Ziet er goed uit! Jullie worden nog wel vrienden; let maar opquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:04 schreef freshy98 het volgende:
Vanavond een paar foto's gemaakt van Koemba met mijn Blackberry. Helaas is de twede erg onscherp, maar geeft wel aan dat ze iig wat relaxter word in alles.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zal wel blij zijn dat je thuis bentquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:09 schreef freshy98 het volgende:
Ja, er staan wel ramen open.
En vooral die k*tkinderen onder maken veel lawaai.
Maar ze blijft wel rondlopen nu.
Bij Mathilda (12e dag hier) gaat het ook op en neer, dat is niet raar hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:11 schreef freshy98 het volgende:
Zo goed als het vanmorgen ging zo anders is het nu.
Uiteraard zat ze achter de oude computers, maar ook het in de woonkamer lopen ging weer op heel voorzichtige manier.
Bijna sluipend naar de voerbak.
Is dit normaal gedrag van een kat?
Alles wat geen brok is.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:16 schreef freshy98 het volgende:
Ik wissel af met zalm/forel, rund/hart, wild gedoe, etc.
Wel allemaal paté dus, en daarnaast heeft ze brokken.
Wat weer wisselt tussen adult en indoor.
Wat versta jij trouwens onder vleesprut?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:12 schreef freshy98 het volgende:
is het normaal dat de ontlasting van een kat niet heel vast is?
Ik heb het idee dat het vrij slap is, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.
Ze loopt na het eten ook altijd meteen naar de kattenbak.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:22 schreef freshy98 het volgende:
Kom net thuis, ligt er iets in de deur opening van mijn slaapkamer.
Lijkt op iets wat ze uitgespuugd heeft.
Geen idee wat het verder kan zijn.
[ afbeelding ]
Het kattengras wat ik gehaald had zit in de bodem vol met schimmel.
Voor zover ik kan zien heeft ze er niet aangezeten, maar gooi het wel weg.
Was zo'n groen bakje van de pet's place.
Ze heeft overigens net wel gewoon alles opgegeten.
En ze heeft ook wel wat brokjes gegeten vandaan, en gedronken.
hehe als het dat is ben ik opgelucht :-)quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:18 schreef nokwanda het volgende:
Zijn gewoon half verteerde brokjes. Die vinden we hier thuis ook vaak zat als er een eens te gulzig heeft gegeten.
Blij dat ik alles erg makkelijk kon verwijderen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:24 schreef nokwanda het volgende:kon er gister zo een opruimen van mijn nieuwe paarsgeverfde schapenvacht
Ik moet nog wat van die fleezedekens (volgens mij spel ik het verkeerd...) halen bij de IKEA.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:51 schreef Dawnbreaker het volgende:
Hey freshy, haha super om te lezen dat ze al bij je op de bank komt liggen! moet je eens met een dunne deken op de bank gaan zitten (over je heen) komt ze er vast en zeker onder liggen.
Aan de andere kant zijn het nu geen temperaturen voor met dekens te gaan slepen
De ontlasting: Kan verschillen maar moet toch redelijk "vast" zijn. in ieder geval geen diarree. Daar heeft koemba wel al eens last van gehad in het verleden zoals mij bijstond, er daar waren pilletjes voor.
Dat op je mat lijkt inderdaad een beetje op iets wat uitgebraakt is. Kun je ook weinig tegen doen. Mijn kat doet dat op de raarste plekken, soms op bed half over mij heen
Ah oke, ik snap hetquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:40 schreef freshy98 het volgende:
Ik heb gisteravond wel wat foto's gemaakt, maar in de hoek is het zo donker dat er volgens mij weinig te zien is.
Een flitser wilde ik niet gebruiken omdat ik bang was haar dan weg te jagen.
Zal vanavond even kijken.
Fantastisch hoor. Straks, als je haar al jaren hebt en ze helemaal vertrouwd is, zul je deze eerste stappen niet vergeten zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:33 schreef freshy98 het volgende:
Dat vond ik ook. En het kwam niet eens echt nerveus over.
Wel wat rond kijken, maar ze sprong gewoon de bank op.
Echt blij mee :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |