Ja dat is verstandig. Ik heb nooit een kat gekend die het geluid van kinderen echt aangenaam vond.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:37 schreef freshy98 het volgende:
Dat idee had ik ook al ja :-)
Het stofzuigen was toch wel een heel grote ervaring voor d'r.
Ze heeft een hele tijd achter de oude computers gezeten, en liep net was weer richting de hal.
Maar die k*tkunderen met loeiende ouders (lege bovenkamer echo'd(spelling??)) schrikken haar wat af nog.
Is ook de reden dat ik die deur liever dicht heb. Hoor ik het wat minder.
Neej, nog niet gelezen. Zal zo even lezen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat is verstandig. Ik heb nooit een kat gekend die het geluid van kinderen echt aangenaam vond.
Leuk hoor. En, heb je al gelezen dat Wabbes terug is? Iedereen is uitgelaten.
Dank jequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat heb jij goed werk verzet zeg. En een prachtig beest.
Edit Westerse vrouwen zijn helemaal niet raar. Ik ben een geboren westerse maar woon al heel lang in Braboland en ik moest juist erg aan de mensen hier wennen.
Fantastisch, zo eigent ze zich steeds meer toe.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:19 schreef freshy98 het volgende:
Net tijdens het drinken halen tijdens een WoW raid haar voor het eerst betrapt op de stoel.
Althans, ik had haar daarnog neit eerder gezien.
Even geaaid. Vond ze heerlijk. Lag te kroelen en nagels overal in te zetten
Die stoel maakt me dat niet uit. En wat ook niet ver ofzo.
Misschien moet je het opbouwen: voor je haar aanraakt, eerst even je hand voor haar houden zodat ze weet dat hij er is, en zodat ze desnoods eerst even kan snuffelen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:30 schreef freshy98 het volgende:
Ja. Alleen aaien vind ze volgens mij nog wat eng.
Over de borst duikt ze helemaal in elkaar bijvoorbeeld.
Als ze voorbij loopt en ik haar rug probeer te aaien dan zakt ze helemaal in elkaar om maar door te kunnen lopen.
Geen idee wat ik daar bij moet denken.
Borst vindt onze kat ook niet zo fijn, is vlak bij de keel en dat is natuurlijk een 'enge' plek als je nog niet vol vertrouwen bent over degene die daar aan zit.. Verder klinkt het allemaal goed!quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:30 schreef freshy98 het volgende:
Ja. Alleen aaien vind ze volgens mij nog wat eng.
Over de borst duikt ze helemaal in elkaar bijvoorbeeld.
Als ze voorbij loopt en ik haar rug probeer te aaien dan zakt ze helemaal in elkaar om maar door te kunnen lopen.
Geen idee wat ik daar bij moet denken.
Zal ik doen :-)quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:17 schreef Poeke het volgende:
Ik lees nog graag je updates Freshy, dus doe maar deeltje 3
Wat makkelijk dat dat kan.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:57 schreef freshy98 het volgende:
Unibody
Net de DA even gemailed met uitleg en vraag voor advies.
Voor mij iets makkelijker uit te leggen dat via de foon.
Het aaien op de rug is alleen als ze loopt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze zoekt je toch echt op. Je hand eerst laten ruiken is erg goed. Wij hadden ooit een kat waarbij je dat echt moest doen en verder kon ze op bepaalde plekken in huis echt niet geaaid worden. Dat waren haar veilige plekken en aaien was not done. Als klein meisje leerde ik zo wel omgaan met katten. Fire krimpt ook altijd in elkaar als je hem wil aaien als hij loopt. Dan lijkt het net een erg dikke dweil. Wellicht vindt Koemba/Kumba het niet prettig in open ruimte geaaid te worden niet veilig? En idd buiken vinden vele katten niet prettig. Hopelijk heeft ze alleen een beetje last van de warmt al kan natvoer wel diarree bevoordelijk zijn.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:04 schreef Atreidez het volgende:
Mijn poezen krijgen meer natvoer als dat, ook brokjes erbij en hebben wel vaste poep.. Dus het is helemaal niet zeker dat het daaraan ligt. Overigens eten ze in t wild ook geen brokjes, en is t alleen maar vlees
Goed. Veel katten krijgen slechte poep van veel natvloer. Natvoer uit de supermarkt is slechter dan de kwaliteitsbrok zou ik zeggen. Als je natvoer wil geven, haal dan iets waar niet teveel rommel in zit, dus natvlees van een duurder merk hoogstwaarschijnlijk.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:04 schreef Atreidez het volgende:
Mijn poezen krijgen meer natvoer als dat, ook brokjes erbij en hebben wel vaste poep.. Dus het is helemaal niet zeker dat het daaraan ligt. Overigens eten ze in t wild ook geen brokjes, en is t alleen maar vlees
Daarom stond er ook een tongsmiley achter. Maar doen alsof je de oorzaak van de diaree ZEKER weet vanaf je stoel achter een pc slaat de plank ook behoorlijk mis imo. En ze eten gewoon grote blikken Felix, van de supermarktquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:10 schreef Harajuku. het volgende:
Natvoer gaan vergelijken met de natuur, dat slaat de plank zo volledig mis dat ik verder niet weet wat ik moet zeggen.
Ach, zeker weten. Kumba heeft een week, of 2, bijna alleen natvoer gegeten, lijkt me een heel logische oorzaak en zou dus eerst dat bekijken door minder te geven dan dat te laten wezen en allerlei andere dingen proberen te gaan zoeken. Of vind jij dat raar?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:12 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Daarom stond er ook een tongsmiley achter. Maar doen alsof je de oorzaak van de diaree ZEKER weet vanaf je stoel achter een pc slaat de plank ook behoorlijk mis imo. En ze eten gewoon grote blikken Felix, van de supermarktBrokjes zijn wel hogere kwaliteit, IAMS.
Was zeker niet de bedoeling het helemaal uit te sluiten. Mijn ervaring zegt me dat diaree nogal verschillende stadia heeft, waar mijn katten ook wel iets minder vaste ontlasting hebben met bv. dit weer (veel water drinken), ze gaan ook altijd vol in de zon bv.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ach, zeker weten. Kumba heeft een week, of 2, bijna alleen natvoer gegeten, lijkt me een heel logische oorzaak en zou dus eerst dat bekijken door minder te geven dan dat te laten wezen en allerlei andere dingen proberen te gaan zoeken. Of vind jij dat raar?
Ah, Jazz krijgt RC brok en elke avond een half zakje Iams natvoer. Die Iams bevalt me best
Nee, natuurlijk hoeft dat niet per se, maar grote kans dat het wel zo is. Waarom dan allerlei andere dingen gaan zoekenquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ook niet gezegd dat het door natvoer komt alleen maar dat het kan. Als je het niet vertrouwd altijd naar de DA diarree kan voor uitdroging zorgen en dat wil je niet.
* ferrari_rood spreekt uit ervaring mbt een kat met diarree
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |