Ehm, ok. Ik begrijp deze vrouwen logica even niet. Was trouwens een knipoog....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:26 schreef Harajuku. het volgende:
Weeeeeeeeell, ik houd me wel op de achtergrond hier vanaf nu
/Retard
Volgens mij heb ik je topic gelezen of iig ergens in een topic over je gelezen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:21 schreef Disana het volgende:
Ik vind dit echt een leuk topic om te lezen. Ben zelf ook bezig met alle vorderingen die mijn nieuwe kat (sinds vorige week donderdag) maakt.
Inderdaad. Dus nu hebben we Mathilda die het heel rustig aan doet en elke dag een stapje neemt. Gisteren zat ze voor het eerst bij mij op schoot, vanavond bij mijn vriend. We moeten wel rustig aan doen want ze trekt zich nog wel snel terug.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:54 schreef freshy98 het volgende:
Ah ja, dat topic heb ik vanmiddag nog gelezen.
Haha, ik las het ook netquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:19 schreef Harajuku. het volgende:
Katten met foto's #65
Oh kiek, deze heeft net de krabpaal gekocht die jij wil hebben.
Ben benieuwd hoe het vandaag bij jou is.quote:
Leuk he, hoe ook een volwassen kat nog kan veranderen! Onze Siep (11, woont sinds 3 1/2 jaar bij ons) was in het begin heel schrikkerig en op zichzelf, maar liet zich steeds meer aanhalen, ging ons steeds meer vertrouwen. En bijna een jaar geleden kwam ze ineens (eerst tot onze schrik eigenlijk) ook op schoot liggenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het vandaag bij jou is.
Die vorderingen zijn zo mooi om mee te maken. En zelfs na een jaar kan een kat nog nieuwe stapjes voorwaarts maken, zo veranderde mijn oude bescheiden PoePoe in een jaar van een nogal bedeesd beestje in een schreeuwende plek- en eten-opeisende feeks
Er zit wel een deur in, maar ze neemt best veel mee naar buiten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:04 schreef Atreidez het volgende:
Mat voor de kattenbak? Zit er geen deurtje in? Ze gaan hier ook flink tekeer in dat ding, maar er liggen af en toe een paar steentjes buiten, niet overdreven veel
Vind het zelf ook best knapquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:42 schreef nokwanda het volgende:
Ik vind het ook aandoenlijk om te zien hoe iemand zonder ervaring met katten nu vriendschap sluit, heel voorzichtig, met zo'n bange poes.
Dan weet je iig dat ze er vatbaar voor is isquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:30 schreef freshy98 het volgende:
Net wat Play Spray op de krabpaal gespoten.
Volgens mij iets te veelze lag aardig te flippen bij de paal.
Is nu wel over...
omdat ik ook nieuwsgierig ben!quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:40 schreef Harajuku. het volgende:
Hij gaat echt wel updaten hoor, wat zitten jullie hem steeds achter de broek aan
Voor mij ook niet duidelijk wat dat betekend. kopjes geven aan jou lijkt me heel positief, maar dat ze erna weer zich verstopt is vreemd.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:18 schreef freshy98 het volgende:
We hebben het weekend overleefd.
Ze begon vrijdag- en zaterdagavond opeens wat rond te lopen om de bank waar ik op zit/lig.
Zelfs kopjes geven aan mijn elleboog die uitstak.
Ook begint ze nu af en toe om me heen te lopen als ik aan het lopen ben. Kopjes geven enzo.
Wat ik nog wel apart vind is dat ze rondloopt en alles, en dan terug gaat achter de oude PC's.
Als ik dan wat speel met d'r muisje dan reageert ze wel even, maar dan trekt ze zich terug of loopt de woon- of slaapkamer in.
Is me nog niet helemaal duidelijk wat dat betekent.
Vanmorgen zag ik dat ze een berg steentjes naar buiten had gewerkt. Heel fijn.
Kon ik dus opruimen...
Mijn nieuwe poes Mathilda trok zich ook tot voor twee dagen steeds weer even terug naar de stoel in de slaapkamer. Volgens mij is het een soort verwerking: nieuw stapje, uitrusten en overdenken. Nu na elf dagen doet ze dat niet meer, en ze kijkt ook steeds minder op van plotselinge bewegingen en geluiden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:18 schreef freshy98 het volgende:
We hebben het weekend overleefd.
Ze begon vrijdag- en zaterdagavond opeens wat rond te lopen om de bank waar ik op zit/lig.
Zelfs kopjes geven aan mijn elleboog die uitstak.
Ook begint ze nu af en toe om me heen te lopen als ik aan het lopen ben. Kopjes geven enzo.
Wat ik nog wel apart vind is dat ze rondloopt en alles, en dan terug gaat achter de oude PC's.
Als ik dan wat speel met d'r muisje dan reageert ze wel even, maar dan trekt ze zich terug of loopt de woon- of slaapkamer in.
Is me nog niet helemaal duidelijk wat dat betekent.
Vanmorgen zag ik dat ze een berg steentjes naar buiten had gewerkt. Heel fijn.
Kon ik dus opruimen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |