De afgelopen maanden had ik best normaal met ze willen praten en dan had ik mijn punt niet duidelijk hoeven maken via FOK! Hoewel het waarschijnlijk toch niet veel had geholpen..het is de "macht van een groepje" die zich achter elkaar blijft verschuilen(zoals Drijfhout al zei). Daar kan ik niet tegenop.. Een gesprek onder 4 ogen met mij en mn nichtje had misschien wel wat opgeleverd, maar WTF ben ik wie dan ook voor uitleg verschuldigd over iets wat ik niet gedaan heb?

Ik had ze die uitleg willen geven toen ik dacht dat het nog nut zou hebben, ZELFS al was ik dat aan niemand verschuldigd..Maar ookal hadden ze hun oordeel over mij dan weer teruggedraaid, dan had ik nu ook geweten dat het geen vrienden zijn waar ik beter van wordt. Ik wordt éérst van iets beschuldigd, moet ik mezelf verdedigen en daarna moet ik zeker gaan hopen, bidden, smeken en huilen of ze hun vuile oordeel over mij alsjeblieft weer willen "herzien"? I don't think so..Zolang ik er niemand mee lastig val, ben ik geen enkele uitleg schuldig aan wie dan ook over hetgeen ik doe. Hebben zij zichzelf dan zo hoog zitten dat ze vinden dat ik wél uitleg verschuldigd ben over iets wat ik niet eens GEDAAN heb?
Ik (en Dragona) hebben ze heel wat argumenten in dit topic gegeven waarom zij fout zijn geweest. Dat "Cahir" of wie dan ook daar niet op reageert maakt wel duidelijk dat ze blijkbaar niet zo overtuigd zijn van hun eigen gelijk. Blijft alleen jammer dat ik die goeie maat van me hierdoor kwijt ben geraakt. Hij heeft mij onlangs wel zn mening gegeven over wat hij nou zelf vind. Om de één of andere reden durft hij die mening niet aan de andere "partij" te zeggen( wat wél zou moeten kunnen omdat hij ook goed beviend met hun is). Dan krijg ik het idee dat hij er niet bepaald mee zit dat er een massale boycot wordt gevoerd tegen één van zijn beste vrienden, durf zelfs te beweren dat hij tegenover hun doet alsof hij me ook een achterbakse klootzak vind

Daarom

Wellicht durft hij niet zn eigen mening over iets te geven, want dan neemt hij het risico dat men hem straks óók niet meer aardig vind

..Nee, dan kiest hij er liever voor om gewoon een slapjanus te zijn zonder weerwoord en ruggenraat
Wat mij betreft laat ik het hierbij voor wat het is. Mn boosheid over deze mensen is nu (eindelijk) enigszins gekalmeerd. Blowtje doen?
[ Bericht 23% gewijzigd door Jordiaantje op 19-09-2009 14:51:24 ]