abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72314118
Ik wil even mijn gal uit spuwen over de vriendin van mn beste vriend. Ze beschuldigd mij er al een paar maanden van dat ik probeer te stoken in haar relatie met hem. Een hele tijd geleden (7 maanden) hadden we voor het eerst ruzie hierover, maar toen hebben we het min of meer uitgepraat.

Van april t/m vorige week woonde ik in Portugal. 2 maanden terug werd ik opeens door een andere vriendin ook van stoken beschuldigd. Zomaar uit het niets.Vorige maand kwam mijn beste vriend me opzoeken in Portugal. Zijn vriendin was het daar niet mee eens, en sinds hij in Portugal is geweest negeert ze me. Maar een week of 3 geleden (vlak voor ik weer terug naar Nederland kwam) werd ik opnieuw door zijn vriendin beschuldigd. Klink ingewikkeld en ik wordt er ontzettend moe van.. Ik wordt al 7 maanden meerdere keren beschuldigd van stoken in de relatie van mijn beste vriend. 7 maanden, waarvan ik er 5 helemaal in Portugal zat. Hoe kan ik dan in vredesnaam stoken? En bovenal: wat voor reden zal ik daarvoor hebben?

Ik was goed bevriend met zijn vriendin en die andere meid, die me ook van stoken heeft beschuldigd. Zomaar opeens, want er is helemaal niks voorgevallen.

Nu denk ik dat ze (zijn vriendin, die ene meid en nog een paar mensen die mij niet mogen) mijn beste vriend tegen MIJ hebben opgestookt. Sinds ik terug ben in Nederland heeft hij me niet een keer gebeld. Zaterdag vierde ik mijn 18e verjaardag en belde hij op het laatste moment af met een of andere kutsmoes. Nu hebben we dus ruzie.

Ik weet niet wat ik nu moet doen. Het zit me echt hoog dat ik al maanden wordt beschuldigd dat ik hun relatie kapot wil maken. Moet ik de vriendschap nog een kans geven? Voor hem ben ik al die tijd aardig gebleven tegen zijn vriendin, maar bij mij heeft ze het verpest. Als ik erover begin zal hij waarschijnlijk partij kiezen voor zn vriendin, dus ik win er niets mee. Ik merk dat er door dit hele gedoe een hoop veranderd is en ik wil echt dat we vrienden blijven. Wat kan ik doen?

Wat is jullie mening hierover(behalve dan dat het erg kinderachtig is voor een groep vrienden van tussen de 18 en 20 jaar oud)?
pi_72314287
Je moet het loslaten vind ik ... je vriend en zijn vriendin (vooral de laatste) schijnen geen "eigen"vrienden te kunnen of willen hebben.
Ik vind dat ieder mens zelf mag bepalen met wie hij of zij omgaat en dat een vriendin of vriend slechts een mening mag geven over de vriendschap .
Je vriend heeft duidelijk voor zijn vriendin gekozen en laat hem dan zelf zijn neus stoten.. of niet.
  maandag 31 augustus 2009 @ 22:57:14 #3
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_72326328
Kickje R&P, sterkte ermee TS, ik kan je geen raad geven want ik denk dat het per persoon verschilt, en ik heb (gelukkig) nog nooit in zo'n situatie gestaan.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_72327536
Idd ik ook niet
Verder kan ik je er niet mee helpen. Als je wilt zou ik een normaal gesprek beginnen onder 6/8 ogen en overleg voeren. Ik weet niet hoeveel waarde hij heeft voor jou, anders zou ik hem lekker laten stikken. Ben het wel eens dat vrienden leuker zijn zonder vriendin. Het verandert de relatie weer, en ze zijn ineens druk met hun chick. Vrijgezellen vrienden zijn veel beter, helemaal in de discotheek/kroeg
pi_72327740
Tja ik vind dit probleem toch niet complex. M.i. kunnen er twee dingen aan de hand zijn. Jij houdt vanalles achter en zij heeft reden om jou te betichten van stoken, of ze blaat onzin en wanneer je haar om feiten vraagt klapt ze dicht en lul je haar zo onderuit. Ik zie het probleem niet. Wat mij betreft moet iemand een mening kunnen onderbouwen, kunnen ze dat niet dan hebben ze meteen geen punt, en dus geen reden om kwaad te zijn. Ik ben erg benieuwd waarom ze denkt zegt of vindt dat jij stookt.
pi_72327859
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 23:30 schreef RRGJL het volgende:
Tja ik vind dit probleem toch niet complex. M.i. kunnen er twee dingen aan de hand zijn. Jij houdt vanalles achter en zij heeft reden om jou te betichten van stoken, of ze blaat onzin en wanneer je haar om feiten vraagt klapt ze dicht en lul je haar zo onderuit. Ik zie het probleem niet. Wat mij betreft moet iemand een mening kunnen onderbouwen, kunnen ze dat niet dan hebben ze meteen geen punt, en dus geen reden om kwaad te zijn. Ik ben erg benieuwd waarom ze denkt zegt of vindt dat jij stookt.
Mee eens. Bovendien vind ik het een beetje vreemd dat die maat van je niet kan zeggen hoe ze erbij komen. Ze zal toch wel met haar vriend erover gesproken hebben?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_72329526
Ik zou ze gewoon even lekker met rust laten. Alles wat jij nu doet is verkeerd in de ogen van de vriendin en dat kan alleen maar tegen je werken omdat je vriend op dit moment naar haar luistert en niet naar jou. Zorg dat zij geen kansen krijgt om het verder uitelkaar te drijven.

Probeer gewoon over een tijdje weer kontakt op te nemen met je vriend.
pi_72410709
Probeer contact te zoeken met die vriend. en zeg hem dat je merkt dat er spanningen zijn en daar graag over wilt praten.
Als zijn vriendin jou inderdaad niet mag zal ze druk uitoefenen op hem om contacttussen jullie te vermijden.

Nu weet ik niet hoe sterk jullie vriendschap is en hoe sterk die vriend in zijn eigen schoenen staat
want dat kan ook heel erg meespelen.

echte vriendschap komt altijd weer goed. (al kan er wat tijd overheen gaan)
pi_72411146
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 23:30 schreef RRGJL het volgende:

Valt niets aan toe te voegen eigenlijk.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_72411337
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:51 schreef Karammel het volgende:

[..]

Valt niets aan toe te voegen eigenlijk.
Ik denk dat in dit geval de twee vrienden goed met elkaar moeten praten. Het onderuit schoppen van die vriendin zal alleen maar als extra stokken worden gezien.

Zorg voor duidelijkheid met je beste vriend. Zodra je het met elkaar duidelijk hebt zal zij zich uiteindelijk wel schikken.
pi_72412624
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:56 schreef SpiderWeb het volgende:

[..]

Ik denk dat in dit geval de twee vrienden goed met elkaar moeten praten. Het onderuit schoppen van die vriendin zal alleen maar als extra stokken worden gezien.

Zorg voor duidelijkheid met je beste vriend. Zodra je het met elkaar duidelijk hebt zal zij zich uiteindelijk wel schikken.
Je kan het op verschillende manieren aanpakken inderdaad. Belangrijk lijkt me wel dat je niet met verwijten gaat rondstrooien, maar dat je het bij jezelf houdt. Ligt er een beetje aan hoe het loopt of je dit beter met alleen die vriend of ook met zijn vriendin erbij moet bespreken. Doet er ook eigenlijk niet zoveel toe.

Al vind ik het wel raar dat TS al door 2 vriendinnen wordt verweten dat hij aan het stoken is in de relatie. Je zou haast vermoeden dat ze je óf iets proberen te flikken of dat er echt iets aan de hand is.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_72413743
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 @ 17:15 schreef Jordiaantje het volgende:
Ik was goed bevriend met zijn vriendin en die andere meid, die me ook van stoken heeft beschuldigd. Zomaar opeens, want er is helemaal niks voorgevallen.
Oeh, TS heeft er wat moeite mee dat hij diep in de friends-zone zat en dat zijn maat er met die meid vandoor ging.
pi_72438120
Ik heb al met hem gesproken, en ik heb hem dus wel het een en ander verweten. O.a dat mijn naam al maanden vuil wordt gemaakt (zonder enige aanleiding) door zijn vriendin en nog een paar mensen, en dat hij naar mijn idee zijn oren erg naar hun laat hangen. Tja..ik had zoiets: mannen onder elkaar dus straight to the point.. Hij geeft toe dat zijn vriendin mij niet mag, maar ontkent dat hij iets tegen me heeft en dat ik niet zo onzeker moet zijn.

Misschien ben ik onzeker, maar ik merk dat hij anders doet als we chillen. Ook hoe die af en toe reageert als ik iets zeg. Afstandelijk, ongemakkelijk en onzeker..alsof ik een vreemde voor me ben. Hij vroeg me ook een keer of hij me wel echt kan vertrouwen. Ik bedoel maar..zoiets vraag je niet aan je beste vriend(en). Maar volgens hem dan vat ik het allemaal verkeerd op omdat IK onzeker ben haha.

Ik heb nu gezegd dat ik effe een tijd geen zin meer in hem heb. Ik ben namelijk ONZEKER en kan niet zo goed tegen vaag gedrag van vrienden
pi_72438625
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 17:51 schreef Jordiaantje het volgende:
Ik heb al met hem gesproken, en ik heb hem dus wel het een en ander verweten. O.a dat mijn naam al maanden vuil wordt gemaakt (zonder enige aanleiding) door zijn vriendin en nog een paar mensen, en dat hij naar mijn idee zijn oren erg naar hun laat hangen. Tja..ik had zoiets: mannen onder elkaar dus straight to the point.. Hij geeft toe dat zijn vriendin mij niet mag, maar ontkent dat hij iets tegen me heeft en dat ik niet zo onzeker moet zijn.

Misschien ben ik onzeker, maar ik merk dat hij anders doet als we chillen. Ook hoe die af en toe reageert als ik iets zeg. Afstandelijk, ongemakkelijk en onzeker..alsof ik een vreemde voor me ben. Hij vroeg me ook een keer of hij me wel echt kan vertrouwen. Ik bedoel maar..zoiets vraag je niet aan je beste vriend(en). Maar volgens hem dan vat ik het allemaal verkeerd op omdat IK onzeker ben haha.

Ik heb nu gezegd dat ik effe een tijd geen zin meer in hem heb. Ik ben namelijk ONZEKER en kan niet zo goed tegen vaag gedrag van vrienden
ik denk eerder dat zijn vriendin aan het stoken is geweest in jullie vriendschappelijke relatie. Want voordat zij er te pas kwam, was er niks aan het handje!
Zij wil hem voor zichzelf, niet delen met vrienden, totaal onder de plak wil ze hem hebben?
Jij hebt als vriend toch het recht om hem regelmatig te zien?
pi_72438745
loslaten: Beste vriend kan ook keuzes maken. Is waarschijnlijk niet echt een beste vriend maar een toevallige passant
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
  vrijdag 4 september 2009 @ 18:21:37 #16
3542 Gia
User under construction
pi_72438959
Wat zijn de dingen die jij ziet als uitingen van vriendschap? Vind jij dat hij met jou mee op stap moet gaan, mannen onder elkaar, bijvoorbeeld? Wil je graag met hem alleen op vakantie, zonder de meiden? Misschien is het een oplossing om zelf een vriendin te zoeken, kun je met z'n vieren wat ondernemen.

Ook moet je je erbij neerleggen dat jij niet meer de belangrijkste bent. Die tijd komt voor iedereen. Ik heb zelf één hele goede vriendin die ik vrijwel nooit zie en een heleboel vriendinnen met kinderen van de leeftijd als die van ons, die ik vrijwel wekelijks zie. Toch weet die ene vriendin dat ze hier altijd terecht kan, zelfs midden in de nacht. En andersom ik ook bij haar. Zij heeft nu hele andere interesses en bezigheden, waardoor wij niet veel met elkaar ondernemen, maar de vriendschap blijft.

Leg je erbij neer dat je vriend nu de voorkeur geeft aan zijn vriendin. Neem effe afstand, wacht op een uitnodiging van hen. Dan komt het wel goed.
pi_72616503
tvp
pi_72617732
Kan het toch niet laten om te reageren.
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 17:51 schreef Jordiaantje het volgende:Ik heb nu gezegd dat ik effe een tijd geen zin meer in hem heb. Ik ben namelijk ONZEKER en kan niet zo goed tegen vaag gedrag van vrienden
Terwijl jij andere mens(en) psychisch niet in orde noemt.
quote:
Wat is jullie mening hierover(behalve dan dat het erg kinderachtig is voor een groep vrienden van tussen de 18 en 20 jaar oud)?
Verder liep TS daadwerkelijk wel te stoken. Vriendin van zijn 'goede' vriend is in werkelijkheid zijn nicht. Vriend kwam TS in Portuga om TS als goede vriend opzoeken omdat TS dat verzocht. In die tijd heeft TS op hyves tegen zijn nicht lopen zeggen dat haar vriendje 'iets moest opbiechten' (heel vals dus, wie is hier kinderachtig?) Eerste reactie van een normaal mens zou zijn 'flikflooien met een ander meisje' waardoor paniek en heisa ontstaat. Achteraf blijkt het dus een grap te zijn. HILARISCH JONGEN! Niet dus.

Verder ga ik er geen woorden aan vuil maken. Maar het lijkt me duidelijk, TS heeft geen enkele recht om te oordelen over mensen.

Gericht aan TS: dit topic zal bij desbetreffende mensen terecht komen. En de eerste reactie is al niet erg positief.
  donderdag 10 september 2009 @ 17:55:17 #19
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_72618184
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:38 schreef Cahir het volgende:
[..]

Terwijl jij andere mens(en) psychisch niet in orde noemt.
[..]

Verder liep TS daadwerkelijk wel te stoken. Vriendin van zijn 'goede' vriend is in werkelijkheid zijn nicht. Vriend kwam TS in Portuga om TS als goede vriend opzoeken omdat TS dat verzocht. In die tijd heeft TS op hyves tegen zijn nicht lopen zeggen dat haar vriendje 'iets moest opbiechten' (heel vals dus, wie is hier kinderachtig?) Eerste reactie van een normaal mens zou zijn 'flikflooien met een ander meisje' waardoor paniek en heisa ontstaat. Achteraf blijkt het dus een grap te zijn. HILARISCH JONGEN! Niet dus.

Verder ga ik er geen woorden aan vuil maken. Maar het lijkt me duidelijk, TS heeft geen enkele recht om te oordelen over mensen.

Gericht aan TS: dit topic zal bij desbetreffende mensen terecht komen. En de eerste reactie is al niet erg positief.
Ah, bekenden! Nu wordt het pas écht interessant
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  donderdag 10 september 2009 @ 19:07:14 #20
3542 Gia
User under construction
pi_72620492
Meer details!!! Kom op......
pi_72620951
Kinderachtig??? wen er maar aan.....

Vrienden heb je voor het leven.... en of een vriendin/vriend op je 18e je laatste zal zijn is nog maar even af wachten

Dus dat je goed contact met je beste maat wil houden is gewoon terecht en dat wijf moet niet zeiken
I'm not the man you think I am!
  donderdag 10 september 2009 @ 19:21:11 #22
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72621028
Whehehe. TS loopt te stoken in de relatie van zijn nicht. Waarom?
Resistance is futile
  donderdag 10 september 2009 @ 19:29:07 #23
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_72621316
quote:
Gelijk heb je.

Dit zijn toch de beste topics, waar een andere kant van het verhaal wordt getoond. Ik had al het idee dat TS zichzelf in zijn verhaal wat rooskleuriger en onschuldiger neerzette dan het in werkelijkheid was.

More juicy details are in order.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 10 september 2009 @ 19:29:53 #24
259412 Seven.of.Nine
pi_72621332
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 18:09 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik denk eerder dat zijn vriendin aan het stoken is geweest in jullie vriendschappelijke relatie. Want voordat zij er te pas kwam, was er niks aan het handje!
Zij wil hem voor zichzelf, niet delen met vrienden, totaal onder de plak wil ze hem hebben?
Jij hebt als vriend toch het recht om hem regelmatig te zien?
Prima inschatting hoor!
Resistance is futile
  donderdag 10 september 2009 @ 19:32:47 #25
259412 Seven.of.Nine
pi_72621411
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:29 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Gelijk heb je.

Dit zijn toch de beste topics, waar een andere kant van het verhaal wordt getoond. Ik had al het idee dat TS zichzelf in zijn verhaal wat rooskleuriger en onschuldiger neerzette dan het in werkelijkheid was.

More juicy details are in order.
Ik hoop eigenlijk dat zijn nicht zich komt melden.

Hoi nicht van TS!

Ik hoop dat jij van een betere tak van de familie bent. . En ik hoop ook dat je vriend snapt wat voor een dom stuk vreten TS eigenlijk is. En check gelijk even het topic over je oom en tante.
Resistance is futile
pi_72621679
TS is weer eens gevlogen

Ik zou die vriend gewoon effe links laten liggen, misschien dat het hem dan begint te dagen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72622590
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
TS is weer eens gevlogen

Ik zou die vriend gewoon effe links laten liggen, misschien dat het hem dan begint te dagen
Hij verdient het niet eens om desbetreffende persoon als vriend te hebben. Hij en haar vriendin hebben ontiegelijk veel voor hem gedaan en waren zeer tolerant over zijn naaistreken.
  donderdag 10 september 2009 @ 21:55:55 #28
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_72626883
Praten.

Ga eens met je vriend en zijn vriendin om de tafel zitten. Bespreek op een normale manier waarmee je zit. Zeg dus dat je stookt in hun relatie volgens die meid en vraag waarom ze dat vindt. Praat erover dat het niet je bedoeling is en praat het rustig uit, ga niet boos op elkaar worden of verwijten maken want dan maak je het alleen maar erger.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_72628726
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:55 schreef Luxuria het volgende:
Praten.

Ga eens met je vriend en zijn vriendin om de tafel zitten. Bespreek op een normale manier waarmee je zit. Zeg dus dat je stookt in hun relatie volgens die meid en vraag waarom ze dat vindt. Praat erover dat het niet je bedoeling is en praat het rustig uit, ga niet boos op elkaar worden of verwijten maken want dan maak je het alleen maar erger.
ruzies uitpraten met vrouwen??? serieus.... kan je ook maar één succesvol voorbeeld noemen?
I'm not the man you think I am!
  vrijdag 11 september 2009 @ 01:34:09 #30
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_72632670
Leuke rel wel. Maar de vriend moet ook niet al te veel janken als er een keer een flauw grapje op Hyves wordt geplaatst.

De info is een beetje matig maar het lijkt erop dat het nergens over gaat en dat alle betrokkenen eens een beetje moeten chillen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_72633009
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:06 schreef Cahir het volgende:

[..]

Hij verdient het niet eens om desbetreffende persoon als vriend te hebben. Hij en haar vriendin hebben ontiegelijk veel voor hem gedaan en waren zeer tolerant over zijn naaistreken.
Wie ben jij dan in dit verhaaltje? En noem eens concrete voorbeelden, wat er precies is gebeurd, want:
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 17:15 schreef Jordiaantje het volgende:
Nu denk ik dat ze (zijn vriendin, die ene meid en nog een paar mensen die mij niet mogen) mijn beste vriend tegen MIJ hebben opgestookt.
De waarheid zal waarschijnlijk wel zoals altijd in het midden liggen.
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 01:34 schreef eleusis het volgende:
Leuke rel wel. Maar de vriend moet ook niet al te veel janken als er een keer een flauw grapje op Hyves wordt geplaatst.
Inderdaad ja.
  vrijdag 11 september 2009 @ 11:15:31 #32
206580 Luxuria
pi_72637776
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:43 schreef l3laster het volgende:

[..]

ruzies uitpraten met vrouwen??? serieus.... kan je ook maar één succesvol voorbeeld noemen?
Duh, vrouwen praten het juist uit, zeker als je vriendinnen bent.
pi_72638384
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:06 schreef Cahir het volgende:

[..]

Geef ons dan eens wat achtergrondinformatie.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_72638473
Ja, een tvp dus.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_72638557
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 11:44 schreef Kluts het volgende:
Ja, een tvp dus.
pi_72638597
  vrijdag 11 september 2009 @ 12:05:30 #37
3542 Gia
User under construction
  vrijdag 11 september 2009 @ 14:07:09 #38
206580 Luxuria
pi_72642362
Weirdo
pi_72642756
quote:
In die tijd heeft TS op hyves tegen zijn nicht lopen zeggen dat haar vriendje 'iets moest opbiechten'
TS schopt zijn vrienden ook voor de grap in de noten of niet?
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_72644290
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 01:34 schreef eleusis het volgende:

De info is een beetje matig maar het lijkt erop dat het nergens over gaat en dat alle betrokkenen eens een beetje moeten chillen.
Inderdaad. Als je van een flauw grapje een grote ruzie gaat maken is er toch meer aan de hand.
pi_72707339
Oh jee, er is een bekende opgedoken die zich aan mij persoonlijk niet bekend durft te maken Wat is de wereld toch klein, inlcusief de denkwijze van bepaalde mensen..

Voor die bekende die vrolijk zit mee te lezen maar te laf is om rechtstreeks tegen mij te zeggen wat hem dwarszit, zal ik dan ook het één en ander clear maken via het fok. Ten eerste een vraag die wellicht bij veel lezers als eerste zijn opgekomen: Wat wordt ik er beter van als mijn beste vriend en mn nichtje uit elkaar gaan? Tweede vraag: hoe kan ik stoken als ik 5 maanden helemaal in PORTUGAL zit? In die krabbel via hyves stond letterlijk "verder ga ik je niets vertellen over wat wij hier doen, dat moet .... ZELF maar opbiechten vertellen"

Vrienden onder mekaar noemen dat...een GRAPJE. Ik kan goed begrijpen dat mijn nichtje niet dezelfde humor heeft en het dus een flauwe grap vind, maar laten we eerlijk zijn: Is DAT reden genoeg om een vriend te betichten van stoken? Als mijn nichtje daardoor in paniek raakt en meteen denkt dat haar partner vreemd gaat, dan is ze wel erg onzeker over haar relatie Wat zo bekrompen is, dat iedereen gewoon tegen mij doet alsof er NIETS aan het handje is. Maarr via msn en (nu zelfs via een FORUM) wordt ik al maanden beticht van stoken. In-en-in triest..

Nog bekrompener: Als die twee een ruzietje met elkaar hebben, komt mijn nichtje advies vragen aan haar "grote ZELFVERZEKERDE neef" over hoe het probleem moet worden opgelost. Dan mag ik blijkbaar wél een vriend zijn die zich moet mengen in haar relatie..

Men ziet alleen wat ze willen zien. Wilt men zien dat ik een LUL ben, dan is ALLES wat ik doe/zeg/denk verkeerd in die ogen. Al verhuis ik voor 5 jaar naar China, dan blijf ik de boosdoener. Ik heb nooit een eerlijke kans gekregen en alle positieve dingen worden snel vergeten of ook als negatief opgevat.

Ik had zelf eerst een relatie waar diezelfde vrienden zich ook soms ongevraagd mee bemoeide en ook grapjes over maakte..maar ik heb ze nooit beticht van stoken. Vrienden geven elkaar immers advies en dollen af en toe met elkaar. Bij deze mensen kan dat niet, die worden hysterisch en geven mijn hele privé leven openbaar op een forum. Dát is pas hilarisch

LAATSTE UPDATE: Mn nichtje en ik hebben het vorige week min of meer uitgesproken, maar ik heb wel besloten om voorlopig geen contact meer met ze op te nemen. Dat is voor iedereen het beste.

Nu kan iedereen rustig verder discusseren..
pi_72713591
Dat jij zoveel mensen in het harnas gejaagd hebt doet absoluut niet het vermoeden geven dat het toch wel een beetje aan jou ligt .
pi_72718473
quote:
Op zondag 13 september 2009 22:00 schreef Cahir het volgende:
Dat jij zoveel mensen in het harnas gejaagd hebt doet absoluut niet het vermoeden geven dat het toch wel een beetje aan jou ligt .
Is dat je enige argument? Omdat een aantal mensen een mening hebben IS het dus een feit? Jullie komen mij zeggen hoe vies en achterbaks ik ben op basis van totale bullshit en tegenargumenten willen jullie niet eens horen..

Wat denk je er nou mee te bereiken door dit te doen? Mensen op fok ken ik op geen enkele manier dus wat die ervan vinden zal nooit in mn dagelijks leven bij mij terugkomen, en dit is trouwens alleen maar leedvermaak voor de lezers. Je hele actie is nutteloos en ik heb trouwens nog meer topics op dit forum. Ik raad je vooral aan om ze allemaal aan iedereen te laten lezen
  maandag 14 september 2009 @ 00:34:40 #44
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_72719451
TS, in andere topics schreef je bijvoorbeeld dat je je realiseerde dat je met niemand een band had en daarom afstand nam (Portugal).

Dat grapje over opbiechten wat jij heel onschuldig vind, dat zou ik eerlijk gezegd een enorme rotgrap vinden hoor, ik zou er beslist niet om kunnen lachen als ik je "vriend"of je nicht was. Noem het geniepig, noem het een rotgrap, noem het stoken... het element humor vat ik in ieder geval niet in dat schrijfsel.

Je hebt met niemand een band, je hebt een vreemd gevoel voor wat een grapje is....
Voel je je nou niet als een autombilist die de verkeerde kant van de snelweg is opgereden, en klaagt over al die idioten die de verkeerde kant op rijden?

Lees nou die OP eens terug.
In die OP is er sprake van een "vriendin van je beste vriend", zonder aanduiding dat je een nadere band met haar hebt, waarin je haar beschrijft als iemand die een wig drijft tussen jou en je beste vriend.

Enkele posts later is ze ineens je nicht die jij als grote neef zelfs advies geeft bij relatieproblemen.
Ze is dus helemaal niet die bijna-vreemde-stookster die jij in je openingspost beschrijft, ze is je nicht met wie je een persoonlijke band hebt. Dat maakt het probleem wel even heel anders, en dus krijg je andere reacties dan als je het had opgeschreven zoals het werkelijk was. Dat versterkt bij de willekeurige lezer erg het gevoel, dat jouw verhalen geen accurate beschrijving zijn van de werkelijkheid. Dat baseer ik niet op wat Cahir schrijft, dat baseer ik op wat je zelf schrijft, in deze en andere topics.

Op basis van wat ik lees, had je die maanden in Portugal misschien wat nuttiger kunnen gebruiken voor wat meer zelfreflectie en zelfkritiek. Want hoe het ook komt, je lijkt nogal geisoleerd te raken. Het enige waar je wat dat betreft werkelijk controle over hebt, zijn je eigen daden en je eigen gedrag.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  maandag 14 september 2009 @ 00:42:37 #45
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_72719604
Backfiretopic
pi_72720457
Je omschrijving klopt deels en ik waardeer je advies, maar bepaalde dingen zie je verkeerd. Geen van mn vrienden zou mij als geisoleerd en gesloten omschrijven. Voor mij is juist alles bespreekbaar en ik ben ook heel open over dingen. Dat ik geen band heb met mijn familie is een heel ander verhaal. Ik beschrijf mn nichtje in dit topic als iemand die een redelijk goede vriendin was, een familieband hebben we namelijk niet echt dus die informatie voegt niets toe aan het topic.

Je schreef wel een mooi citaat trouwens, maar ik denk dat ik een automobilst ben die een verkeerde afslag heeft genomen en tussen de verkeerde vrienden is beland óf ik heb ze te snel bestempeld als mijn vrienden en niet goed gekeken of ze wel een beetje hetzelfde zijn als mij Dan was ik dus heel naief.

Ik heb er over nagedacht en dat geintje was niet leuk. Het was dan geen leuke grap, daar heb ik ook sorry voor gezegd. Maar stoken is een hele grote beschuldiging, en dat wordt dan maandelang gezegd en ik wordt er écht op afgerekend.. Het wordt heel groot gemaakt. Zij hebben ook weleens grapjes gemaakt of dingen gedaan die ik niet leuk vind.. toen ik een vriendin had werden er vaak grappen over ons gemaakt óók door mn nichtje. Mijn vriendin vond dat niet leuk, mij boeide het niet zo. Ik heb daar nooit zoveel heisa over gemaakt en zij doen dat wel heel snel.

Ze vinden ook dat ik me in meer situatie verkeerd heb gedragen. Maar het zijn ook niet echt mijn type vrienden. We zijn te verschillend en ik heb een hele andere kijk op het leven dan zij. Met andere vrienden kunnen we wél dollen over elkaars partner, familie en zelfs over elkaar. ZIj hebben dan wel dezelfde kijk en humor hebben en zullen me niet om zulke kleine dingen afschrijven . Want ondanks dat ik geen band heb met een groot deel van mn familie (er staat in dat topic dus niet met NIEMAND), zijn er genoeg vrienden (en een beetje familie) die me wel heel erg waarderen en mij begrijpen (en dat is ook wederzijds).

.
pi_72720494
quote:
Op maandag 14 september 2009 01:30 schreef Jordiaantje het volgende:
Je omschrijving klopt deels en ik waardeer je advies, maar bepaalde dingen zie je verkeerd. Geen van mn vrienden zou mij als geisoleerd en gesloten omschrijven. Voor mij is juist alles bespreekbaar en ik ben ook heel open over dingen. Dat ik geen band heb met mijn familie is een heel ander verhaal. Ik beschrijf mn nichtje in dit topic als iemand die een redelijk goede vriendin was, een familieband hebben we namelijk niet echt dus die informatie voegt niets toe aan het topic.

Je schreef wel een mooi citaat trouwens, maar ik denk dat ik een automobilst ben die een verkeerde afslag heeft genomen en tussen de verkeerde vrienden is beland óf ik heb ze te snel bestempeld als mijn vrienden en niet goed gekeken of ze wel een beetje hetzelfde zijn als mij Dan was ik dus heel naief.

Ik heb er over nagedacht en dat geintje was niet leuk. Het was dan geen leuke grap, daar heb ik ook sorry voor gezegd. Maar stoken is een hele grote beschuldiging, en dat wordt dan maandelang gezegd en ik wordt er écht op afgerekend.. Het wordt heel groot gemaakt. Zij hebben ook weleens grapjes gemaakt of dingen gedaan die ik niet leuk vind.. toen ik een vriendin had werden er vaak grappen over ons gemaakt óók door mn nichtje. Mijn vriendin vond dat niet leuk, mij boeide het niet zo. Ik heb daar nooit zoveel heisa over gemaakt en zij doen dat wel heel snel.

Ze vinden ook dat ik me in meer situatie verkeerd heb gedragen. Maar het zijn ook niet echt mijn type vrienden. We zijn te verschillend en ik heb een hele andere kijk op het leven dan zij. Met andere vrienden kunnen we wél dollen over elkaars partner, familie en zelfs over elkaar. ZIj hebben dan wel dezelfde kijk en humor hebben en zullen me niet om zulke kleine dingen afschrijven . Want ondanks dat ik geen band heb met een groot deel van mn familie (er staat in dat topic dus niet met NIEMAND), zijn er genoeg vrienden (en een beetje familie) die me wel heel erg waarderen en mij begrijpen (en dat is ook wederzijds).

.
  maandag 14 september 2009 @ 02:20:00 #48
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_72720849
Anyway, succes man!
Bedankt voor je reply

Ik denk dat je er wijs aan doet je nicht en deze vriend(engroep) maar te laten betijen en het voor dit moment te laten wat het is. Als ik de interactie tussen jou en die cahir lees, is elk woord als benzine op het vuur. Tough luck dat zo iemand je herkent heeft op het forum, het is immers juist wel aardig eigenlijk dat je dit soort dingen anoniem kunt toetsen op een forum. Kut dat het dan nog eens extra backfiret.

pi_72726608
Het lijkt mij vooral duidelijk dat "Cahir" sociaal nogal ontspoord is geraakt. En als mijn vermoedens kloppen welke bekende "Cahir" in werkelijkheid is, dan klopt dat inderdaad precies bij de karakter eigenschappen van die persoon. Onzeker, bekrompen (zwart-wit denken) en kort door de bocht met een hoop frustraties achter een altijd overdreven vriendelijke glimlach En ja, dan wil je ook geen tegen argumenten horen want die zouden "Cahir" zomaar kunnen laten inzien dat "Cahir's" conclusies gebaseerd zijn op bullshit en dan wordt "Cahir" nog onzekerder dan "hij" al is (of is het misschien een ZIJ?)

Aan "incognito" Cahir: Ik heb jullie, en dan bedoel ik JOU en die allerbeste maat van me en mijn nichtje, MAANDEN de kans gegeven om op een volwassen en respectvolle manier met mij te praten, al vanaf het moment dat er spanningen ontstonden 7 maanden terug. Jullie hebben die kans geweigerd, zijn jezelf voorblijven doen als oprechte vrienden om me uiteindelijk massaal op mn ziel te trappen. Het is TRIEST dat jij jezelf ZO verlaagd door in mijn prive berichten op dit forum te gaan zitten spitten en ze aan andere te laten lezen terwijl ieder mens op dit forum recht heeft op privacy en 100% anomimiteit.

Ik hoef niet eens een normaal gesprek meer met iemand van jullie.. Ik ben er klaar mee, jullie zijn te laat, dus bespaar je de moeite. Spuit je gal richting mij maar op dit forum, dan beleef ik er nog een beetje plezier aan... terwijl ik in alle rust mn opleiding en een nieuw baantje doe, woonruimte zoek en met leuke, niet-problematische vrienden omga.

Have a nice life in je eigen bekrompen wereldje

[ Bericht 0% gewijzigd door Jordiaantje op 14-09-2009 19:34:49 ]
pi_72727164
anders ga een keer goed zuipen met zijn allen.
dan vechten en dan weer de beste vrienden.
pi_72813497
quote:
Op maandag 14 september 2009 01:30 schreef Jordiaantje het volgende:

Vrienden heb je niet. Dus "Geen van mn vrienden zou mij als geisoleerd en gesloten omschrijven. " valt al af. En om nou als 18 jarige mensen van 12 en 13 vrienden te gaan noemen En dan erover gaan opscheppen en trots zijn dat je hun hebt leren roken en drinken

Na 1 dag nadenken op FOK! vind je opeens het een dom geintje? Terwijl je ruim circa een maand 'niks ergs eraan vond'? Staat nog zelfs in de openingspost...

"Maar het zijn ook niet echt mijn type vrienden." Eerst klaag je dat je vrienden je in de steek laten, en nu opeens zijn het je 'types' niet? Gevalletje iemand die gedumpt word op een date en achteraf zegt 'hij was toch mijn type niet!'. En dan beetje zeggen dat wij niet over elkaar partners kunnen dollen, je zou eens moeten weten
pi_72813840
quote:
Het is TRIEST dat jij jezelf ZO verlaagd door in mijn prive berichten op dit forum te gaan zitten spitten en ze aan andere te laten lezen terwijl ieder mens op dit forum recht heeft op privacy en 100% anomimiteit.
Iemand die hem Alberto checkt het Park & Piovan topics geeft uit ONZ?

Niks met je 'ik heb dit en dat rechten'.
  woensdag 16 september 2009 @ 20:56:12 #53
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_72818833
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:50 schreef Cahir het volgende:

[..]

Vrienden heb je niet. Dus "Geen van mn vrienden zou mij als geisoleerd en gesloten omschrijven. " valt al af. En om nou als 18 jarige mensen van 12 en 13 vrienden te gaan noemen En dan erover gaan opscheppen en trots zijn dat je hun hebt leren roken en drinken

Na 1 dag nadenken op FOK! vind je opeens het een dom geintje? Terwijl je ruim circa een maand 'niks ergs eraan vond'? Staat nog zelfs in de openingspost...

"Maar het zijn ook niet echt mijn type vrienden." Eerst klaag je dat je vrienden je in de steek laten, en nu opeens zijn het je 'types' niet? Gevalletje iemand die gedumpt word op een date en achteraf zegt 'hij was toch mijn type niet!'. En dan beetje zeggen dat wij niet over elkaar partners kunnen dollen, je zou eens moeten weten
Weet je. Ik vind topicstarter maar een vaag type en zijn problemen met mensen zijn waarschijnlijk aan hemzelf te wijzen.

Maar jij en je vriendengroep hebben hem voor zover ik het kan bekijken al gedumpt. Jullie met zijn allen gezellig en hij geisoleerd. Ik heb er weinig twijfel over dat je hier een redelijk aardig beeld schetst.

Maar wat is dat nou voor behoefte om vervolgens te gaan natrappen en TS extra de bodem in te trappen op dit forum? Het topic was al een paar dagen dood, het had rustig naar de vergetelheid kunnen zakken. Jullie gezellig met je vrienden je ding doen en TS op een andere manier iets van zijn eigen leven maken.

Maar nee, ineens besluit jij dat het nodig is om TS nog even verder op zijn ziel te trappen.
Ik snap niet zo goed wat voor bevrediging je daaruit haalt. Je beschrijft zelf duidelijk hoe TS al zo ongeveer gestraft was met zijn isolement. Haal je er lol uit om dat nog eens even extra in te wrijven? Vind je jezelf nou een aardiger mens dan TS? Je toont hier een hele nare kant van jezelf. Ik snap het nut niet van je laatste twee posts, welk doel dient het?
pi_72820030
Als TS ons zwart maakt, maken wij TS zwart.
  woensdag 16 september 2009 @ 21:36:25 #55
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_72820512
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:26 schreef Cahir het volgende:
Wij kennen jullie niet, geen idee wie jij bent of wie TS is.
Dus jullie maken niemand zwart, jullie beledigen alleen elkaar.

En nog iets, jij bent geen groep. Wees een man, verschuil je niet achter je vrienden.

Ik spreek jou aan op je gedrag. Ik zie geen jullie die een gezamenlijke brief schrijven aan TS.
Ik zie jou. Jij schrijft persoonlijke dingen aan TS die hem raken. Het topic ging om te beginnen niet eens over jou. Jij bent ertussen gesprongen. En jij (niet die wij/jullie waar je het over hebt) schrijft dingen aan TS op persoonlijke voet die aardig raak en gemeen overkomen op mij. En aangezien jij al de veiligheid van je vrienden hebt, die TS schijnbaar kwijt is, snap ik van JOU niet waarom je de behoefte hebt dat zo persoonlijk nog eens extra in te peperen.
  woensdag 16 september 2009 @ 21:39:39 #56
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_72820668
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:26 schreef Cahir het volgende:
Als je jezelf niet bekend had gemaakt had niemand geweten of het uberhaupt over een user ging...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_72820741
Ik trap niks na. TS noemt mij in desbetreffende OP. Ik voel me aangesproken en wil me verdedigen. Simple as that
  woensdag 16 september 2009 @ 21:45:36 #58
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_72820923
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:41 schreef Cahir het volgende:
Ik trap niks na. TS noemt mij in desbetreffende OP. Ik voel me aangesproken en wil me verdedigen. Simple as that
Ik zou zeggen dat je erop en erover bent gegaan, met je verdediging. Gefeliciteerd.

Ik vind het de dapperheid van een meeloper in een groep, natrappen omdat je weet dat de groep achter jou staat. Menselijk? ja. Dapper? Nee. Getuigen van een grotere persoonlijkheid dan TS? Beslist niet.
pi_72821095
Meeloper? Concludeer jij af en toe niet wat te veel? TS schold me nota bene als eerste uit

[ Bericht 37% gewijzigd door Cahir op 16-09-2009 21:56:06 ]
  woensdag 16 september 2009 @ 21:53:49 #60
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_72821279
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:49 schreef Cahir het volgende:
Meeloper? Concludeer jij af en toe niet wat te veel? TS schold me nota bene als eerste uit
Welles. Nietes. Juf! Hij begon!

Whatever vriend. Als jij tevreden bent met jezelf als je in de spiegel kijkt, wat zal het je reet dan roesten wat meneertje Drijfhout daar allemaal wel of niet over vindt.
pi_72822621
Jullie weten héél goed WIE er hier WIE loopt zwart te maken. Ik ben een bekende van TS en ik hoor van hem al een tijdje aan dat jullie hem niet met rust kunnen laten. Waarom niet? De meeste van jullie ken ik ook persoonlijk en ik heb vaker mn twijfels gehad over jullie bedoelingen met TS. En dan heb ik het óók over die zogenaamde "beste vriend" van hem.

Waar het mij om lijkt te gaan is dat jullie al maanden zwaar de pest hebben aan TS, omdat hij vorig jaar verkering had met een meisje uit jullie vrienden groep en het in jullie ogen"fout" heeft uitgemaakt. Dat desbetreffende meisje wilde graag vrienden blijven met TS..TS heeft vervolgens zijn best gedaan om een oprechte VRIEND te blijven voor zowel dat meisje, als zijn nichtje, als uiteraard voor zijn beste vriend.

Op een gegeven moment werd hij beticht van stoken in de relatie van zijn nichtje en beste vriend. Onzin, want beste vriend was in het begin nogal is onzeker en is toen regelmatig ADVIES gaan vragen aan TS over zijn relatie met het nichtje van TS. TS heeft zijn nichtje toen op een gegeven moment benaderd om te zeggen dat haar vriend soms nogal onzeker is, omdat hij zich geroepen voelde om hem een beetje te helpen. Vervolgens heeft zijn nichtje dat opgevat als stoken. Dat er toen al zo fel werd gereageerd was voor mij al een teken aan de wand dat jullie geen ECHTE vrienden van TS zijn.

Het werd uitgepraat, jullie zijn je vervolgens massaal voorblijven doen als vrienden van TS. Jullie zijn op zijn afscheidsfeestje gekomen voor hij naar Portugal ging en deden voor alsof er niets aan de hand was. Beste vriend van TS zou in de zomer naar hem toe komen in Portugal en lees even goed: TS heeft hier niet eens om GEVRAAGD, maar beste vriend wilde dat graag. Eenmaal toen het moment zover was dat beste vriend bijna kwam kreeg de ex van TS ineens de behoefte ruzie met hem te gaan zoeken. TS was volgens haar namelijk nog steeds aan het STOKEN (terwijl hij al 3 maanden in Portugal zat) En ook het nichtje van TS was het er niet mee eens dat haar vriend hem ging opzoeken in Portugal. TS heeft toen tegen zijn beste vriend gezegd dat hij er misschien beter aan doet om niet naar Portugal te komen.. Beste vriend is toch gekomen en sindsdien praat zijn nichtje niet meer tegen hem. Heel opvallend dat hij opeens ruzie krijgt met 2 "vrienden" omdat zijn beste vriend hem komt opzoeken in Portugal

Toen kwam er die krabbel via hyves, wat in mijn ogen ook gewoon een grapje is. Ookal heeft hij er toen al vaak sorry voor gezegd..het is en blijft gewoon een grapje en het nichtje van TS zag het als de perfecte aanleiding om haar neef weer is te beschuldigen van stoken. TS heeft toen besloten om géén contact meer te willen met zijn nichtje, omdat alles wat hij zegt en doet in haar ogen verkeerd is. TS had ook argwaan gekregen over zijn beste vriend. Beste vriend had in Portugal namelijk gevraagd of hij TS wel kan vertrouwen. Dat is best een rare vraag, TS is daar verder niet op ingegaan maar vond wel dat zijn beste vriend afstandelijk en koel tegen hem deed. Eenmaal terug in Nederland waren alle vrienden van TS blij om hem weer te zien, de enige die niet veel van zich liet horen was zijn beste vriend. TS begon steeds meer te twijfelen aan de oprechtheid van zijn beste vriend (voor mij was het allaaaang zeker dat die "beste vriend" helemaal niet oprecht is) TS had zijn beste vriend en zijn nichtje nog wel uitgenodigd op zijn 18e verjaardagsfeestje. Maar "Beste vriend" en nichtje zeiden op het laatste moment af. Ik kan heel goed begrijpen dat TS dan teleurgesteld is. En in mijn ogen hebben jullie er ALLES aangedaan om de beste vriend van TS tegen hem op te stoken.

TS heeft toen besloten voorlopig geen contact meer te willen met zijn beste vriend en al helemaal niet meer met zijn nichtje en zijn ex vriendin. TS had het hier moeilijk mee, want hij gaf veel om die vriendschap. Ik heb tegen TS gezegd dat hij zich moet richten op zijn andere vrienden (waarvan de meeste boven de 18 zijn en de jongste overigens 15 is) en waar hij véél meer aan heeft dan aan die zogenaamde beste vriend. Kijk, iedereen die TS persoonlijk kent weet dat hij veel privé problemen aan zijn hoofd heeft. TS probeert nu zijn school te doen, gaat binnekort op zichzelf wonen en moet hard werken om dit te bekostigen. Hij kan zulke vrienden,waar hij op geen enkele manier beter van wordt, er niet bij hebben. Beste vriend van TS weet ook in wat voor privé situatie TS leeft. Als zijn beste vriend ogen in zijn hoofd heeft weet hij dat er al maanden een hetze tegen TS wordt gevoerd. Waarom heeft hij, als BESTE VRIEND, niet geprobeerd om deze mensen een halt toe te roepen. Durft hij geen grote mond te geven aan zijn vriendin en aanhang óf wil hij het gewoon niet opnemen voor TS?

Jullie kunnen TS op dit forum afzeiken wat jullie willen. TS is regelmatig bij me en dan lachen we er hard om. Deze ruzie gaat grotendeels over de beste vriend van TS. Ik weet zeker dat die schijnheilige-oh-zo-goeie vriend op dit moment hard lachend zit toe te kijken hoe de rest met elkaar overhoop ligt om HEM.

Laat TS met rust, wij weten precies wie er onder de naam "Cahir" zitten te typen. TS heeft nooit de behoefte gehad om iemand van jullie moeilijkheden te bezorgen. Hij heeft het er nog steeds moeilijk mee dat hij zijn beste vriend hierdoor is kwijtgeraakt, want zo zag hij hem. Maar als jullie hem niet met rust laten is hij wel geneigd om voor grote problemen te zorgen en daadwerkelijk een aantal relaties kapot te maken..en dan help ik hem graag een handje mee want ik kan er niet tegen hoe jullie al die tijd misbruik hebben gemaakt van zijn eerlijkheid.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dragona89 op 16-09-2009 22:32:11 ]
pi_72822975
reltopic!
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_72823282
Het verhaal rammelt aan alle kanten Partij 1 zegt dat Partij 2 het wou en Partij 2 loopt daarop weer te zeggen dat Partij 1 het wou. Maar goed, het beste is om dit topic te laten zinken en het hierbij te houden.

-edit-
quote:
Maar als jullie hem niet met rust laten is hij wel geneigd om voor grote problemen te zorgen en daadwerkelijk een aantal relaties kapot te maken..en dan help ik hem graag een handje mee want ik kan er niet tegen hoe jullie al die tijd misbruik hebben gemaakt van zijn eerlijkheid.
Ja vooral gaan dreigen, dat is heel erg sfeer bevorderend!
pi_72823639
hehe, cahir is keihard aan het terug-krabbelen....

vieze laffe bitch
pi_72823715
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:42 schreef Thijster het volgende:
hehe, cahir is keihard aan het terug-krabbelen....

vieze laffe bitch

Kwestie van je grenzen kennen.
  woensdag 16 september 2009 @ 22:52:33 #66
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_72824161
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:36 schreef Cahir het volgende:
Het verhaal rammelt aan alle kanten Partij 1 zegt dat Partij 2 het wou en Partij 2 loopt daarop weer te zeggen dat Partij 1 het wou. Maar goed, het beste is om dit topic te laten zinken en het hierbij te houden.
-edit-
[..]
Ooh wat grappig.
Jij vond het nodig om vanuit het echte leven je vuurpijlen even tegen TS te richten.
En als iemand het dan vanuit het echte leven voor TS opneemt krijg je ineens de wijsheid over je heen dat je een topic ook gewoon kunt laten zinken.

Er rammelt inderdaad iets.
Met zekerheid klopt jouw verhaal niet dat TS geen vrienden heeft.
Ik ben benieuwd wat er dan nog meer rammelt aan jouw verhaal.

Ik vind het grappig. Popcorn!
pi_72824270
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:52 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Ooh wat grappig.
Jij vond het nodig om vanuit het echte leven je vuurpijlen even tegen TS te richten.
En als iemand het dan vanuit het echte leven voor TS opneemt krijg je ineens de wijsheid over je heen dat je een topic ook gewoon kunt laten zinken.

Er rammelt inderdaad iets.
Met zekerheid klopt jouw verhaal niet dat TS geen vrienden heeft.
Ik ben benieuwd wat er dan nog meer rammelt aan jouw lange uitleg waarom TS geen vrienden heeft.

Ik vind het grappig. Popcorn!
Die user is geen vriend van TS Maar goed, ik blijf maar posten en dat is niet echt de bedoeling...
pi_72824610
Ik probeer jou wat uit te leggen en te waarschuwen. TS wil hier niets meer over terughoren..het is genoeg geweest nu. Hij is ook deels fout geweest om zich hier teveel in mee te laten slepen. Hij had maanden geleden al moeten inzien dat hij niets heeft aan deze vrienden en dat zijn beste vriend geen ruggengraat heeft maar nu beseft hij dat pas en dat is hard voor zo iemand.

Anderzijds hadden jullie veel aan TS kunnen hebben. Hij pakt dingen soms onhandig aan ja, maar dat is niets vergeleken bij alle positieve punten die je aan hem kan beleven: zijn eerlijkheid en 100% onbaatzuchtigheid. In plaats daarvan hebben jullie er misbruik van gemaakt en is hij blijven geloven in jullie oprechtheid.

Ik vraag jullie niet om het alsnog goed te maken met elkaar, want gegarandeerd dat TS zich wéér laat meeslepen in jullie zogenaamde beste bedoelingen, om hem dan over een tijdje weer massaal op zn ziel te trappen (tegen die tijd hebben jullie wel weer wat bedacht tegen hem) dus namens mij en ook namens hem..laat hem met rust.
  woensdag 16 september 2009 @ 23:04:00 #69
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72824673
Wat een kansloze bende. Praat het dan gewoon IRL uit stelletje lafaards.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_72824788
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:02 schreef Dragona89 het volgende:
Ik probeer jou wat uit te leggen en te waarschuwen. TS wil hier niets meer over terughoren..het is genoeg geweest nu. Hij is ook deels fout geweest om zich hier teveel in mee te laten slepen. Hij had maanden geleden al moeten inzien dat hij niets heeft aan deze vrienden en dat zijn beste vriend geen ruggengraat heeft maar nu beseft hij dat pas en dat is hard voor zo iemand.

Anderzijds hadden jullie veel aan TS kunnen hebben. Hij pakt dingen soms onhandig aan ja, maar dat is niets vergeleken bij alle positieve punten die je aan hem kan beleven: zijn eerlijkheid en 100% onbaatzuchtigheid. In plaats daarvan hebben jullie er misbruik van gemaakt en is hij blijven geloven in jullie oprechtheid.

Ik vraag jullie niet om het alsnog goed te maken met elkaar, want gegarandeerd dat TS zich wéér laat meeslepen in jullie zogenaamde beste bedoelingen, om hem dan over een tijdje weer massaal op zn ziel te trappen (tegen die tijd hebben jullie wel weer wat bedacht tegen hem) dus namens mij en ook namens hem..laat hem met rust.
Jezus, print het uit en lever 't in als sollicitatiebrief zou ik zeggen
  woensdag 16 september 2009 @ 23:10:15 #71
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_72824915
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:02 schreef Dragona89 het volgende:
,,,
Anderzijds hadden jullie veel aan TS kunnen hebben. Hij pakt dingen soms onhandig aan ja, maar dat is niets vergeleken bij alle positieve punten die je aan hem kan beleven: zijn eerlijkheid en 100% onbaatzuchtigheid.
...
Hmmm.
Nou krijg ik weer de neiging om Cahir een credit-puntje te geven, want als mensen weer al te heilig worden afgeschilderd geloof ik het ook niet meer.

Jullie moeten allemaal mijn vrienden worden, want dat stoken ligt mij wel geloof ik.
* drijfhout popcorn hapt
pi_72825066
Popcorn-topic.
onvervalschte TVP
pi_72825067
Danku

Dragona is inderdaad méér dan gewoon een vriend. Maar ik weet het goed met je. Binnekort woon ik op mezelf en dan geef ik weer een feestje. Kom gezellig langs met de HELE groep! Take a drink, make a dance en geniet van al het gezelschap, dat ik tot mijn vriendengroep reken.
pi_72826060
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:06 schreef Cahir het volgende:

[..]

That's it? Geen weerwoord? Nogal slap.

Maar ja, nu komt dus de aap uit de mouw.
pi_72826092
dubbel
pi_72833832
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 17:15 schreef Jordiaantje het volgende:
Ik wil even mijn gal uit spuwen over de vriendin van mn beste vriend. Ze beschuldigd mij er al een paar maanden van dat ik probeer te stoken in haar relatie met hem. Een hele tijd geleden (7 maanden) hadden we voor het eerst ruzie hierover, maar toen hebben we het min of meer uitgepraat.
.... etc etc etc
Laat ze fijn stikken...
Als die 'vriend' van je te lam is om z'n beste kameraad te geloven dan zit ie er al te diep in lijkt me.
Stuur 'm gewoon één sms met "Bro's before Ho's" en laat m in zn geweten verdrinken...
Je hebt m niet nodig, genoeg beter volk op de wereld, fok m...

groeten
"Death is nothing to us, since when we are, death has not come, and when death has come, we are not."
pi_72834602
Die Cahir mag zich wel even van zijn of haar anonimiteit ontdoen als zij of hij zo'n stoer geval is dat de TS wraakzuchtig wil zwartmaken.

Edit: Oh wacht, nu liep ik te stoken!

Wel vermakelijk topic dit.

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2009 11:46:28 ]
pi_72835831
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:06 schreef Cahir het volgende:

[..]

Je bent wel heel welbespraakt opeens he? IRL trek je niet of nauwelijks je mond open en op dit forum durf je wel zo'n grote stoere meid te zijn? En dan wordt TS "gesloten en geisoleerd" genoemd?
  donderdag 17 september 2009 @ 12:42:25 #79
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_72836213
This topic is pure class.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 17 september 2009 @ 12:57:08 #80
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_72836591
JA ben jij dat M. ? Iemand vertelde me al dat je hier liep te hulen.
Je moet gewoon kappen met dat gestook !
Meerdere mensen hebben gezegd dat jij zei dat ik maar liep te zeuren altijd enzo dus kom niet aan met 'ja maar ik stook helemaal niet' okee
Als je een vent was zou je gewoon in mn gezicht zeggen wat je probleem is maar nee zo ben je niet
misselijk mannetje
O ja, niet dan toch zeker
pi_72836651
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:57 schreef PartyAmber het volgende:
JA ben jij dat M. ? Iemand vertelde me al dat je hier liep te hulen.
Je moet gewoon kappen met dat gestook !
Meerdere mensen hebben gezegd dat jij zei dat ik maar liep te zeuren altijd enzo dus kom niet aan met 'ja maar ik stook helemaal niet' okee
Als je een vent was zou je gewoon in mn gezicht zeggen wat je probleem is maar nee zo ben je niet
misselijk mannetje
Ja, anders stuur je hem even een PB.
pi_72836965
Jezus, nog meer bekenden? Meer meer meer!
pi_72837174
Sorry maar ik ben geen bekende van jou... deze fok!relgroep woont in Rotterdam.

[ Bericht 37% gewijzigd door Jordiaantje op 17-09-2009 13:25:43 ]
  donderdag 17 september 2009 @ 13:26:09 #84
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_72837332
Cahir, je inbox is vol dus je kunt geen pm's ontvangen.
O ja, niet dan toch zeker
  donderdag 17 september 2009 @ 13:32:28 #85
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_72837506
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door Mordreth op 17-09-2009 13:33:54 (doe lekker via de PM) ]
pi_72837536
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:19 schreef Jordiaantje het volgende:
Sorry maar ik ben geen bekende van jou... deze fok!relgroep woont in Rotterdam.
Ik bedoelde ook bekenden voor elkaar. Dit wordt een mooi onderonsje in een gezellig topic.
pi_72837575
Deze rel gaat allang niet meer over die maat van me.. Het gaat om een groep mensen die een hetze tegen mij voeren en ik en Dragona proberen ze hun fouten te laten inzien. Maar wat je over die maat zegt klopt maar ik denk niet dat hij hier iets aan kan doen. Hij is helaas onzeker en het feit dat hij onbewust meer naar de vrienden van mijn nichtje is toegetrokken is daar een teken van. Die groep geeft hem "zekerheid' en hij verkiest die zekerheid boven een "goede vriend" (zoals hij me zelf noemde) door precies te doen wat zij van hem verwachten (hij heeft ook totaal geen zeggenschap in die relatie met mijn nichtje)

Todat die relatie een keer over gaat..dan laten ze hem vallen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jordiaantje op 19-09-2009 13:07:30 ]
pi_72837900
Wat een tokkies
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
pi_72849462
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:45 schreef arexes het volgende:
Wat een tokkies
agreed
"Death is nothing to us, since when we are, death has not come, and when death has come, we are not."
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:17:28 #90
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72874466
kennelijk niet de ballen om een ruzie IRL uit te praten dus maar hier tekeer gaan
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_72903704
De afgelopen maanden had ik best normaal met ze willen praten en dan had ik mijn punt niet duidelijk hoeven maken via FOK! Hoewel het waarschijnlijk toch niet veel had geholpen..het is de "macht van een groepje" die zich achter elkaar blijft verschuilen(zoals Drijfhout al zei). Daar kan ik niet tegenop.. Een gesprek onder 4 ogen met mij en mn nichtje had misschien wel wat opgeleverd, maar WTF ben ik wie dan ook voor uitleg verschuldigd over iets wat ik niet gedaan heb? Ik had ze die uitleg willen geven toen ik dacht dat het nog nut zou hebben, ZELFS al was ik dat aan niemand verschuldigd..Maar ookal hadden ze hun oordeel over mij dan weer teruggedraaid, dan had ik nu ook geweten dat het geen vrienden zijn waar ik beter van wordt. Ik wordt éérst van iets beschuldigd, moet ik mezelf verdedigen en daarna moet ik zeker gaan hopen, bidden, smeken en huilen of ze hun vuile oordeel over mij alsjeblieft weer willen "herzien"? I don't think so..Zolang ik er niemand mee lastig val, ben ik geen enkele uitleg schuldig aan wie dan ook over hetgeen ik doe. Hebben zij zichzelf dan zo hoog zitten dat ze vinden dat ik wél uitleg verschuldigd ben over iets wat ik niet eens GEDAAN heb?

Ik (en Dragona) hebben ze heel wat argumenten in dit topic gegeven waarom zij fout zijn geweest. Dat "Cahir" of wie dan ook daar niet op reageert maakt wel duidelijk dat ze blijkbaar niet zo overtuigd zijn van hun eigen gelijk. Blijft alleen jammer dat ik die goeie maat van me hierdoor kwijt ben geraakt. Hij heeft mij onlangs wel zn mening gegeven over wat hij nou zelf vind. Om de één of andere reden durft hij die mening niet aan de andere "partij" te zeggen( wat wél zou moeten kunnen omdat hij ook goed beviend met hun is). Dan krijg ik het idee dat hij er niet bepaald mee zit dat er een massale boycot wordt gevoerd tegen één van zijn beste vrienden, durf zelfs te beweren dat hij tegenover hun doet alsof hij me ook een achterbakse klootzak vind Daarom Wellicht durft hij niet zn eigen mening over iets te geven, want dan neemt hij het risico dat men hem straks óók niet meer aardig vind ..Nee, dan kiest hij er liever voor om gewoon een slapjanus te zijn zonder weerwoord en ruggenraat

Wat mij betreft laat ik het hierbij voor wat het is. Mn boosheid over deze mensen is nu (eindelijk) enigszins gekalmeerd. Blowtje doen?

[ Bericht 23% gewijzigd door Jordiaantje op 19-09-2009 14:51:24 ]
  zaterdag 19 september 2009 @ 18:51:26 #92
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72911772
popcorntopic
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_72913748
Ik ken het. Heb precies hetzelfde gehad.

Uiteindelijk mag ik geen contact meer hebben met die jongen van zijn vriendin. Heb ik het wel dan maakt zij het uit.. Ik vind het nogal triest want een relatie hoort te staan op vertrouwen maarja.. Sommige mensen he
pi_72939738
TVPopcorn
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_72940848
tvp.

Toch jammer dat ik dit Fok forum zolaat ontdekt heb want wat zijn hier veel topics waar ik helemaal stuk op ga zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')