quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:02 schreef absurd het volgende:
Waarom zoek je geen pand en bel aan en stel je vraag aan die persoon.
Gaat om anti-kraak hè.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:24 schreef _The_General_ het volgende:
Zoek werk en koop of huur een woning net zoals iedereen in Nederland. Ipv een pand van iemand anders te vernielen.
Lezen vriend: Anti-kraak.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:24 schreef _The_General_ het volgende:
Zoek werk en koop of huur een woning net zoals iedereen in Nederland. Ipv een pand van iemand anders te vernielen.
De gemiddelde wachttijd voor een huurwoning is 5/6 jaar, daar heb ik nu niets aan..Een woning kopen kan uiteraard wel per direct, helaas heb ik dat geld niet. Ik ben een student van 18 jaar. Het is heel fijn dat IEDEREEN in Nederland in staat is om zo even een heel huis te kopen, ik helaas niet. En ik heb zo snel mogelijk woonruimte nodig ivm problemen thuis. Bovendien heb ik al jong geleerd zelfstandig te zijn en is mijn school helemaal aan de andere kant van de stad.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:24 schreef _The_General_ het volgende:
sorry..?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:14 schreef Cudles het volgende:
Je hebt in ieder geval wel een lekker vriendelijk toontje
_The_General_ vraagt om zo'n toon. Snap dus wel dat TS er zo op in gaatquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:14 schreef Cudles het volgende:
Je hebt in ieder geval wel een lekker vriendelijk toontje
Je snapt toch wel wat anti kraak is hopelijk?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:24 schreef _The_General_ het volgende:
Helaas, ik woon reeds anti-kraak in Utrecht en er is hier geen 'ruimte' meer voor een nieuwe bewonerquote:Op donderdag 10 september 2009 16:47 schreef Jordiaantje het volgende:
Nog geen reacties..
Is er niemand op het forum die anti-kraak woont in Rotterdam en mij wil inschrijven (voor een kleine tegemoetkoming)?:{ Ik heb echt zo snel mogelijk woonruimte nodig..
alvast bedankt
Lekker duur ben je voor zoveel onzekerheid en zwart. Of is het incl.?quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:27 schreef ASroma het volgende:
je mag wel onderhuren bij een van mijn pandjes, sloopwoning (Dirk Smeetslaan gepland 2010) nu nog water en elektra aanwezig. Geen contract handje contantje 419 euro pm. Uitzet wel ieder moment mogelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |