Voordat je vlees gaat koken en groentes gaat geven check even het Carnibest topic.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:23 schreef freshy98 het volgende:
Ben net terug van de dierenarts. Koemba gedroeg zich uitstekend. Wel veel trillen natuurlijk.
Ze heeft twee prikken gehad en iets in de nek. Iets nieuws volgens mij, maar leek op van die vlooien spul, maar dan speciaal voor haar probleem.
Ik heb nu weer speciaal voer mee gekregen. Zit geen eiwitten in, maar iets anders.
Nat en brok. Het zou daarmee vanavond heden iedere dag beter moeten gaan.
Is dat volgende week nog niet zo dan gaan we op weer ander voer over (hert met boontjes of erwten. ben het even kwijt).
Afwachten dus.
Nee, dat is goed. Moet je gewoon doen. De DA geeft dat met een redenquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:56 schreef freshy98 het volgende:
Vlees koken? Ik geef Koemba wat de dierenarts aangeeft. Is dat vreemd?
Nee hoor, succes , dat je nu de juiste voeding hebt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:56 schreef freshy98 het volgende:
Wacht maar even af wat de DA zegt. Het is alleen dat ik niet zie dat een 100% carnivoor groente moet hebben. Daar zal z'n spijsvertering niet echt van verbeteren imho.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:56 schreef freshy98 het volgende:
Hij is toch al bij de DA geweestquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:57 schreef nieslief het volgende:
[..]
Wacht maar even af wat de DA zegt. Het is alleen dat ik niet zie dat een 100% carnivoor groente moet hebben. Daar zal z'n spijsvertering niet echt van verbeteren imho.
Even in geknipt voordat je me verkeerd gaat begrijpen.quote:
Lijkt me wel verstandig .quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Breng m nou niet nodeloos in verwarring mensenVolgens mij moet ie eerst het advies van de DA gewoon maar eens opvolgen.
Dat zeg ik dus ook. Maar zodra de DA begint over hertevlees met groente gaat het bij mij gewoon kriebelen want ik wil graag dat ze heeeeel lang nog van Koemba in goede gezondheid kan genieten. En met hertevlees alleen (die groenten neem ik niet serieus want daar heeft een kat niks aan want die is 100 % carnivoor) komt Koemba gewoon tekort en zal ze uiteindelijk eerder ziek worden.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Breng m nou niet nodeloos in verwarring mensenVolgens mij moet ie eerst het advies van de DA gewoon maar eens opvolgen.
Hij (Freshy is een hij) gaat eerst het speciale voer van de DA geven. Dat is nat voer en brok.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:23 schreef freshy98 het volgende:
Ben net terug van de dierenarts. Koemba gedroeg zich uitstekend. Wel veel trillen natuurlijk.
Ze heeft twee prikken gehad en iets in de nek. Iets nieuws volgens mij, maar leek op van die vlooien spul, maar dan speciaal voor haar probleem.
Ik heb nu weer speciaal voer mee gekregen. Zit geen eiwitten in, maar iets anders.
Nat en brok. Het zou daarmee vanavond heden iedere dag beter moeten gaan.
Is dat volgende week nog niet zo dan gaan we op weer ander voer over (hert met boontjes of erwten. ben het even kwijt).
Afwachten dus.
Kap jij nou eens met dierenarts spelen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:50 schreef Harajuku. het volgende:
Goedzo poes, ga maar aan de brokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |