Toch wel Alliance he? Van het geluid van een orc of undead zou ik zelf ook onder t bed gaan zittenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:51 schreef freshy98 het volgende:
Zit hier nu in de computerkamer ff WoW te spelen.
Sneaked ze bijna meteen weg onder het bed...
Ja, herkenbaarquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:11 schreef Atreidez het volgende:
Misschien onder de bank? Je hebt van die katten die gaan dan op hun rug liggen en lopen over de onderkant van de bank heen (if you know what I mean). Dat maakt echt een rot herrie
Dat doen die van ons onder onze boxspring.. Alleen 's nachts afstraffen gaat zo slecht, ik slaap er doorheen..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:11 schreef Atreidez het volgende:
Misschien onder de bank? Je hebt van die katten die gaan dan op hun rug liggen en lopen over de onderkant van de bank heen (if you know what I mean). Dat maakt echt een rot herrie
hahaha zeker aan het graven in de kattenbak als een gek?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:58 schreef freshy98 het volgende:
Ze durft steeds meer rond te lopen nu.
Althans, vanavond.
En ik geloof dat het krabben ook opgelost is.
Ik heb de krabpaal een meter verplaatst...
En ze probeert haar gepoep bij de onderburen te verbergen, via de kattenbak...
Idd. Komt geen eind aan lijkt het soms.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
hahaha zeker aan het graven in de kattenbak als een gek?
Dat idee had ik al. Viel me gisteravond echt op dat ze meer aan het durven is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:21 schreef Dawnbreaker het volgende:
Denk dat jou redenatie al helemaal klopt. Ik denk dat ze nog een beetje te schrikkerig en niet genoeg aan jou gewend is, dat ze daarom blijft weglopen.
doet me goed om te horen, het zijn misschien kleine stapje maar het zijn stapjes. Elke dag zal het beter blijven gaan lijkt mij.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:23 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Dat idee had ik al. Viel me gisteravond echt op dat ze meer aan het durven is.
Ze liep al de computerkamer in waar ik bezig was, ging op de kattenbak bezig. Prima dus.
die is wel GIGAquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:03 schreef freshy98 het volgende:
Zit er aan te denken om deze krabpaal te halen. Die ze nu heeft is wel heel klein en vooral laag.
Ja, teveel. Daarom dacht ik ik vertel mijn ervaring even.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:09 schreef freshy98 het volgende:
Er is zo veel keus in die dingen...
Zat net even bij d'r in de computerkamer. Eventjes spelen met het muisje, en toen liep ze naar mij toe.
ff snuffelen en dan weglopen. Op weg naar het eten volgens mij, maar aangezien ik haar achterna liep vluchte ze de slaapkamer in, en toen terug.
Toen ik weer zat kwam ze er weer voorzichtig aanlopen, en toen ging ze eten.
Alles is vrij snel op en toen liep ze terug de computerkamer in.
Heb wat foto's genomen, zal ze zo posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |