quote:Op donderdag 3 september 2009 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Zou wel wat voor je zijn, dat heb je in ieder geval niets meer te mekkeren over die <60 kilo limiet
idd, om daar te komen wordt ze eerst 6-9x zo zwaarquote:
En krijgt ze hangtietenquote:Op donderdag 3 september 2009 00:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd, om daar te komen wordt ze eerst 6-9x zo zwaar
Dat is toch amusement van de bovenste plank?quote:Op donderdag 3 september 2009 00:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat je nog naar dat programma kijkt
Goed, waarschijnlijk weer niet goed geformuleerd van me.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
'rekening houden met...' Nou voel ik me echt sneu.Laten we het maar alleen op zoenen houden.
![]()
Ze zitten achterover tijdens de lancering, dus ze zullen wel erg plat zijnquote:Op donderdag 3 september 2009 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En krijgt ze hangtieten
Hoe minder dijquote:
Ja dat soort figuren kan nu nog even hun gang gaan. Binnenkort begint GODDANK P&W weer.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, ga ik vandaag niet doen. Ik ga vroeg naar bed.
Zie nu bij Knevel en vdb een mafkees die zegt dat ie door god genezen is van HIV.
Dat is idd ook de enige reden dat ik het soms kijk, kan ik er zelf weer een week tegenaan.quote:Op donderdag 3 september 2009 01:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is toch amusement van de bovenste plank?
Dit noemen ze volgens mij "dom lullen in de ruimte"quote:Op donderdag 3 september 2009 01:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze zitten achterover tijdens de lancering, dus ze zullen wel erg plat zijn
Nou dat lijkt me een heul groot woord voor 1 ontmoetingquote:Op donderdag 3 september 2009 00:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar jij hebt je keukentafelkliekje als de verjaardag niet zo gezellig is toch?![]()
Verder wat jij zegt: je moet het jezelf gezellig maken. En als dat niet lukt dan kun je beter een andere verjaardag opzoeken. En laat ik voor de eerlijkheid dan even melden dat ik me ook behoorlijk irriteren kan de laatste tijd. Gewoon om het eens gezegd te hebben.
Ach ja, het is wat het is. En het is bedtijd hier!![]()
En met een beetje geluk gaat die die andere gast ook weg bij de EOquote:Op donderdag 3 september 2009 01:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat soort figuren kan nu nog even hun gang gaan. Binnenkort begint GODDANK P&W weer.
Je bedoeld die homo?quote:Op donderdag 3 september 2009 01:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En met een beetje geluk gaat die die andere gast ook weg bij de EO
(hoe heet ie ook alweerladykiller)
Maar praatjes vullen geen gaatjesquote:Op donderdag 3 september 2009 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dit noemen ze volgens mij "dom lullen in de ruimte"
Maar waarom te duur?quote:Op donderdag 3 september 2009 00:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is te duur denk ik
Zit soms wel een leuke vrouw in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |