Moet je wel elke dag even de boel verschonen (vooral de plasplekken) want anders vallen de korels teveel uit elkaar en slepen de katten het alsnog mee aan de pootjes. Als je elke dag even de bakken langsgaat en de boel verschoont is het inderdaad ideaal.quote:
Op dezelfde plek bewaren ze ook plukken haar die ze vrijelijk rondstrooien nadat je net het huis met stofzuiger hebt gedaan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:43 schreef Klonk het volgende:
ik heb nu 15 jaar katten en ik weet zeker dat katten ergens geheime opbergplaatsen hebben voor kattegrid, zodat ze het op de meest willekeurige plekken kilometers van de kattenbak ineens kattengrid kunnen laten vallen
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Op dezelfde plek bewaren ze ook plukken haar die ze vrijelijk rondstrooien nadat je net het huis met stofzuiger hebt gedaan.
Dat zijn echt van die ultieme miskoopdingen. Meestal zijn die matjes net wat groter dan een A4tje en een beetje kat trekt recht vanuit de kattenbak een spurtje waardoor je als je alle pootjes goed over het matje zou willen hebben het beter kamerbreed kan leggen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:33 schreef Cat22 het volgende:
Ook zijn er matjes in de handel die je voor je kattebak kunt leggen zodat ze daar het grit eruit lopen.
Zoiets heb ik ook.. maar helaas... ik weet niet hoe ze het doen.. maar ik kom het nog steeds overal tegen.. net zoals de brokken die ze overal mee naar toe slepen om te verstoppen of zo.. of aan te bieden aan mij als ze graag het brokje willen ruilen voor het stukje vlees of kaas wat ik op mn bord heb liggenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:48 schreef Robbiej het volgende:
Ik heb de ideale oplossing voor je.
Met zo'n loopmatje voor de kattenbak loopt ie alles meteen van zn voetjes.
Werkt ideaal.
Te verkijgen bij de betere dierenwinkel.
[ afbeelding ]
Perfect! Ga ik zeker proberen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:48 schreef Robbiej het volgende:
Ik heb de ideale oplossing voor je.
Met zo'n loopmatje voor de kattenbak loopt ie alles meteen van zn voetjes.
Werkt ideaal.
Te verkijgen bij de betere dierenwinkel.
[ afbeelding ]
Mijne was een tientje, ook niet om wakker van te liggen lijkt me.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:23 schreef trovey het volgende:
Zijn die matjes ook gewoon niet verkrijgbaar als buitenmatjes voor gewoon huishoudelijk gebruik. Ik zie ze wel eens bij de Blokker, Action en consorten liggen, plastic matjes met van de schraappuntjes erop, minder fijn als je er met de blote voeten opstaat, vaak in het groen maar tegenwoordig ook in andere kleuren en hoogstwaarschijnlijk een fractie van de prijs wat een op maar gemaakt matje in de dierenwinkel kost (die goedkope matjes kun je gewoon op de maat knippen die je wilt hebben).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |