abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72813497
quote:
Op maandag 14 september 2009 01:30 schreef Jordiaantje het volgende:
Je omschrijving klopt deels en ik waardeer je advies, maar bepaalde dingen zie je verkeerd. Geen van mn vrienden zou mij als geisoleerd en gesloten omschrijven. Voor mij is juist alles bespreekbaar en ik ben ook heel open over dingen. Dat ik geen band heb met mijn familie is een heel ander verhaal. Ik beschrijf mn nichtje in dit topic als iemand die een redelijk goede vriendin was, een familieband hebben we namelijk niet echt dus die informatie voegt niets toe aan het topic.

Je schreef wel een mooi citaat trouwens, maar ik denk dat ik een automobilst ben die een verkeerde afslag heeft genomen en tussen de verkeerde vrienden is beland óf ik heb ze te snel bestempeld als mijn vrienden en niet goed gekeken of ze wel een beetje hetzelfde zijn als mij Dan was ik dus heel naief.

Ik heb er over nagedacht en dat geintje was niet leuk. Het was dan geen leuke grap, daar heb ik ook sorry voor gezegd. Maar stoken is een hele grote beschuldiging, en dat wordt dan maandelang gezegd en ik wordt er écht op afgerekend.. Het wordt heel groot gemaakt. Zij hebben ook weleens grapjes gemaakt of dingen gedaan die ik niet leuk vind.. toen ik een vriendin had werden er vaak grappen over ons gemaakt óók door mn nichtje. Mijn vriendin vond dat niet leuk, mij boeide het niet zo. Ik heb daar nooit zoveel heisa over gemaakt en zij doen dat wel heel snel.

Ze vinden ook dat ik me in meer situatie verkeerd heb gedragen. Maar het zijn ook niet echt mijn type vrienden. We zijn te verschillend en ik heb een hele andere kijk op het leven dan zij. Met andere vrienden kunnen we wél dollen over elkaars partner, familie en zelfs over elkaar. ZIj hebben dan wel dezelfde kijk en humor hebben en zullen me niet om zulke kleine dingen afschrijven . Want ondanks dat ik geen band heb met een groot deel van mn familie (er staat in dat topic dus niet met NIEMAND), zijn er genoeg vrienden (en een beetje familie) die me wel heel erg waarderen en mij begrijpen (en dat is ook wederzijds).

Vrienden heb je niet. Dus "Geen van mn vrienden zou mij als geisoleerd en gesloten omschrijven. " valt al af. En om nou als 18 jarige mensen van 12 en 13 vrienden te gaan noemen En dan erover gaan opscheppen en trots zijn dat je hun hebt leren roken en drinken

Na 1 dag nadenken op FOK! vind je opeens het een dom geintje? Terwijl je ruim circa een maand 'niks ergs eraan vond'? Staat nog zelfs in de openingspost...

"Maar het zijn ook niet echt mijn type vrienden." Eerst klaag je dat je vrienden je in de steek laten, en nu opeens zijn het je 'types' niet? Gevalletje iemand die gedumpt word op een date en achteraf zegt 'hij was toch mijn type niet!'. En dan beetje zeggen dat wij niet over elkaar partners kunnen dollen, je zou eens moeten weten
pi_72813840
quote:
Het is TRIEST dat jij jezelf ZO verlaagd door in mijn prive berichten op dit forum te gaan zitten spitten en ze aan andere te laten lezen terwijl ieder mens op dit forum recht heeft op privacy en 100% anomimiteit.
Iemand die hem Alberto checkt het Park & Piovan topics geeft uit ONZ?

Niks met je 'ik heb dit en dat rechten'.
  woensdag 16 september 2009 @ 20:56:12 #53
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_72818833
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:50 schreef Cahir het volgende:

[..]

Vrienden heb je niet. Dus "Geen van mn vrienden zou mij als geisoleerd en gesloten omschrijven. " valt al af. En om nou als 18 jarige mensen van 12 en 13 vrienden te gaan noemen En dan erover gaan opscheppen en trots zijn dat je hun hebt leren roken en drinken

Na 1 dag nadenken op FOK! vind je opeens het een dom geintje? Terwijl je ruim circa een maand 'niks ergs eraan vond'? Staat nog zelfs in de openingspost...

"Maar het zijn ook niet echt mijn type vrienden." Eerst klaag je dat je vrienden je in de steek laten, en nu opeens zijn het je 'types' niet? Gevalletje iemand die gedumpt word op een date en achteraf zegt 'hij was toch mijn type niet!'. En dan beetje zeggen dat wij niet over elkaar partners kunnen dollen, je zou eens moeten weten
Weet je. Ik vind topicstarter maar een vaag type en zijn problemen met mensen zijn waarschijnlijk aan hemzelf te wijzen.

Maar jij en je vriendengroep hebben hem voor zover ik het kan bekijken al gedumpt. Jullie met zijn allen gezellig en hij geisoleerd. Ik heb er weinig twijfel over dat je hier een redelijk aardig beeld schetst.

Maar wat is dat nou voor behoefte om vervolgens te gaan natrappen en TS extra de bodem in te trappen op dit forum? Het topic was al een paar dagen dood, het had rustig naar de vergetelheid kunnen zakken. Jullie gezellig met je vrienden je ding doen en TS op een andere manier iets van zijn eigen leven maken.

Maar nee, ineens besluit jij dat het nodig is om TS nog even verder op zijn ziel te trappen.
Ik snap niet zo goed wat voor bevrediging je daaruit haalt. Je beschrijft zelf duidelijk hoe TS al zo ongeveer gestraft was met zijn isolement. Haal je er lol uit om dat nog eens even extra in te wrijven? Vind je jezelf nou een aardiger mens dan TS? Je toont hier een hele nare kant van jezelf. Ik snap het nut niet van je laatste twee posts, welk doel dient het?
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_72820030
Als TS ons zwart maakt, maken wij TS zwart.
  woensdag 16 september 2009 @ 21:36:25 #55
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_72820512
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:26 schreef Cahir het volgende:
Wij kennen jullie niet, geen idee wie jij bent of wie TS is.
Dus jullie maken niemand zwart, jullie beledigen alleen elkaar.

En nog iets, jij bent geen groep. Wees een man, verschuil je niet achter je vrienden.

Ik spreek jou aan op je gedrag. Ik zie geen jullie die een gezamenlijke brief schrijven aan TS.
Ik zie jou. Jij schrijft persoonlijke dingen aan TS die hem raken. Het topic ging om te beginnen niet eens over jou. Jij bent ertussen gesprongen. En jij (niet die wij/jullie waar je het over hebt) schrijft dingen aan TS op persoonlijke voet die aardig raak en gemeen overkomen op mij. En aangezien jij al de veiligheid van je vrienden hebt, die TS schijnbaar kwijt is, snap ik van JOU niet waarom je de behoefte hebt dat zo persoonlijk nog eens extra in te peperen.
  woensdag 16 september 2009 @ 21:39:39 #56
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_72820668
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:26 schreef Cahir het volgende:
Als je jezelf niet bekend had gemaakt had niemand geweten of het uberhaupt over een user ging...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_72820741
Ik trap niks na. TS noemt mij in desbetreffende OP. Ik voel me aangesproken en wil me verdedigen. Simple as that
  woensdag 16 september 2009 @ 21:45:36 #58
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_72820923
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:41 schreef Cahir het volgende:
Ik trap niks na. TS noemt mij in desbetreffende OP. Ik voel me aangesproken en wil me verdedigen. Simple as that
Ik zou zeggen dat je erop en erover bent gegaan, met je verdediging. Gefeliciteerd.

Ik vind het de dapperheid van een meeloper in een groep, natrappen omdat je weet dat de groep achter jou staat. Menselijk? ja. Dapper? Nee. Getuigen van een grotere persoonlijkheid dan TS? Beslist niet.
pi_72821095
Meeloper? Concludeer jij af en toe niet wat te veel? TS schold me nota bene als eerste uit

[ Bericht 37% gewijzigd door Cahir op 16-09-2009 21:56:06 ]
  woensdag 16 september 2009 @ 21:53:49 #60
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_72821279
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:49 schreef Cahir het volgende:
Meeloper? Concludeer jij af en toe niet wat te veel? TS schold me nota bene als eerste uit
Welles. Nietes. Juf! Hij begon!

Whatever vriend. Als jij tevreden bent met jezelf als je in de spiegel kijkt, wat zal het je reet dan roesten wat meneertje Drijfhout daar allemaal wel of niet over vindt.
pi_72822621
Jullie weten héél goed WIE er hier WIE loopt zwart te maken. Ik ben een bekende van TS en ik hoor van hem al een tijdje aan dat jullie hem niet met rust kunnen laten. Waarom niet? De meeste van jullie ken ik ook persoonlijk en ik heb vaker mn twijfels gehad over jullie bedoelingen met TS. En dan heb ik het óók over die zogenaamde "beste vriend" van hem.

Waar het mij om lijkt te gaan is dat jullie al maanden zwaar de pest hebben aan TS, omdat hij vorig jaar verkering had met een meisje uit jullie vrienden groep en het in jullie ogen"fout" heeft uitgemaakt. Dat desbetreffende meisje wilde graag vrienden blijven met TS..TS heeft vervolgens zijn best gedaan om een oprechte VRIEND te blijven voor zowel dat meisje, als zijn nichtje, als uiteraard voor zijn beste vriend.

Op een gegeven moment werd hij beticht van stoken in de relatie van zijn nichtje en beste vriend. Onzin, want beste vriend was in het begin nogal is onzeker en is toen regelmatig ADVIES gaan vragen aan TS over zijn relatie met het nichtje van TS. TS heeft zijn nichtje toen op een gegeven moment benaderd om te zeggen dat haar vriend soms nogal onzeker is, omdat hij zich geroepen voelde om hem een beetje te helpen. Vervolgens heeft zijn nichtje dat opgevat als stoken. Dat er toen al zo fel werd gereageerd was voor mij al een teken aan de wand dat jullie geen ECHTE vrienden van TS zijn.

Het werd uitgepraat, jullie zijn je vervolgens massaal voorblijven doen als vrienden van TS. Jullie zijn op zijn afscheidsfeestje gekomen voor hij naar Portugal ging en deden voor alsof er niets aan de hand was. Beste vriend van TS zou in de zomer naar hem toe komen in Portugal en lees even goed: TS heeft hier niet eens om GEVRAAGD, maar beste vriend wilde dat graag. Eenmaal toen het moment zover was dat beste vriend bijna kwam kreeg de ex van TS ineens de behoefte ruzie met hem te gaan zoeken. TS was volgens haar namelijk nog steeds aan het STOKEN (terwijl hij al 3 maanden in Portugal zat) En ook het nichtje van TS was het er niet mee eens dat haar vriend hem ging opzoeken in Portugal. TS heeft toen tegen zijn beste vriend gezegd dat hij er misschien beter aan doet om niet naar Portugal te komen.. Beste vriend is toch gekomen en sindsdien praat zijn nichtje niet meer tegen hem. Heel opvallend dat hij opeens ruzie krijgt met 2 "vrienden" omdat zijn beste vriend hem komt opzoeken in Portugal

Toen kwam er die krabbel via hyves, wat in mijn ogen ook gewoon een grapje is. Ookal heeft hij er toen al vaak sorry voor gezegd..het is en blijft gewoon een grapje en het nichtje van TS zag het als de perfecte aanleiding om haar neef weer is te beschuldigen van stoken. TS heeft toen besloten om géén contact meer te willen met zijn nichtje, omdat alles wat hij zegt en doet in haar ogen verkeerd is. TS had ook argwaan gekregen over zijn beste vriend. Beste vriend had in Portugal namelijk gevraagd of hij TS wel kan vertrouwen. Dat is best een rare vraag, TS is daar verder niet op ingegaan maar vond wel dat zijn beste vriend afstandelijk en koel tegen hem deed. Eenmaal terug in Nederland waren alle vrienden van TS blij om hem weer te zien, de enige die niet veel van zich liet horen was zijn beste vriend. TS begon steeds meer te twijfelen aan de oprechtheid van zijn beste vriend (voor mij was het allaaaang zeker dat die "beste vriend" helemaal niet oprecht is) TS had zijn beste vriend en zijn nichtje nog wel uitgenodigd op zijn 18e verjaardagsfeestje. Maar "Beste vriend" en nichtje zeiden op het laatste moment af. Ik kan heel goed begrijpen dat TS dan teleurgesteld is. En in mijn ogen hebben jullie er ALLES aangedaan om de beste vriend van TS tegen hem op te stoken.

TS heeft toen besloten voorlopig geen contact meer te willen met zijn beste vriend en al helemaal niet meer met zijn nichtje en zijn ex vriendin. TS had het hier moeilijk mee, want hij gaf veel om die vriendschap. Ik heb tegen TS gezegd dat hij zich moet richten op zijn andere vrienden (waarvan de meeste boven de 18 zijn en de jongste overigens 15 is) en waar hij véél meer aan heeft dan aan die zogenaamde beste vriend. Kijk, iedereen die TS persoonlijk kent weet dat hij veel privé problemen aan zijn hoofd heeft. TS probeert nu zijn school te doen, gaat binnekort op zichzelf wonen en moet hard werken om dit te bekostigen. Hij kan zulke vrienden,waar hij op geen enkele manier beter van wordt, er niet bij hebben. Beste vriend van TS weet ook in wat voor privé situatie TS leeft. Als zijn beste vriend ogen in zijn hoofd heeft weet hij dat er al maanden een hetze tegen TS wordt gevoerd. Waarom heeft hij, als BESTE VRIEND, niet geprobeerd om deze mensen een halt toe te roepen. Durft hij geen grote mond te geven aan zijn vriendin en aanhang óf wil hij het gewoon niet opnemen voor TS?

Jullie kunnen TS op dit forum afzeiken wat jullie willen. TS is regelmatig bij me en dan lachen we er hard om. Deze ruzie gaat grotendeels over de beste vriend van TS. Ik weet zeker dat die schijnheilige-oh-zo-goeie vriend op dit moment hard lachend zit toe te kijken hoe de rest met elkaar overhoop ligt om HEM.

Laat TS met rust, wij weten precies wie er onder de naam "Cahir" zitten te typen. TS heeft nooit de behoefte gehad om iemand van jullie moeilijkheden te bezorgen. Hij heeft het er nog steeds moeilijk mee dat hij zijn beste vriend hierdoor is kwijtgeraakt, want zo zag hij hem. Maar als jullie hem niet met rust laten is hij wel geneigd om voor grote problemen te zorgen en daadwerkelijk een aantal relaties kapot te maken..en dan help ik hem graag een handje mee want ik kan er niet tegen hoe jullie al die tijd misbruik hebben gemaakt van zijn eerlijkheid.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dragona89 op 16-09-2009 22:32:11 ]
pi_72822975
reltopic!
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_72823282
Het verhaal rammelt aan alle kanten Partij 1 zegt dat Partij 2 het wou en Partij 2 loopt daarop weer te zeggen dat Partij 1 het wou. Maar goed, het beste is om dit topic te laten zinken en het hierbij te houden.

-edit-
quote:
Maar als jullie hem niet met rust laten is hij wel geneigd om voor grote problemen te zorgen en daadwerkelijk een aantal relaties kapot te maken..en dan help ik hem graag een handje mee want ik kan er niet tegen hoe jullie al die tijd misbruik hebben gemaakt van zijn eerlijkheid.
Ja vooral gaan dreigen, dat is heel erg sfeer bevorderend!
pi_72823639
hehe, cahir is keihard aan het terug-krabbelen....

vieze laffe bitch
pi_72823715
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:42 schreef Thijster het volgende:
hehe, cahir is keihard aan het terug-krabbelen....

vieze laffe bitch

Kwestie van je grenzen kennen.
  woensdag 16 september 2009 @ 22:52:33 #66
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_72824161
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:36 schreef Cahir het volgende:
Het verhaal rammelt aan alle kanten Partij 1 zegt dat Partij 2 het wou en Partij 2 loopt daarop weer te zeggen dat Partij 1 het wou. Maar goed, het beste is om dit topic te laten zinken en het hierbij te houden.
-edit-
[..]
Ooh wat grappig.
Jij vond het nodig om vanuit het echte leven je vuurpijlen even tegen TS te richten.
En als iemand het dan vanuit het echte leven voor TS opneemt krijg je ineens de wijsheid over je heen dat je een topic ook gewoon kunt laten zinken.

Er rammelt inderdaad iets.
Met zekerheid klopt jouw verhaal niet dat TS geen vrienden heeft.
Ik ben benieuwd wat er dan nog meer rammelt aan jouw verhaal.

Ik vind het grappig. Popcorn!
pi_72824270
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:52 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Ooh wat grappig.
Jij vond het nodig om vanuit het echte leven je vuurpijlen even tegen TS te richten.
En als iemand het dan vanuit het echte leven voor TS opneemt krijg je ineens de wijsheid over je heen dat je een topic ook gewoon kunt laten zinken.

Er rammelt inderdaad iets.
Met zekerheid klopt jouw verhaal niet dat TS geen vrienden heeft.
Ik ben benieuwd wat er dan nog meer rammelt aan jouw lange uitleg waarom TS geen vrienden heeft.

Ik vind het grappig. Popcorn!
Die user is geen vriend van TS Maar goed, ik blijf maar posten en dat is niet echt de bedoeling...
pi_72824610
Ik probeer jou wat uit te leggen en te waarschuwen. TS wil hier niets meer over terughoren..het is genoeg geweest nu. Hij is ook deels fout geweest om zich hier teveel in mee te laten slepen. Hij had maanden geleden al moeten inzien dat hij niets heeft aan deze vrienden en dat zijn beste vriend geen ruggengraat heeft maar nu beseft hij dat pas en dat is hard voor zo iemand.

Anderzijds hadden jullie veel aan TS kunnen hebben. Hij pakt dingen soms onhandig aan ja, maar dat is niets vergeleken bij alle positieve punten die je aan hem kan beleven: zijn eerlijkheid en 100% onbaatzuchtigheid. In plaats daarvan hebben jullie er misbruik van gemaakt en is hij blijven geloven in jullie oprechtheid.

Ik vraag jullie niet om het alsnog goed te maken met elkaar, want gegarandeerd dat TS zich wéér laat meeslepen in jullie zogenaamde beste bedoelingen, om hem dan over een tijdje weer massaal op zn ziel te trappen (tegen die tijd hebben jullie wel weer wat bedacht tegen hem) dus namens mij en ook namens hem..laat hem met rust.
  woensdag 16 september 2009 @ 23:04:00 #69
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72824673
Wat een kansloze bende. Praat het dan gewoon IRL uit stelletje lafaards.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_72824788
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:02 schreef Dragona89 het volgende:
Ik probeer jou wat uit te leggen en te waarschuwen. TS wil hier niets meer over terughoren..het is genoeg geweest nu. Hij is ook deels fout geweest om zich hier teveel in mee te laten slepen. Hij had maanden geleden al moeten inzien dat hij niets heeft aan deze vrienden en dat zijn beste vriend geen ruggengraat heeft maar nu beseft hij dat pas en dat is hard voor zo iemand.

Anderzijds hadden jullie veel aan TS kunnen hebben. Hij pakt dingen soms onhandig aan ja, maar dat is niets vergeleken bij alle positieve punten die je aan hem kan beleven: zijn eerlijkheid en 100% onbaatzuchtigheid. In plaats daarvan hebben jullie er misbruik van gemaakt en is hij blijven geloven in jullie oprechtheid.

Ik vraag jullie niet om het alsnog goed te maken met elkaar, want gegarandeerd dat TS zich wéér laat meeslepen in jullie zogenaamde beste bedoelingen, om hem dan over een tijdje weer massaal op zn ziel te trappen (tegen die tijd hebben jullie wel weer wat bedacht tegen hem) dus namens mij en ook namens hem..laat hem met rust.
Jezus, print het uit en lever 't in als sollicitatiebrief zou ik zeggen
  woensdag 16 september 2009 @ 23:10:15 #71
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_72824915
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:02 schreef Dragona89 het volgende:
,,,
Anderzijds hadden jullie veel aan TS kunnen hebben. Hij pakt dingen soms onhandig aan ja, maar dat is niets vergeleken bij alle positieve punten die je aan hem kan beleven: zijn eerlijkheid en 100% onbaatzuchtigheid.
...
Hmmm.
Nou krijg ik weer de neiging om Cahir een credit-puntje te geven, want als mensen weer al te heilig worden afgeschilderd geloof ik het ook niet meer.

Jullie moeten allemaal mijn vrienden worden, want dat stoken ligt mij wel geloof ik.
* drijfhout popcorn hapt
pi_72825066
Popcorn-topic.
onvervalschte TVP
pi_72825067
Danku

Dragona is inderdaad méér dan gewoon een vriend. Maar ik weet het goed met je. Binnekort woon ik op mezelf en dan geef ik weer een feestje. Kom gezellig langs met de HELE groep! Take a drink, make a dance en geniet van al het gezelschap, dat ik tot mijn vriendengroep reken.
pi_72826060
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:06 schreef Cahir het volgende:

[..]

Jezus, print het uit en lever 't in als sollicitatiebrief zou ik zeggen
That's it? Geen weerwoord? Nogal slap.

Maar ja, nu komt dus de aap uit de mouw.
pi_72826092
dubbel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')