quote:Op woensdag 2 september 2009 00:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
werkt bij de uitzendingen van maandag en dinsdag op dewerelddraaitdoor.vara.nl
Nee werkt niet, maar alle losse items wel dus veel maakt het niet uitquote:
Jakhals werkt wel maar DTDD nietquote:Op woensdag 2 september 2009 01:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee werkt niet, maar alle losse items wel dus veel maakt het niet uit
En dan ook zo half slaperig dingen zeggen enzo.quote:Op woensdag 2 september 2009 08:49 schreef mime_negert het volgende:
Wat heb ik me zitten ergeren aan Roosbeef. Ze zingt precies hetzelfde als Lucky Fons III en dat staat me niet aan.
Wat een originele vergelijking.... Misschien had je er nog even bij moeten zetten dat het z'n zusje had kunnen zijn.quote:Op woensdag 2 september 2009 08:49 schreef mime_negert het volgende:
Wat heb ik me zitten ergeren aan Roosbeef. Ze zingt precies hetzelfde als Lucky Fons III en dat staat me niet aan.
Helemaal eens met jou..Belachelijk van Mathijs van Nieuwkerk om deze stomme vragen te stellen..quote:Op woensdag 2 september 2009 08:48 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat een vreselijk slecht interview met boudewijn de groot. matthijs heeft letterlijk 2 vragen gesteld: waarom zong je zo bekakt vroeger? en wat vind je nou slechte nummers van je euvre?
Zij is zwanger en is tegenwoordig te zien in het tv programma (Tafel van5)quote:# Aaf Brandt Corstius, columniste <- Pot, ben bang voor haar
Zou zo maar eens kunnen ja.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:03 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat een originele vergelijking.... Misschien had je er nog even bij moeten zetten dat het z'n zusje had kunnen zijn.
Tot op zekere hoogte kan het stellen van onnozele vragen geen kwaad. De gemiddelde kijker is waarschijnlijk net zo onwetend als het op paarden aankomt. Alleen mensen die er meer van weten zullen zich eraan ergeren. Andersom is een diepgaand gesprek over paardensport voor de gemiddelde kijker waarschijnlijk niet te volgen cq niet interessant.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:12 schreef bloodymary het volgende:
Aan de paardenmensen werden ook maar stomme vragen gesteld, maar dat zal meer het gebrek aan kennis zijn.
ja verschrikkelijk programma nietwaar? Met die van Spigt, ze lijkt op een aggresieve kraaiquote:Op woensdag 2 september 2009 11:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zij is zwanger en is tegenwoordig te zien in het tv programma (Tafel van5)
Nou serieus, die lange van die twee - is dat nou Nick of Simon? weet nooit wie wie is - zag ik afgelopen zomer Hallelujah zingen in De Beste Zangers Van Nederland en dat was zeer verdienstelijk. Zonde dat zo iemand in dat Volendam-repetoire blijft hangen.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:12 schreef evert het volgende:
mozes die nick en simon kunnen wel zingen!
Ja Frederique schreeuwt wel hard..maar ze is recht door zee. Het programma is niet veel aan.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:48 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja verschrikkelijk programma nietwaar? Met die van Spigt, ze lijkt op een aggresieve kraai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |