Slaap lekker Noek!quote:Op donderdag 3 september 2009 00:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Nah ja, die is van hier. Ik leg net uit dat ik reclame moet maken voor Baileys dus ik presenteer voor de zgn bbq de koffie met Baileys. Tada da..![]()
Het is me gezegend. Nite!
Meestal lees ik er ook overheen idd, ben alleen ff niet in de stemming denk ik.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ben ook nergens en als ik zo'n grap lees dan weet ik dat die niet aan mij besteed is en lees ik verder zonder verdere nare of acherdochtige gedachten.
Zo moeilijk is dat toch niet als je al zo lang op een mafkezen forum zit?
Welke site zit jij?quote:
Pokerstarsquote:
Nah, ik moet komende week wat proppen en als het echt niet meer gaat dan gooi ik het in de container achter die flat aan de overkant.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vergeet wel eens de vuilniszakken.
Ik denk dat het niet onderschat moet worden hoe snel mensen zich buitengesloten voelen als een club anderen elkaar (IRL) kent.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Vertel!
Want mij ontgaat dit allemaal. We beppen hier toch van de hak op de tak en terug?
Meer heb ik er nooit in gezien!
Wat is je probleem?
Dat is toch geen gratis site??quote:
Ja, zal ik nog eens een leuke vakantiefoto plaatsen?quote:
Probleem is een groot woord! Wat Deisyy zei: je komt er niet doorheen, je krijgt geen reacties meer. Ik voel me weer een newbie hier in de SC, terwijl ik toch al heel wat RLS-en met bijbehorende SC's heb meegedraaid.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Vertel!
Want mij ontgaat dit allemaal. We beppen hier toch van de hak op de tak en terug?
Meer heb ik er nooit in gezien!
Wat is je probleem?
Ja gratis, je krijgt 3x per uur 1000 chips. Je moet het spel alleen wel installeren.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is toch geen gratis site??![]()
Maar bij de meeste sta je lang in de wacht voordat je mee kan doen.
Huh, wat?quote:
Media interview, versta het nietquote:
Hebbie ook dat ze neuken? Gewichtloos neuken!quote:
Is te duur denk ikquote:Op donderdag 3 september 2009 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Hebbie ook dat ze neuken? Gewichtloos neuken!
Nee hè! Dat is nog nooit gedaan! Waarom niet!
Die er nu in zit kan ik wel doen. Daarom vroeg ik het mij ook af van dat gewichtsloos neuken.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is te duur denk ik
Zit soms wel een leuke vrouw in![]()
Ik heb even niet opgelet wie er nu inzit, maar die blonde is wel leukquote:Op donderdag 3 september 2009 00:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Die er nu in zit kan ik wel doen. Daarom vroeg ik het mij ook af van dat gewichtsloos neuken.
'rekening houden met...' Nou voel ik me echt sneu.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet onderschat moet worden hoe snel mensen zich buitengesloten voelen als een club anderen elkaar (IRL) kent.
En als je bij diezelfde club hoort, dan is het allemaal gezellig en leuk. Maar als je er niét bij hoort, niet.
Het vervelende is: het is juist zo léuk om over gezamelijke onderwerpen te praten. Alleen als een bepaalde 'kliek' de overhand krijgt, wordt het voor de anderen minder leuk.
Dus daar moeten we misschien wat meer rekening mee gaan houden. Er zijn nu een paar mensen die op een fatsoenlijke wijze hebben aangegeven dat ze het niet zo leuk meer vinden.
Het is geen bewust buitensluiten, alleen het wordt als niet prettig ervaren. Laten we zoenen allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 september 2009 00:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
'rekening houden met...' Nou voel ik me echt sneu.Laten we het maar alleen op zoenen houden.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |