Anders moet je gewoon de deur dichthouden s'nachts (en als ze wat meer gewend is, kan dit de volgende stap zijn)quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:05 schreef freshy98 het volgende:
Ah zo. Zou leuk zijn :-)
Hoop alleen dat ik vannacht wat meer slaap dan afgelopen nacht...
Freshy...ik zou haar nu niet alleen maar berliner boterhamworst gaan geven, katten zijn best slim en misschien denkt ze dan "als ik nu weer niet eet, krijg ik vanavond weer lekkere worst"quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:49 schreef freshy98 het volgende:
Ok, rund en hart wil ze nu niet, maar Berliner boterhamworst gaat er prima in.
Ook wat water er naast geschoven (onder het bed,samen met de boterhamworst) en ze eet en drink gretig nu...
Die ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 04:13 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Ook Tukkers die in het westen wonen? ;-)
Dan is er nog hoop. Nu nog Tukkers in het westen tegen komen...quote:
Ze is gewoon nog een beetje verlegenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 07:56 schreef freshy98 het volgende:
Ik heb vannacht heel wat beter geslapen dan de nacht ervoor.
Vlak nadat ik naar bed ging hoorde ik haar al op de kattenbak zitten.
En daar heeft ze aardig bezig geweest gezien de hoeveelheid poep ik ik kon weg scheppen.
Plas kon ik niet echt vinden, maar dat kan aan mij liggen.
Anyway, ik heb de deur dicht gedaan toen ze de slaapkamer uit was.
Eten drinken heeft ze vannacht netjes in de keuken gedaan.
Bakje met eten was helemaal leeg. Kwart kuipje kip en kalkoen van de Plus.
Wat ik nu wel apart vind is dat als ik haar probeer te aaien, dan probeert ze tussen de twee oude computers in te kruipen, en als dat niet lukt probeert ze zelfs weg te lopen.
Net zover dat ik haar niet kan aaien zeg maar. Ze geeft wel kopjes aan de machines en de subwoofer die er naast staan.
Weet niet precies wat dat betekent nog...
Dat betekent dat ze wel wíl, maar nog niet durft. Komt goed!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 07:56 schreef freshy98 het volgende:
Weet niet precies wat dat betekent nog...
Ik snap wat je bedoelt. Zeker niet raar.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:41 schreef Poeke het volgende:
Dat van dat zitten is een goede tip. Kun je niet op de grond zittend tv kijken of zo als je vrij bent?
Eigenlijk denk ik ook dat je haar beter gewoon haar gang een beetje moet laten gaan. Omdat je (logisch natuurlijk) zoveel met haar bezig bent, voelt ze zich misschien wat bedreigd. Ik denk dat als je niks van haar verwacht en rustig je eigen ding doet en haar een beetje negeert, ze misschien wel sneller uit haar schulp kruipt..
Of zeg ik nu iets heel raars...?
Ze is verliefd, maar speelt hard to getquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:48 schreef nokwanda het volgende:
Stiekem vindt ze je best voorzichtig leuk
Ze zijn vreselijkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:19 schreef freshy98 het volgende:
Women
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |