Vrijdag at ze dus meer.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:23 schreef freshy98 het volgende:
Laat thuis gisteravond, en madam vond hetnodig om mij om half 6 in de ochtend
al wakker te maken. Toen om half 7 en toen om half 9.
Om half 9 maar eten gegeven, terwijl ze al best wat op had gisteravond.
Was pas half 12 ofzo thuis, en ze had best wat droge brokjes gegeten.
Gewoon een zakje gedaan en het meeste heeft ze vannacht opgegeten zo te zien.
Vanmorgen een half zakje gedaan.
Ze is in een behoorlijk lange gekke bui. Af en aan.
En maar meelopen de keuken in voor eten. Ze zal toch moeten wachten vrees ik...
Zo druk als ze met het stok met veren speelt lijkt mij niet dat ze last heeft van de tanden.quote:Op maandag 14 september 2009 15:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
Even in de gaten houden, maar normaal gaat ze wel eten als ze honger heeft. Dat ze iets aan haar tanden heeft zou kunnen, maar lijkt me sterk. Even afwachten, waarschijnlijk heeft ze gewoon niet zo'n trek.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:22 schreef freshy98 het volgende:
Kom net thuis, ligt er iets in de deur opening van mijn slaapkamer.
Lijkt op iets wat ze uitgespuugd heeft.
Geen idee wat het verder kan zijn.
[ afbeelding ]
Zoiets als toen bij de deuropening slaapkamer ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:38 schreef freshy98 het volgende:
Op het balkon is ze nog niet geweest.
Heb ik liever ook nog even niet.
Er lopen ook veel andere katten rond buiten, dus ik wacht wel even tot volgend jaar als het weer beter weer word.
De ontlasting is gewoon slap. Hoor ook dat ze het er uit perst.
Ze heeft ook regelmatig hele kleine vlekjes braaksel. Allemaal bruin overigens.
Ook op mijn bed....
Ja, en dan in het holletje zeker. Dat vinden poezen heerlijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 06:10 schreef freshy98 het volgende:
Lijkt er op ja![]()
Volgens mij begint we ook meer bij mij te slapen.
Moet er vandaag extra vroeg uit om naar Amsterdam te gaan. 9 uur daar aanwezig :-(
Word ik wakker, ligt ze tussen mijn benen (een been gestrekt, de ander gebogen er tegen aan)
Wijlen mijn Diva (de Di van Disana) lag graag onder de deken tegen mijn buik aan. Op een dag schoot ze weg en rende de slaapkamer uit. Het bleek dat ze een afschuwelijke wind had gelaten.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:06 schreef ferrari_rood het volgende:
ze heeft het naar d'r zijn bij je.
boy sliep altijd in mijn knieholtes en als hij het warm kreeg kwam hij met zijn kop op mijn kussen liggen en een poot om me heen
Je went daar wel aan, op een gegeven moment ken je al haar geluiden en word je niet meer gewekt.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:17 schreef freshy98 het volgende:
Vanmorgen was ze om half 4 al actief. Niet leuk want ik had gisteren een erg lange dag.
En tegen 8 uur trekt ze mijn wekkerradio uit de vensterbank. Toen moest ik er wel uit...
Lange dag...
Opzich wen je aan de geluiden, maar als ze net zoals die van mij, snachts over je heen gaat lopen, wordt je er toch wakker van. Of je wordt wakker met een kat op je gezicht.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Je went daar wel aan, op een gegeven moment ken je al haar geluiden en word je niet meer gewekt.
wat een lieve foto freshy, ze ligt er heel relaxed bijquote:Op maandag 21 september 2009 00:25 schreef freshy98 het volgende:
Deze foto maakte ik gister nog. Zaterdag dan.
Max inzoomen dus kwaliteit is nog brakker dan normaal.
En het is een gedeelte van de totale foto.
Anywho, vond haar er welrelaxed bij liggen zo.
[ afbeelding ]
Geweldig dat ze bij je komt zitten. Je hebt het prima gedaan, gewoon de tijd gunnen en de poes zelf laten komen.quote:Op maandag 21 september 2009 08:09 schreef freshy98 het volgende:
Ik was er om half 7 al uit om d'r braaksel op te ruimen. Werd wakker van een soort rochelend geluid vlak bij mij. Gelukkig was het op de vloer.
Daarna maar wat gaan lezen. Komt ze eerst op de bank liggen, dan op de stoel en daarna kwam ze tussen mijn benen liggen (zat schuin op de bank). Erg liefen flink spinnend bij het aaien.
Alleen haar super scherpe nagels gaan een beetje makkelijk door een pyjama-broek, maar je moet er wat voor over hebben
Had ik ook nog nooit gedaan (of gehoord), maar wij werden echt constant bekrast door onze Guus. Een collega opperde het nagel-knip-idee. Eerst zelf geprobeerd, maar dat was een erg lastige onderneming met zo'n beweeglijk kitten. Toen ik de dag daarna toch naar de DA moest ook meteen even gevraagd, daar was het een klusje van een halve minuut. Vandaar het ideequote:Op maandag 21 september 2009 17:20 schreef Dawnbreaker het volgende:
Nagels laten knippen bij DA? nog nooit van gehoord. Nog nooit gedaan ook met mijn poes en die heeft nergens last van.
Klopt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:51 schreef Lienzz het volgende:
Verder zag ik Koemba geregeld ook bijten aan haar poten, het leek dan een beetje op nagelbijten, waarschijnlijk doet ze dit nu dus ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |