Om het een en ander meteen te beantwoorden vanuit Deel 2, Ik gebruik tot nu toe alles hetzelfde.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:22 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Was zeker niet de bedoeling het helemaal uit te sluiten. Mijn ervaring zegt me dat diaree nogal verschillende stadia heeft, waar mijn katten ook wel iets minder vaste ontlasting hebben met bv. dit weer (veel water drinken), ze gaan ook altijd vol in de zon bv.Gewoon goed in de gaten houden, zorgen dat ze genoeg vocht binnen krijgt en experimenteren met ander eten kan altijd. Maar als het te lang door blijft gaan toch even een controle door de arts lijkt me dan.
Gebruik je eigenlijk hetzelfde grint als dat de vorige eigenaar gebruikte, Freshy?
Blikopenaarschap?? Welk blik?quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:43 schreef nokwanda het volgende:
TVPoes. Wil Freshy's lessen in het blikopenaarsschap blijven volgen
Jij bent Kumba's persoonlijke koninklijke pate-blikopenerquote:
Veel te veel werk. Gewoon lipje terug trekkenquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij bent Kumba's persoonlijke koninklijke pate-blikopener
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:27 schreef nokwanda het volgende:
aaaawwwwww, dat is een teken van voorzichtige echte poezenliefde
Wat een heerlijke blije poesquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:17 schreef freshy98 het volgende:
Aangezien er nog geen foto's van Koemba in dit deel staan, bij deze de volgende twee.
De stoel die Koemba zich eigen gemaakt heeft, en het liefst ook op slaapt;
[ afbeelding ]
En Koemba als tochstrip...
[ afbeelding ]
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:29 schreef freshy98 het volgende:
Ja, nu ze de stoel ontdekt heeft lijkt ze weer losser te komen
Als ik maar langs loop dan kroelt ze helemaal. Poten uitgetrekt en maar geaait willen worden (denk ik dan).
Welk paar? Er staat 6 paar op een rij...quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:35 schreef Laura 2000 het volgende:
Je hebt je schoenen andersom gezet op de tweede foto
Hmm, ff een groot zwart vierkant in editten merk ik al wel...quote:
Hahaha.quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:48 schreef freshy98 het volgende:
Zag wel mijn afvoerstop uit de badkamer in de woonkamer liggen...
Maar wie wil je dat ik geloof dan? Een gebruiker van een forum of een arts?quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:08 schreef Harajuku. het volgende:
Wtf
Beesten horen stevige drollen te hebben, en je moet gewoon uitzoeken waar dat vandaan komt, niet de symptomen bestrijden.
precies, gewoon dat eens proberen. baat het niet dan schaad het nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:24 schreef kasper het volgende:
Haal anders een zak speciaal dieetvoer bij de dierenarts en kijk of het helpt.
Misschien heb ik erover heengelezen, maar heb je ook harde brokjes staan naast het natvoer dat je haar geeft? Bij mij kunnen de katten daar altijd van eten en ik ben zeer tevreden met Prins brokjes.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:33 schreef freshy98 het volgende:
Dat was mijn idee ook. Gewoon iets anders proberen.
Gaat deze week niet lukken, daarom ga ik in de supermarkt iig naar dat Purina spul kijken wat mijn neef aan zijn kat geeft. Of hij heeft iets van het C1000 huismerk, maar goed. Komt op hetzelfde neer.
Ik geloof de dokter heus wel dat het geen probleem is, maar als ik haar vaste ontlasting kan geven lijkt mij dat over het algemeen wel iets beter. Zelf ben ik ook niet blij als ik iedere dag aan de dunne ben.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:44 schreef Harajuku. het volgende:
Dus je gelooft mij niet maar doet wel wat ik zou doen, en obviously niet wat de dokter zegt. Okai.
Er staat altijd een bakje met brokken naast. Purina Adult of Indoor. Beetje afwisseling.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien heb ik erover heengelezen, maar heb je ook harde brokjes staan naast het natvoer dat je haar geeft? Bij mij kunnen de katten daar altijd van eten en ik ben zeer tevreden met Prins brokjes.
Zal het eens proberen. Betwijfel alleen of ik d'r al mag oppakken...quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:11 schreef Atreidez het volgende:
Weeg r ook ff, en dan over een weekje nog een keerKan je dat ook meteen controleren. Voor de duidelijkheid, jezelf wegen met kat, en dan jezelf wegen zonder kat als ze niet stil wil zitten op de schaal.
quote:Op donderdag 3 september 2009 07:46 schreef freshy98 het volgende:
Net voor de eerste keer dat Koemba bij mij op bed kwam.
Beetje rond lopen eerst en toen echt geaaid willen worden enzo :-)
Echt fantastisch! Voelde je je ook vereerd?quote:Op donderdag 3 september 2009 07:46 schreef freshy98 het volgende:
Net voor de eerste keer dat Koemba bij mij op bed kwam.
Beetje rond lopen eerst en toen echt geaaid willen worden enzo :-)
Ik voel mij zeer vereerd dat ik als personeel van Queen Koemba haar op mijn bed mag verwelkomenquote:Op donderdag 3 september 2009 12:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt fantastisch! Voelde je je ook vereerd?
Mijn nieuwe poes Mathilda speelt nu ook, het lieft met het kabeltje van mijn muis.
Hoe jong/oud is de kat die jullie nu hebben?quote:Op donderdag 3 september 2009 12:45 schreef M0nr03 het volgende:
super om te lezen hoe het met Koemba/kumba gaat.
mijn vriend en ik hebben vorige week zaterdag een kat uit het asiel gehaald. de medewerkers hadden erbij verteld dat ze een beetje bangig was en dat we haar rustig moesten laten wennen.
ik had me een beetje ingesteld in een kumba meets freshy, maar ze zat diezelfde avond al bij mij op schoot![]()
zo te lezen gaat het met jullie 2 ook de goede kant op!
Ja he? Wij zijn helemaal verguld bij elke stap vooruit die ze maakt. Terwijl dat allemaal niet even handig is, ze heeft sinds een paar dagen bijvoorbeeld mijn muismat ontdekt dus dat zit danig in de weg.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:08 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Ik voel mij zeer vereerd dat ik als personeel van Queen Koemba haar op mijn bed mag verwelkomen
weten we niet precies, ze is een aanlopertje dus geen verdere informatie.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:11 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Hoe jong/oud is de kat die jullie nu hebben?
Tof om te lezen dat het bij jullie zo snel gaat.
Heb je topic gelezen. Mooi ding.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:20 schreef M0nr03 het volgende:
[..]
weten we niet precies, ze is een aanlopertje dus geen verdere informatie.
ze schatten haar iets meer dan een jaar, vanwege haar kleine magere verschijning.
Ik laat Jazz altijd met rust in zijn gekke bui, hij heeft dan toch geen zin om lief te doen en gaat dus inderdaad meppen en kwispelen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:10 schreef JufMariska het volgende:
Ik zou zeggen speels. Bij irritatie lopen katten vaak ook wel gewoon weg.
Vlak na het gekke kwartiertje? Krankzinnigheidquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:42 schreef freshy98 het volgende:
Volgens mij heeft ze net voor de eerste echte keer de gekker vijf minuten gehad.
Rare geluiden maken, rond rennen, veel spelen
Enige wat ik bij katten nog steeds niet begrijp of kan inschatten, als ze vlak erna op de grond liggen op hun zij en met de staart langzaam zwiepen op de grond.. Ik steek mijn hand uit om te aaien, en zodra ik d'r aanraak probeert ze mijn hand te grijpen. Met d'r nagels.
Is dat nou speels zijn of irritatie van blijf weg?
Lol, stok met veren. Wat zijn poezen toch snel tevreden he, een hapje, een plekje, een speeltje.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:12 schreef freshy98 het volgende:
Gisteren de eerste van twee dozen binnen gekregen.
De doos met plank en veren op stok geval.
De plank vind ze nog vreemd. Komt wel.
De stok met veren vind ze uiteraard geweldig.
Het heeft zelfs de nacht overleeft. Ik vrees alleen voor vandaag ;-)
Hopelijk komt de krabpaal vandaag binnen.
Zullen de buren leuk vinden.
Wel vaag dat een doos gister binnen komt en de andere doos een andere dag.
Zelfde bestelling, ook in dezelfde mail twee T&T codes gekregen...
Hahaha, dat heb ik ook. Mijn muis en muismat worden urenlang bezet en mijn telefoon is al weet ik hoe vaak van tafel gegooid. Toch blijf ik het corrigeren steeds uitstellen onder het motto 'ze is nog nieuw'.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:55 schreef freshy98 het volgende:
Oh, dat heeft Koemba ook.
En ze is best eigenwijs. Ze blijft op de centerspeaker kruipen en dan proberen mijn TV te krabben.
Eergister lag ze er ook weer. Ging ze echt uitgebreid liggen en als ik d'r dan probeerde weg te jagen probeert ze nog te bijten ook.
En ik durf nog niet echt "hardhandig" te worden....
*zucht*
Indrukwekkend.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:07 schreef freshy98 het volgende:
De krabpaal is binnen. Om te zeggen dat ie groot is, is een understatement...
Ding iets groter dan mij! En ik ben 1m82.
Koemba zit nog ergens weggedoken. Beetje bang van het stoefzuigen en karton (grote doos) uit elkaar snijden.
Behold! The behemoth (for a little kitty)
[ afbeelding ]
Handig voor in mijn nieuwe grotere huis. Over een jaar of twee![]()
Ik sla d'r niet. Blijft een dier. Maar opstaan en even boos kijken helpt ook.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Hahaha, dat heb ik ook. Mijn muis en muismat worden urenlang bezet en mijn telefoon is al weet ik hoe vaak van tafel gegooid. Toch blijf ik het corrigeren steeds uitstellen onder het motto 'ze is nog nieuw'.
Heb je gelijk inquote:Op woensdag 9 september 2009 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Indrukwekkend.
Éigenlijk he, éigenlijk... kunnen er best wel twee katten op zo'n ding!
(rent hard weg)
Toch fantastisch dat je zoiets voor je beestje over hebt.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:21 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Heb je gelijk inMaar nu de Behemoth in mijn huis staat kan er geen andere poes meer bij.
Kan niet eens normaal mijn wasrek er neerzetten....
Ik heb een nieuw huis nodig.
Plantenspuit al geprobeerd? Niks hardhandigs aan, maar werkt als een tierelier met kattenquote:Op woensdag 9 september 2009 14:55 schreef freshy98 het volgende:
Oh, dat heeft Koemba ook.
En ze is best eigenwijs. Ze blijft op de centerspeaker kruipen en dan proberen mijn TV te krabben.
Eergister lag ze er ook weer. Ging ze echt uitgebreid liggen en als ik d'r dan probeerde weg te jagen probeert ze nog te bijten ook.
En ik durf nog niet echt "hardhandig" te worden....
*zucht*
Met papier 'frotselen' terwijl je opspringt helpt ook erg goed.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:44 schreef freshy98 het volgende:
Ik heb geen plantenspuit. Maar eens halen.
Alleen minder om elektrische met water te bespuiten...
Hmm. Leren richten....ook een kunst.
Ja keihard kreukelen terwijl je opspringtquote:Op woensdag 9 september 2009 22:53 schreef freshy98 het volgende:
Alsof je het oprolt bedoel je? Of gewoon in elkaar kreukelt?
Tja het is een kat hequote:Op zondag 13 september 2009 17:51 schreef freshy98 het volgende:
Hmm, ze heeft nu al twee dagen weinig gegeten.
Ze begint er wel aan, maar eet niet echt veel.
Ze lijkt wel wel ok te zijn. Komt regelmatig langs en na het eten wast ze zich.
Ook als ik de keuken in loop staat ze meteen om me heen te draaien.
Ze heeft net een beetje gegeten en ging meteen de catcave in om er te liggen.
Beetje apart allemaal.
Ja je hebt die zakjesinhoud tegenwoordig in veel soorten structuur. Mijn wat oudere katten vinden juist die gelei heel lekker.quote:Op zondag 13 september 2009 19:41 schreef freshy98 het volgende:
OkBlij te horen dat Koemba er niet deenige is in dan.
Ze heeft net wel weer wat gegeten. Zag wel dat de gelei een grote klont was, dus at ze het niet.
Heb het wat versneden. Kijken wat ze doet.
Valt me trouwens op dat die Purina zakjes een dikke gelei hebben terwijl de Kittekat (doos met 12 zakjes, 4 smaken) veel losser is. ofzoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |