Mee eens. Bovendien vind ik het een beetje vreemd dat die maat van je niet kan zeggen hoe ze erbij komen. Ze zal toch wel met haar vriend erover gesproken hebben?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:30 schreef RRGJL het volgende:
Tja ik vind dit probleem toch niet complex. M.i. kunnen er twee dingen aan de hand zijn. Jij houdt vanalles achter en zij heeft reden om jou te betichten van stoken, of ze blaat onzin en wanneer je haar om feiten vraagt klapt ze dicht en lul je haar zo onderuit. Ik zie het probleem niet. Wat mij betreft moet iemand een mening kunnen onderbouwen, kunnen ze dat niet dan hebben ze meteen geen punt, en dus geen reden om kwaad te zijn. Ik ben erg benieuwd waarom ze denkt zegt of vindt dat jij stookt.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:30 schreef RRGJL het volgende:
Tja ik vind dit probleem toch niet complex. M.i. kunnen er twee dingen aan de hand zijn. Jij houdt vanalles achter en zij heeft reden om jou te betichten van stoken, of ze blaat onzin en wanneer je haar om feiten vraagt klapt ze dicht en lul je haar zo onderuit. Ik zie het probleem niet. Wat mij betreft moet iemand een mening kunnen onderbouwen, kunnen ze dat niet dan hebben ze meteen geen punt, en dus geen reden om kwaad te zijn. Ik ben erg benieuwd waarom ze denkt zegt of vindt dat jij stookt.
Ik denk dat in dit geval de twee vrienden goed met elkaar moeten praten. Het onderuit schoppen van die vriendin zal alleen maar als extra stokken worden gezien.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:51 schreef Karammel het volgende:
[..]
![]()
Valt niets aan toe te voegen eigenlijk.
Je kan het op verschillende manieren aanpakken inderdaad. Belangrijk lijkt me wel dat je niet met verwijten gaat rondstrooien, maar dat je het bij jezelf houdt. Ligt er een beetje aan hoe het loopt of je dit beter met alleen die vriend of ook met zijn vriendin erbij moet bespreken. Doet er ook eigenlijk niet zoveel toe.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:56 schreef SpiderWeb het volgende:
[..]
Ik denk dat in dit geval de twee vrienden goed met elkaar moeten praten. Het onderuit schoppen van die vriendin zal alleen maar als extra stokken worden gezien.
Zorg voor duidelijkheid met je beste vriend. Zodra je het met elkaar duidelijk hebt zal zij zich uiteindelijk wel schikken.
Oeh, TS heeft er wat moeite mee dat hij diep in de friends-zone zat en dat zijn maat er met die meid vandoor ging.quote:Op maandag 31 augustus 2009 @ 17:15 schreef Jordiaantje het volgende:
Ik was goed bevriend met zijn vriendin en die andere meid, die me ook van stoken heeft beschuldigd. Zomaar opeens, want er is helemaal niks voorgevallen.
ik denk eerder dat zijn vriendin aan het stoken is geweest in jullie vriendschappelijke relatie. Want voordat zij er te pas kwam, was er niks aan het handje!quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:51 schreef Jordiaantje het volgende:
Ik heb al met hem gesproken, en ik heb hem dus wel het een en ander verweten. O.a dat mijn naam al maanden vuil wordt gemaakt (zonder enige aanleiding) door zijn vriendin en nog een paar mensen, en dat hij naar mijn idee zijn oren erg naar hun laat hangen. Tja..ik had zoiets: mannen onder elkaar dus straight to the point.. Hij geeft toe dat zijn vriendin mij niet mag, maar ontkent dat hij iets tegen me heeft en dat ik niet zo onzeker moet zijn.
Misschien ben ik onzeker, maar ik merk dat hij anders doet als we chillen. Ook hoe die af en toe reageert als ik iets zeg. Afstandelijk, ongemakkelijk en onzeker..alsof ik een vreemde voor me ben. Hij vroeg me ook een keer of hij me wel echt kan vertrouwen. Ik bedoel maar..zoiets vraag je niet aan je beste vriend(en). Maar volgens hem dan vat ik het allemaal verkeerd op omdat IK onzeker benhaha.
Ik heb nu gezegd dat ik effe een tijd geen zin meer in hem heb. Ik ben namelijk ONZEKER en kan niet zo goed tegen vaag gedrag van vrienden
Terwijl jij andere mens(en) psychisch niet in orde noemt.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:51 schreef Jordiaantje het volgende:Ik heb nu gezegd dat ik effe een tijd geen zin meer in hem heb. Ik ben namelijk ONZEKER en kan niet zo goed tegen vaag gedrag van vrienden
Verder liep TS daadwerkelijk wel te stoken. Vriendin van zijn 'goede' vriend is in werkelijkheid zijn nicht. Vriend kwam TS in Portuga om TS als goede vriend opzoeken omdat TS dat verzocht. In die tijd heeft TS op hyves tegen zijn nicht lopen zeggen dat haar vriendje 'iets moest opbiechten' (heel vals dus, wie is hier kinderachtig?) Eerste reactie van een normaal mens zou zijn 'flikflooien met een ander meisje' waardoor paniek en heisa ontstaat. Achteraf blijkt het dus een grap te zijn. HILARISCH JONGEN! Niet dus.quote:Wat is jullie mening hierover(behalve dan dat het erg kinderachtig is voor een groep vrienden van tussen de 18 en 20 jaar oud)?![]()
Ah, bekenden! Nu wordt het pas écht interessantquote:Op donderdag 10 september 2009 17:38 schreef Cahir het volgende:
Kan het toch niet laten om te reageren.
[..]
Terwijl jij andere mens(en) psychisch niet in orde noemt.
[..]
Verder liep TS daadwerkelijk wel te stoken. Vriendin van zijn 'goede' vriend is in werkelijkheid zijn nicht. Vriend kwam TS in Portuga om TS als goede vriend opzoeken omdat TS dat verzocht. In die tijd heeft TS op hyves tegen zijn nicht lopen zeggen dat haar vriendje 'iets moest opbiechten' (heel vals dus, wie is hier kinderachtig?) Eerste reactie van een normaal mens zou zijn 'flikflooien met een ander meisje' waardoor paniek en heisa ontstaat. Achteraf blijkt het dus een grap te zijn. HILARISCH JONGEN! Niet dus.
Verder ga ik er geen woorden aan vuil maken. Maar het lijkt me duidelijk, TS heeft geen enkele recht om te oordelen over mensen.
Gericht aan TS: dit topic zal bij desbetreffende mensen terecht komen. En de eerste reactie is al niet erg positief.
Gelijk heb je.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:38 schreef Cahir het volgende:
Kan het toch niet laten om te reageren.
Prima inschatting hoor!quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk eerder dat zijn vriendin aan het stoken is geweest in jullie vriendschappelijke relatie. Want voordat zij er te pas kwam, was er niks aan het handje!
Zij wil hem voor zichzelf, niet delen met vrienden, totaal onder de plak wil ze hem hebben?
Jij hebt als vriend toch het recht om hem regelmatig te zien?
Ik hoop eigenlijk dat zijn nicht zich komt melden.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Gelijk heb je.![]()
Dit zijn toch de beste topics, waar een andere kant van het verhaal wordt getoond. Ik had al het idee dat TS zichzelf in zijn verhaal wat rooskleuriger en onschuldiger neerzette dan het in werkelijkheid was.
More juicy details are in order.
Hij verdient het niet eens om desbetreffende persoon als vriend te hebben. Hij en haar vriendin hebben ontiegelijk veel voor hem gedaan en waren zeer tolerant over zijn naaistreken.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
TS is weer eens gevlogen
Ik zou die vriend gewoon effe links laten liggen, misschien dat het hem dan begint te dagen
ruzies uitpraten met vrouwen??? serieus.... kan je ook maar één succesvol voorbeeld noemen?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:55 schreef Luxuria het volgende:
Praten.
Ga eens met je vriend en zijn vriendin om de tafel zitten. Bespreek op een normale manier waarmee je zit. Zeg dus dat je stookt in hun relatie volgens die meid en vraag waarom ze dat vindt. Praat erover dat het niet je bedoeling is en praat het rustig uit, ga niet boos op elkaar worden of verwijten maken want dan maak je het alleen maar erger.
Wie ben jij dan in dit verhaaltje? En noem eens concrete voorbeelden, wat er precies is gebeurd, want:quote:Op donderdag 10 september 2009 20:06 schreef Cahir het volgende:
[..]
Hij verdient het niet eens om desbetreffende persoon als vriend te hebben. Hij en haar vriendin hebben ontiegelijk veel voor hem gedaan en waren zeer tolerant over zijn naaistreken.
De waarheid zal waarschijnlijk wel zoals altijd in het midden liggen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:15 schreef Jordiaantje het volgende:
Nu denk ik dat ze (zijn vriendin, die ene meid en nog een paar mensen die mij niet mogen) mijn beste vriend tegen MIJ hebben opgestookt.
Inderdaad ja.quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:34 schreef eleusis het volgende:
Leuke rel wel. Maar de vriend moet ook niet al te veel janken als er een keer een flauw grapje op Hyves wordt geplaatst.
Duh, vrouwen praten het juist uit, zeker als je vriendinnen bent.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:43 schreef l3laster het volgende:
[..]
ruzies uitpraten met vrouwen??? serieus.... kan je ook maar één succesvol voorbeeld noemen?
Geef ons dan eens wat achtergrondinformatie.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:06 schreef Cahir het volgende:
[..]
Hij verdient het niet eens om desbetreffende persoon als vriend te hebben. Hij en haar vriendin hebben ontiegelijk veel voor hem gedaan en waren zeer tolerant over zijn naaistreken.
TS schopt zijn vrienden ook voor de grap in de noten of niet?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:38 schreef Cahir het volgende:
In die tijd heeft TS op hyves tegen zijn nicht lopen zeggen dat haar vriendje 'iets moest opbiechten'
Inderdaad. Als je van een flauw grapje een grote ruzie gaat maken is er toch meer aan de hand.quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:34 schreef eleusis het volgende:
Leuke rel wel. Maar de vriend moet ook niet al te veel janken als er een keer een flauw grapje op Hyves wordt geplaatst.
De info is een beetje matig maar het lijkt erop dat het nergens over gaat en dat alle betrokkenen eens een beetje moeten chillen.
Is dat je enige argument? Omdat een aantal mensen een mening hebben IS het dus een feit? Jullie komen mij zeggen hoe vies en achterbaks ik ben op basis van totale bullshit en tegenargumenten willen jullie niet eens horen..quote:Op zondag 13 september 2009 22:00 schreef Cahir het volgende:
Dat jij zoveel mensen in het harnas gejaagd hebt doet absoluut niet het vermoeden geven dat het toch wel een beetje aan jou ligt.
quote:Op maandag 14 september 2009 01:30 schreef Jordiaantje het volgende:
Je omschrijving klopt deels en ik waardeer je advies, maar bepaalde dingen zie je verkeerd. Geen van mn vrienden zou mij als geisoleerd en gesloten omschrijven. Voor mij is juist alles bespreekbaar en ik ben ook heel open over dingen. Dat ik geen band heb met mijn familie is een heel ander verhaal. Ik beschrijf mn nichtje in dit topic als iemand die een redelijk goede vriendin was, een familieband hebben we namelijk niet echt dus die informatie voegt niets toe aan het topic.
Je schreef wel een mooi citaat trouwens, maar ik denk dat ik een automobilst ben die een verkeerde afslag heeft genomen en tussen de verkeerde vrienden is belandóf ik heb ze te snel bestempeld als mijn vrienden en niet goed gekeken of ze wel een beetje hetzelfde zijn als mij Dan was ik dus heel naief.
Ik heb er over nagedacht en dat geintje was niet leuk. Het was dan geen leuke grap, daar heb ik ook sorry voor gezegd. Maar stoken is een hele grote beschuldiging, en dat wordt dan maandelang gezegd en ik wordt er écht op afgerekend.. Het wordt heel groot gemaakt. Zij hebben ook weleens grapjes gemaakt of dingen gedaan die ik niet leuk vind.. toen ik een vriendin had werden er vaak grappen over ons gemaakt óók door mn nichtje. Mijn vriendin vond dat niet leuk, mij boeide het niet zo. Ik heb daar nooit zoveel heisa over gemaakt en zij doen dat wel heel snel.
Ze vinden ook dat ik me in meer situatie verkeerd heb gedragen. Maar het zijn ook niet echt mijn type vrienden. We zijn te verschillend en ik heb een hele andere kijk op het leven dan zij. Met andere vrienden kunnen we wél dollen over elkaars partner, familie en zelfs over elkaar. ZIj hebben dan wel dezelfde kijk en humor hebben en zullen me niet om zulke kleine dingen afschrijven . Want ondanks dat ik geen band heb met een groot deel van mn familie (er staat in dat topic dus niet met NIEMAND), zijn er genoeg vrienden (en een beetje familie) die me wel heel erg waarderen en mij begrijpen (en dat is ook wederzijds).
.
Vrienden heb je niet. Dus "Geen van mn vrienden zou mij als geisoleerd en gesloten omschrijven. " valt al af. En om nou als 18 jarige mensen van 12 en 13 vrienden te gaan noemenquote:Op maandag 14 september 2009 01:30 schreef Jordiaantje het volgende:
Je omschrijving klopt deels en ik waardeer je advies, maar bepaalde dingen zie je verkeerd. Geen van mn vrienden zou mij als geisoleerd en gesloten omschrijven. Voor mij is juist alles bespreekbaar en ik ben ook heel open over dingen. Dat ik geen band heb met mijn familie is een heel ander verhaal. Ik beschrijf mn nichtje in dit topic als iemand die een redelijk goede vriendin was, een familieband hebben we namelijk niet echt dus die informatie voegt niets toe aan het topic.
Je schreef wel een mooi citaat trouwens, maar ik denk dat ik een automobilst ben die een verkeerde afslag heeft genomen en tussen de verkeerde vrienden is belandóf ik heb ze te snel bestempeld als mijn vrienden en niet goed gekeken of ze wel een beetje hetzelfde zijn als mij Dan was ik dus heel naief.
Ik heb er over nagedacht en dat geintje was niet leuk. Het was dan geen leuke grap, daar heb ik ook sorry voor gezegd. Maar stoken is een hele grote beschuldiging, en dat wordt dan maandelang gezegd en ik wordt er écht op afgerekend.. Het wordt heel groot gemaakt. Zij hebben ook weleens grapjes gemaakt of dingen gedaan die ik niet leuk vind.. toen ik een vriendin had werden er vaak grappen over ons gemaakt óók door mn nichtje. Mijn vriendin vond dat niet leuk, mij boeide het niet zo. Ik heb daar nooit zoveel heisa over gemaakt en zij doen dat wel heel snel.
Ze vinden ook dat ik me in meer situatie verkeerd heb gedragen. Maar het zijn ook niet echt mijn type vrienden. We zijn te verschillend en ik heb een hele andere kijk op het leven dan zij. Met andere vrienden kunnen we wél dollen over elkaars partner, familie en zelfs over elkaar. ZIj hebben dan wel dezelfde kijk en humor hebben en zullen me niet om zulke kleine dingen afschrijven . Want ondanks dat ik geen band heb met een groot deel van mn familie (er staat in dat topic dus niet met NIEMAND), zijn er genoeg vrienden (en een beetje familie) die me wel heel erg waarderen en mij begrijpen (en dat is ook wederzijds).
Iemand die hem Alberto checkt het Park & Piovan topics geeft uit ONZ?quote:Het is TRIEST dat jij jezelf ZO verlaagd door in mijn prive berichten op dit forum te gaan zitten spitten en ze aan andere te laten lezen terwijl ieder mens op dit forum recht heeft op privacy en 100% anomimiteit.
Weet je. Ik vind topicstarter maar een vaag type en zijn problemen met mensen zijn waarschijnlijk aan hemzelf te wijzen.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:50 schreef Cahir het volgende:
[..]
Vrienden heb je niet. Dus "Geen van mn vrienden zou mij als geisoleerd en gesloten omschrijven. " valt al af. En om nou als 18 jarige mensen van 12 en 13 vrienden te gaan noemenEn dan erover gaan opscheppen en trots zijn dat je hun hebt leren roken en drinken
![]()
Na 1 dag nadenken op FOK! vind je opeens het een dom geintje? Terwijl je ruim circa een maand 'niks ergs eraan vond'? Staat nog zelfs in de openingspost...![]()
"Maar het zijn ook niet echt mijn type vrienden." Eerst klaag je dat je vrienden je in de steek laten, en nu opeens zijn het je 'types' niet? Gevalletje iemand die gedumpt word op een date en achteraf zegt 'hij was toch mijn type niet!'. En dan beetje zeggen dat wij niet over elkaar partners kunnen dollen, je zou eens moeten weten
Wij kennen jullie niet, geen idee wie jij bent of wie TS is.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:26 schreef Cahir het volgende:
Als TS ons zwart maakt, maken wij TS zwart.
quote:Op woensdag 16 september 2009 21:26 schreef Cahir het volgende:
Als TS ons zwart maakt, maken wij TS zwart.
Ik zou zeggen dat je erop en erover bent gegaan, met je verdediging. Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:41 schreef Cahir het volgende:
Ik trap niks na. TS noemt mij in desbetreffende OP. Ik voel me aangesproken en wil me verdedigen. Simple as that
Welles. Nietes. Juf! Hij begon!quote:Op woensdag 16 september 2009 21:49 schreef Cahir het volgende:
Meeloper? Concludeer jij af en toe niet wat te veel?TS schold me nota bene als eerste uit
Ja vooral gaan dreigen, dat is heel erg sfeer bevorderend!quote:Maar als jullie hem niet met rust laten is hij wel geneigd om voor grote problemen te zorgen en daadwerkelijk een aantal relaties kapot te maken..en dan help ik hem graag een handje mee want ik kan er niet tegen hoe jullie al die tijd misbruik hebben gemaakt van zijn eerlijkheid.
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:42 schreef Thijster het volgende:
hehe, cahir is keihard aan het terug-krabbelen....
vieze laffe bitch
Ooh wat grappig.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:36 schreef Cahir het volgende:
Het verhaal rammelt aan alle kantenPartij 1 zegt dat Partij 2 het wou en Partij 2 loopt daarop weer te zeggen dat Partij 1 het wou. Maar goed, het beste is om dit topic te laten zinken en het hierbij te houden.
-edit-
[..]
Die user is geen vriend van TSquote:Op woensdag 16 september 2009 22:52 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Ooh wat grappig.
Jij vond het nodig om vanuit het echte leven je vuurpijlen even tegen TS te richten.
En als iemand het dan vanuit het echte leven voor TS opneemt krijg je ineens de wijsheid over je heen dat je een topic ook gewoon kunt laten zinken.
Er rammelt inderdaad iets.
Met zekerheid klopt jouw verhaal niet dat TS geen vrienden heeft.
Ik ben benieuwd wat er dan nog meer rammelt aan jouw lange uitleg waarom TS geen vrienden heeft.
Ik vind het grappig. Popcorn!
Jezus, print het uit en lever 't in als sollicitatiebrief zou ik zeggenquote:Op woensdag 16 september 2009 23:02 schreef Dragona89 het volgende:
Ik probeer jou wat uit te leggen en te waarschuwen. TS wil hier niets meer over terughoren..het is genoeg geweest nu. Hij is ook deels fout geweest om zich hier teveel in mee te laten slepen. Hij had maanden geleden al moeten inzien dat hij niets heeft aan deze vrienden en dat zijn beste vriend geen ruggengraat heeft maar nu beseft hij dat pas en dat is hard voor zo iemand.
Anderzijds hadden jullie veel aan TS kunnen hebben. Hij pakt dingen soms onhandig aan ja, maar dat is niets vergeleken bij alle positieve punten die je aan hem kan beleven: zijn eerlijkheid en 100% onbaatzuchtigheid. In plaats daarvan hebben jullie er misbruik van gemaakt en is hij blijven geloven in jullie oprechtheid.
Ik vraag jullie niet om het alsnog goed te maken met elkaar, want gegarandeerd dat TS zich wéér laat meeslepen in jullie zogenaamde beste bedoelingen, om hem dan over een tijdje weer massaal op zn ziel te trappen (tegen die tijd hebben jullie wel weer wat bedacht tegen hem) dus namens mij en ook namens hem..laat hem met rust.
Hmmm.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:02 schreef Dragona89 het volgende:
,,,
Anderzijds hadden jullie veel aan TS kunnen hebben. Hij pakt dingen soms onhandig aan ja, maar dat is niets vergeleken bij alle positieve punten die je aan hem kan beleven: zijn eerlijkheid en 100% onbaatzuchtigheid.
...
That's it? Geen weerwoord? Nogal slap.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:06 schreef Cahir het volgende:
[..]
Jezus, print het uit en lever 't in als sollicitatiebrief zou ik zeggen
Laat ze fijn stikken...quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:15 schreef Jordiaantje het volgende:
Ik wil even mijn gal uit spuwen over de vriendin van mn beste vriend. Ze beschuldigd mij er al een paar maanden van dat ik probeer te stoken in haar relatie met hem. Een hele tijd geleden (7 maanden) hadden we voor het eerst ruzie hierover, maar toen hebben we het min of meer uitgepraat.
.... etc etc etc
Je bent wel heel welbespraakt opeens he?quote:Op woensdag 16 september 2009 23:06 schreef Cahir het volgende:
[..]
Jezus, print het uit en lever 't in als sollicitatiebrief zou ik zeggen
Ja, anders stuur je hem even een PB.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:57 schreef PartyAmber het volgende:
JA ben jij dat M. ? Iemand vertelde me al dat je hier liep te hulen.
Je moet gewoon kappen met dat gestook !
Meerdere mensen hebben gezegd dat jij zei dat ik maar liep te zeuren altijd enzo dus kom niet aan met 'ja maar ik stook helemaal niet' okee
Als je een vent was zou je gewoon in mn gezicht zeggen wat je probleem is maar nee zo ben je niet
misselijk mannetje![]()
Ik bedoelde ook bekenden voor elkaar.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:19 schreef Jordiaantje het volgende:
Sorry maar ik ben geen bekende van jou... deze fok!relgroep woont in Rotterdam.
agreedquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |