abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74530620
Neej, ik quote niet de verkeerde.

Het voer dat je broer mee kreeg heet Feline Hypoallergenic.
De DA vertelde mij dat wat ik mee kreeg nog meer zuiver is dan dat.
Daar ga ik dan maar van uit :-)

Ze is nu puur aan de brokken omdat ze het natvoer niet lust.
En daar baalt ze volgens mij best van... Maar is even niet anders.
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
  maandag 9 november 2009 @ 01:28:22 #227
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_74530641
quote:
Op maandag 9 november 2009 01:27 schreef freshy98 het volgende:
Neej, ik quote niet de verkeerde.
Ze is nu puur aan de brokken omdat ze het natvoer niet lust.
En daar baalt ze volgens mij best van... Maar is even niet anders.
Is over het algemeen niet zo erg hoor (zelfs beter, zegt mijn DA); als ze maar eet
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_74963824
nog nieuws over koemba?
<hr>
pi_74967855
Niets bijzonders helaas. Ze is nog steeds aan de dunne.
Heb soms het idee dat het een tikkie steviger is, maar niet meer dan dat.
Normale keutels komen er iig niet uit.

Het huidige speciale voer lijkt dus niet te helpen.
Vrijdag spreek ik de dierenarts weer, en word dan waarschijnlijk poep scheppen drie dagen lang om half 8 in de ochtend :-( Daar word je wel wakker van zeg maar.

Ze lijkt verder wel ok te zijn. lief, ondeugend, strontirritant. Normaal gedrag zeg maar.
Als ik haar achterna zit tot onder het bed heeft ze nu wel soms de neiging om er onder vandaan te sprinten en rond mijn enkels te springen. Lijkt op spelen want ze bijt niet door en nagels worden ook niet diep gezet in benen en handen.
Maar dat ze aan mijn boeken krabt ben ik wel spuugzat!
pi_75231521
De brokken hebben dus niet geholpen. 3,5 week lang de speciale brokken maar de ontlasting blijft slap.
Tikkie minder wellicht omdat ze geen natvoer meer krijgt.

Dat word dus weer drie dagen poep verzamelen om half 8 in de ochtend...
pi_75236945
Kan je je boeken niet zo neer zetten dat als ze er aan gaat krabben er 1 of meer meteen naar beneden vallen ?
Heel lang geleden zat 1 van mijn vorige katten aan mijn box te krabben toen het voorfront los liet, ze schrk haar eigen rot en heeft het nooit meer gedaan.
Ik hoop dat er wat uitkomt van het poeponderzoek zodat het probleem verholpen wordt en anders misschien toch dat carnibest eens proberen ? baat het niet schaden zal het ook niet.
pi_75244907
Ik ga de boeken wel verplaatsen. Kijken of dat helpt.

Carnibest heb ik in het begin van het onderzoeken gehad.
Geen effect.
Daarom hoop ik ook dat het poeponderzoek wat oplevert.
pi_75299080
Heb je de uitslag van het onderzoek?
pi_75300315
Dat komt pas volgende week.

Ik zou het vandaag inleveren, maar madam had geen zin om te poepen overdag/begin van de avond.
Word dus maandag. Weet alleen niet of ze elke avond ophalen voor het lab.
pi_75394958
freshy98 in afwachting van het onderzoek.
pi_75398779
Yup. Gisteravond langs gebracht.
Ze testen op iets (ben de naam er van kwijt, iets moeilijks) en als dat het niet lijkt te zijn nemen ze contasct op om nog op wat anders te onderzoeken.

Ondertussen ben ik toe aan de tweede stok met veren die ze weer helemaal geweldig vind.
Een kattenharenkam vind ze nog wat eng. Gisteren een kant van haar lichaam gedaan terwijl ze bij mij lag, maar zodra ze het ding ziet vind ze het toch wat eng, ondanks dat ze het klaarblijkelijk heerlijk vind als ik de kam gebruik.
pi_75400460
Waarom moet je haar kammen, Freshy? De vacht van een normale huiskat kun je al bijhouden door veel te aaien, bij wijze van. Misschien kun je een zachte borstel proberen als ze de kam niet zo leuk vindt.
Mijn kat geeft altijd kopjes tegen de borstel en gaat dan heel hard en blij spinnen

Benieuwd wat er uit dat onderzoek komt, trouwens. Wanneer krijg je dat te horen?
pi_75403184
Het is geen moeten, ik merk alleen dat ze de laatste weken erg veel haar verliest als ik d'r aai.
Zit dan echt helemaal onder. Ik had begrepen dat met af en toe wat kammen dit wat minder kan worden.

Uitslag verwacht ik ergens deze week. Weet niet precies wanneer.
pi_75404583
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:39 schreef freshy98 het volgende:
Het is geen moeten, ik merk alleen dat ze de laatste weken erg veel haar verliest als ik d'r aai.
Zit dan echt helemaal onder. Ik had begrepen dat met af en toe wat kammen dit wat minder kan worden.

Uitslag verwacht ik ergens deze week. Weet niet precies wanneer.
Als ze zoveel haar verliest is het dan geen idee om haar die kattensnoepjes te geven met gist erin?

Edit: oh nee laat maar dieet moet je niet doen.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_75412088
Ik houd het er op dat het d'r wintervacht is
pi_75413440
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:58 schreef freshy98 het volgende:
Ik houd het er op dat het d'r wintervacht is
Is anders zo'n handschoen niet wat? Ik bedoel dat loszittende haar zal vast vervelend zijn voor d'r en als ze aaien wel fijn vind.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_75415417
Die heb ik dus wel zien hangen, maar lijkt mij zo groot en dat ze daar dan helemaal van schrikt en niet in de buurt meer komt.
Ik heb nu een klein rood kammetje met van die staal dingen er in.
Duurde even voor ik door had hoe ik haar er mee kon aaien, maar na een tijdje vond ze het heerlijk. Zo ze het ding zag natuurlijk.
pi_75499396
Uitslag is dat de infectie oid waar op is gezocht er niet was.
Wat er nu gaat gebeuren is dat ik nieuw voer haal, iets anders dan wat ik al had.
Zal morgen even kijken hoe het nou precies heet. Al die termen zeggen mij ook niet echt wat.

Als dat na een tijd nog niets helpt dan kan er besloten worden een stukje uit de darmen te halen voor onderzoek. Maar, zo zegt de DA, dat is wel een uiterste.
pi_75509047
Wat een gedoe allemaal hè Freshy! Maar ik vind het een compliment waard dat jij zo veel moeite doet voor die lieve kat van je!
pi_75509460
Mja, ik doe meer met een arts voor de kat dan voor mijzelf :-)
In mijn leven tot dusver ben ik drie keer bij een arts geweest (waarvan een keer een terug kom afspraak was). In afgelopen maand al tig keer bij de dierenarts.
pi_75545884
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:21 schreef freshy98 het volgende:
Uitslag is dat de infectie oid waar op is gezocht er niet was.
Wat er nu gaat gebeuren is dat ik nieuw voer haal, iets anders dan wat ik al had.
Zal morgen even kijken hoe het nou precies heet. Al die termen zeggen mij ook niet echt wat.

Als dat na een tijd nog niets helpt dan kan er besloten worden een stukje uit de darmen te halen voor onderzoek. Maar, zo zegt de DA, dat is wel een uiterste.
Geen infectie . Het beste maar weer met de nieuwe voeding.
pi_75555113
Dat is geen probleem. Ze eet bijna alles gelukkig.
Muts drinkt wel heel snel het warme water uit de eetbak en dan blijven de brokken achter.
*zucht*
  zaterdag 12 december 2009 @ 20:42:42 #248
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_75559082
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:31 schreef freshy98 het volgende:
Dat is geen probleem. Ze eet bijna alles gelukkig.
Muts drinkt wel heel snel het warme water uit de eetbak en dan blijven de brokken achter.
*zucht*
Warme water uit de eetbak drinken, herken dat, hier nog eentje.
Wel fijn dat ze bijna alles eet.
pi_75851915
freshy98 hoe is het nu?
pi_75864184
Zoals gewoonlijk eigenlijk.
Ik zag vanmorgen wel wat poep, behoorlijk wat ook, waar dan een stuk normale drol in zit, en de rest dun.
Heb er voor de zekerheid een foto van gemaakt.
Ze doet dat overigens al langer, dus wellicht dat het voer meer en meer aanslaat of iets dergelijks.

Zal morgen ook weer eens een foto posten als ik het niet vergeet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')