Gelukkig is het hier relatief veilig. De tuinen zijn bijna afgesloten, hij heeft gewoon een gaatje gevonden.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:44 schreef flaister het volgende:
jij hebt mazzel!
9 van de 10 keer blijft liggen op de snelweg oid.
Nou, hij kwam ook als wegloper in het asiel terecht, dus helemaal zeker ben ik niet. Bij mij was hij niet eerder weggelopen maar ik ben zeker bang dat hij het weer doet natuurlijk. Daar moeten we nog over nadenken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:47 schreef Greys het volgende:
Wat super!
Was hij al vaker weggelopen? Ben je bang dat hij het weer zal doen?
Een kattenren een optie in je tuin?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, hij kwam ook als wegloper in het asiel terecht, dus helemaal zeker ben ik niet. Bij mij was hij niet eerder weggelopen maar ik ben zeker bang dat hij het weer doet natuurlijk. Daar moeten we nog over nadenken.
Oh dankjewelquote:
Beetje groot en erg veel begroeiing. Ik heb wel een kleine ren voor het kattenhok die dicht kan, dus dat houden we nog wel een tijdje vol als we voor portier voor de andere katten spelen.quote:
Oh wat goed. Ik heb altijd asielkatten, dus je hebt het niet voor het kiezen want van een buitenkat maak je nog maar zelden een binnenkat.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:51 schreef trovey het volgende:
Gefeliciteerd met je het weer vinden van je kat.
Mijn katten willen gelukkig niet verder dan een afgezet balkon. Ik heb er ooit eentje per ongeluk aan de straatzijde buitengesloten. Meneer zat 's morgens nog voor de deur te wachten tot ik de deur weer opendeed. Geen stap verzet....veel te eng joh
Iets dat ik zelf heb ontworpenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:08 schreef Lienekien het volgende:
Fijn dat 'ie terug is.
Wat moet ik me voorstellen bij een kattenhok?
Geweldig he. Jos is nu een bloemetje naar die mevrouw aan het brengen. Fijn dat er zulke mensen zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:10 schreef beequeen het volgende:
Wat een mazzel Disana. Gelukkig is Huub Chris terug op honk.
"Nooit meer naar huis" gaat voor Huub Chris dus niet op.
Hij vertoont wel wat "Huub-trekjes". Eerst rotzooi trappen en het daarna goedmaken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:11 schreef Disana het volgende:
Geweldig he. Jos is nu een bloemetje naar die mevrouw aan het brengen. Fijn dat er zulke mensen zijn.
Daarnet stond Chris op tafel mijn gezicht te likken. Het gaat dus al beter met het humeur.
Hehehehe. Jammer dat we hem geen Huub meer kunnen noemen he?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij vertoont wel wat "Huub-trekjes". Eerst rotzooi trappen en het daarna goedmaken.
Heb je de foto's vanSophie al gezien in SHO?
Dankjewelquote:
Ja, we zijn echt blij. Hij ligt gewoon bij te komen en af en toe eet hij wat.quote:
Ik heb hier ook twee asielkatten zitten maar die waren het buitenleven blijkbaar zat (eentje is hoogstwaarschijnlijk in het wild geboren en de andere kwam na een aanrijding met een auto in het asiel) want ook deze twee dames willen niet verder dan het balkon. Die buitengesloten kater is een Noorse Boskat die inderdaad nooit het buitenleven heeft gekend en dus ook blijkbaar niet wil leren kennen want sindsdien wil hij niet eens meer in de buurt komen van de voordeur. Tja -10 graden C viel blijkbaar vies tegen als je een warm ligdekentje gewend bent 's nachts.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat goed. Ik heb altijd asielkatten, dus je hebt het niet voor het kiezen want van een buitenkat maak je nog maar zelden een binnenkat.
Bedankt voor je medeleven. Ondanks dat hij van mij en mijn vriend nog niet echt had gehoeven. Komt er 23augustus een andere kitten. Deze krijgen we van de fokster en Fire heeft ook echt een speelkameraadje nodig. Ik heb er wel zin in maar ik mis Snowy ook nog steeds heel erg.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, we zijn echt blij. Hij ligt gewoon bij te komen en af en toe eet hij wat.
Ik heb via je sig het hele verhaal van Snowy gelezen. Wat een lijdensweg, en wat heb je je er dapper doorheen geslagen. Soms wil het gewoon niet goed aflopen, hoeveel je ook voor je beestje doet. In februari overleed mijn Devon Rex kater bij de dierenarts, ook nadat we alles hadden gedaan wat maar mogelijk was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |