Ehm, ok. Ik begrijp deze vrouwen logica even niet. Was trouwens een knipoog....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:26 schreef Harajuku. het volgende:
Weeeeeeeeell, ik houd me wel op de achtergrond hier vanaf nu
/Retard
Volgens mij heb ik je topic gelezen of iig ergens in een topic over je gelezen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:21 schreef Disana het volgende:
Ik vind dit echt een leuk topic om te lezen. Ben zelf ook bezig met alle vorderingen die mijn nieuwe kat (sinds vorige week donderdag) maakt.
Inderdaad. Dus nu hebben we Mathilda die het heel rustig aan doet en elke dag een stapje neemt. Gisteren zat ze voor het eerst bij mij op schoot, vanavond bij mijn vriend. We moeten wel rustig aan doen want ze trekt zich nog wel snel terug.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:54 schreef freshy98 het volgende:
Ah ja, dat topic heb ik vanmiddag nog gelezen.
Haha, ik las het ook netquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:19 schreef Harajuku. het volgende:
Katten met foto's #65
Oh kiek, deze heeft net de krabpaal gekocht die jij wil hebben.
Ben benieuwd hoe het vandaag bij jou is.quote:
Leuk he, hoe ook een volwassen kat nog kan veranderen! Onze Siep (11, woont sinds 3 1/2 jaar bij ons) was in het begin heel schrikkerig en op zichzelf, maar liet zich steeds meer aanhalen, ging ons steeds meer vertrouwen. En bijna een jaar geleden kwam ze ineens (eerst tot onze schrik eigenlijk) ook op schoot liggenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het vandaag bij jou is.
Die vorderingen zijn zo mooi om mee te maken. En zelfs na een jaar kan een kat nog nieuwe stapjes voorwaarts maken, zo veranderde mijn oude bescheiden PoePoe in een jaar van een nogal bedeesd beestje in een schreeuwende plek- en eten-opeisende feeks
Er zit wel een deur in, maar ze neemt best veel mee naar buiten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:04 schreef Atreidez het volgende:
Mat voor de kattenbak? Zit er geen deurtje in? Ze gaan hier ook flink tekeer in dat ding, maar er liggen af en toe een paar steentjes buiten, niet overdreven veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |