Ja dat is verstandig. Ik heb nooit een kat gekend die het geluid van kinderen echt aangenaam vond.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:37 schreef freshy98 het volgende:
Dat idee had ik ook al ja :-)
Het stofzuigen was toch wel een heel grote ervaring voor d'r.
Ze heeft een hele tijd achter de oude computers gezeten, en liep net was weer richting de hal.
Maar die k*tkunderen met loeiende ouders (lege bovenkamer echo'd(spelling??)) schrikken haar wat af nog.
Is ook de reden dat ik die deur liever dicht heb. Hoor ik het wat minder.
Neej, nog niet gelezen. Zal zo even lezen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat is verstandig. Ik heb nooit een kat gekend die het geluid van kinderen echt aangenaam vond.
Leuk hoor. En, heb je al gelezen dat Wabbes terug is? Iedereen is uitgelaten.
Dank jequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat heb jij goed werk verzet zeg. En een prachtig beest.
Edit Westerse vrouwen zijn helemaal niet raar. Ik ben een geboren westerse maar woon al heel lang in Braboland en ik moest juist erg aan de mensen hier wennen.
Fantastisch, zo eigent ze zich steeds meer toe.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:19 schreef freshy98 het volgende:
Net tijdens het drinken halen tijdens een WoW raid haar voor het eerst betrapt op de stoel.
Althans, ik had haar daarnog neit eerder gezien.
Even geaaid. Vond ze heerlijk. Lag te kroelen en nagels overal in te zetten
Die stoel maakt me dat niet uit. En wat ook niet ver ofzo.
Misschien moet je het opbouwen: voor je haar aanraakt, eerst even je hand voor haar houden zodat ze weet dat hij er is, en zodat ze desnoods eerst even kan snuffelen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:30 schreef freshy98 het volgende:
Ja. Alleen aaien vind ze volgens mij nog wat eng.
Over de borst duikt ze helemaal in elkaar bijvoorbeeld.
Als ze voorbij loopt en ik haar rug probeer te aaien dan zakt ze helemaal in elkaar om maar door te kunnen lopen.
Geen idee wat ik daar bij moet denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |