en vraag me af of je in gewichtsloze toestand wel kan neuken.
http://playlist.yahoo.com/makeplaylist.dll?id=1369080&segment=149773
Slaap lekker Chanel5quote:
Dat vroeg ik mij dus af. Gewoon als wetenschappelijke proef.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou iemand het al gedaan hebben in space
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoezo??
Je hoeft alleen de voor- en achterdeur maar open te doen.
Gewoon goed vasthouden aan d'r neukteugelsquote:Op donderdag 3 september 2009 00:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij dus af. Gewoon als wetenschappelijke proef.
Of stoot je d'r bij het eerste stoot dat hele ruimteschip door?
Hoe werkt dat, een salade op de BBQquote:Op donderdag 3 september 2009 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Dubbele sandwiches waren in de jaren zeventig Coos.![]()
Tegenwoordig bestaat een BBQ uit salades, en -vooruit- een koffie met Baileys toe.
quote:Op donderdag 3 september 2009 00:04 schreef Gert het volgende:
Tegenwoordig bestaat een BBQ uit salades, en -vooruit- een koffie met Baileys toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |