Jullie weten héél goed WIE er hier WIE loopt zwart te maken. Ik ben een bekende van TS en ik hoor van hem al een tijdje aan dat jullie hem niet met rust kunnen laten. Waarom niet? De meeste van jullie ken ik ook persoonlijk en ik heb vaker mn twijfels gehad over jullie bedoelingen met TS. En dan heb ik het óók over die zogenaamde "beste vriend" van hem.
Waar het mij om lijkt te gaan is dat jullie al maanden zwaar de pest hebben aan TS, omdat hij vorig jaar verkering had met een meisje uit jullie vrienden groep en het in jullie ogen"fout" heeft uitgemaakt. Dat desbetreffende meisje wilde graag vrienden blijven met TS..TS heeft vervolgens zijn best gedaan om een oprechte VRIEND te blijven voor zowel dat meisje, als zijn nichtje, als uiteraard voor zijn beste vriend.
Op een gegeven moment werd hij beticht van stoken in de relatie van zijn nichtje en beste vriend. Onzin, want beste vriend was in het begin nogal is onzeker en is toen regelmatig ADVIES gaan vragen aan TS over zijn relatie met het nichtje van TS. TS heeft zijn nichtje toen op een gegeven moment benaderd om te zeggen dat haar vriend soms nogal onzeker is, omdat hij zich geroepen voelde om hem een beetje te helpen. Vervolgens heeft zijn nichtje dat opgevat als stoken. Dat er toen al zo fel werd gereageerd was voor mij al een teken aan de wand dat jullie geen ECHTE vrienden van TS zijn.
Het werd uitgepraat, jullie zijn je vervolgens massaal voorblijven doen als vrienden van TS. Jullie zijn op zijn afscheidsfeestje gekomen voor hij naar Portugal ging en deden voor alsof er niets aan de hand was. Beste vriend van TS zou in de zomer naar hem toe komen in Portugal en lees even goed: TS heeft hier niet eens om GEVRAAGD, maar beste vriend wilde dat graag. Eenmaal toen het moment zover was dat beste vriend bijna kwam kreeg de ex van TS ineens de behoefte ruzie met hem te gaan zoeken. TS was volgens haar namelijk nog steeds aan het STOKEN (terwijl hij al 3 maanden in Portugal zat) En ook het nichtje van TS was het er niet mee eens dat haar vriend hem ging opzoeken in Portugal. TS heeft toen tegen zijn beste vriend gezegd dat hij er misschien beter aan doet om niet naar Portugal te komen.. Beste vriend is toch gekomen en sindsdien praat zijn nichtje niet meer tegen hem. Heel opvallend dat hij opeens ruzie krijgt met 2 "vrienden" omdat zijn beste vriend hem komt opzoeken in Portugal
Toen kwam er die krabbel via hyves, wat in mijn ogen ook gewoon een grapje is. Ookal heeft hij er toen al vaak sorry voor gezegd..het is en blijft gewoon een grapje en het nichtje van TS zag het als de perfecte aanleiding om haar neef weer is te beschuldigen van stoken. TS heeft toen besloten om géén contact meer te willen met zijn nichtje, omdat alles wat hij zegt en doet in haar ogen verkeerd is. TS had ook argwaan gekregen over zijn beste vriend. Beste vriend had in Portugal namelijk gevraagd of hij TS wel kan vertrouwen. Dat is best een rare vraag, TS is daar verder niet op ingegaan maar vond wel dat zijn beste vriend afstandelijk en koel tegen hem deed. Eenmaal terug in Nederland waren alle vrienden van TS blij om hem weer te zien, de enige die niet veel van zich liet horen was zijn beste vriend. TS begon steeds meer te twijfelen aan de oprechtheid van zijn beste vriend (voor mij was het allaaaang zeker dat die "beste vriend" helemaal niet oprecht is) TS had zijn beste vriend en zijn nichtje nog wel uitgenodigd op zijn 18e verjaardagsfeestje. Maar "Beste vriend" en nichtje zeiden op het laatste moment af. Ik kan heel goed begrijpen dat TS dan teleurgesteld is. En in mijn ogen hebben jullie er ALLES aangedaan om de beste vriend van TS tegen hem op te stoken.
TS heeft toen besloten voorlopig geen contact meer te willen met zijn beste vriend en al helemaal niet meer met zijn nichtje en zijn ex vriendin. TS had het hier moeilijk mee, want hij gaf veel om die vriendschap. Ik heb tegen TS gezegd dat hij zich moet richten op zijn andere vrienden (waarvan de meeste boven de 18 zijn en de jongste overigens 15 is) en waar hij véél meer aan heeft dan aan die zogenaamde beste vriend. Kijk, iedereen die TS persoonlijk kent weet dat hij veel privé problemen aan zijn hoofd heeft. TS probeert nu zijn school te doen, gaat binnekort op zichzelf wonen en moet hard werken om dit te bekostigen. Hij kan zulke vrienden,waar hij op geen enkele manier beter van wordt, er niet bij hebben. Beste vriend van TS weet ook in wat voor privé situatie TS leeft. Als zijn beste vriend ogen in zijn hoofd heeft weet hij dat er al maanden een hetze tegen TS wordt gevoerd. Waarom heeft hij, als BESTE VRIEND, niet geprobeerd om deze mensen een halt toe te roepen. Durft hij geen grote mond te geven aan zijn vriendin en aanhang óf wil hij het gewoon niet opnemen voor TS?
Jullie kunnen TS op dit forum afzeiken wat jullie willen. TS is regelmatig bij me en dan lachen we er hard om. Deze ruzie gaat grotendeels over de beste vriend van TS. Ik weet zeker dat die schijnheilige-oh-zo-goeie vriend op dit moment hard lachend zit toe te kijken hoe de rest met elkaar overhoop ligt om HEM.
Laat TS met rust, wij weten precies wie er onder de naam "Cahir" zitten te typen. TS heeft nooit de behoefte gehad om iemand van jullie moeilijkheden te bezorgen. Hij heeft het er nog steeds moeilijk mee dat hij zijn beste vriend hierdoor is kwijtgeraakt, want zo zag hij hem. Maar als jullie hem niet met rust laten is hij wel geneigd om voor grote problemen te zorgen en daadwerkelijk een aantal relaties kapot te maken..en dan help ik hem graag een handje mee want ik kan er niet tegen hoe jullie al die tijd misbruik hebben gemaakt van zijn eerlijkheid.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dragona89 op 16-09-2009 22:32:11 ]