Om het een en ander meteen te beantwoorden vanuit Deel 2, Ik gebruik tot nu toe alles hetzelfde.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:22 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Was zeker niet de bedoeling het helemaal uit te sluiten. Mijn ervaring zegt me dat diaree nogal verschillende stadia heeft, waar mijn katten ook wel iets minder vaste ontlasting hebben met bv. dit weer (veel water drinken), ze gaan ook altijd vol in de zon bv.Gewoon goed in de gaten houden, zorgen dat ze genoeg vocht binnen krijgt en experimenteren met ander eten kan altijd. Maar als het te lang door blijft gaan toch even een controle door de arts lijkt me dan.
Gebruik je eigenlijk hetzelfde grint als dat de vorige eigenaar gebruikte, Freshy?
Blikopenaarschap?? Welk blik?quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:43 schreef nokwanda het volgende:
TVPoes. Wil Freshy's lessen in het blikopenaarsschap blijven volgen
Jij bent Kumba's persoonlijke koninklijke pate-blikopenerquote:
Veel te veel werk. Gewoon lipje terug trekkenquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij bent Kumba's persoonlijke koninklijke pate-blikopener
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:27 schreef nokwanda het volgende:
aaaawwwwww, dat is een teken van voorzichtige echte poezenliefde
Wat een heerlijke blije poesquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:17 schreef freshy98 het volgende:
Aangezien er nog geen foto's van Koemba in dit deel staan, bij deze de volgende twee.
De stoel die Koemba zich eigen gemaakt heeft, en het liefst ook op slaapt;
[ afbeelding ]
En Koemba als tochstrip...
[ afbeelding ]
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:29 schreef freshy98 het volgende:
Ja, nu ze de stoel ontdekt heeft lijkt ze weer losser te komen
Als ik maar langs loop dan kroelt ze helemaal. Poten uitgetrekt en maar geaait willen worden (denk ik dan).
Welk paar? Er staat 6 paar op een rij...quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:35 schreef Laura 2000 het volgende:
Je hebt je schoenen andersom gezet op de tweede foto
Hmm, ff een groot zwart vierkant in editten merk ik al wel...quote:
Hahaha.quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:48 schreef freshy98 het volgende:
Zag wel mijn afvoerstop uit de badkamer in de woonkamer liggen...
Maar wie wil je dat ik geloof dan? Een gebruiker van een forum of een arts?quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:08 schreef Harajuku. het volgende:
Wtf
Beesten horen stevige drollen te hebben, en je moet gewoon uitzoeken waar dat vandaan komt, niet de symptomen bestrijden.
precies, gewoon dat eens proberen. baat het niet dan schaad het nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:24 schreef kasper het volgende:
Haal anders een zak speciaal dieetvoer bij de dierenarts en kijk of het helpt.
Misschien heb ik erover heengelezen, maar heb je ook harde brokjes staan naast het natvoer dat je haar geeft? Bij mij kunnen de katten daar altijd van eten en ik ben zeer tevreden met Prins brokjes.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:33 schreef freshy98 het volgende:
Dat was mijn idee ook. Gewoon iets anders proberen.
Gaat deze week niet lukken, daarom ga ik in de supermarkt iig naar dat Purina spul kijken wat mijn neef aan zijn kat geeft. Of hij heeft iets van het C1000 huismerk, maar goed. Komt op hetzelfde neer.
Ik geloof de dokter heus wel dat het geen probleem is, maar als ik haar vaste ontlasting kan geven lijkt mij dat over het algemeen wel iets beter. Zelf ben ik ook niet blij als ik iedere dag aan de dunne ben.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:44 schreef Harajuku. het volgende:
Dus je gelooft mij niet maar doet wel wat ik zou doen, en obviously niet wat de dokter zegt. Okai.
Er staat altijd een bakje met brokken naast. Purina Adult of Indoor. Beetje afwisseling.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien heb ik erover heengelezen, maar heb je ook harde brokjes staan naast het natvoer dat je haar geeft? Bij mij kunnen de katten daar altijd van eten en ik ben zeer tevreden met Prins brokjes.
Zal het eens proberen. Betwijfel alleen of ik d'r al mag oppakken...quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:11 schreef Atreidez het volgende:
Weeg r ook ff, en dan over een weekje nog een keerKan je dat ook meteen controleren. Voor de duidelijkheid, jezelf wegen met kat, en dan jezelf wegen zonder kat als ze niet stil wil zitten op de schaal.
quote:Op donderdag 3 september 2009 07:46 schreef freshy98 het volgende:
Net voor de eerste keer dat Koemba bij mij op bed kwam.
Beetje rond lopen eerst en toen echt geaaid willen worden enzo :-)
Echt fantastisch! Voelde je je ook vereerd?quote:Op donderdag 3 september 2009 07:46 schreef freshy98 het volgende:
Net voor de eerste keer dat Koemba bij mij op bed kwam.
Beetje rond lopen eerst en toen echt geaaid willen worden enzo :-)
Ik voel mij zeer vereerd dat ik als personeel van Queen Koemba haar op mijn bed mag verwelkomenquote:Op donderdag 3 september 2009 12:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt fantastisch! Voelde je je ook vereerd?
Mijn nieuwe poes Mathilda speelt nu ook, het lieft met het kabeltje van mijn muis.
Hoe jong/oud is de kat die jullie nu hebben?quote:Op donderdag 3 september 2009 12:45 schreef M0nr03 het volgende:
super om te lezen hoe het met Koemba/kumba gaat.
mijn vriend en ik hebben vorige week zaterdag een kat uit het asiel gehaald. de medewerkers hadden erbij verteld dat ze een beetje bangig was en dat we haar rustig moesten laten wennen.
ik had me een beetje ingesteld in een kumba meets freshy, maar ze zat diezelfde avond al bij mij op schoot![]()
zo te lezen gaat het met jullie 2 ook de goede kant op!
Ja he? Wij zijn helemaal verguld bij elke stap vooruit die ze maakt. Terwijl dat allemaal niet even handig is, ze heeft sinds een paar dagen bijvoorbeeld mijn muismat ontdekt dus dat zit danig in de weg.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:08 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Ik voel mij zeer vereerd dat ik als personeel van Queen Koemba haar op mijn bed mag verwelkomen
weten we niet precies, ze is een aanlopertje dus geen verdere informatie.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:11 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Hoe jong/oud is de kat die jullie nu hebben?
Tof om te lezen dat het bij jullie zo snel gaat.
Heb je topic gelezen. Mooi ding.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:20 schreef M0nr03 het volgende:
[..]
weten we niet precies, ze is een aanlopertje dus geen verdere informatie.
ze schatten haar iets meer dan een jaar, vanwege haar kleine magere verschijning.
Ik laat Jazz altijd met rust in zijn gekke bui, hij heeft dan toch geen zin om lief te doen en gaat dus inderdaad meppen en kwispelen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:10 schreef JufMariska het volgende:
Ik zou zeggen speels. Bij irritatie lopen katten vaak ook wel gewoon weg.
Vlak na het gekke kwartiertje? Krankzinnigheidquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:42 schreef freshy98 het volgende:
Volgens mij heeft ze net voor de eerste echte keer de gekker vijf minuten gehad.
Rare geluiden maken, rond rennen, veel spelen
Enige wat ik bij katten nog steeds niet begrijp of kan inschatten, als ze vlak erna op de grond liggen op hun zij en met de staart langzaam zwiepen op de grond.. Ik steek mijn hand uit om te aaien, en zodra ik d'r aanraak probeert ze mijn hand te grijpen. Met d'r nagels.
Is dat nou speels zijn of irritatie van blijf weg?
Lol, stok met veren. Wat zijn poezen toch snel tevreden he, een hapje, een plekje, een speeltje.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:12 schreef freshy98 het volgende:
Gisteren de eerste van twee dozen binnen gekregen.
De doos met plank en veren op stok geval.
De plank vind ze nog vreemd. Komt wel.
De stok met veren vind ze uiteraard geweldig.
Het heeft zelfs de nacht overleeft. Ik vrees alleen voor vandaag ;-)
Hopelijk komt de krabpaal vandaag binnen.
Zullen de buren leuk vinden.
Wel vaag dat een doos gister binnen komt en de andere doos een andere dag.
Zelfde bestelling, ook in dezelfde mail twee T&T codes gekregen...
Hahaha, dat heb ik ook. Mijn muis en muismat worden urenlang bezet en mijn telefoon is al weet ik hoe vaak van tafel gegooid. Toch blijf ik het corrigeren steeds uitstellen onder het motto 'ze is nog nieuw'.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:55 schreef freshy98 het volgende:
Oh, dat heeft Koemba ook.
En ze is best eigenwijs. Ze blijft op de centerspeaker kruipen en dan proberen mijn TV te krabben.
Eergister lag ze er ook weer. Ging ze echt uitgebreid liggen en als ik d'r dan probeerde weg te jagen probeert ze nog te bijten ook.
En ik durf nog niet echt "hardhandig" te worden....
*zucht*
Indrukwekkend.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:07 schreef freshy98 het volgende:
De krabpaal is binnen. Om te zeggen dat ie groot is, is een understatement...
Ding iets groter dan mij! En ik ben 1m82.
Koemba zit nog ergens weggedoken. Beetje bang van het stoefzuigen en karton (grote doos) uit elkaar snijden.
Behold! The behemoth (for a little kitty)
[ afbeelding ]
Handig voor in mijn nieuwe grotere huis. Over een jaar of twee![]()
Ik sla d'r niet. Blijft een dier. Maar opstaan en even boos kijken helpt ook.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Hahaha, dat heb ik ook. Mijn muis en muismat worden urenlang bezet en mijn telefoon is al weet ik hoe vaak van tafel gegooid. Toch blijf ik het corrigeren steeds uitstellen onder het motto 'ze is nog nieuw'.
Heb je gelijk inquote:Op woensdag 9 september 2009 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Indrukwekkend.
Éigenlijk he, éigenlijk... kunnen er best wel twee katten op zo'n ding!
(rent hard weg)
Toch fantastisch dat je zoiets voor je beestje over hebt.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:21 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Heb je gelijk inMaar nu de Behemoth in mijn huis staat kan er geen andere poes meer bij.
Kan niet eens normaal mijn wasrek er neerzetten....
Ik heb een nieuw huis nodig.
Plantenspuit al geprobeerd? Niks hardhandigs aan, maar werkt als een tierelier met kattenquote:Op woensdag 9 september 2009 14:55 schreef freshy98 het volgende:
Oh, dat heeft Koemba ook.
En ze is best eigenwijs. Ze blijft op de centerspeaker kruipen en dan proberen mijn TV te krabben.
Eergister lag ze er ook weer. Ging ze echt uitgebreid liggen en als ik d'r dan probeerde weg te jagen probeert ze nog te bijten ook.
En ik durf nog niet echt "hardhandig" te worden....
*zucht*
Met papier 'frotselen' terwijl je opspringt helpt ook erg goed.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:44 schreef freshy98 het volgende:
Ik heb geen plantenspuit. Maar eens halen.
Alleen minder om elektrische met water te bespuiten...
Hmm. Leren richten....ook een kunst.
Ja keihard kreukelen terwijl je opspringtquote:Op woensdag 9 september 2009 22:53 schreef freshy98 het volgende:
Alsof je het oprolt bedoel je? Of gewoon in elkaar kreukelt?
Tja het is een kat hequote:Op zondag 13 september 2009 17:51 schreef freshy98 het volgende:
Hmm, ze heeft nu al twee dagen weinig gegeten.
Ze begint er wel aan, maar eet niet echt veel.
Ze lijkt wel wel ok te zijn. Komt regelmatig langs en na het eten wast ze zich.
Ook als ik de keuken in loop staat ze meteen om me heen te draaien.
Ze heeft net een beetje gegeten en ging meteen de catcave in om er te liggen.
Beetje apart allemaal.
Ja je hebt die zakjesinhoud tegenwoordig in veel soorten structuur. Mijn wat oudere katten vinden juist die gelei heel lekker.quote:Op zondag 13 september 2009 19:41 schreef freshy98 het volgende:
OkBlij te horen dat Koemba er niet deenige is in dan.
Ze heeft net wel weer wat gegeten. Zag wel dat de gelei een grote klont was, dus at ze het niet.
Heb het wat versneden. Kijken wat ze doet.
Valt me trouwens op dat die Purina zakjes een dikke gelei hebben terwijl de Kittekat (doos met 12 zakjes, 4 smaken) veel losser is. ofzoiets.
Vrijdag at ze dus meer.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:23 schreef freshy98 het volgende:
Laat thuis gisteravond, en madam vond hetnodig om mij om half 6 in de ochtend
al wakker te maken. Toen om half 7 en toen om half 9.
Om half 9 maar eten gegeven, terwijl ze al best wat op had gisteravond.
Was pas half 12 ofzo thuis, en ze had best wat droge brokjes gegeten.
Gewoon een zakje gedaan en het meeste heeft ze vannacht opgegeten zo te zien.
Vanmorgen een half zakje gedaan.
Ze is in een behoorlijk lange gekke bui. Af en aan.
En maar meelopen de keuken in voor eten. Ze zal toch moeten wachten vrees ik...
Zo druk als ze met het stok met veren speelt lijkt mij niet dat ze last heeft van de tanden.quote:Op maandag 14 september 2009 15:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
Even in de gaten houden, maar normaal gaat ze wel eten als ze honger heeft. Dat ze iets aan haar tanden heeft zou kunnen, maar lijkt me sterk. Even afwachten, waarschijnlijk heeft ze gewoon niet zo'n trek.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:22 schreef freshy98 het volgende:
Kom net thuis, ligt er iets in de deur opening van mijn slaapkamer.
Lijkt op iets wat ze uitgespuugd heeft.
Geen idee wat het verder kan zijn.
[ afbeelding ]
Zoiets als toen bij de deuropening slaapkamer ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:38 schreef freshy98 het volgende:
Op het balkon is ze nog niet geweest.
Heb ik liever ook nog even niet.
Er lopen ook veel andere katten rond buiten, dus ik wacht wel even tot volgend jaar als het weer beter weer word.
De ontlasting is gewoon slap. Hoor ook dat ze het er uit perst.
Ze heeft ook regelmatig hele kleine vlekjes braaksel. Allemaal bruin overigens.
Ook op mijn bed....
Ja, en dan in het holletje zeker. Dat vinden poezen heerlijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 06:10 schreef freshy98 het volgende:
Lijkt er op ja![]()
Volgens mij begint we ook meer bij mij te slapen.
Moet er vandaag extra vroeg uit om naar Amsterdam te gaan. 9 uur daar aanwezig :-(
Word ik wakker, ligt ze tussen mijn benen (een been gestrekt, de ander gebogen er tegen aan)
Wijlen mijn Diva (de Di van Disana) lag graag onder de deken tegen mijn buik aan. Op een dag schoot ze weg en rende de slaapkamer uit. Het bleek dat ze een afschuwelijke wind had gelaten.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:06 schreef ferrari_rood het volgende:
ze heeft het naar d'r zijn bij je.
boy sliep altijd in mijn knieholtes en als hij het warm kreeg kwam hij met zijn kop op mijn kussen liggen en een poot om me heen
Je went daar wel aan, op een gegeven moment ken je al haar geluiden en word je niet meer gewekt.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:17 schreef freshy98 het volgende:
Vanmorgen was ze om half 4 al actief. Niet leuk want ik had gisteren een erg lange dag.
En tegen 8 uur trekt ze mijn wekkerradio uit de vensterbank. Toen moest ik er wel uit...
Lange dag...
Opzich wen je aan de geluiden, maar als ze net zoals die van mij, snachts over je heen gaat lopen, wordt je er toch wakker van. Of je wordt wakker met een kat op je gezicht.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Je went daar wel aan, op een gegeven moment ken je al haar geluiden en word je niet meer gewekt.
wat een lieve foto freshy, ze ligt er heel relaxed bijquote:Op maandag 21 september 2009 00:25 schreef freshy98 het volgende:
Deze foto maakte ik gister nog. Zaterdag dan.
Max inzoomen dus kwaliteit is nog brakker dan normaal.
En het is een gedeelte van de totale foto.
Anywho, vond haar er welrelaxed bij liggen zo.
[ afbeelding ]
Geweldig dat ze bij je komt zitten. Je hebt het prima gedaan, gewoon de tijd gunnen en de poes zelf laten komen.quote:Op maandag 21 september 2009 08:09 schreef freshy98 het volgende:
Ik was er om half 7 al uit om d'r braaksel op te ruimen. Werd wakker van een soort rochelend geluid vlak bij mij. Gelukkig was het op de vloer.
Daarna maar wat gaan lezen. Komt ze eerst op de bank liggen, dan op de stoel en daarna kwam ze tussen mijn benen liggen (zat schuin op de bank). Erg liefen flink spinnend bij het aaien.
Alleen haar super scherpe nagels gaan een beetje makkelijk door een pyjama-broek, maar je moet er wat voor over hebben
Had ik ook nog nooit gedaan (of gehoord), maar wij werden echt constant bekrast door onze Guus. Een collega opperde het nagel-knip-idee. Eerst zelf geprobeerd, maar dat was een erg lastige onderneming met zo'n beweeglijk kitten. Toen ik de dag daarna toch naar de DA moest ook meteen even gevraagd, daar was het een klusje van een halve minuut. Vandaar het ideequote:Op maandag 21 september 2009 17:20 schreef Dawnbreaker het volgende:
Nagels laten knippen bij DA? nog nooit van gehoord. Nog nooit gedaan ook met mijn poes en die heeft nergens last van.
Klopt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:51 schreef Lienzz het volgende:
Verder zag ik Koemba geregeld ook bijten aan haar poten, het leek dan een beetje op nagelbijten, waarschijnlijk doet ze dit nu dus ook.
Fijn toch.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:02 schreef Gwywen het volgende:
Volgens mij heeft ze bij jou elke dag dierendag
Dat verschilt achter welke computer we zitten. we laten de account ingelogd dus soms post ik wat voor haar en viceversaquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:55 schreef freshy98 het volgende:
Nou, elke dag. Volgens mij vermaakt ze zich wel. Durft steeds meer, leert steeds meer (niet krabben aan de TV bijvoorbeeld).
En ze ligt steeds meer bij mij in de buurt, of op bed in de zon.
Nu ligt ze weer in de vensterbank in deze kamer. heerlijk van de zon genieten.
@Dawnbreaker, weet je zeker dat je vriendin niet onder jouw account iets invoert?
De twee soorten brokjes die ik nu heb zitten in losse bakjes.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:58 schreef Sorella het volgende:
Het telkens wisselen van brokjes kan ook van invloed zijn op de ontlasting of doe je de twee soorten brokjes bij elkaar ?
* Dawnbreaker gaat zoeken naar de fotoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:33 schreef freshy98 het volgende:
Heb er deze week een in de foto's topic gepost.
Ik zal de site met verkooppunten bekijken.
Heb nu 4 dagen weekend dus wellicht is er een in de buurt die het verkoopt.
cutequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:58 schreef freshy98 het volgende:
Ok dan,bij deze de foto die ik al gepost had ;-)
Koemba achter de bank in de slaaphangmatdinggevalaanderadiator.
[ afbeelding ]
Voordat je vlees gaat koken en groentes gaat geven check even het Carnibest topic.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:23 schreef freshy98 het volgende:
Ben net terug van de dierenarts. Koemba gedroeg zich uitstekend. Wel veel trillen natuurlijk.
Ze heeft twee prikken gehad en iets in de nek. Iets nieuws volgens mij, maar leek op van die vlooien spul, maar dan speciaal voor haar probleem.
Ik heb nu weer speciaal voer mee gekregen. Zit geen eiwitten in, maar iets anders.
Nat en brok. Het zou daarmee vanavond heden iedere dag beter moeten gaan.
Is dat volgende week nog niet zo dan gaan we op weer ander voer over (hert met boontjes of erwten. ben het even kwijt).
Afwachten dus.
Nee, dat is goed. Moet je gewoon doen. De DA geeft dat met een redenquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:56 schreef freshy98 het volgende:
Vlees koken? Ik geef Koemba wat de dierenarts aangeeft. Is dat vreemd?
Nee hoor, succes , dat je nu de juiste voeding hebt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:56 schreef freshy98 het volgende:
Wacht maar even af wat de DA zegt. Het is alleen dat ik niet zie dat een 100% carnivoor groente moet hebben. Daar zal z'n spijsvertering niet echt van verbeteren imho.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:56 schreef freshy98 het volgende:
Hij is toch al bij de DA geweestquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:57 schreef nieslief het volgende:
[..]
Wacht maar even af wat de DA zegt. Het is alleen dat ik niet zie dat een 100% carnivoor groente moet hebben. Daar zal z'n spijsvertering niet echt van verbeteren imho.
Even in geknipt voordat je me verkeerd gaat begrijpen.quote:
Lijkt me wel verstandig .quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Breng m nou niet nodeloos in verwarring mensenVolgens mij moet ie eerst het advies van de DA gewoon maar eens opvolgen.
Dat zeg ik dus ook. Maar zodra de DA begint over hertevlees met groente gaat het bij mij gewoon kriebelen want ik wil graag dat ze heeeeel lang nog van Koemba in goede gezondheid kan genieten. En met hertevlees alleen (die groenten neem ik niet serieus want daar heeft een kat niks aan want die is 100 % carnivoor) komt Koemba gewoon tekort en zal ze uiteindelijk eerder ziek worden.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Breng m nou niet nodeloos in verwarring mensenVolgens mij moet ie eerst het advies van de DA gewoon maar eens opvolgen.
Hij (Freshy is een hij) gaat eerst het speciale voer van de DA geven. Dat is nat voer en brok.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:23 schreef freshy98 het volgende:
Ben net terug van de dierenarts. Koemba gedroeg zich uitstekend. Wel veel trillen natuurlijk.
Ze heeft twee prikken gehad en iets in de nek. Iets nieuws volgens mij, maar leek op van die vlooien spul, maar dan speciaal voor haar probleem.
Ik heb nu weer speciaal voer mee gekregen. Zit geen eiwitten in, maar iets anders.
Nat en brok. Het zou daarmee vanavond heden iedere dag beter moeten gaan.
Is dat volgende week nog niet zo dan gaan we op weer ander voer over (hert met boontjes of erwten. ben het even kwijt).
Afwachten dus.
Kap jij nou eens met dierenarts spelen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:50 schreef Harajuku. het volgende:
Goedzo poes, ga maar aan de brokken.
Is over het algemeen niet zo erg hoor (zelfs beter, zegt mijn DA); als ze maar eetquote:Op maandag 9 november 2009 01:27 schreef freshy98 het volgende:
Neej, ik quote niet de verkeerde.
Ze is nu puur aan de brokken omdat ze het natvoer niet lust.
En daar baalt ze volgens mij best van... Maar is even niet anders.
Als ze zoveel haar verliest is het dan geen idee om haar die kattensnoepjes te geven met gist erin?quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:39 schreef freshy98 het volgende:
Het is geen moeten, ik merk alleen dat ze de laatste weken erg veel haar verliest als ik d'r aai.
Zit dan echt helemaal onder. Ik had begrepen dat met af en toe wat kammen dit wat minder kan worden.
Uitslag verwacht ik ergens deze week. Weet niet precies wanneer.
Is anders zo'n handschoen niet wat? Ik bedoel dat loszittende haar zal vast vervelend zijn voor d'r en als ze aaien wel fijn vind.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:58 schreef freshy98 het volgende:
Ik houd het er op dat het d'r wintervacht is
Geen infectie . Het beste maar weer met de nieuwe voeding.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:21 schreef freshy98 het volgende:
Uitslag is dat de infectie oid waar op is gezocht er niet was.
Wat er nu gaat gebeuren is dat ik nieuw voer haal, iets anders dan wat ik al had.
Zal morgen even kijken hoe het nou precies heet. Al die termen zeggen mij ook niet echt wat.
Als dat na een tijd nog niets helpt dan kan er besloten worden een stukje uit de darmen te halen voor onderzoek. Maar, zo zegt de DA, dat is wel een uiterste.
Warme water uit de eetbak drinken, herken dat, hier nog eentje.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:31 schreef freshy98 het volgende:
Dat is geen probleem. Ze eet bijna alles gelukkig.
Muts drinkt wel heel snel het warme water uit de eetbak en dan blijven de brokken achter.
*zucht*
Dat zou heel goed kunnen dat het voer nu meer aanslaat, hoop het voor Koemba en jou.quote:Op maandag 21 december 2009 00:59 schreef freshy98 het volgende:
Zoals gewoonlijk eigenlijk.
Ik zag vanmorgen wel wat poep, behoorlijk wat ook, waar dan een stuk normale drol in zit, en de rest dun.
Heb er voor de zekerheid een foto van gemaakt.
Ze doet dat overigens al langer, dus wellicht dat het voer meer en meer aanslaat of iets dergelijks.
Zal morgen ook weer eens een foto posten als ik het niet vergeet.
Volgens mij hebben veel katten dat.quote:Op maandag 21 december 2009 15:17 schreef freshy98 het volgende:
Volgens mij wel. De speeltjes is ze wel apart mee.
Ze vliegt ze achterna, maar doet er dan verder weinig tot niks mee.
Behalve de stok met veren dan.
Was dat giardia waar ze op getest hebben toevallig?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:21 schreef freshy98 het volgende:
Uitslag is dat de infectie oid waar op is gezocht er niet was.
Wat er nu gaat gebeuren is dat ik nieuw voer haal, iets anders dan wat ik al had.
Zal morgen even kijken hoe het nou precies heet. Al die termen zeggen mij ook niet echt wat.
Als dat na een tijd nog niets helpt dan kan er besloten worden een stukje uit de darmen te halen voor onderzoek. Maar, zo zegt de DA, dat is wel een uiterste.
De naam komt bekent voor. Volgens mij dus welja.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Was dat giardia waar ze op getest hebben toevallig?
Dank je. Gaat weer wat wordenquote:Op zondag 27 december 2009 00:28 schreef tuinfluiter het volgende:
Goede reis terug Koemba en Freshy.
Doe even normaalquote:
Klopt. Nou ben ik daar zelf te laat mee naar de dierenarts gegaan. Da's dus mijn fout.quote:Op zondag 27 december 2009 00:52 schreef Harajuku. het volgende:
Vanaf het moment dat ze bij jou kwam had ze de diarree toch al?
Ze miauwt niet nee. Ligt alleen en ademt heel snel.quote:Op zondag 27 december 2009 00:52 schreef tuinfluiter het volgende:
Koemba blijft apart ja, daarom ben ik zo blij dat Koemba jouw als baasje heeft.
Maar verder naast het trillen toch niet miauwen in de trein? Of wel?
Op zich is het niets ernstigs. Ze is er verder heel normaal onder, maar goed is anders natuurlijk.quote:Op zondag 27 december 2009 09:42 schreef Lienzz het volgende:
hey freshy,
leuk van je dat je dit topic nog af en toe doet updaten...zo kunnen we zien wat ze allemaal meemaakt en beleefd.
Ik lees dat ze een infectie heeft, hopelijk niks ernstigs...?
Fijne kerstdagen kan ik jullie niet meer wensen hahamaar toch alvast een gelukkig en healthy nieuwjaar voro jou en natuurlijk ook voor Koemba
Hoe gaat het ?quote:Op maandag 21 december 2009 00:59 schreef freshy98 het volgende:
wellicht dat het voer meer en meer aanslaat of iets dergelijks.
Zal morgen ook weer eens een foto posten als ik het niet vergeet.
Mooi zo, nou het is weer achter de rug.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:25 schreef freshy98 het volgende:
Nou. het vuurwerk heeft ze heel aardig overleeft.
Wel iets weg gedoken, maar over het algemeen liep ze gewoon rond.
Niks bang of trillend. Het knalt hier nog en madam eet gewoon...
Hoe gaat het met Koemba?quote:Op zondag 31 januari 2010 23:35 schreef freshy98 het volgende:
Ik weet eigenlijk niet hoe hard het moet zijn, maar van binnen ziet het er iig stevig uit.
Zal in de komende weken misschien nog wel wat meer aansterken.
De reiskoffer is normaal gesproken niet zo'n probleem. Er in krijgen valt mee, ze stribbelt een beetje tegen, maar verder niks.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:16 schreef Guppyfriend het volgende:
In een reiskoffer is ook niet leuk...
Fijn dat het zo goed gaat
Mwa, misschien had ze gewoon even geen zin. Als nu alles weer goed gaat, zou ik er niet te zwaar aan tillen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:18 schreef freshy98 het volgende:
[..]
De reiskoffer is normaal gesproken niet zo'n probleem. Er in krijgen valt mee, ze stribbelt een beetje tegen, maar verder niks.
De avond dat ik haar weer ophaalde was echt niet zoals ik d'r kende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |